De hond (mickey) is er nu zo'n 2 maanden. Ze is er gek op, het was natuurlijk eerst wel wennen.quote:Op zondag 18 november 2007 10:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Achossie menneke! Havermoutbadje? Oh, dat ga ik onthouden (proberen althans) voor in de toekomst! Gewoon water met havermout, hoeveel?
@Djeez: Ik denk aan je tweede redenatie. En die hond zou er in dat geval mee te maken kunnen hebben. Dus niet in de zin van allergie, want zo snel trekt dat niet weg zoals evenstar al opmerkte.
Zou het niet kunnen dat Kim gevoelig is voor de verandering? Eerst ging ze altijd bij je schoonouders en dan was alle aandacht voor haar en nu is daar ineens een hond. Ik heb weinig ervaring met die leeftijd, maar wel dat peuters nogal gehecht kunnen zijn aan regelmaat. Misschien helpt het om de hond aan haar te "introduceren"? Leuke dingen doen met de hond, die hoort er nu immers ook bij
Gewenning.
Ze reageert er goed op. Lekker knuffelen en aaien en ze probeert ermee te spelen. Ze moet wel vaak niezen, verder niks.quote:Op zondag 18 november 2007 14:32 schreef YPPY het volgende:
Ingrid, hoe reageert ze als ze overdag bij de hond is? Daar kun je ook wat uit opmaken natuurlijk. Ze kan makkelijk eenkennig zijn. Veel kinderen maken zo'n periode door.
Boehoe huilie!quote:Op zondag 18 november 2007 14:31 schreef YPPY het volgende:
Djeez, wat ben je weer verschrikkelijk. Ik zou blij zal als mijn huilende dochter thuis werd gebracht. Als ze verdriet heeft kan ze toch het beste thuis zijn? En 'dumpen'. Ik vind het echt erg.
Misschien moet je haar een flesje whiskey geven!quote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
Boehoe huilie!Ik ben net vier dagen geleden geopereerd aan een gezwel in mijn reet. Ik heb nu 24/7 last van helse pijnen. Ik kan net fatsoenlijk zitten, lopen, staan, stoelgang etc. Ik slik zware tabletten tegen de pijn, al helpen die bijna geen flikker. De zwaarste pillen die ze mogen voorschrijven slikte ik eerst, maar daar kreeg ik het juist heel benauwd van dus die mag ik niet meer slikken. Dus nu slik ik 'gewone' Naproxen, om de pijn nog enigszins te onderdrukken. Dusse..
Laat ik duidelijk zijn. Ondanks dat ik in mijn posts vaak overkom als een slechte vader, houd ik juist zielsveel van mijn kind en ben ik stapelgek met haar. Maar als je al zolang last hebt van pijn (al maanden voor de operatie) dan word je vanzelf strontflauw van elk huiltje, en ben je blij dat ze af en toe even weg is. Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?
Proestquote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien moet je haar een flesje whiskey geven!
Op die opmerking zat ik al te wachten.quote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien moet je haar een flesje whiskey geven!
Ik denk dat het probleem er vooral inzit dat de mensen hier je niet anders dan egoïstisch kennen.quote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef Djeez het volgende:
Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |