quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:30 schreef Belana het volgende:
ach die dreumesen tochhier nog zo 1 hoor. over het algemeen weet ezra zich wel uit te drukken op zijn manier, maar als ie moe is dan moet je oppassen
gillen en krijsen
ach ja, het hoort erbij.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Hier is het de halve nacht feest geweest... not... Urenlang gekrijs in het holst van de nacht waar echt niets mee te beginnen viel. Op schoot wilde hij ook niet slapen maar was hij wel rustiger. Compleet uitgeteld en snikkend viel hij dan toch om kwart over 5 ergens in slaap. Nasleep van zijn verjaardagsfeestje hopelijk. Bah, 1x en nooit weer! Ik kende mijn kind nog niet op deze manier
Iemand een tip tegen exceemachtige uitslag? Al weken loopt hij met rode en droge korstjes en pukkeltjes rond zijn neus. Uierzalf helpt tot nu toe niet echt.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:06 schreef Mibos het volgende:
Hier vast voorzichtig om het hoekje komt gluren...
En PV met de sluitende postquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:10 schreef ik80 het volgende:
Lotte komt meegluren, ze mist Kaith nu al
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:11 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kendahl is nu qua ontwikkeling heel lichamelijk bezig. Communiceren met woorden staat nu dus op een lager pitje. Een hoop gegil en gebrul dus. Ach ja... we blijven gewoon rustig en leggen zijn gedrag uit in woorden. Babygebaren ...nooit echt gelukt hier. 't Kwam niet aan. Uiteindelijk heb ik gewoon weer aandacht besteed aan zijn andere wensen.
Ja of als je ff de was op hangt je hele huiskamer vol zand gooien en dan heel onschuldig kijken en naar de hond wijzenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:43 schreef PM-girl het volgende:
Lijdende voorwerpen!![]()
Doen jullie dreumessen ook van die leuke dingen? Zoals roeren met een vliegenmepper in de waterbak van de hond, of een steen in jekopje koffie droppen?![]()
Nee hoor, mijn kind doet tenminste normaal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:43 schreef PM-girl het volgende:
Doen jullie dreumessen ook van die leuke dingen? Zoals roeren met een vliegenmepper in de waterbak van de hond, of een steen in jekopje koffie droppen?![]()
Ja hoor. Spenen in een pan verstoppen. Snijplanken onder de bank leggen. Met een vergiet op je hoofd rondlopen. Tikkertje spelen met de poppen. Dus van de ene pop naar de andere rennen en aantikken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:43 schreef PM-girl het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn kind doet tenminste normaal.
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik dacht laatst ook al.. Mén die Simon, dat is me een vage!
Ik ben echt even heel druk druk druk.. stuur van het weekend als ik meer tijd heb even een Pm ok wil alleen ff laten weten da ik het supervind ( vriendinnetje smste me over topic dus snel pc ff aangedraaid )quote:Op woensdag 7 november 2007 19:08 schreef YPPY het volgende:
Kijk eens wat er op de krant staat. Hoeveel pakken heb je nodig?
datum is weggevallen, is dus de krant van vandaag
Kijk aan, dat is het betere werk!!!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:35 schreef YPPY het volgende:
Anna doet vooral graag poetsen. Schone was van de verwarming halen en daar de vloer mee schoonmaken. Ze snapt ook wat water is. Gooit keurig haar flesje in het waterbakje van de poezen. En ze wijst aan wat we moeten doen. "Die!" slabbertje "Die!" drinken "Die!" bordje "Die!" boterham. Grappig is dat. Gehaaid is ze ook. Net doen of ze moet huilen als we niet snel genoeg zijn. En wijzen en roepen als wij iets eten dat zij (nog) niet krijgt.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:35 schreef Mibos het volgende:
Fijn zo'n papa-hangdagje he Rock?
Arwen is ietskes zwaarder en 1 cm groter en is bijna 2 en dies middelmaat qua gewichtquote:Op donderdag 8 november 2007 19:35 schreef Mibos het volgende:
Bix hahaha... Bedankt nog hoor!
Fijn zo'n papa-hangdagje he Rock?
Hier vanmiddag de elf maanden prikjes gehaald en was 79 cm en woog 9660 gram met 1 jaar en 1 dag. Conclusie te licht maar goed dat was niks nieuws.
Te licht... ja, daahaag! Je bedoelt zeker dat ie NET ff onder de gemiddelde lijn ligt?!quote:Op donderdag 8 november 2007 19:35 schreef Mibos het volgende:
Hier vanmiddag de elf maanden prikjes gehaald en was 79 cm en woog 9660 gram met 1 jaar en 1 dag. Conclusie te licht maar goed dat was niks nieuws.
Kendahl zit ook onder de gemiddelde lijn, maar hij is prima in evenwicht. Niet te dun voor zijn lengte. Hij ziet er prima uit, ik trek me weinig aan van die grafiekjes. Alleen vraag ik me wel eens af of Ken uiteindelijk net zo lang zal worden als wij zijn. Misschien later...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Te licht... ja, daahaag! Je bedoelt zeker dat ie NET ff onder de gemiddelde lijn ligt?!
Mijn dochter woog met 14 maanden 8835 gram en zelfs die viel nog binnen de marge! Betwijfel of ze nu met 19 maanden al 9660 gram weegt! Maar dan is ze nog steeds niet TE licht.
Komt Mikael aan met zijn 86/87 cm met 14 maandquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Kindjes uit het oosten zijn bewezen groter dan kindjes uit het westen des lands... Dat is trouwens bij geboorte al.
Precies, ik ben er heilig van overtuigd dat elk kind zijn of haar eigen groeiritme heeft.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:33 schreef nebelung het volgende:
Mijn kleine meid, die toch al bijna 2 is, weegt 10 kilo en is 80 cm. Die is ook niet zo van de grote en de zware. Maar geeft niks hoor. Ze groeit in elk geval
En niet te vergeten, de onverdeelde aandacht van papa en mamaquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:53 schreef E.T. het volgende:
Ze is bijna twee en duidelijk d'r grenzen aan het verkennen.... en he, wat is er mooier dan mijn lippen op elkaar houden bij dingen die ik moet eten.. ik krijg toch wel lekkers daarna![]()
omdat jij ze steeds weer bij m aantrektquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:23 schreef RockabeIIa het volgende:
..en waarom trekt hij toch de hele dag zijn sokken uit?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
omdat jij ze steeds weer bij m aantrekt![]()
Oh mijn godquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb echt een meisjeZe wil heel graag kettingen en armbandjes om
klein liefie.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:34 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Oh mijn godIk heb ook een meisje
![]()
![]()
Mikael loopt de hele dag met mijn haarband in. Oh mama mooiquote:
Jaaaaa, en voor de spiegel staan, naar haar haartjes kijken en 'hoosje' om (horloge van mama) en knipjes en staartjes en armbandjes en 'kedding' omquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb echt een meisjeZe wil heel graag kettingen en armbandjes om
klein liefie.
Lief dat je er naar vraagt. Met Jetske gaat het enorm goed. Ze is een tijdje terug wat weken ziek geweest maar daarna echt heel erg vrolijk weer er bovenop gekomen. Ze loopt sinds twee weken (en doet ook niets anders meer) en kletst de oren van onze hoofden af. Ze kent al zoveel woorden ik ben echt onder de indruk: trein, nijn, bal, papa, mama, blauw, hajjo, dag, en uiteraard de dieren, bij, sssss (=slang) boeeee, meeee, kukelekukele, het varken probeert ze ook maar ze heeft nog niet door hoe ze moet knorren, ze maakt nu een geluidje tussen haar tanden. En het zingen en dansen is ook altijd dikke pret.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met kleine merlijn, en cas en jetske en alle andere dreumesjes?
quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Macka66 het volgende:
Ajjo allemaalWat leuk en herkenbaar, die verhalen over gaan lopen en woordjes zeggen.
Lucie heeft gisteren en vandaag op het potje geplast. Ze zei er zelf "pssjt pssjt" bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |