quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[afbeelding] tis wel een doorzettertje [afbeelding]
[..]
welke aflevering? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Godver, verkeerde aflevering [afbeelding]
Die is niet vrolijkquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
frits westerman [afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Godver, verkeerde aflevering [afbeelding]
Nr 7 had ik moeten hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]tis wel een doorzettertje
[..]
welke aflevering?
Whehequote:Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die aflevering ging over losers, niet over heroes [afbeelding]
whehe..quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die aflevering ging over losers, niet over heroes [afbeelding]
Niet dat ik weet, hoezo?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:20 schreef OA het volgende:
Zijn alle schoolgaande kinders vrij deze week? [afbeelding]
Ik was wat eerder opgestaan.. heb om 1245 tot 1630 college'squote:Op dinsdag 6 november 2007 10:20 schreef OA het volgende:
Zijn alle schoolgaande kinders vrij deze week?![]()
dat idee kreeg ik...quote:
Ik ook niet.. was het maar alvast 15:15quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
Ik heb trouwens totaal geen zin meer in school [afbeelding]
quote:
Misschien dat een franse hulporganisatie deze kinderen begeleidt naar een betere toekomst?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:20 schreef OA het volgende:
Zijn alle schoolgaande kinders vrij deze week?![]()
ik doe ook geen zakquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Fritsert en eer zijn vrij
Cross neemt vrij
ik fok! onder college
Muckie heeft tentamens
Whehequote:
alweer vakantie?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:20 schreef OA het volgende:
Zijn alle schoolgaande kinders vrij deze week? [afbeelding]
jij ook al een kloon van indah/mij ?quote:
quote:
Hier moet een combismilie komen van :quote:Overigens heb ik GEEN kloons![]()
MP-en?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb wel een kloon overigens... toen MP-en nog goed kon
Ik heb Sebasser er weleens over gehoord, maar wat hield het precies in?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb wel een kloon overigens... toen MP-en nog goed kon
Deze dus:quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hier moet een combismilie komen van :+
![]()
quote:
multi-posten; door middel van het herhaaldelijk op toetsen rammen een reeks dubbelposts maken. Ik kwam nooit zo heel ver (enkele tientallen), maar in die tijd waren er ook topics van meer dan 1000 posts geloof ikquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb Sebasser er weleens over gehoord, maar wat hield het precies in?
wtfquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
multi-posten; door middel van het herhaaldelijk op toetsen rammen een reeks dubbelposts maken. Ik kwam nooit zo heel ver (enkele tientallen), maar in die tijd waren er ook topics van meer dan 1000 posts geloof ik
ik vanochtend maar eentje over Mexicoquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik vertaal wat nieuwsberichtjes
overstromingenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vanochtend maar eentje over Mexico [afbeelding]
lahars? das alweer een tijdje uit hoorquote:
Ik moest in het eerste jaar van de HBO een taaltoets maken, waarbij je minimaal 77% moest scoren... Als je eens wist hoeveel mensen daar voor zakken de eerste keer...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:05 schreef Muck het volgende:
mogge
ik had net een tentamen Nederlands
Damn, het was gewoon een belediging voor de gemiddelde leerling.
21 jaar oud en dan een toets moeten maken over d'tjes en t'tjes
Lekker danquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:30 schreef MPG het volgende:
College in een zaal zonder stroom nu [afbeelding]
mja, alle ali illegali's zullen het wel niet halen, maar dat is ook logischquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moest in het eerste jaar van de HBO een taaltoets maken, waarbij je minimaal 77% moest scoren... Als je eens wist hoeveel mensen daar voor zakken de eerste keer...![]()
gisteren kregen we de uitslagen van de portfolio's met daarbij soms wat aantekeningen..quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moest in het eerste jaar van de HBO een taaltoets maken, waarbij je minimaal 77% moest scoren... Als je eens wist hoeveel mensen daar voor zakken de eerste keer...![]()
Heel logisch zelfs, want die zul je niet veel tegenkomen op het HBO...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, alle ali illegali's zullen het wel niet halen, maar dat is ook logisch
daaromquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Heel logisch zelfs, want die zul je niet veel tegenkomen op het HBO...![]()
Hoi pprvrsnpprrquote:
ja, eindelijkquote:
Mijn bedrijf staat midden in een industiewijk en ook hier schijnt de zon uitbundig, maar het is niet mooi...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, eindelijk
mijn school staat midden in een bos en het is zooooo mooi nu
ja, das inderdaad net wat andersquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn bedrijf staat midden in een industiewijk en ook hier schijnt de zon uitbundig, maar het is niet mooi...![]()
Whehehehe. Je kan ontslag nemen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn bedrijf staat midden in een industiewijk en ook hier schijnt de zon uitbundig, maar het is niet mooi...![]()
gelijk heb jequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben vandaag vrij!Ik ga zo lekker buiten spelen.
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
Dat kan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehe. Je kan ontslag nemen.
Dus jullie zijn vanavond niet aanspreekbaar?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
gelijk heb je
ik heb om 1 uur nog en tentamen chemie, dan naar huis om puin te ruimen en dan komt MPG eten
haha, ik denk het niet neequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:44 schreef OA het volgende:
Dus jullie zijn vanavond niet aanspreekbaar?![]()
Zandkastelen bouwenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
quote:
De Barbies mee naar buitenquote:
Om ze vervolgens van de meisjes af te pakken, de hoofden eraf te breken en het vuurtje mee aan te stekenquote:
nouquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Om ze vervolgens van de meisjes af te pakken, de hoofden eraf te breken en het vuurtje mee aan te steken
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Om ze vervolgens van de meisjes af te pakken, de hoofden eraf te breken en het vuurtje mee aan te steken
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Waar zoek jij naar tijdens je werk?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:16 schreef Frutsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=da3qgH-iCAEomfg
Samenvatting?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:16 schreef Frutsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=da3qgH-iCAEomfg
quote:
Hoenjeeeequote:
ga motorrijden, het is droogquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik verveel me![]()
willen julile me vermaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |