Hmm ja die was dichtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef Linda__ het volgende:
Ik snap het Nicole. Je doet vast nieuwe ideeën op bij de speel o theek.
En jij hebt het, neem ik aan, al gehad?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:47 schreef Randa_v het volgende:
Waterpokken heerst op het moment schijnbaar. Maar ik kan dat er nog niet uit opmaken, zijn nog geen blaasjes, maar is wel het meest ws. Alleen mag hij dan een tijd niet naar het KDV.Totdat het besmettelijke weg is. Vanavond even kijken hoe het gaat. Hij is er verder niet ziek of hangerig van maar zit wel helemaal onder.
Dat heb ik ook wel eens gehoord, ja. Maar het hoeft niet zo te zijn. Misschien krijgt ze het de tweede keer maar een klein beetje of gewoon gordelroos.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:06 schreef YPPY het volgende:
Met 8 maanden kunnen ze het nog eens krijgen? Anna kreeg de waterpokken en zowel de huisarts, assistente daar en de leidsters op het kdv riepen al dat ze het dan vast nog een keertje krijgt.
En Kyllian!quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:50 schreef PM-girl het volgende:
Haaaai Brent!Wat een leuke uitnodiging!
HerKendahlbaar....quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nee nee, het is de plaat die op de Hema-taart staat! Ik heb em vandaag afgehaald, heerlijk vers en zo mooi!!! Morgenmiddag is het kinderfeestje en daar hoort slagroomtaart bij
![]()
Brent schreeuwt trouwens moord en brand als iets hem niet aan staat. Echt op alles. Nu snap ik wel dat ie zich nog niet veel beter uit kan drukken als dit maar de hele dag dat enorme gebrul is echt niet leuk. Wat kan ik nou het beste doen? Negeren? Of lief vragen of ie zijn smoeltje eens kan houden?
Hehe, idd grappig hoe dat enorme drama op 1 seconde compleet over kan zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 11:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh.. het kan dus veel ergerHier wordt hij al enorm driftig en schreeuwt hij als een mager speenvarken als hij zijn sok al niet uit krijgt. En een seconde later zit ie 'tutuuu mamama buhubbbb'
quote:Op zondag 4 november 2007 11:11 schreef Moonah het volgende:
Bah, dat gedram, ik vrees dat we eraan zullen moeten wennen tot hij kan praten.... de pubertijd
Het helpt zeker niet dat ze volgens het kdv volkomen normaal is, he?quote:Op zondag 4 november 2007 12:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Eeeeeeeeen bedankt he, ET!![]()
(dat heeft vast meer te maken met Saskia dan met onze kids)
Herkenbaar! ik ben 1x lopend naar de winkels gegaan met Kim, omdat ik naar het postkantoor moest. Nou, dat doe ik nooit weer! Ik doe meestal met Kim in de buggy de (week) boodschappen. Soms wil ze er dan ook uit, om alles uit de schappen te trekken. Kim gaat alleen lopend mee als er iemand bij is. De ene let op Kim, terwijl de andere de boodschappen in laadt.quote:Op zondag 4 november 2007 11:33 schreef MeNicole het volgende:
Het word nog veeeeeel erger. Boodschappen doen word ook heel leuk.
Mikael wil wel in de winkelwagen zitten maar moet niet te lang duren. Hij mag van mij dan best lopen. Maar als er iets gebeurd wat hem niet aanstaat krijg je net als in de reclame.Heel dramatisch op de grond gaan liggen brullen alsof de hele wereld vergaat om een seconde later gewoon weer op te staan omdat ik door loop en dan weer voor mijn voeten opnieuw te beginnen. En die blikken van mensen als ik zeg dat ie iets harder moet gillen omdat niet iedereen hem hoort
![]()
dat is zooo vervelend hequote:Op zondag 4 november 2007 11:23 schreef Bass-Miss het volgende:
Ook hier herkenbaar, bij alles wat niet naar Fonske zijn zin is, krijgen we het 'banaaneffect'. Rug in de kromming, hoofd achteruit smijten en schreeuwen maar.
Gisteren hadden we afgesproken om te gaan fonduen met wat mensen en twijfelen we zelfs om het af te zeggen...
O ja, en als je je hoofd achterover gooit doe je dat best ergens heel hard tegen, zodat je echt een reden hebt om te krijsen...
Door babygebaren te gebruiken schijnt dat een stuk minder te worden Moonah, omdat ze zich dan beter kunnen verduidelijken en dus minder gefrustreerd zijnquote:Op zondag 4 november 2007 11:45 schreef Moonah het volgende:
Wow! Eet Kyllian al met een vork?
Weet je, toch vind ik het erg fijn te weten (en hier de bevestiging te lezen) dat peuters zo gillen en drammen. Mijn lief vroeg al of het normaal is dat Thies dat doet. Hij wil nl niet dat het zo'n verwend joch wordt. Dat wil ik dus ook niet.
Ik zal hem hier eens even laten bijlezen!
En dat is echt zo!! Soms begrijp ik Mikael niet. Als ik dan het gebaar doe voor wat is er, dan geeft ie aan wat ie wil of wat ie heeft. En meestal zijn dat simpele dingen als dorst, honger (zin in een koekjequote:Op maandag 5 november 2007 14:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Door babygebaren te gebruiken schijnt dat een stuk minder te worden Moonah, omdat ze zich dan beter kunnen verduidelijken en dus minder gefrustreerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |