De hond (mickey) is er nu zo'n 2 maanden. Ze is er gek op, het was natuurlijk eerst wel wennen.quote:Op zondag 18 november 2007 10:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Achossie menneke! Havermoutbadje? Oh, dat ga ik onthouden (proberen althans) voor in de toekomst! Gewoon water met havermout, hoeveel?
@Djeez: Ik denk aan je tweede redenatie. En die hond zou er in dat geval mee te maken kunnen hebben. Dus niet in de zin van allergie, want zo snel trekt dat niet weg zoals evenstar al opmerkte.
Zou het niet kunnen dat Kim gevoelig is voor de verandering? Eerst ging ze altijd bij je schoonouders en dan was alle aandacht voor haar en nu is daar ineens een hond. Ik heb weinig ervaring met die leeftijd, maar wel dat peuters nogal gehecht kunnen zijn aan regelmaat. Misschien helpt het om de hond aan haar te "introduceren"? Leuke dingen doen met de hond, die hoort er nu immers ook bij
Gewenning.
Ze reageert er goed op. Lekker knuffelen en aaien en ze probeert ermee te spelen. Ze moet wel vaak niezen, verder niks.quote:Op zondag 18 november 2007 14:32 schreef YPPY het volgende:
Ingrid, hoe reageert ze als ze overdag bij de hond is? Daar kun je ook wat uit opmaken natuurlijk. Ze kan makkelijk eenkennig zijn. Veel kinderen maken zo'n periode door.
Boehoe huilie!quote:Op zondag 18 november 2007 14:31 schreef YPPY het volgende:
Djeez, wat ben je weer verschrikkelijk. Ik zou blij zal als mijn huilende dochter thuis werd gebracht. Als ze verdriet heeft kan ze toch het beste thuis zijn? En 'dumpen'. Ik vind het echt erg.
Misschien moet je haar een flesje whiskey geven!quote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
Boehoe huilie!Ik ben net vier dagen geleden geopereerd aan een gezwel in mijn reet. Ik heb nu 24/7 last van helse pijnen. Ik kan net fatsoenlijk zitten, lopen, staan, stoelgang etc. Ik slik zware tabletten tegen de pijn, al helpen die bijna geen flikker. De zwaarste pillen die ze mogen voorschrijven slikte ik eerst, maar daar kreeg ik het juist heel benauwd van dus die mag ik niet meer slikken. Dus nu slik ik 'gewone' Naproxen, om de pijn nog enigszins te onderdrukken. Dusse..
Laat ik duidelijk zijn. Ondanks dat ik in mijn posts vaak overkom als een slechte vader, houd ik juist zielsveel van mijn kind en ben ik stapelgek met haar. Maar als je al zolang last hebt van pijn (al maanden voor de operatie) dan word je vanzelf strontflauw van elk huiltje, en ben je blij dat ze af en toe even weg is. Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?
Proestquote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien moet je haar een flesje whiskey geven!
Op die opmerking zat ik al te wachten.quote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien moet je haar een flesje whiskey geven!
Ik denk dat het probleem er vooral inzit dat de mensen hier je niet anders dan egoïstisch kennen.quote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef Djeez het volgende:
Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?
daar had je aan moeten denken voor je je leuter gebruikte.quote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
. Ondanks dat ik in mijn posts vaak overkom als een slechte vader, houd ik juist zielsveel van mijn kind en ben ik stapelgek met haar. Maar als je al zolang last hebt van pijn (al maanden voor de operatie) dan word je vanzelf strontflauw van elk huiltje, en ben je blij dat ze af en toe even weg is. Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?
Ik durf het eigenlijk niet te suggereren, maar wat je nu omschrijft, klinkt mij als een migraine aanval in de oren. De oorzaak er van kan heel divers zijn. Het krijsen van pijn, geen aanraking of licht kunnen verdragen. Ik weet dat toen ik klein was ik letterlijk met mijn hoofd tegen de muur aan het bonken was. Reden: alle andere pijn is beter dan de pijn in mijn hoofd. Maar goed hopelijk is het wat je als laatste zegt. Ik weet wel dat ik met zware aanvallen ook moest spugen, maar of mijn darmen reageerde weet ik niet.quote:Op zondag 18 november 2007 15:19 schreef pinquit het volgende:
Omg menicole! mika kan wel een acteur worden als ik dat zo zie(dat filmpje bedoel ik he)
En eigenlijk wil ik er niet op reageren, maar Djeez, je kan toch van te voren aan zien komen dat als je dit soort berichten post in een topic vol vrouwen die ook nog eens mama zijn, dat dat in het verkeerde keelgat schiet?
Max was gisterenavond heel HEEL zielig. hij werd wakker en begon me toch te krijsen!! en niet gillen ofzo, maar echt krijsen. met druk erachter. zo hard mogelijk. ik mocht niet met hem naar beneden, het licht van de badkamer deed zeer aan zijn ogen, ik mocht hem liever ook niet aanraken. hij lag op het grote bed met zijn benen te schoppen en alles weg te slaan wat ik hem aanbood. hij leek wel bezeten op een gegeven moment
het was echt heel eng! mijn broer kwam even kijken, nou dat was ook al niet goed, dus die is snel weer weggegaan. uiteindelijk na een uur krijsen is hij met alle lichten uit rustig geworden. ik denk dat hij last van zijn darmen had, want vanochtend had hij een luier VOL. en daarna nog een natte wind gelaten.
Ik heb hem nog nooit zo hard horen huilen.![]()
![]()
Wat heeft dat hier nou weer mee te maken?quote:Op zondag 18 november 2007 19:30 schreef moussy het volgende:
[..]
daar had je aan moeten denken voor je je leuter gebruikte.
Ik zou het even bij de HA navragen hoor.quote:Op zondag 18 november 2007 21:07 schreef pinquit het volgende:
jaa ik moest zelf ook huilen![]()
ik zat ook al aan hoofdpijn te denken, maar kan migraine al bij die kleintjes?? ik hoop iig echt dat dat het niet is, is dat erfelijk eigenlijk?
Ik zal eens in de bieb kijken. We hebben wel boeken gelezen, maar dat was tijdens de zwangerschap. En online genoeg.quote:Op zondag 18 november 2007 19:43 schreef Lois het volgende:
Genoeg jongens met de steken onder water oke?
Ingrid, Djeez hebben julie uberhaupt wel boeken gelezen over de ontwikkeling van kinderen? Dit zijn wel aanraders denk ik:
de ontwikkeling van je kind en omgaan met je kind.
Misschien dat jullie dan beter doorkrijgen hoe het werkt, dat opgroeien.
Dat doet Anna ook!quote:Op zondag 18 november 2007 18:29 schreef cattie het volgende:
Ive zei heel enthousiast Poes! tegen alle dieren.![]()
![]()
yep, migraine kan al bij babietjesquote:Op zondag 18 november 2007 21:07 schreef pinquit het volgende:
jaa ik moest zelf ook huilen![]()
ik zat ook al aan hoofdpijn te denken, maar kan migraine al bij die kleintjes?? ik hoop iig echt dat dat het niet is, is dat erfelijk eigenlijk?
max heeft qua tanden: 8 voortanden, 4 kiezen en 1 hoektand.
quote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef Djeez het volgende:
Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?
Fons heeft twee ondertanden en de bovenaan komt er net eentje door...quote:Op zondag 18 november 2007 21:11 schreef Moonah het volgende:
Ja hallo.
Ik wilde even pimpen met Thies zijn gebit ja. Ik wilde niet aan alle kanten overtroffen worden.
He's backquote:Op zondag 18 november 2007 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want dat ben je tenslotte verder nooit
Kendahl kreeg in de bovenkaak eerst hoektanden en toen voortanden: Graaf Draculaquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 20:58 schreef Mibos het volgende:
Ingrid en Djeez ik heb mijn mond gehouden maar ik kan het ook ergens niet. Hoe kan je nu praten over dumpen en over egoistisch zijn terwijl je kind je zo hard nodig heeft. Als ik pijn in mijn kont zou hebben en weet ik veel wat nog meer dan nog zou ik mezelf optrekken en mijn dochter gaan troosten of wat er dan ook nodig is en mijn eigen pijnlijke kont naar het tweede plekje verhuizen. Ik snap niet hoe jullie zo kunnen denken.
Ik snap het wel. Maar ik voel(de) het niet zo.quote:Op maandag 19 november 2007 21:21 schreef Mibos het volgende:
Je snapt heus wel wat ik bedoel toch en volgens mij woont je lieftallige man in hetzelfde huis of niet soms?
Daar moet je wel mee oppassen hoor. Ik wil ook niet aangesproken worden op wat J. zegt.quote:Op maandag 19 november 2007 21:21 schreef Mibos het volgende:
Je snapt heus wel wat ik bedoel toch en volgens mij woont je lieftallige man in hetzelfde huis of niet soms?
Ik zeg de hele dag nee tegen de hondquote:Op maandag 19 november 2007 21:43 schreef Mibos het volgende:
Hoe vaak zeg jij nee tegen dat manneke MeNicole? Plaag je hoor!!!
Neem van mij aan dat dat de helft scheeltquote:Op maandag 19 november 2007 23:27 schreef Mammietje het volgende:
Zo... ikkies in het hol van de leeuw. Zal schelen dat ik geen idee heb wie Djeez is, daar ga ik maar van uit.
Nee hij had echt gwoon naar gedroomd. Want normaal slaapt ie wel gewoon de hele nacht door. Maar ook omdt ie de hele tijd zei: Neej MIJN mamaquote:Op maandag 19 november 2007 22:36 schreef Vivi het volgende:
MeNicole, wat zielig zeg, voor Mika, misschien heeft ie toch een beetje verlatingsangst vanwege de scheiding?
Maar wet je zomaar ineens zonder papa is het niet eens. Kevin was de hele dag na school en als ie 's avonds thuis kwam gingen we eten, dook Kevin achter de computer en deed ik Mikael in bad en in bed. Sinds we uit elkaar zijn heeft Kevin Mikael vaker gezien en meer met hem gedaan dan dat jaar dat we wel bij elkaar woonden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:21 schreef YPPY het volgende:
Dat kan best. Hij woont natuurlijk 'ineens' zonder papa. Dan is hij bij papa, maar zonder mama. Hij is vast bang dat er weer zoiets gebeurd.
Ja ik weet het niet. Tis wel een slim ventje en hij weet ok wel heel goed waar Kevin nou woont. Als we er langs fietsen gaat ie helemaal zwaaien, DAAAAG PAPAquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:36 schreef YPPY het volgende:
Voor Mika is het misschien wel ineens? Hij merkt vast het verschil, hij is zo snugger.
Ah, het zit in de lucht denk ik. Anna had er rond 4 uur ook genoeg van.quote:Op woensdag 21 november 2007 05:48 schreef Sugar het volgende:
Storm vond het om 4.45 ook weer genoeg geweest voor vannacht.
Jep, we hebben hier ook een kleine nijdigaard.quote:Op woensdag 21 november 2007 06:34 schreef Sugar het volgende:
Zijn jullie dreumesen btw ook zo driftig?
Storm is ongelofelijk echt.![]()
Ha, dit was vannacht ook mijn (jammerlijk mislukte) taktiek.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
oja, ik hoorde laatst ergens iets, misschien wel hier, over dat je je kindje het beste nog een paar keer neer kunt leggen in bed. En dan vooral niet aankijken, geen oogcontact maken. Laten merken dat het nog niet tijd is om wakker te zijn, maar tijd om te slapen. Misschien dat eens proberen, MeNicole?
Zooow herkenbaar... En daarna nog kwader zijn omdat dat ding kwijt is!quote:Op woensdag 21 november 2007 06:34 schreef Sugar het volgende:
Zijn jullie dreumesen btw ook zo driftig?
Storm is ongelofelijk echt.![]()
Als er iets niet mag, loopt ie boos rondjes om zijn as te brullen. Liefst gooit ie dan ook nog met iets en soms moet dat dan maar zijn geliefde speen zijn.Plukt ie dus in al zijn drift zijn speen uit zijn mondje, om het vervolgens met een ferme worp richting de grond te smashen. Héél grappig.
Hier is het teken van blijheid een ventje dat door zijn knietjes staat te buigen.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:20 schreef PM-girl het volgende:
Er zijn twee soorten grommen, 1 van blijdschap/lekkerigheid en 1 van boosheid
Dat heb ik allemaal allang geprobeert. Hij vind het wel tijd om wakker te worden en dat laat ie dan wel blijken ook. Maar ach, ik neem hem als het niet te vroeg ik gewoon lekker bij me in bed. Op cb zeiden ze dat het vanzelf wel weer overgaat.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Misschien moeten we een dreumesdriftbuienclub starten?
oja, ik hoorde laatst ergens iets, misschien wel hier, over dat je je kindje het beste nog een paar keer neer kunt leggen in bed. En dan vooral niet aankijken, geen oogcontact maken. Laten merken dat het nog niet tijd is om wakker te zijn, maar tijd om te slapen. Misschien dat eens proberen, MeNicole?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |