Lekker danquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:30 schreef MPG het volgende:
College in een zaal zonder stroom nu [afbeelding]
mja, alle ali illegali's zullen het wel niet halen, maar dat is ook logischquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moest in het eerste jaar van de HBO een taaltoets maken, waarbij je minimaal 77% moest scoren... Als je eens wist hoeveel mensen daar voor zakken de eerste keer...![]()
gisteren kregen we de uitslagen van de portfolio's met daarbij soms wat aantekeningen..quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moest in het eerste jaar van de HBO een taaltoets maken, waarbij je minimaal 77% moest scoren... Als je eens wist hoeveel mensen daar voor zakken de eerste keer...![]()
Heel logisch zelfs, want die zul je niet veel tegenkomen op het HBO...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, alle ali illegali's zullen het wel niet halen, maar dat is ook logisch
daaromquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Heel logisch zelfs, want die zul je niet veel tegenkomen op het HBO...![]()
Hoi pprvrsnpprrquote:
ja, eindelijkquote:
Mijn bedrijf staat midden in een industiewijk en ook hier schijnt de zon uitbundig, maar het is niet mooi...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, eindelijk
mijn school staat midden in een bos en het is zooooo mooi nu
ja, das inderdaad net wat andersquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn bedrijf staat midden in een industiewijk en ook hier schijnt de zon uitbundig, maar het is niet mooi...![]()
Whehehehe. Je kan ontslag nemen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn bedrijf staat midden in een industiewijk en ook hier schijnt de zon uitbundig, maar het is niet mooi...![]()
gelijk heb jequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben vandaag vrij!Ik ga zo lekker buiten spelen.
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
Dat kan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehe. Je kan ontslag nemen.
Dus jullie zijn vanavond niet aanspreekbaar?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
gelijk heb je
ik heb om 1 uur nog en tentamen chemie, dan naar huis om puin te ruimen en dan komt MPG eten
haha, ik denk het niet neequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:44 schreef OA het volgende:
Dus jullie zijn vanavond niet aanspreekbaar?![]()
Zandkastelen bouwenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
quote:
De Barbies mee naar buitenquote:
Om ze vervolgens van de meisjes af te pakken, de hoofden eraf te breken en het vuurtje mee aan te stekenquote:
nouquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Om ze vervolgens van de meisjes af te pakken, de hoofden eraf te breken en het vuurtje mee aan te steken
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Om ze vervolgens van de meisjes af te pakken, de hoofden eraf te breken en het vuurtje mee aan te steken
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Waar zoek jij naar tijdens je werk?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:16 schreef Frutsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=da3qgH-iCAEomfg
Samenvatting?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:16 schreef Frutsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=da3qgH-iCAEomfg
quote:
Hoenjeeeequote:
ga motorrijden, het is droogquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik verveel me![]()
willen julile me vermaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |