abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 november 2007 @ 11:58:00 #201
24188 Belana
kloon van belana
pi_54690580
je doet havermout in een washandje, die knoop je goed dicht (wij gebruiken tyrips ) en dat leg je in een beetje badwater (beste kan je een babybad gebruiken, niet te veel water, maar wij hebben die niet meer en doen gewoon een klein laagje water in het gewone bad) als het even geweekt heeft, knijp je het washandje lekker uit over je kind Uit bad halen en op laten drogen, niet afgrogen met handdoek. (wij gebruiken de fohn om het proces een beetje te versnellen )
door de havermout drogen de blaasjes sneller op en geneest alles dus ook sneller. 2 keer per dag doen, ook het hoofd en de haren.

edit: ik bedenk me ineens dat er een heel waterpokkentopic is, daar staat dit vast ook in. sorry modjes

Ynske, ik vind ook dat hij in vergelijking met de meeting toen nu echt een jongetje is
stormy waters...
sailin'
pi_54690728
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54691167
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Achossie menneke! Havermoutbadje? Oh, dat ga ik onthouden (proberen althans) voor in de toekomst! Gewoon water met havermout, hoeveel?

@Djeez: Ik denk aan je tweede redenatie. En die hond zou er in dat geval mee te maken kunnen hebben. Dus niet in de zin van allergie, want zo snel trekt dat niet weg zoals evenstar al opmerkte.
Zou het niet kunnen dat Kim gevoelig is voor de verandering? Eerst ging ze altijd bij je schoonouders en dan was alle aandacht voor haar en nu is daar ineens een hond. Ik heb weinig ervaring met die leeftijd, maar wel dat peuters nogal gehecht kunnen zijn aan regelmaat. Misschien helpt het om de hond aan haar te "introduceren"? Leuke dingen doen met de hond, die hoort er nu immers ook bij
Gewenning.
De hond (mickey) is er nu zo'n 2 maanden. Ze is er gek op, het was natuurlijk eerst wel wennen.
Ik denk dat ze misschien eenkennig is. Dat is ze nooit geweest, misschien inhaalslag. Al kent ze mijn ouders supergoed en is ze stapelgek op ze.
pi_54693379
Echt leuk dat Storm zo goed kan praten. Knapperd is hij toch.

Arme Ezra. Ziet er niet uit als zichzelf. Beterschap!

Djeez, wat ben je weer verschrikkelijk. Ik zou blij zal als mijn huilende dochter thuis werd gebracht. Als ze verdriet heeft kan ze toch het beste thuis zijn? En 'dumpen'. Ik vind het echt erg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 18 november 2007 @ 14:31:35 #205
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54693382
Ah, ik wilde net gaan vragen naar de details van zo'n havermout badje!

Beterschap Belana! En wat ziet Ezra er toch al groot uit!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54693400
Ingrid, hoe reageert ze als ze overdag bij de hond is? Daar kun je ook wat uit opmaken natuurlijk. Ze kan makkelijk eenkennig zijn. Veel kinderen maken zo'n periode door.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54693563
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:32 schreef YPPY het volgende:
Ingrid, hoe reageert ze als ze overdag bij de hond is? Daar kun je ook wat uit opmaken natuurlijk. Ze kan makkelijk eenkennig zijn. Veel kinderen maken zo'n periode door.
Ze reageert er goed op. Lekker knuffelen en aaien en ze probeert ermee te spelen. Ze moet wel vaak niezen, verder niks.

Ik weet dat eenkennig erbij hoort. Kim heeft het nog nooit gehad, dus ik weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan. Ze moet lijkt me niet teveel van mij en Djeez afhankelijk zijn. Ik hoop dat het goed overkomt zo, weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.
  Redactie Frontpage zondag 18 november 2007 @ 14:39:31 #208
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_54693574
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:31 schreef YPPY het volgende:

Djeez, wat ben je weer verschrikkelijk. Ik zou blij zal als mijn huilende dochter thuis werd gebracht. Als ze verdriet heeft kan ze toch het beste thuis zijn? En 'dumpen'. Ik vind het echt erg.
Boehoe huilie! Ik ben net vier dagen geleden geopereerd aan een gezwel in mijn reet. Ik heb nu 24/7 last van helse pijnen. Ik kan net fatsoenlijk zitten, lopen, staan, stoelgang etc. Ik slik zware tabletten tegen de pijn, al helpen die bijna geen flikker. De zwaarste pillen die ze mogen voorschrijven slikte ik eerst, maar daar kreeg ik het juist heel benauwd van dus die mag ik niet meer slikken. Dus nu slik ik 'gewone' Naproxen, om de pijn nog enigszins te onderdrukken. Dusse..
Laat ik duidelijk zijn. Ondanks dat ik in mijn posts vaak overkom als een slechte vader, houd ik juist zielsveel van mijn kind en ben ik stapelgek met haar. Maar als je al zolang last hebt van pijn (al maanden voor de operatie) dan word je vanzelf strontflauw van elk huiltje, en ben je blij dat ze af en toe even weg is. Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_54693755
Arme jij, laat verder maar zitten.
*OUD heilige*
  zondag 18 november 2007 @ 14:55:37 #210
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54693921
laat ook maar...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54694078
* MeNicole mompelt iets over helze pijnen tijdens de bevalling en ook huilende baby's daarna en blablabla
Liefde
  zondag 18 november 2007 @ 15:19:24 #212
56471 pinquit
oh my lama!
pi_54694421
Omg menicole! mika kan wel een acteur worden als ik dat zo zie (dat filmpje bedoel ik he)

En eigenlijk wil ik er niet op reageren, maar Djeez, je kan toch van te voren aan zien komen dat als je dit soort berichten post in een topic vol vrouwen die ook nog eens mama zijn, dat dat in het verkeerde keelgat schiet?

Max was gisterenavond heel HEEL zielig. hij werd wakker en begon me toch te krijsen!! en niet gillen ofzo, maar echt krijsen. met druk erachter. zo hard mogelijk. ik mocht niet met hem naar beneden, het licht van de badkamer deed zeer aan zijn ogen, ik mocht hem liever ook niet aanraken. hij lag op het grote bed met zijn benen te schoppen en alles weg te slaan wat ik hem aanbood. hij leek wel bezeten op een gegeven moment
het was echt heel eng! mijn broer kwam even kijken, nou dat was ook al niet goed, dus die is snel weer weggegaan. uiteindelijk na een uur krijsen is hij met alle lichten uit rustig geworden. ik denk dat hij last van zijn darmen had, want vanochtend had hij een luier VOL. en daarna nog een natte wind gelaten.
Ik heb hem nog nooit zo hard horen huilen.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_54694583
Arme Max, wat zielig. En hij kan natuurlijk niet vertellen wat er is, en je kunt niet echt helpen. Hoe is het nu met hem?
*OUD heilige*
  zondag 18 november 2007 @ 15:36:15 #214
56471 pinquit
oh my lama!
pi_54694809
Toen hij wakker werd was ie vrolijk zal je altijd zien he gelukkig maar, natuurlijk!!
Alleen tegen mn broer was ie nog wel boos vanochtend en tegen oma ook hij kan nog niet echt veel hebben geloof ik.
Maar hij ligt nu alweer dik 2 uur te slapen, dus we zien wel hoe hij zo wakker wordt
  zondag 18 november 2007 @ 16:07:07 #215
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54695477
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef Djeez het volgende:

[..]

Boehoe huilie! Ik ben net vier dagen geleden geopereerd aan een gezwel in mijn reet. Ik heb nu 24/7 last van helse pijnen. Ik kan net fatsoenlijk zitten, lopen, staan, stoelgang etc. Ik slik zware tabletten tegen de pijn, al helpen die bijna geen flikker. De zwaarste pillen die ze mogen voorschrijven slikte ik eerst, maar daar kreeg ik het juist heel benauwd van dus die mag ik niet meer slikken. Dus nu slik ik 'gewone' Naproxen, om de pijn nog enigszins te onderdrukken. Dusse..
Laat ik duidelijk zijn. Ondanks dat ik in mijn posts vaak overkom als een slechte vader, houd ik juist zielsveel van mijn kind en ben ik stapelgek met haar. Maar als je al zolang last hebt van pijn (al maanden voor de operatie) dan word je vanzelf strontflauw van elk huiltje, en ben je blij dat ze af en toe even weg is. Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?
Misschien moet je haar een flesje whiskey geven!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54695492
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Proest
Liefde
pi_54697505
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Op die opmerking zat ik al te wachten.

[ Bericht 4% gewijzigd door _Ingrid_ op 18-11-2007 17:36:04 ]
  zondag 18 november 2007 @ 17:55:12 #218
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54698348
Eh..GMTA?
  † In Memoriam † zondag 18 november 2007 @ 17:56:42 #219
43556 miss_dynastie
pi_54698384
quote:
Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?
Ik denk dat het probleem er vooral inzit dat de mensen hier je niet anders dan egoïstisch kennen.
  zondag 18 november 2007 @ 18:29:23 #220
108648 cattie
lieve moeder
pi_54699051
Hoe is het nu met Ezra? Heeft hij nog gegeten?

Wij zijn vandaag met Ive naar Diergaarde Blijdorp geweest. We vonden het alle 3 erg leuk! Ive zei heel enthousiast Poes! tegen alle dieren.
pi_54699288
Mikael was aan het spelen terwijl ik eten aan het maken ben. Ik hoor dat ie met de afstandsbedienig speelt want hoor verschillende zenders voorbij komen. DAn gaat het geluid uit en zie ik dat Mikael met de autos speelt. Dus ik dacht dat ie de tv perongeluk uit had gedrukt. Hoor ik ineens: Mama p-p-p-piemel. Kijk ik, sexzender Leuk joh tv home

Oh even bij vermelden dat dat zijn eerste keer was dat ie piemel zei
Liefde
  zondag 18 november 2007 @ 18:42:19 #222
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54699366
Mika!

Cattie, wat leeeeuuuk! Wij vinden de kinderboerderij al zo super!

Ezra, veel beterschap menneke.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 18 november 2007 @ 18:52:11 #223
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54699614
Na jullie gepimp laatst over kapsels pimp ik nu even met wat bij Thies snel gaat:
Zojuist zijn eerste hoektand ontdekt.
Stand tot nu toe: 8 voortanden, 1 hoektand, 3 kiezen.
Nu snap ik weer de kapotte billen van afgelopen week.
  zondag 18 november 2007 @ 19:14:37 #224
108648 cattie
lieve moeder
pi_54700088
Mika
Moonah, wat heeft Thies al een lekker bekje vol tanden!
Ive heeft nu 8 voortanden, 2 hoektanden en 4 kiezen!
  zondag 18 november 2007 @ 19:25:58 #225
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54700410
Tja, er is natuurlijk altijd baas boven baas.
  † In Memoriam † zondag 18 november 2007 @ 19:30:14 #226
7074 moussy
kuttekop
pi_54700527
quote:

[..]

. Ondanks dat ik in mijn posts vaak overkom als een slechte vader, houd ik juist zielsveel van mijn kind en ben ik stapelgek met haar. Maar als je al zolang last hebt van pijn (al maanden voor de operatie) dan word je vanzelf strontflauw van elk huiltje, en ben je blij dat ze af en toe even weg is. Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?
daar had je aan moeten denken voor je je leuter gebruikte.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator zondag 18 november 2007 @ 19:43:06 #227
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54700883
Genoeg jongens met de steken onder water oke?

Ingrid, Djeez hebben julie uberhaupt wel boeken gelezen over de ontwikkeling van kinderen? Dit zijn wel aanraders denk ik:
de ontwikkeling van je kind en omgaan met je kind.
Misschien dat jullie dan beter doorkrijgen hoe het werkt, dat opgroeien.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 18 november 2007 @ 20:21:17 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_54701947
Moonah en cattie! al hoektanden bij die ukkies! woei!

arme Max pinquit, wat vreselijk zielig zeg!

Ezra eet en drinkt vandaag bijna helemaal niet, hij heeft denk ik ook pokkies in zijn mond en ik denk dat ie daar erg last van heeft
niet eten vind ik niet zo erg, maar niet drinken vind ik altijd wat minder... nou ja, hij heeft wat fruithap op en wat yoghurt en her en der wat melk en slokjes drinken en hij was verder eigenlijk wel vrolijk, dus het is geen ramp ofzo, maar god wat zal ik blij zijn als ie er vanaf is het erme mannetje.
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 november 2007 @ 20:28:48 #229
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54702148
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:19 schreef pinquit het volgende:
Omg menicole! mika kan wel een acteur worden als ik dat zo zie (dat filmpje bedoel ik he)

En eigenlijk wil ik er niet op reageren, maar Djeez, je kan toch van te voren aan zien komen dat als je dit soort berichten post in een topic vol vrouwen die ook nog eens mama zijn, dat dat in het verkeerde keelgat schiet?

Max was gisterenavond heel HEEL zielig. hij werd wakker en begon me toch te krijsen!! en niet gillen ofzo, maar echt krijsen. met druk erachter. zo hard mogelijk. ik mocht niet met hem naar beneden, het licht van de badkamer deed zeer aan zijn ogen, ik mocht hem liever ook niet aanraken. hij lag op het grote bed met zijn benen te schoppen en alles weg te slaan wat ik hem aanbood. hij leek wel bezeten op een gegeven moment
het was echt heel eng! mijn broer kwam even kijken, nou dat was ook al niet goed, dus die is snel weer weggegaan. uiteindelijk na een uur krijsen is hij met alle lichten uit rustig geworden. ik denk dat hij last van zijn darmen had, want vanochtend had hij een luier VOL. en daarna nog een natte wind gelaten.
Ik heb hem nog nooit zo hard horen huilen.
Ik durf het eigenlijk niet te suggereren, maar wat je nu omschrijft, klinkt mij als een migraine aanval in de oren. De oorzaak er van kan heel divers zijn. Het krijsen van pijn, geen aanraking of licht kunnen verdragen. Ik weet dat toen ik klein was ik letterlijk met mijn hoofd tegen de muur aan het bonken was. Reden: alle andere pijn is beter dan de pijn in mijn hoofd. Maar goed hopelijk is het wat je als laatste zegt. Ik weet wel dat ik met zware aanvallen ook moest spugen, maar of mijn darmen reageerde weet ik niet.

Maud is verschrikkelijk verkouden, maar heeft wel een geweldige verwen verjaardag gehad met een eigen taartje (melk-vrij).
  zondag 18 november 2007 @ 20:44:30 #230
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54702612
Oeh, Pinq, ik heb helemaal over je bericht heengelezen. Sorry.
Wat klinkt dat zielig zeg, die lieve Max. Moest je zelf niet meehuilen?
En ik hoop van harte dat Chaca ongelijk heeft.
pi_54703152
quote:
Op zondag 18 november 2007 19:30 schreef moussy het volgende:

[..]

daar had je aan moeten denken voor je je leuter gebruikte.
Wat heeft dat hier nou weer mee te maken?
  zondag 18 november 2007 @ 21:07:30 #232
56471 pinquit
oh my lama!
pi_54703194
jaa ik moest zelf ook huilen
ik zat ook al aan hoofdpijn te denken, maar kan migraine al bij die kleintjes?? ik hoop iig echt dat dat het niet is, is dat erfelijk eigenlijk?

max heeft qua tanden: 8 voortanden, 4 kiezen en 1 hoektand.
pi_54703252
Merlijn zit nu sinds september op 8 voortanden, 4 kiezen en 4 hoektanden. Nu alleen die 4 kiezen nog.
  zondag 18 november 2007 @ 21:11:44 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54703290
Ja hallo.
Ik wilde even pimpen met Thies zijn gebit ja. Ik wilde niet aan alle kanten overtroffen worden.
  zondag 18 november 2007 @ 21:12:49 #235
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54703309
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:07 schreef pinquit het volgende:
ik zat ook al aan hoofdpijn te denken, maar kan migraine al bij die kleintjes?? ik hoop iig echt dat dat het niet is, is dat erfelijk eigenlijk?
Ik zou het even bij de HA navragen hoor.
Bah, wat moet je je machteloos hebben gevoeld zeg.
pi_54703324
quote:
Op zondag 18 november 2007 19:43 schreef Lois het volgende:
Genoeg jongens met de steken onder water oke?

Ingrid, Djeez hebben julie uberhaupt wel boeken gelezen over de ontwikkeling van kinderen? Dit zijn wel aanraders denk ik:
de ontwikkeling van je kind en omgaan met je kind.
Misschien dat jullie dan beter doorkrijgen hoe het werkt, dat opgroeien.
Ik zal eens in de bieb kijken. We hebben wel boeken gelezen, maar dat was tijdens de zwangerschap. En online genoeg.
pi_54703411
quote:
Op zondag 18 november 2007 18:29 schreef cattie het volgende:
Ive zei heel enthousiast Poes! tegen alle dieren.
Dat doet Anna ook!

Mika met z'n tv. Echt een bijdehand ventje.

Thies al veel tandan, kan hij goed bijten. Anna staat nog op 8, maar wel rode wangetjes. Het zou me niks verbazen als er binnenkort iets bij komt.
*OUD heilige*
  zondag 18 november 2007 @ 21:17:23 #238
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54703423
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:07 schreef pinquit het volgende:

max heeft qua tanden: 8 voortanden, 4 kiezen en 1 hoektand.
yep, migraine kan al bij babietjes

Swets lag als baby ook wel eens groen van migraine in de wieg te huilen. Toen ie het later kon benoemen was zijn gezicht nog hetzelfde als als baby in de wieg, dus zijn moeder gaat er van uit dat het toen hetzelfde was.
Een baby met migraine dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 18 november 2007 @ 21:26:08 #239
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54703642
Pinq en max wat naar zeg

Mika

en Monaah, je ent is veul jonger maar heetf evenveel tandjes als arwen.. voelt dat beter
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54703712
Ik vind Thies ook snel met zijn tanden hoor. Merlijn zijn hoektanden kwamen pas rond de 20 maanden door.
  zondag 18 november 2007 @ 21:35:15 #241
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54703862
Arwen heetf geen eens hoektanden
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54704190
Juliette mag hier over een maandje ook meeschrijven en heeft nog helemaal geen tanden, dus ik vind 't goed van Thies hoor
  zondag 18 november 2007 @ 21:50:43 #243
103793 kozakken
Living the life
pi_54704238
Thies, wat stoer!! En Ive ook al!

Ach.. Romme loopt nog niet, is niet zo'n praatscheet maar heeft al wel veel tanden. Hij laat ze alleen wat moeilijk tellen
Hij heeft nu in ieder geval ook vier kiezen, maar volgens de cb-arts al wel meer. (toen die een blik in zijn mond kon werpen)
En een heleboel tanden voor in dat mondje. En hard bijten dat hij kan (ach.. meteen een leuke gelegenheid om Romme nog eens te laten zien Ik heb nog nauwelijks over 't lieve menneke hier gepost )

[ Bericht 22% gewijzigd door kozakken op 18-11-2007 21:59:16 ]
  zondag 18 november 2007 @ 21:51:20 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_54704253
hoektanden komen volgens het standaard schema geloof ik pas met 2 , dus de heertje Thies en Ive zijn echt snel
stormy waters...
sailin'
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 november 2007 @ 23:22:52 #245
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54706927
quote:
Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?

Ja, want dat ben je tenslotte verder nooit
pi_54709927
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:11 schreef Moonah het volgende:
Ja hallo.
Ik wilde even pimpen met Thies zijn gebit ja. Ik wilde niet aan alle kanten overtroffen worden.
Fons heeft twee ondertanden en de bovenaan komt er net eentje door...
pi_54710265
Maar hij kan wel al met een lepeltje eten.
pi_54711101
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, want dat ben je tenslotte verder nooit
He's back
Liefde
  maandag 19 november 2007 @ 10:50:11 #249
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54711983
Maud heeft er vier boven en 2,5 beneden....

Verder heeft ze d'r verjaardag goed doorstaan. De buit in binnen:
bromtol, nijntjekapstok, xylofoon, loopkar met blokken, helicopter van Vtech, Bumbaboek van Vtech, kralending, badspeeltjes, grote speelauto, loopfiets, ketting met zachte kralen, bumba-waspuff, kroelpopje. Oftewel weer genoeg om even mee vooruit te komen. En allemaal dingen waar ze heel lang plezier van zal hebben. Heerlijk van die ooms en tantes die gewoon bellen en vragen wat ze leuk vind om te krijgen...
  maandag 19 november 2007 @ 10:52:31 #250
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54712026
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen heetf geen eens hoektanden
Kendahl kreeg in de bovenkaak eerst hoektanden en toen voortanden: Graaf Dracula

Ingrid en Djeez: ik heb thuis heel veel aan: Je Peuter. Weinig geitenwollengezever en vooral feiten en tips. Duidelijk, kort en bondig. Het is een serie. Even de link opzoeken...
je Peuter
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 19 november 2007 @ 19:57:02 #251
94046 PM-girl
pi_54723173
Romme

Tandenstand hier: 4 boven en 4 ondertanden, 2 bovenhoektanden en 4 kiezen

Pinquit, rottig hoor zo! Hoop dat het eenmalig was!
*
  maandag 19 november 2007 @ 20:03:34 #252
24188 Belana
kloon van belana
pi_54723294
Romme wat is het toch een prachtih knulletje koz!

Ezra is vandaag met papa thuis gebleven. gisteren had ie amper gedronken en dus vandaag toch maar even naar de huisarts. die vond hem nog helder genoeg. ff in de gaten houden gewoon, maar gelukkig heeft ie vandaag weer redelijk gedronken, pak van mijn hart. de pokkies vallen ook mee, het zijn vooral veel kleintjes en die drogen snel weer op. hij schijnt wel de hele dag om zijn mama gevraagd te hebben
dat doet ie momenteel veelvuldig, ook als ik er wel ben. het is toch echt zijn eerste echte woordje
stormy waters...
sailin'
  maandag 19 november 2007 @ 20:50:51 #253
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54724423
Fijn dat het al weer wat beter gaat met Ezra.
pi_54724615
Pinquit ik vond het ook heel erg overkomen als migraine moet ik eerlijk zeggen maar ik hoop zo van niet voor max...

8 tanden en 2 kiezen is hier de tussenstand.

Ezra wat fijn dat het weer beter gaat en nu nog maar lekker gaan eten.

Djeez ik heb mijn mond gehouden maar ik kan het ook ergens niet. Hoe kan je nu praten over dumpen en over egoistisch zijn terwijl je kind je zo hard nodig heeft. Als ik pijn in mijn kont zou hebben en weet ik veel wat nog meer dan nog zou ik mezelf optrekken en mijn dochter gaan troosten of wat er dan ook nodig is en mijn eigen pijnlijke kont naar het tweede plekje verhuizen. Ik snap niet hoe jullie zo kunnen denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mibos op 19-11-2007 21:30:19 ]
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54725125
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:58 schreef Mibos het volgende:
Ingrid en Djeez ik heb mijn mond gehouden maar ik kan het ook ergens niet. Hoe kan je nu praten over dumpen en over egoistisch zijn terwijl je kind je zo hard nodig heeft. Als ik pijn in mijn kont zou hebben en weet ik veel wat nog meer dan nog zou ik mezelf optrekken en mijn dochter gaan troosten of wat er dan ook nodig is en mijn eigen pijnlijke kont naar het tweede plekje verhuizen. Ik snap niet hoe jullie zo kunnen denken.
Ik heb dat niet gezegd hoor.
pi_54725167
Je snapt heus wel wat ik bedoel toch en volgens mij woont je lieftallige man in hetzelfde huis of niet soms?
pi_54725263
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:21 schreef Mibos het volgende:
Je snapt heus wel wat ik bedoel toch en volgens mij woont je lieftallige man in hetzelfde huis of niet soms?
Ik snap het wel. Maar ik voel(de) het niet zo.
Ik ken het toch niet helpen dat hij dat denkt, of zegt. (schrijft)
pi_54725336
Nee dat is duidelijk...

Ik vind het gewoon sneu voor Kim dat hij zo egoistisch in het leven staat. ZIjn/jullie dochter moet op nr. 1 staan en niet zijn ego en zere achterste wat heus wel pijn zal doen hoor daar twijfel ik niet aan maar de manier waarop hij over Kim praat dat is echt niet normaal.
pi_54725352
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:21 schreef Mibos het volgende:
Daar moet je wel mee oppassen hoor. Ik wil ook niet aangesproken worden op wat J. zegt.
*OUD heilige*
pi_54725450
Ja daar heb je ook gelijk in hoor! Ik snap ook wel dat het vervelend is maar ik kan of wil gewoon niet begrijpen hoe je zo over je dochter kan spreken. Hij spreekt net alsof ze in de weg zit. Hij was er toch zelf ook bij neem ik aan en nu zit ze een soort van in de weg?

Excuses en heb het even aangepast.
pi_54725519
Dat snap ik ook niet, maar ik verbaas me daar al jaren over.

Ontopic is Anna ontzettend hangerig de laatste dagen, echt een sprongetje. Ze wil voortdurend knuffelen en hangen. En ging me vanochtend brood voeren.
*OUD heilige*
pi_54725612
Dat is toch lief Yp. Hier krijgt ik heel de tijd natte likkusjes op mijn wang/kin/hand en verder is ze nu in de BamBamfase beland. Alles leert vliegen of moet minimaal twee keer op de grond gestuiterd hebben hihihi... Maar ze blijven toch zo lief ook!
pi_54725806
Arme Mikael had vanmorgen een nachtmerrie. Toen ik om 4 uur naar de wc ging hoorde ik al dat ie onrustig was. Steeds mopperen enzo. Om half 5 werd ie wakker. En hoe.. Schreeuwen, dikke paniek. Toen ik hem oppakte helemaal nat van het zweet en hij hield me heel goed vast en zei steeds neej mama neej. Dus lekker bij mij in bed maar steeds als ie iets in slaap viel werd ie weer paniekerig wakker en jammerde steeds mama neej, mij mama Het was zoooo zielig. Tegen 8 uur viel ie weer in slaap en hebben we tot half 10 geslapen.
Liefde
pi_54725926
Hoe vaak zeg jij nee tegen dat manneke MeNicole? Plaag je hoor!!!
pi_54725985
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:43 schreef Mibos het volgende:
Hoe vaak zeg jij nee tegen dat manneke MeNicole? Plaag je hoor!!!
Ik zeg de hele dag nee tegen de hond
Liefde
pi_54726289
Wat sneu voor Mikael!

Kim heeft nu 4 dagen niet gepoept. Alleen net een klein beetje. Arme ziel. Lactulose helpt amper wat.
Ze had vanmiddag niet geslapen. Maar vanavond viel ze tegen me aan in slaap. Wel lief zo'n hummeltje tegen je aan.
  maandag 19 november 2007 @ 21:57:02 #267
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54726361
Ik denk dat het voor Ingrid ook niet altijd even makkelijk is jongens.
pi_54726537
Ingrid 1 ml olijfolie door haar laatste papfles (krijgt ze die nog?) of anders met een pipetje net als een medicijn. Hier werkt dat als een trein. Ouderwets middeltje maar er komen geen medicijnen meer aan te pas na vier klysma's.

Nee ik weet dat het niet makkelijk is voor Ingrid Viev en daar heb ik laatst ook met Ingrid over gesproken.
  maandag 19 november 2007 @ 22:36:20 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54727337
MeNicole, wat zielig zeg, voor Mika, misschien heeft ie toch een beetje verlatingsangst vanwege de scheiding?
pi_54728769
Dames, dames... halve rel hier. Vallen jullie nou over het woord 'dumpen' of het feit dat Djeez dat zegt??? Het is maar een woord hoor, bepaalde manier van praten. Ik zeg ook altijd dat ik de kinderen in bed 'gegooid' heb , terwijl dat in werkelijkheid toch gewoon op liefdevol instoppen neerkomt. En wat egoistisch betreft; als ik me niet lekker voel, ben ik ook blij als de kinders op bed liggen of als mijn man thuiskomt zodat hij ze even over kan nemen. Dus kan me voorstellen dat als je echt pijn hebt, dat je er even geen zin in hebt. Hebben jullie wel 24/7 aandacht en geduld voor jullie kroost?
Zo... ikkies in het hol van de leeuw. Zal schelen dat ik geen idee heb wie Djeez is, daar ga ik maar van uit.

Ik ben het 'Oei, ik groei'boek kwijt... Is 19 maanden ook zo'n groeisprong??? Tinka slaapt de afgelopen week ongelooflijk onrustig en is om de haverklap wakker. Overdag is ze moe. Niet ziek ofzo, ze wordt juist reuze ondeugend tegenwoordig, maar hangt toch graag aan mijn broek (letterlijk!) of ligt met haar koppie op de grond of op schoot en gaapt wat af.
Moet trouwens morgen even een afspraak maken met de dokter want ze heeft een zeer vreemd plekje even boven haar enkel. Houdt een beetje het midden tussen een wrat, een blaasje en eczeem. Wil toch even weten wat het is, het zit er al een week en wordt bepaald niet kleiner.
  maandag 19 november 2007 @ 23:57:28 #271
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54729520
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:27 schreef Mammietje het volgende:

Zo... ikkies in het hol van de leeuw. Zal schelen dat ik geen idee heb wie Djeez is, daar ga ik maar van uit.
Neem van mij aan dat dat de helft scheelt

En nee, ik zou ook niet graag in Ingrid d'r schoenen staan.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_54731942
Mammietje als je kinderen op de een of andere manier het niet uithouden bij opa en oma en die brengen haar helemaal overstuur thuis dan ben jij er toch ook voor je kinderen (zere kont of niet?).

Tuurlijk als er iemand hier niet lekker is dan ben je ook blij dat papa of mama het overneemt maar het is dan ook net zo fijn dat je dan van die kleffe kusjes krijgt hoe gaar je ook bent. Misschien zie ik het dan wel verkeerd ofzo...
pi_54732907
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:36 schreef Vivi het volgende:
MeNicole, wat zielig zeg, voor Mika, misschien heeft ie toch een beetje verlatingsangst vanwege de scheiding?
Nee hij had echt gwoon naar gedroomd. Want normaal slaapt ie wel gewoon de hele nacht door. Maar ook omdt ie de hele tijd zei: Neej MIJN mama Dus ik denk dat ie gedroomd had dat er iets met mij gebeurde ofzo.
Liefde
  dinsdag 20 november 2007 @ 10:08:53 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54733097
Dat bedoel ik, misschien is ie bang dat ie jou ook kwijtraakt?
pi_54733348
Dat kan best. Hij woont natuurlijk 'ineens' zonder papa. Dan is hij bij papa, maar zonder mama. Hij is vast bang dat er weer zoiets gebeurd.
*OUD heilige*
pi_54733597
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:21 schreef YPPY het volgende:
Dat kan best. Hij woont natuurlijk 'ineens' zonder papa. Dan is hij bij papa, maar zonder mama. Hij is vast bang dat er weer zoiets gebeurd.
Maar wet je zomaar ineens zonder papa is het niet eens. Kevin was de hele dag na school en als ie 's avonds thuis kwam gingen we eten, dook Kevin achter de computer en deed ik Mikael in bad en in bed. Sinds we uit elkaar zijn heeft Kevin Mikael vaker gezien en meer met hem gedaan dan dat jaar dat we wel bij elkaar woonden.
Maar ja je weet natuurlijk nooit wat er in zo'n koppie omgaat.
Liefde
pi_54733717
Voor Mika is het misschien wel ineens? Hij merkt vast het verschil, hij is zo snugger.
*OUD heilige*
pi_54733809
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:36 schreef YPPY het volgende:
Voor Mika is het misschien wel ineens? Hij merkt vast het verschil, hij is zo snugger.
Ja ik weet het niet. Tis wel een slim ventje en hij weet ok wel heel goed waar Kevin nou woont. Als we er langs fietsen gaat ie helemaal zwaaien, DAAAAG PAPA Behalve als Kevin op het balkon staat om nar hem te zwaaien, dan kijkt ie niet

Mikael heeft ook een leuke manier om aan te geven of iets stinkt. Ze zijn een eindje verder op grond aan het afgraven en met die regen erbij stinkt dat behoorlijk. Fietsen we erlangs en ik vraag aan Mikael: Heb jij gepoept (want zo rook het), als ie dan gepoept heeft wijst ie naar zichzelf en zegt dan bah. Nu wees ie naar zijn neus: Mama dah bah Haha en als ie nu steeds iets ruikt wat stinkt doet ie dat. Gek kind
Liefde
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:17:44 #279
94046 PM-girl
pi_54736945
Zo'n slimmerik die Mika!

YPPY wat schattig van Anna!
*
pi_54747759
Kunstje van Mikael deel 30

Mama bah (wijzend naar zichzelf). Oh heb je gepoept. Jaha bah. Loopt ie naar de slaapkamer dus ik erachter aan om hem te verschonen. UItgekleed, geen poep. Nee kerel je hebt niet gepoept. Jaha mama bah (weer wijzend op zichzelf). Nee schat is geen poep. Kleren weer aan naar de woonkamer. Ruik ik toch. Poep. heeft ie dus terwijl ik hem aan het aankleden ben gepoept Volgende keer hang ik hem boven de wc
Liefde
  dinsdag 20 november 2007 @ 21:40:48 #281
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54747841
Slimme Mika !!!
pi_54748388
Ik hbe toch even een vraagje. Mikael word 's ochtends steeds vroeger wakker. Was het eerder 8 uur nu kruipen we langzaam richting 4 uur half 5 Hij wil dan wel slapen maar alleen bij mij in bed. Nu vind ik dat op zich nog niet zo heel erg want hij heeft ook wel gewoon dagen dat ie wel gewoon tot 8 uur slaapt. En als ie bij mijn ouders of Kevin slaapt slaapt ie ook gewoon tot 8 uur. Maar ik wil hem eigenlijk ook niet tevaak in bed nemen. Ik wil niet dat hij denkt dat dat zijn plek is (klinkt beetje raar maar als iemand bv op de plek gaat zitten waar hij altijd op de bank zit word ie boos). Hem weer in eigen bed leggen is geen optie. Heb ik geprobeert maar hij hield het vol om gewoon 3 uur lang te huilen en te mopperen. Niet echt schreeuwen want dat laat ik hem zowiezo niet doen. Is het nu verstandig om bv het campingbedje naast mijn bed neer te zetten en hem daar in te leggen als ie wakker word?
Ik vind dat zo moeilijk omdat ik niet goed weet waarom ie wakker word. Of ie echt behoefte heeft om bij mij te zijn of omdat ie tja gewoon wakker is.
Liefde
pi_54752175
Mibos, tuurlijk ben ik er voor mijn kind. Stuur ze niet eens uit logeren omdat ik ze geen nacht wil missen!
Maar helaas geven die van mij niet alleen kusjes hoor, vooral die ADHDerige peuterpuber van mij is soms echt om achter het behang te plakken en daar wordt ik niet vrolijk van als ik echt ziek ben. (Ook niet als ik niet ziek ben trouwens!)

MeNicole, ik heb Tinka tot een maand terug (18 maanden) borstvoeding gegeven en kwam tot op het laatste moment ook nog steeds zo'n 4 keer per nacht. Soms leek het niet om de bv te gaan maar puur om het bij me liggen. Om de rest van het gezin, mezelf en haar lekker door te laten slapen, liet ik dat gewoon toe. Ze slaapt nog steeds bij ons op de kamer, het is de bedoeling dat ze komend weekend op haar eigen kamer gaat slapen. Als ze nu snachts wel eens wakker wordt, drinkt ze wat water uit haar flesje en slaapt weer door zonder mij te storen. Heel zelden is ze overstuur (gedroomd?) en wil ze naast me liggen. Wel hou ik consequent de regel aan: stil liggen en zodra ze gaat draaien moet ze in haar eigen bed. Het grappige is dat ze nu zodra ze weer rustig is geworden, op haar eigen bedje wijst waarna ik haar weer terug leg.
Wat moet je met dit verhaal... Misschien wil ik er mee zeggen dat ik geloof dat alles zijn eigen fase heeft en weer voorbij gaat. Ik denk dat ik om die reden het campingbedje zou proberen, kijken hoe het bevalt. Want pfff... 4 uur/ half 5...
  woensdag 21 november 2007 @ 05:48:23 #284
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54753034
Bah, menicole, ook al zo vroeg. Ik zou hem gewoon bij me nemen en blij zijn dat jullie dan allebei nog slapen. Campingbedje is slim, denk ik.

Oh, en ik vind je sig briljant.

Storm vond het om 4.45 ook weer genoeg geweest voor vannacht. Nog geprobeerd hem even te laten huilen en weer in slaap te laten vallen, maar hij werd na een paar minuten echt hysteriscch. S wilde hem troosten, maar de driftbui en het huilen bleef echt. Ik neem hem over en mijn lieve schattige zoontje nestelt zich in mijn nekholletje en zucht eens diep.
Even later wil ik hem in bed leggen en vertel hem dat. Hij richt zich (nog steeds in mijn armen) een beetje op, kijkt naar zijn bedje en propt zijn armpjes dan lekker veilig tussen tussen zijn lijfje en mijn borst. Ik wil bij je blijven, mama.

Oh ja, en mocht ik die boodschap níet begrepen hebben, dan zet hij gewoon een enorme keel op bij het weer in bed leggen. Mee naar beneden dus weer. Om 5 uur. En weet je? Eigenlijk kan ik er alleen maar liefdevol om lachen. Mijn zoon pakt me in, driedubbel.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 21 november 2007 @ 06:34:25 #285
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54753068
Zijn jullie dreumesen btw ook zo driftig?
Storm is ongelofelijk echt.

Als er iets niet mag, loopt ie boos rondjes om zijn as te brullen. Liefst gooit ie dan ook nog met iets en soms moet dat dan maar zijn geliefde speen zijn. Plukt ie dus in al zijn drift zijn speen uit zijn mondje, om het vervolgens met een ferme worp richting de grond te smashen. Héél grappig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 21 november 2007 @ 06:45:04 #286
24188 Belana
kloon van belana
pi_54753082
oe ja driftige dreumesen
meldt!!!
ik moet er vreselijk om lachen, maar ow! wat is die Ezra stout op het moment en driftig als ik er iets van zeg
stormy waters...
sailin'
pi_54753301
quote:
Op woensdag 21 november 2007 05:48 schreef Sugar het volgende:

Storm vond het om 4.45 ook weer genoeg geweest voor vannacht.
Ah, het zit in de lucht denk ik. Anna had er rond 4 uur ook genoeg van.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54753456
quote:
Op woensdag 21 november 2007 06:34 schreef Sugar het volgende:
Jep, we hebben hier ook een kleine nijdigaard.
Als hij iets niet wil begint hij kort met zijn hoofd en bovenlijf te schokken, gooit hij hard met wat hij vast heeft en als het dan nog niet gaat zoals hij wil verandert hij in een kruisende banaan....
Een week na zijn eerste verjaardag was dat zo ongeveer om het half uur, nu nog maar een keer of twee per dag, dus er zit beterschap in...
Tegenwoordig is vooral de autostoel een groot drama. Het is iedere keer een gevecht om hem daarin te krijgen.
En die gordeltjes toekrijgen met een kind in banaanstand dat je moet in de juiste richting moet plooien is niet gemakkelijk...
  woensdag 21 november 2007 @ 09:20:52 #289
94046 PM-girl
pi_54754169
Nachtbrakend kind: meldt!
Driftkop: meldt Er zijn twee soorten grommen, 1 van blijdschap/lekkerigheid en 1 van boosheid, vaak in combinatie met een hap in de hand/arm/been van de toevallig passerende of verbiedende persoon.
*
  woensdag 21 november 2007 @ 09:26:56 #290
94046 PM-girl
pi_54754276
O Sugar, wat lief trouwens van Storm, hoe hij bij jou kruipt! Zo blijven liggen is geen optie?
*
pi_54754841
Misschien moeten we een dreumesdriftbuienclub starten?

oja, ik hoorde laatst ergens iets, misschien wel hier, over dat je je kindje het beste nog een paar keer neer kunt leggen in bed. En dan vooral niet aankijken, geen oogcontact maken. Laten merken dat het nog niet tijd is om wakker te zijn, maar tijd om te slapen. Misschien dat eens proberen, MeNicole?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54754886
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

oja, ik hoorde laatst ergens iets, misschien wel hier, over dat je je kindje het beste nog een paar keer neer kunt leggen in bed. En dan vooral niet aankijken, geen oogcontact maken. Laten merken dat het nog niet tijd is om wakker te zijn, maar tijd om te slapen. Misschien dat eens proberen, MeNicole?
Ha, dit was vannacht ook mijn (jammerlijk mislukte) taktiek.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54754918
Driftkopje meldt zich ook hier:

Als iets niet lukt dan wordt het door betreffende ding door de box heen gesmeten of als ze iets wil doen wat ze eigenlijk nog niet kan dan balt ze haar handjes en dan gaat ze superboos kijken en ahhhh erbij en u heeft een klein driftkopje.
pi_54755098
quote:
Op woensdag 21 november 2007 06:34 schreef Sugar het volgende:

Als er iets niet mag, loopt ie boos rondjes om zijn as te brullen. Liefst gooit ie dan ook nog met iets en soms moet dat dan maar zijn geliefde speen zijn. Plukt ie dus in al zijn drift zijn speen uit zijn mondje, om het vervolgens met een ferme worp richting de grond te smashen. Héél grappig.
Zooow herkenbaar... En daarna nog kwader zijn omdat dat ding kwijt is!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54755434
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:20 schreef PM-girl het volgende:
Er zijn twee soorten grommen, 1 van blijdschap/lekkerigheid en 1 van boosheid
Hier is het teken van blijheid een ventje dat door zijn knietjes staat te buigen.
  woensdag 21 november 2007 @ 12:09:53 #296
94046 PM-girl
pi_54757488
Wat lief BassMiss!
Simon kan ook zo schattig op zijn hurken zitten!
*
pi_54757987
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Misschien moeten we een dreumesdriftbuienclub starten?

Dat heb ik allemaal allang geprobeert. Hij vind het wel tijd om wakker te worden en dat laat ie dan wel blijken ook. Maar ach, ik neem hem als het niet te vroeg ik gewoon lekker bij me in bed. Op cb zeiden ze dat het vanzelf wel weer overgaat.
Liefde
pi_54761114
Hier zijn zijn kniebuigingskes te zien.
pi_54761949
hier ook een driftkop!! vreselijk soms en die mensen op straat maar beschuldigend naar mij kijken

morgen ga ik voor 4 daagjes naar barcelona met mijn papa's werk maar dat betekent ook dat ik max 4 dagen en 3 nachten bij oma thuis moet laten en dat breekt mijn harttt!!!
pi_54762006
fonske zo schattig wat ziet hij er dan toch wel weer klein uit op t filmpje zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')