zullen we voor de grap binnenkort een keer een ochtendje danwel middagje bij B gaan werken?quote:
Wat hejje 'daan dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:41 schreef Houniet het volgende:
heb me toch een pijn aan me dak gekregen![]()
Dat wordt me iets te ral, ik wil er wel heen, maar werkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zullen we voor de grap binnenkort een keer een ochtendje danwel middagje bij B gaan werken?
Liefst ochtendje, en dan in de pauze zeggen als B vraagt: zijn jullie er na de middag nog?
'Nee'
ja joh, just for fun.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wordt me iets te ral, ik wil er wel heen, maar werken
Kutloon
Die dag zal nog wel even op zich laten wachten denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja joh, just for fun.
Beetje kutten daar met het personeel
Gewoon op een dag dat we toch niks beters te doen hebben
weinig gegeten, monitor staren en moe. combinatie van 1+1 denk kquote:
ik heb voorlopig weinig te doenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die dag zal nog wel even op zich laten wachten denk ik![]()
Ga lekker slapen jonge!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
weinig gegeten, monitor staren en moe. combinatie van 1+1 denk k
weinig eten ga je niet kapot aan hoor, kijk naar mij, ik leef nog steedsquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
weinig gegeten, monitor staren en moe. combinatie van 1+1 denk k
dat is waarquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weinig eten ga je niet kapot aan hoor, kijk naar mij, ik leef nog steeds
wachten op die rare indo die hier wel eens loopt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het ging snel vanavond, maar nu is echt iedereen weg
Wat dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wachten op die rare indo die hier wel eens loopt.
As a matter of fact, ik heb nog een appel met hem te schillen
Ja, kloptquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste hit op google voor 'pomper'![]()
Heb jij die pics nog ergens gevondenquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Als je dat ding op je oog krijgt, ben je niet heel blij denk ik
Mij ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, maar de aanleiding daarvoor is me dan nog niet duidelijk![]()
Neequote:Op dinsdag 6 november 2007 01:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij die pics nog ergens gevonden
Sandarquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:58 schreef Sander170 het volgende:
Een hele goedenacht allemaal.
Koffie lekker hoor.
Ik was een beetje ongeduldigquote:
Ok.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik was een beetje ongeduldig![]()
Indah!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |