zie ik niet, daar moet ik \'handmatig\' naartoe.. ga ik dus doenquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Indah, hoi [afbeelding]
Zie PM [afbeelding]
txtonly ftwquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zie ik niet, daar moet ik 'handmatig' naartoe.. ga ik dus doen
jeps. ik hoop vandaag tussen de bedrijven door even wat tijd te hebben om wat op 'papier' te zetten.quote:
14.gif.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps. ik hoop vandaag tussen de bedrijven door even wat tijd te hebben om wat op 'papier' te zetten.
Wie roept mij?quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps. ik hoop vandaag tussen de bedrijven door even wat tijd te hebben om wat op 'papier' te zetten.
om de vraag maar nogmaals te stellen: hoe bevalt het werkloze leven?quote:
Gaat lekker zoquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
om de vraag maar nogmaals te stellen: hoe bevalt het werkloze leven?
Of ben je niet meer werkloos?
weekie vrij is altijd goed.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaat lekker zo
Ik ga eind deze week of volgende week pas actief werk zoeken. Nu ff lekker vakantie.
Dan is het al weer tijd om te gaan slapen, niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weekie vrij is altijd goed.
ah, ik ben net 13 uur wakker
0% moe helaas.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het al weer tijd om te gaan slapen, niet?![]()
Voor mij wel
quote:
ok ltr.quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:01 schreef Sander170 het volgende:
Aangezien het drie uur middernacht is ga ik er ook maar vandoor en ben ik er morgennacht weer rond 03:00.
Doei beste luistjes van Fok!!!!![]()
![]()
Ik acht de kans ook niet onmogelijk dat ik zo weer aan de koffie gaquote:
Dat verschilt nogal... Sowieso even met de hond lopen. Maar de ene keer ga ik direct het bed in, en de andere keer game ik nog een paar uurtjes, of kijk ik een film ofzo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook niet onmogelijk dat ik zo weer aan de koffie ga
Pitten zit er toch niet in vandaag denk.
Wat doe jij na het werk eignelijk?
Ga je dan gewoon pitten?
draai je altijd nachtdiensten?quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:47 schreef Baird het volgende:
[..]
Dat verschilt nogal... Sowieso even met de hond lopen. Maar de ene keer ga ik direct het bed in, en de andere keer game ik nog een paar uurtjes, of kijk ik een film ofzo.
Straks wordt het effe gamen en dan toch echt onder de wol
quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:49 schreef Baird het volgende:
Ik zie dat je de enige mod bent die nog wakker is. Hoe gaat zoiets? Hebben jullie een soort rooster ofzo? Of een tijds-quotum dat je online moet zijn?
Neuh, het meeste modden gebeurt overdag as far as I know.quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:49 schreef Baird het volgende:
Ik zie dat je de enige mod bent die nog wakker is. Hoe gaat zoiets? Hebben jullie een soort rooster ofzo? Of een tijds-quotum dat je online moet zijn?
Vol continue 7-15, 15-23, 23-7 en af en toe een 11-19quote:
Ik sla regelmatig een nachtje over.... Heb gelukkig niet zoveel slaap nodig.quote:Neuh, het meeste modden gebeurt overdag as far as I know.
Ik pit gewoon amper, en ben zodoende nu ook online.
Meestal ben ik online tot een uur of 1, 2 soms, maar nu verveel ik me kapot en kan weer eens niet pitten.
Dan maar wat hier rondhangen
Ik heb ook niet zoveel slaap nodig, maar zo weinig als ik de laatste tijd slaap is niet normaal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:57 schreef Baird het volgende:
[..]
Vol continue 7-15, 15-23, 23-7 en af en toe een 11-19
[..]
Ik sla regelmatig een nachtje over.... Heb gelukkig niet zoveel slaap nodig.
Maar wel Fok!quote:Access Denied (policy_denied)
Your system policy has denied access to the requested URL.
For assistance, contact your network support team.
Your request was categorized by SmartFilter as 'Forum/Bulletin Boards;Profanity'.
If you wish to question or dispute this result, please click here.
Dat is misschien ook een beetje veel van het goede.... 3 uur slaap op 2/3 dagen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel slaap nodig, maar zo weinig als ik de laatste tijd slaap is niet normaal.
Heb afgelopen week max 15 uur geslapen.
Op een gegeven moment was ik ruim 48 uur wakker, daarna 3 uur geslapen
Of ik daar nou blij mee moet zijn...
Kan ook niet zeggen dat ik tot veel in staat ben lately
quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:00 schreef Baird het volgende:
Ik mag geen forum bezoeken....
[..]
Maar wel Fok!
Mja, ben er inmiddels wel een soort van gewend aan geraakt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:02 schreef Baird het volgende:
[..]
Dat is misschien ook een beetje veel van het goede.... 3 uur slaap op 2/3 dagen.
Als ik vandaag bijvoorbeeld vrij ben en morgen middagdienst heb, kan ik gerust de hele nacht gamen en dan om 8 uur gaan pitten tot een uur of 12. Maar ook weer geen 5 dagen in de week.
Ik beman een meldkamer van een overheidsinstantie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Relaxed
Kan je toch nog wat
Wat doe je voor werk eigenlijk, dat je volop tijd hebt te fokken?
zodoendequote:Op dinsdag 6 november 2007 04:03 schreef Baird het volgende:
[..]
Ik beman een meldkamer van een overheidsinstantie.
Zo 's nachts is er geen reet te doen. De mensen die normaal iets willen melden die liggen te slapen. Ik zit hier eigenlijk alleen maar in geval van een calamiteit. Er zijn nog wel wat mensen die me bellen voor los-toestemming maar dan heb je het ook gehad.quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zodoende
Ik heb een tijdje receptie/administratief werk gedaan, was echt max 1 uur werk was op een 8 urige werkdag.
Heb echt extreme postaantallen behaald die tijd
Toch lijkt het me prettiger om wat te doen te hebben op werk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:09 schreef Baird het volgende:
[..]
Zo 's nachts is er geen reet te doen. De mensen die normaal iets willen melden die liggen te slapen. Ik zit hier eigenlijk alleen maar in geval van een calamiteit. Er zijn nog wel wat mensen die me bellen voor los-toestemming maar dan heb je het ook gehad.
De dag- en middagdiensten zijn een heel ander verhaal. Dan zitten we hier ook met 6 personen en zijn we ook allemaal 6 van de 8 uur echt aan het werk. Dus zo'n nachtdienst op zijn tijd is wel eens lekker
Maar wat doe jij nu?
Zeker, je kan beter bezig zijn... ben nu 5 uur bezig maar als je zou zeggen dat het er 10 zijn geloofde ik het ook.quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toch lijkt het me prettiger om wat te doen te hebben op werk.
Ik vond het eigenlijk vrij frustrerend om alleen maar te fokken.
Wat dat betreft zou ik zo'n dagdienst een stuk prettiger vinden, hoewel ik ook wel in kan komen in de 'relaxedheid' van zo'n nachtdienst.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:13 schreef Baird het volgende:
[..]
Zeker, je kan beter bezig zijn... ben nu 5 uur bezig maar als je zou zeggen dat het er 10 zijn geloofde ik het ook.
Als het caffeinevrije is niet.... Anders is het vrij vaag ja....quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:31 schreef compier het volgende:
Meld! ... Ik drink koffie om in slaap te komen .. is dat normaal?
gewone koffie? Ja, da's vaag.quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:31 schreef compier het volgende:
Meld! ... Ik drink koffie om in slaap te komen .. is dat normaal? [afbeelding]
cafeine-vrij wellichtquote:Op dinsdag 6 november 2007 04:39 schreef Baird het volgende:
Hij slaapt al...
hey BX... heb je het eer-ik virus opgelopenquote:Op dinsdag 6 november 2007 04:46 schreef BrandX het volgende:
Kia ora, lieve KSC-leuters.... [afbeelding] [afbeelding]
Ben gewoon al wakker [afbeelding] ben al vanaf 4 uur wakker, hoopte weer in slaap te kunnen vallen, maar helaas pindakaas...
was ff hond aan het uitlatenquote:
Als ik wakker moet blijven tijdens nachtdiensten ofzo drink ik koffie... Maar als ik daarna thuiskom kan ik ook meteen als een blok in slaap vallen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 05:07 schreef compier het volgende:
[..]
was ff hond aan het uitlaten
Ik merk als ik ECHT niet kan slapen, en ik drink koffie (1 of twee sterke bakjes) ik beter slaap.. maar als ik meer drink blijf ik wel wakker
in welke tijdszone zit je trouwens? Je zit toch in de VS? Of ben ik in de war met een ander?quote:Op dinsdag 6 november 2007 05:07 schreef compier het volgende:
[..]
was ff hond aan het uitlaten [afbeelding]
Ik merk als ik ECHT niet kan slapen, en ik drink koffie (1 of twee sterke bakjes) ik beter slaap.. maar als ik meer drink blijf ik wel wakker [afbeelding]
tege de file in rijden dusquote:Op dinsdag 6 november 2007 05:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het mooie aan nachtdienst is als je 's morgens naar huis gaat en je allemaal die nukkige koppen tegenkomt van mensen die naar hun werk toe gaan.
[afbeelding]
In de zomer op de fiets naar huis om 7 uur... en iedereen die ik tegenkom heel vriendelijk een goedemorgen wensen.... Die gezichten!quote:Op dinsdag 6 november 2007 05:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het mooie aan nachtdienst is als je 's morgens naar huis gaat en je allemaal die nukkige koppen tegenkomt van mensen die naar hun werk toe gaan.
![]()
Ik hoop het niet, beste indah...hoe staat het met je vulkaan? Is er al wat spannends gebeurt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey BX... heb je het eer-ik virus opgelopen
jep central jenaaithetsteedsquote:Op dinsdag 6 november 2007 05:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in welke tijdszone zit je trouwens? Je zit toch in de VS? Of ben ik in de war met een ander?
quote:
er zijn er nu twee lekker actief, maar de zware uitbarsting is er nog nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 05:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, beste indah...hoe staat het met je vulkaan? Is er al wat spannends gebeurt?
ik vond acht uur op kantoor al vroeg, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 6 november 2007 05:48 schreef BrandX het volgende:
* ]BrandX heeft geen ervaring met nachtdienst [afbeelding
maar is wel jaren om 05:30 begonnen met werken toen ze nog in de paarden zat! [afbeelding] Ook wel leuk hoor, ben je klaar met de stallen, dan zomers lekker met je tigste bakkie om een uurtje of half acht buiten staan geinen (je bent tenslotte al zo wakker alsof je er al een dag op hebt zitten) en dan al die sjaggie koppen zien van die lui die nauwelijks hun 1e bakkie op hebben [afbeelding]
Tegenwoordig zit ik vanaf rond een uurtje of 7 op kantoor.
is van een mop ofzo, de overeenkomst tussen een lekker wijf en amerika; jenaaithetsteedsquote:Op dinsdag 6 november 2007 06:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
die kende ik nog niet!
waarschijnljik is het al zo oud als de weg naar rome en loop ik weer eens vreselijk achter hier, maar vind 'em errug leuk![]()
Keep my fingers crossed!quote:Op dinsdag 6 november 2007 06:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er zijn er nu twee lekker actief, maar de zware uitbarsting is er nog niet
quote:Op dinsdag 6 november 2007 06:18 schreef compier het volgende:
[..]
is van een mop ofzo, de overeenkomst tussen een lekker wijf en amerika; jenaaithetsteeds
matigjesquote:Op dinsdag 6 november 2007 06:18 schreef compier het volgende:
[..]
is van een mop ofzo, de overeenkomst tussen een lekker wijf en amerika; jenaaithetsteeds
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 5 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 205 eer-ik
002. 168 Muck
004. 157 MPG
006. 129 OA
007. 110 vrolijke-frits
008. 107 Papierversnipperaar
012. 093 JortK
013. 092 Houniet
039. 060 indahnesia.com
044. 057 DaMart
051. 053 buzzer
066. 048 Frutsel
071. 046 Sjowhan
146. 031 Jo0Lz
203. 025 Kuukske
quote:
Tuurlijk, altijd.quote:
Damn wat ben ik een spamzorquote:
Alleen al dat rijtje is goed voor bijna 1400 posts...quote:
Iemand anders?quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:11 schreef OA het volgende:
[..]
Alleen al dat rijtje is goed voor bijna 1400 posts... [afbeelding]
Nopequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:12 schreef cablegunmaster het volgende:
bak ? , een nieuwe auto ?
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[afbeelding] ooh .... KUT nu ben ik mn thee vergeten [afbeelding] had hem een uur geleden klaar gemaakt
aarbeien thee... maar die is nu helemaal verzopen in het theezakje... ( was ondertussen aan het piano spelen )
en dan vergeet je zoiets :p
[afbeelding]
Mooi figuur ben jij!quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ooh .... KUT nu ben ik mn thee vergeten
had hem een uur geleden klaar gemaakt
aarbeien thee... maar die is nu helemaal verzopen in het theezakje... ( was ondertussen aan het piano spelen )
en dan vergeet je zoiets :p
![]()
dankjequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dankje [afbeelding]
maar , heb zaterdag de ex van mn zusje op zn bek geslagen [afbeelding]
Geweldig hoe een simpel film avondje op een knokkerij kan uitlopen ,
Reden : " GVD eikel moet kappen met zijn pesterijtjes en zijn stoerdoenerij [afbeelding] denkt dat hij ff alles is."
blauw oog + een gigantische beet op zijn boven been [afbeelding]
Heerlijk om je familie eer te redden ( ik ben net een halve turk zei mn pa [afbeelding] )
quote:
WTF... heb je hem ook gebeten?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dankje
maar , heb zaterdag de ex van mn zusje op zn bek geslagen![]()
Reden : " GVD eikel moet kappen met zijn pesterijtjes en zijn stoerdoenerijdenkt dat hij ff alles is."
blauw oog + een gigantische beet op zijn boven been![]()
Heerlijk om je familie eer te redden ( ik ben net een halve turk zei mn pa)
je had gisterenavond hier moeten zijnquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:23 schreef Frutsel het volgende:
wat gaat het weer hard ineens [afbeelding]
ja, ik kom net binnenquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:23 schreef Frutsel het volgende:
wat gaat het weer hard ineens [afbeelding]
ow das wel erg extreem danquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:24 schreef MPG het volgende:
[..]
je had gisterenavond hier moeten zijn
Zelfs IK hield het niet bij![]()
Toen lag ik al in 't bed denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:24 schreef MPG het volgende:
[..]
je had gisterenavond hier moeten zijn [afbeelding]
Zelfs IK hield het niet bij [afbeelding]
Omfgquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dankje
maar , heb zaterdag de ex van mn zusje op zn bek geslagen![]()
Reden : " GVD eikel moet kappen met zijn pesterijtjes en zijn stoerdoenerijdenkt dat hij ff alles is."
blauw oog + een gigantische beet op zijn boven been![]()
Heerlijk om je familie eer te redden ( ik ben net white trash zei mn pa)
Whehequote:Op dinsdag 6 november 2007 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow das wel erg extreem dan [afbeelding]
toen was ik aan het pokeren [afbeelding]
Kan goed, was laat op de avond, uurtje of half 11 tot 12 ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Toen lag ik al in 't bed denk ik [afbeelding]
Geen idee. Combi FF/textonly/FQR wellicht?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:29 schreef crossover het volgende:
Waarom veranderen smilies in links bij sommige posts/users? [afbeelding]
Ik gebruik de nieuwe lay out, bij jouw posts zie ik links, bij de posts van OA gewoon smileys.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Combi FF/textonly/FQR wellicht?
dat zie ik altijd in mijn text_onlyquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:29 schreef crossover het volgende:
Waarom veranderen smilies in links bij sommige posts/users? [afbeelding]
en bij die van mijquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik gebruik de nieuwe lay out, bij jouw posts zie ik links, bij de posts van OA gewoon smileys.
Ook links ipv smiliesquote:
Als ik quote zie ik [afbeelding], en geen smileysquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Ook links ipv smilies
Als ik een post quote staan er wel gewoon smilies bij.
inda en ik zitten op textonly, jij en O op baggerquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik gebruik de nieuwe lay out, bij jouw posts zie ik links, bij de posts van OA gewoon smileys.
whehe.. helemaal gek...quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Ook links ipv smilies [afbeelding]
Als ik een post quote staan er wel gewoon smilies bij.
ik ook text_onlyquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:41 schreef MPG het volgende:
[..]
ik zit op textonly, jij en O op bagger [afbeelding]
Welke lay out gebruik jij?quote:
Dat zal het wel zijn dan.quote:
denk het ook. Ik zie in quotes ook geen smileys, alleen in de normale postsquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Welke lay out gebruik jij?
[..]
Dat zal het wel zijn dan.
dacht jequote:Op dinsdag 6 november 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
ik zit op bagger dacht ik [afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:41 schreef MPG het volgende:
[..]
inda en ik zitten op textonly, jij en O op bagger [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:53 schreef OA het volgende:
Whehe... een collega van mij zei net dat zij volgens een bepaald systeem werkt...
Werd ze direct keihard uitgelachen door haar manager.... [afbeelding]
Textonly is best lief...quote:
Feliciteer collega maar namens mijquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:57 schreef OA het volgende:
Lekker, koffie + beschuit met muisjes! [afbeelding]
Collega heeft een dochter! [afbeelding]
whehe.. beter dan dat je bed kraaktquote:
Weet ik.quote:
Whehequote:Op dinsdag 6 november 2007 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ervaring mee?
Maar ook dat is minder erg dan dat het bed van je buuv van 55 kraakt
Fritsquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen!
Gefeliciteerd collega OA![]()
Was in dezelfde week 2 keer weggelopenquote:
Wellicht ooit...quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Feliciteer collega maar namens mij
Wanneer komt er gezinsuitbreiding bij de familie OA?![]()
Whehequote:
Laters, doe vrolijke-zus de groetjesquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga nu de auto in. Anders wordt het helemaal zo laat [afbeelding]
[afbeelding]
Dag fritsquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga nu de auto in. Anders wordt het helemaal zo laat![]()
Godver, verkeerde afleveringquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:02 schreef crossover het volgende:
Nog 5 min en ik kan weer Heroes kijken
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Was in dezelfde week 2 keer weggelopenDe tweede keer zat ze onder de planken van het zwembad van de buurvrouw, een dag later hadden we 'm kunnen vangen.
welke aflevering?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:02 schreef crossover het volgende:
Nog 5 min en ik kan weer Heroes kijken
frits westermanquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vriend, alles goed? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga nu de auto in. Anders wordt het helemaal zo laat [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[afbeelding] tis wel een doorzettertje [afbeelding]
[..]
welke aflevering? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Godver, verkeerde aflevering [afbeelding]
Die is niet vrolijkquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
frits westerman [afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Godver, verkeerde aflevering [afbeelding]
Nr 7 had ik moeten hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]tis wel een doorzettertje
[..]
welke aflevering?
Whehequote:Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die aflevering ging over losers, niet over heroes [afbeelding]
whehe..quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die aflevering ging over losers, niet over heroes [afbeelding]
Niet dat ik weet, hoezo?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:20 schreef OA het volgende:
Zijn alle schoolgaande kinders vrij deze week? [afbeelding]
Ik was wat eerder opgestaan.. heb om 1245 tot 1630 college'squote:Op dinsdag 6 november 2007 10:20 schreef OA het volgende:
Zijn alle schoolgaande kinders vrij deze week?![]()
dat idee kreeg ik...quote:
Ik ook niet.. was het maar alvast 15:15quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
Ik heb trouwens totaal geen zin meer in school [afbeelding]
quote:
Misschien dat een franse hulporganisatie deze kinderen begeleidt naar een betere toekomst?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:20 schreef OA het volgende:
Zijn alle schoolgaande kinders vrij deze week?![]()
ik doe ook geen zakquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Fritsert en eer zijn vrij
Cross neemt vrij
ik fok! onder college
Muckie heeft tentamens
Whehequote:
alweer vakantie?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:20 schreef OA het volgende:
Zijn alle schoolgaande kinders vrij deze week? [afbeelding]
jij ook al een kloon van indah/mij ?quote:
quote:
Hier moet een combismilie komen van :quote:Overigens heb ik GEEN kloons![]()
MP-en?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb wel een kloon overigens... toen MP-en nog goed kon
Ik heb Sebasser er weleens over gehoord, maar wat hield het precies in?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb wel een kloon overigens... toen MP-en nog goed kon
Deze dus:quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hier moet een combismilie komen van :+
![]()
quote:
multi-posten; door middel van het herhaaldelijk op toetsen rammen een reeks dubbelposts maken. Ik kwam nooit zo heel ver (enkele tientallen), maar in die tijd waren er ook topics van meer dan 1000 posts geloof ikquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb Sebasser er weleens over gehoord, maar wat hield het precies in?
wtfquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
multi-posten; door middel van het herhaaldelijk op toetsen rammen een reeks dubbelposts maken. Ik kwam nooit zo heel ver (enkele tientallen), maar in die tijd waren er ook topics van meer dan 1000 posts geloof ik
ik vanochtend maar eentje over Mexicoquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik vertaal wat nieuwsberichtjes
overstromingenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vanochtend maar eentje over Mexico [afbeelding]
lahars? das alweer een tijdje uit hoorquote:
Ik moest in het eerste jaar van de HBO een taaltoets maken, waarbij je minimaal 77% moest scoren... Als je eens wist hoeveel mensen daar voor zakken de eerste keer...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:05 schreef Muck het volgende:
mogge
ik had net een tentamen Nederlands
Damn, het was gewoon een belediging voor de gemiddelde leerling.
21 jaar oud en dan een toets moeten maken over d'tjes en t'tjes
Lekker danquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:30 schreef MPG het volgende:
College in een zaal zonder stroom nu [afbeelding]
mja, alle ali illegali's zullen het wel niet halen, maar dat is ook logischquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moest in het eerste jaar van de HBO een taaltoets maken, waarbij je minimaal 77% moest scoren... Als je eens wist hoeveel mensen daar voor zakken de eerste keer...![]()
gisteren kregen we de uitslagen van de portfolio's met daarbij soms wat aantekeningen..quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moest in het eerste jaar van de HBO een taaltoets maken, waarbij je minimaal 77% moest scoren... Als je eens wist hoeveel mensen daar voor zakken de eerste keer...![]()
Heel logisch zelfs, want die zul je niet veel tegenkomen op het HBO...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, alle ali illegali's zullen het wel niet halen, maar dat is ook logisch
daaromquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Heel logisch zelfs, want die zul je niet veel tegenkomen op het HBO...![]()
Hoi pprvrsnpprrquote:
ja, eindelijkquote:
Mijn bedrijf staat midden in een industiewijk en ook hier schijnt de zon uitbundig, maar het is niet mooi...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, eindelijk
mijn school staat midden in een bos en het is zooooo mooi nu
ja, das inderdaad net wat andersquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn bedrijf staat midden in een industiewijk en ook hier schijnt de zon uitbundig, maar het is niet mooi...![]()
Whehehehe. Je kan ontslag nemen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn bedrijf staat midden in een industiewijk en ook hier schijnt de zon uitbundig, maar het is niet mooi...![]()
gelijk heb jequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben vandaag vrij!Ik ga zo lekker buiten spelen.
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
Dat kan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehe. Je kan ontslag nemen.
Dus jullie zijn vanavond niet aanspreekbaar?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
gelijk heb je
ik heb om 1 uur nog en tentamen chemie, dan naar huis om puin te ruimen en dan komt MPG eten
haha, ik denk het niet neequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:44 schreef OA het volgende:
Dus jullie zijn vanavond niet aanspreekbaar?![]()
Zandkastelen bouwenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
quote:
De Barbies mee naar buitenquote:
Om ze vervolgens van de meisjes af te pakken, de hoofden eraf te breken en het vuurtje mee aan te stekenquote:
nouquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Om ze vervolgens van de meisjes af te pakken, de hoofden eraf te breken en het vuurtje mee aan te steken
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Om ze vervolgens van de meisjes af te pakken, de hoofden eraf te breken en het vuurtje mee aan te steken
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Waar zoek jij naar tijdens je werk?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:16 schreef Frutsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=da3qgH-iCAEomfg
Samenvatting?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:16 schreef Frutsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=da3qgH-iCAEomfg
quote:
Hoenjeeeequote:
ga motorrijden, het is droogquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik verveel me![]()
willen julile me vermaken?
Whehehhequote:
zit op m'n werkquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
ga motorrijden, het is droog [ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik werk niet
en daarbij komt ie uit een R&P topic
Ik doe ook niks maar ik krijg er geen geld voorquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zit op m'n werkhelaasch.. ben wel op de motor
dat wel.. maargoed, die 20km word je ook niet vrolijk van
![]()
oh, ik word dan tenminste nog riant betaaldquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik doe ook niks maar ik krijg er geen geld voor![]()
Ik ga zo lekker buitenspelen. Misschien koop ik wel hardloopschoenenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:49 schreef Houniet het volgende:
ik zit thuis, lekker de hele dag niets doen !![]()
hardlopen is goed voor jequote:Op dinsdag 6 november 2007 13:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker buitenspelen. Misschien koop ik wel hardloopschoenen![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:23 schreef OA het volgende:
Toch maar afgezien van de ban!![]()
Dat kan ik echt niet aan...![]()
Netjes!quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Held.
Check wat k vond:
[ afbeelding ]
Die kende ik alquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Held.
Check wat k vond:
[afbeelding]
[afbeelding]
ban?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:23 schreef OA het volgende:
Toch maar afgezien van de ban! [afbeelding]
Dat kan ik echt niet aan... [afbeelding]
Ik had een tijdelijke ban aangevraagd, maar bij nader inzien (en omdat ik het zelf moest regelen) heb ik er vanaf gezien...quote:
whehe... waarom zou je dat uberhaupt willen doen dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had een tijdelijke ban aangevraagd, maar bij nader inzien (en omdat ik het zelf moest regelen) heb ik er vanaf gezien... [afbeelding]
quote:
quote:
Vanochtend zijn cross en ik na onderzoek tot de conclusie gekomen dat dat aan textonly ligt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat raar trouwens, dat ik bij sommige mensen in de quotes wel smilies zie, en anderen die hetzelfde bericht gequote hebben, zie ik geen smilies bij [afbeelding]
Juist, mensen die textonly gebruiken verzieken de posts die zij quoten!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanochtend zijn cross en ik na onderzoek tot de conclusie gekomen dat dat aan textonly ligt.
Dan kan ik eens een dagje ongestoord arbeiden!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... waarom zou je dat uberhaupt willen doen dan?
whehequote:Op dinsdag 6 november 2007 14:19 schreef OA het volgende:
[..]
Juist, mensen die textonly gebruiken verzieken de posts die zij quoten! [afbeelding]
[..]
whehequote:Dan kan ik eens een dagje ongestoord arbeiden! [afbeelding]
Ok, dus bij mensen die txtonly gebruiken, zie je de smilies niet, maar [ afbeelding ] staanquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanochtend zijn cross en ik na onderzoek tot de conclusie gekomen dat dat aan textonly ligt.
naar het schijnt jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dus bij mensen die txtonly gebruiken, zie je de smilies niet, maar [ afbeelding ] staan
ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dus bij mensen die txtonly gebruiken, zie je de smilies niet, maar [ afbeelding ] staan
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:19 schreef OA het volgende:
[..]
Juist, mensen die textonly gebruiken verzieken de posts die zij quoten!![]()
quote:
Whehe, zo'n hele grote Motorola (uiterst links) (Montorola volgens mijn broertje) had mijn broertje vroeger ook! Was z'n eerste mobiel en hij was er zo trots op...quote:
Whehequote:Op dinsdag 6 november 2007 14:57 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, zo'n hele grote Motorola (uiterst links) (Montorola volgens mijn broertje) had mijn broertje vroeger ook! Was z'n eerste mobiel en hij was er zo trots op... [afbeelding]
Totdat ik een Siemens M55 had en die was natuurlijk veel kleiner! [afbeelding] [afbeelding]
Was ook mijn eerstequote:Op dinsdag 6 november 2007 14:57 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, zo'n hele grote Motorola (uiterst links) (Montorola volgens mijn broertje) had mijn broertje vroeger ook! Was z'n eerste mobiel en hij was er zo trots op...![]()
Totdat ik een Siemens M55 had en die was natuurlijk veel kleiner!![]()
![]()
Ja, ONsiemens kwaliteit...quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:06 schreef eer-ik het volgende:
M55 had m'n toenmalige chick ook. toen had ik die S300.
Die M55 pleurde echt snel uit elkaar trouwens [afbeelding]
Heb je een wagen, maak je alsnog gebruik van het gratis OV...quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ONsiemens kwaliteit...
Maargoed, ik ga jullie verlaten, trein halen naar Didam enzo![]()
ltrquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duah de benzine isquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je een wagen, maak je alsnog gebruik van het gratis OV... [afbeelding]
6 ct gestegen afgelopen week...quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duah de benzine is
Is het weer gestegen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
6 ct gestegen afgelopen week...![]()
Gelukkig dekt de vergoeding die mijn vriendin krijgt nog steeds alle kosten ruimschoots!![]()
dan kom je bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |