Maud gefeliciteerd!

Lotte beterschap.

Kim krijgt nu iets meer geduld voor de vormenstoof. En sinds een week gaat ze torentje bouwen van megabloks. Daar had ze eerder ook nog geen geduld voor.
En ze geeft nu behalve luchtkusjes ook echte kusjes.

Ze probeert met muziek mee te zingen en danst graag. En kletst je de oren van je kop.

Ze zegt veel woordjes na. Als ik bv. met Djeez klets, dan hoor je ineens een woord weat je zojuist hebt gezegd. Leuk! Minder leuk is dat ze op de vensterbank klimt. Bij het raam stond eerst een activity tafel, daar kan ze ineens opklimmen en dan via de verwarming op de vensterbank. Ik heb hem ergens anders neergezet. Maar ze schuift hem er gewoon weer naartoe. Ik haal hem eerst wel ut de kamer denk ik. Vind gevaarlijk! Ze kan ook ineens zelf de gewone stoel bij de eetkamertafel aan de kant schuiven en klimt er dan op. Dan zit ze mooi aan tafel, trots te kjken. Op tafel kan er dus niet veel liggen.
Ik vind dit wel een leuke leeftijd! Aan de ene kant kan ze al veel, maar aan de andere kant ook weer niet. Wat soms natuurlijk frustrerend is.
1 ding wil ze niet. Handje geven.
Morgen sinterklaasintocht. Ben benieuwd wat ze ervan vind. Ik ga met mijn ouders en Kim en mijn tante gaat ook mee.