Als het caffeinevrije is niet.... Anders is het vrij vaag ja....quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:31 schreef compier het volgende:
Meld! ... Ik drink koffie om in slaap te komen .. is dat normaal?
gewone koffie? Ja, da's vaag.quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:31 schreef compier het volgende:
Meld! ... Ik drink koffie om in slaap te komen .. is dat normaal? [afbeelding]
cafeine-vrij wellichtquote:Op dinsdag 6 november 2007 04:39 schreef Baird het volgende:
Hij slaapt al...
hey BX... heb je het eer-ik virus opgelopenquote:Op dinsdag 6 november 2007 04:46 schreef BrandX het volgende:
Kia ora, lieve KSC-leuters.... [afbeelding] [afbeelding]
Ben gewoon al wakker [afbeelding] ben al vanaf 4 uur wakker, hoopte weer in slaap te kunnen vallen, maar helaas pindakaas...
was ff hond aan het uitlatenquote:
Als ik wakker moet blijven tijdens nachtdiensten ofzo drink ik koffie... Maar als ik daarna thuiskom kan ik ook meteen als een blok in slaap vallen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 05:07 schreef compier het volgende:
[..]
was ff hond aan het uitlaten
Ik merk als ik ECHT niet kan slapen, en ik drink koffie (1 of twee sterke bakjes) ik beter slaap.. maar als ik meer drink blijf ik wel wakker
in welke tijdszone zit je trouwens? Je zit toch in de VS? Of ben ik in de war met een ander?quote:Op dinsdag 6 november 2007 05:07 schreef compier het volgende:
[..]
was ff hond aan het uitlaten [afbeelding]
Ik merk als ik ECHT niet kan slapen, en ik drink koffie (1 of twee sterke bakjes) ik beter slaap.. maar als ik meer drink blijf ik wel wakker [afbeelding]
tege de file in rijden dusquote:Op dinsdag 6 november 2007 05:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het mooie aan nachtdienst is als je 's morgens naar huis gaat en je allemaal die nukkige koppen tegenkomt van mensen die naar hun werk toe gaan.
[afbeelding]
In de zomer op de fiets naar huis om 7 uur... en iedereen die ik tegenkom heel vriendelijk een goedemorgen wensen.... Die gezichten!quote:Op dinsdag 6 november 2007 05:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het mooie aan nachtdienst is als je 's morgens naar huis gaat en je allemaal die nukkige koppen tegenkomt van mensen die naar hun werk toe gaan.
![]()
Ik hoop het niet, beste indah...hoe staat het met je vulkaan? Is er al wat spannends gebeurt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey BX... heb je het eer-ik virus opgelopen
jep central jenaaithetsteedsquote:Op dinsdag 6 november 2007 05:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in welke tijdszone zit je trouwens? Je zit toch in de VS? Of ben ik in de war met een ander?
quote:
er zijn er nu twee lekker actief, maar de zware uitbarsting is er nog nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 05:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, beste indah...hoe staat het met je vulkaan? Is er al wat spannends gebeurt?
ik vond acht uur op kantoor al vroeg, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 6 november 2007 05:48 schreef BrandX het volgende:
* ]BrandX heeft geen ervaring met nachtdienst [afbeelding
maar is wel jaren om 05:30 begonnen met werken toen ze nog in de paarden zat! [afbeelding] Ook wel leuk hoor, ben je klaar met de stallen, dan zomers lekker met je tigste bakkie om een uurtje of half acht buiten staan geinen (je bent tenslotte al zo wakker alsof je er al een dag op hebt zitten) en dan al die sjaggie koppen zien van die lui die nauwelijks hun 1e bakkie op hebben [afbeelding]
Tegenwoordig zit ik vanaf rond een uurtje of 7 op kantoor.
is van een mop ofzo, de overeenkomst tussen een lekker wijf en amerika; jenaaithetsteedsquote:Op dinsdag 6 november 2007 06:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
die kende ik nog niet!
waarschijnljik is het al zo oud als de weg naar rome en loop ik weer eens vreselijk achter hier, maar vind 'em errug leuk![]()
Keep my fingers crossed!quote:Op dinsdag 6 november 2007 06:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er zijn er nu twee lekker actief, maar de zware uitbarsting is er nog niet
quote:Op dinsdag 6 november 2007 06:18 schreef compier het volgende:
[..]
is van een mop ofzo, de overeenkomst tussen een lekker wijf en amerika; jenaaithetsteeds
matigjesquote:Op dinsdag 6 november 2007 06:18 schreef compier het volgende:
[..]
is van een mop ofzo, de overeenkomst tussen een lekker wijf en amerika; jenaaithetsteeds
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 5 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 205 eer-ik
002. 168 Muck
004. 157 MPG
006. 129 OA
007. 110 vrolijke-frits
008. 107 Papierversnipperaar
012. 093 JortK
013. 092 Houniet
039. 060 indahnesia.com
044. 057 DaMart
051. 053 buzzer