abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54584140
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:10 schreef Moonah het volgende:
Gut, dat babypluis dat jullie er allemaal zo voortvarend af (laten) knippen, daar zijn wij nou juist zo blij mee!
Ik had wel wat voor Thies kunnen bewaren idd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:16:26 #127
108648 cattie
lieve moeder
pi_54584226
Rockabella, Ive is nu ruim 12 kg en ongeveer 85 cm (dat schat ik, hij is net te groot voor maat 80, maar nog net iets te klein voor 86). Volgens de boekjes is hij net wat boven gemiddeld. Niet heel groot, maar zeker ook niet klein.

Wat leuk, die verwisselende haarkleuren! Ive is altijd blond geweest en zal het ook wel blijven.
Hoedjes staan hem trouwens ook goed!
--en weg!--
(de foto haal ik vanavond weer weg)

[ Bericht 11% gewijzigd door cattie op 13-11-2007 21:40:43 ]
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:22:57 #128
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54584391
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:16 schreef cattie het volgende:
(de foto haal ik vanavond weer weg)
Ah, was ik mooi op tijd om die knappe boterhammensmeerder nog even te bewonderen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:27:10 #129
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54584503
En ik ook! Heerlijk ventje.

Oh en Rockabella, ik bleek me vergist te hebben in de afspraak en was er dus voor niks (zie moederstopic ). Donderdag nieuwe poging.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54584546
Wat een lekker koppie
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:58:23 #131
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54585339
Cattie, ik vind hem erg veranderd, zeg! Wat een binkie al Lijkt me een echte charmeur, die Ive. Erg mooie foto ook. Heerlijk ventje <3

Brent draagt eigenlijk alleen maar maat 86, zowel qua broeken als shirts, en ik schat hem zo rond de 80 cm. Hij weegt net als Ive 12 kg.

Oops Sugar... Ik had daar niet gelezen. Nouja, a.s. donderdag is ook een mooie dag om een vrolijke dag van te maken
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:36:00 #132
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54586307
Wat leuk om Ive weer even te zien hier! Mooi mannetje is het Cattie!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:40:21 #133
108648 cattie
lieve moeder
pi_54586448
Dank jullie wel voor de complimentjes! Ive is een ontzettende charmeur.

Rockabella, wat grappig dat Brent al alleen maar maat 86 draagt, maar toch kleiner is dan Ive. Al wisselen de maten natuurlijk ook per merk.
pi_54588221
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 07:21 schreef YPPY het volgende:
Anna zegt Die! Die! Die! En dalgierupaeitgndklfserijsj Van alles, maar er is niks van te maken.
Tinka spreekt ook al hele volzinnen... wij moeten de taal alleen nog leren!
Die taal gaat heel erg vlug, maar op een gegeven moment ging het ons opvallen dat er soms dezelfde klanken in terug kwamen. Toen ik wat beter op ging letten, bleken er echt woorden tussen te zitten! Zo betekent "Tikla" (zo snel uitspreken als maar mogelijk is!) Tinka! Verder zegt ze nu: bah, auw, bebe (baby), daa(r), klaa(r), toetuuu (toetje met armpjes in de lucht! ), hallooooo (alleen als ik het liedje zing van Big en Betsy! ). En verder zegt ze soms eenmalig (!!!) dingen na, maar dan echt dingen waarvan je denkt "Pardon?!" Om 2 voorbeelden te noemen: fabelekaaant (fabeltjeskrant) en aadappel (aardappel)! Ik merk ook dat ze ontzettend aan het oefenen is met taal, mag ook wel eens, ze ligt aardig achter op haar broer!

Vandaag naar het CB geweest. Ze is weer APK-goedgekeurd met een kanttekening van haar gewicht, die nu de onderlijn uit dreigt te gaan. Ze weegt nu 9460 gram met 19 maanden, met 81 cm lang. Tja, wat doe je er aan?! Of ik me zorgen maakte, vroeg de wijkverpleegkundige... Nee, niet meer, helpt toch niet en ze doet het verder lekker. Ben allang blij dat ik nu zuivelproducten gevonden heb die ze lust, ze eet fruit alsof het snoep is, warm eten gaat de ene dag niet en de andere dag beter. Alleen brood krijg ik er amper in, probeer ik op te lossen met bammetjes, krentebroodjes, volkorenkoekjes en dat soort dingen. Soms helpt bordjes van Tinka en Randy ruilen halverwege het eten. Vond ze de juiste instelling: doen wat je kan en je er verder niet druk over maken. Heb ook echt fijne mensen bij het CB... kan niet anders zeggen, lees hier ook wel eens anders.

Tinka's haar heb ik nog nooit geknipt. Zal wel moeten binnenkort, want ik begin dooie puntjes te zien, maar kan het nog niet over mijn hart verkrijgen! Knip mijn mannen altijd zelf, maar weet bij Tinka niet zo goed waar ik beginnen moet. Wil het niet op 1 lengte knippen omdat er dan teveel vanaf moet en ben zo blij dat ze 2 staartjes in kan (op een matje in haar nek na dan!). Moet ook wel, want haar haar groeit bovenop naar voren en dus over haar gezicht. Bovendien heeft ze bovenop nog geboortehaar (ze heeft maanden een hanekam gehad!) en dat is veel donkerder waardoor het lijkt dat ze highlights heeft, zo grappig!
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:51:08 #135
190853 RockabeIIa
pi_54588576
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef cattie het volgende:
Dank jullie wel voor de complimentjes! Ive is een ontzettende charmeur.

Rockabella, wat grappig dat Brent al alleen maar maat 86 draagt, maar toch kleiner is dan Ive. Al wisselen de maten natuurlijk ook per merk.
Hah! Dacht ik het niet! Charmeurtje!
Ik vind het niet zo raar. Brent zal meer cm's in omvang hebben en dan klopt het wel denk ik.
pi_54593111
Heb ik toch de foto van Ive gemist.

Anna is bij de kapper geweest, vond ze leuk. Ze ging steeds rondkijken en totaal niet stilzitten natuurlijk. Het moest ook wel, want d'r haar ging voor haar gezicht hangen en het zag er heel vreemd uit in haar nek. Nu kan haar voorste haar met speldjes opzij. Staartjes vind ik dan weer zo babyachtig, terwijl het wel superschattig staat bij haar vriendinnetje van het kdv.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54593858
Oh ik ben blij dat ik dus niet de enige ben die vind dat ze gewoon haar eigen groeilijntje aangaat. Hier gaat Kaith al naar de kapper vanaf 4 maanden ongeveer om bij te knippen. Als we dat niet doen dan hangt het bij haar neus ongeveer.

Hier belde het cb gisteren dat ze een combi/hepatitis prik vergeten zijn en ze die nu met de 1 1/2 jaar controle krijgt. Kan gebeuren zullen we maar zeggen.

Ive is echt een mooi manneke Cattie.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54596460
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:31 schreef Bass-Miss het volgende:
Gek he, dat die kleur zo kan veranderen. Fons is ook echt blond nu. Wij zijn beiden donker, dat vinden de mensen meestal zo gek.
Kendahl had bij de geboorte donkerbruin stijl haar. Dat ging binnen zes maanden allemaal weg en toen was hij een tijdje wat kalig. Nu heeft hij een beetje rossig haar, met soms een slagje erin.
Dat vinden de meeste mensen nog niet zo gek... Nee, hij heeft blauwe ogen en wij beiden bruin
Dat heeft hij dan waarschijnlijk meegekregen van de opa's.
Ik kijk nu naar een foto.... Oh wat issie MOOI!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54605349
Anna heeft al een vriendje, op het kdv. Hoef ik niet meer te bedenken of ik haar aan Simon, Storm of Thies ga koppelen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 14 november 2007 @ 20:39:01 #140
190853 RockabeIIa
pi_54610315
Gelukkig wordt Brent homo
  woensdag 14 november 2007 @ 21:01:11 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54610987
Het lijkt me best gezellig om een homo als zoon te hebben
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 14 november 2007 @ 21:06:13 #142
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54611093
Vief! En alle dikke mensen zijn ook gezellig...

Thies wordt trouwens lesbo.
  woensdag 14 november 2007 @ 21:07:46 #143
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54611132
Hm, beetje rare post van mij.
Ik bedoel dus dat ook niet alle dikke mensen per definitie gezellig zijn, zoals de zegswijze doet geloven.
En die laatste opmerking was gewoon flauw.
Tijd om maar eens offline te gaan.
pi_54627029
hahaha gekke moon
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 15 november 2007 @ 21:18:14 #145
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54635394
Storm mocht vandaag wél verder dan het aankleedkussen op het cb!
Hij weegt 9600 gram, is 76 cm. lang en kan al heel erg veel. Ze gaf hem blokjes om te zorgen dat hij iets had om mee te spelen. Bouwt ie een torentje van 4 blokjes. "Dat hoef je pas te kunnen als je 2 bent, Storm", zei de arts. Glim glim.
"En hij loopt al zie ik!"
"En hij zegt al Bob de Bouwer?" Ik ---> Jaaaaaa!

Maar wel een kleintje is ie, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54635480
Storm, kleine patser
pi_54635488
Klein? Laat ik maar niks zeggen.
*OUD heilige*
pi_54636833
Steken jullie kindjes ook alleen maar de ronde vormpjes in de vormenstoof?
Fons haalt die eruit en dan is hij klaar. En dat telkens opnieuw.
pi_54636868
De ronde vormen zijn natuurlijk het makkelijkst he. Maar zelfs dát doet Thies nog niet.
pi_54636894
En Sugar, ik geloof er niets van dat Storm als "Bob de Bouwer" kan zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')