zie ik niet, daar moet ik \'handmatig\' naartoe.. ga ik dus doenquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Indah, hoi [afbeelding]
Zie PM [afbeelding]
txtonly ftwquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zie ik niet, daar moet ik 'handmatig' naartoe.. ga ik dus doen
jeps. ik hoop vandaag tussen de bedrijven door even wat tijd te hebben om wat op 'papier' te zetten.quote:
14.gif.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps. ik hoop vandaag tussen de bedrijven door even wat tijd te hebben om wat op 'papier' te zetten.
Wie roept mij?quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps. ik hoop vandaag tussen de bedrijven door even wat tijd te hebben om wat op 'papier' te zetten.
om de vraag maar nogmaals te stellen: hoe bevalt het werkloze leven?quote:
Gaat lekker zoquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
om de vraag maar nogmaals te stellen: hoe bevalt het werkloze leven?
Of ben je niet meer werkloos?
weekie vrij is altijd goed.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaat lekker zo
Ik ga eind deze week of volgende week pas actief werk zoeken. Nu ff lekker vakantie.
Dan is het al weer tijd om te gaan slapen, niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weekie vrij is altijd goed.
ah, ik ben net 13 uur wakker
0% moe helaas.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het al weer tijd om te gaan slapen, niet?![]()
Voor mij wel
quote:
ok ltr.quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:01 schreef Sander170 het volgende:
Aangezien het drie uur middernacht is ga ik er ook maar vandoor en ben ik er morgennacht weer rond 03:00.
Doei beste luistjes van Fok!!!!![]()
![]()
Ik acht de kans ook niet onmogelijk dat ik zo weer aan de koffie gaquote:
Dat verschilt nogal... Sowieso even met de hond lopen. Maar de ene keer ga ik direct het bed in, en de andere keer game ik nog een paar uurtjes, of kijk ik een film ofzo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook niet onmogelijk dat ik zo weer aan de koffie ga
Pitten zit er toch niet in vandaag denk.
Wat doe jij na het werk eignelijk?
Ga je dan gewoon pitten?
draai je altijd nachtdiensten?quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:47 schreef Baird het volgende:
[..]
Dat verschilt nogal... Sowieso even met de hond lopen. Maar de ene keer ga ik direct het bed in, en de andere keer game ik nog een paar uurtjes, of kijk ik een film ofzo.
Straks wordt het effe gamen en dan toch echt onder de wol
quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:49 schreef Baird het volgende:
Ik zie dat je de enige mod bent die nog wakker is. Hoe gaat zoiets? Hebben jullie een soort rooster ofzo? Of een tijds-quotum dat je online moet zijn?
Neuh, het meeste modden gebeurt overdag as far as I know.quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:49 schreef Baird het volgende:
Ik zie dat je de enige mod bent die nog wakker is. Hoe gaat zoiets? Hebben jullie een soort rooster ofzo? Of een tijds-quotum dat je online moet zijn?
Vol continue 7-15, 15-23, 23-7 en af en toe een 11-19quote:
Ik sla regelmatig een nachtje over.... Heb gelukkig niet zoveel slaap nodig.quote:Neuh, het meeste modden gebeurt overdag as far as I know.
Ik pit gewoon amper, en ben zodoende nu ook online.
Meestal ben ik online tot een uur of 1, 2 soms, maar nu verveel ik me kapot en kan weer eens niet pitten.
Dan maar wat hier rondhangen
Ik heb ook niet zoveel slaap nodig, maar zo weinig als ik de laatste tijd slaap is niet normaal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:57 schreef Baird het volgende:
[..]
Vol continue 7-15, 15-23, 23-7 en af en toe een 11-19
[..]
Ik sla regelmatig een nachtje over.... Heb gelukkig niet zoveel slaap nodig.
Maar wel Fok!quote:Access Denied (policy_denied)
Your system policy has denied access to the requested URL.
For assistance, contact your network support team.
Your request was categorized by SmartFilter as 'Forum/Bulletin Boards;Profanity'.
If you wish to question or dispute this result, please click here.
Dat is misschien ook een beetje veel van het goede.... 3 uur slaap op 2/3 dagen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel slaap nodig, maar zo weinig als ik de laatste tijd slaap is niet normaal.
Heb afgelopen week max 15 uur geslapen.
Op een gegeven moment was ik ruim 48 uur wakker, daarna 3 uur geslapen
Of ik daar nou blij mee moet zijn...
Kan ook niet zeggen dat ik tot veel in staat ben lately
quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:00 schreef Baird het volgende:
Ik mag geen forum bezoeken....
[..]
Maar wel Fok!
Mja, ben er inmiddels wel een soort van gewend aan geraakt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:02 schreef Baird het volgende:
[..]
Dat is misschien ook een beetje veel van het goede.... 3 uur slaap op 2/3 dagen.
Als ik vandaag bijvoorbeeld vrij ben en morgen middagdienst heb, kan ik gerust de hele nacht gamen en dan om 8 uur gaan pitten tot een uur of 12. Maar ook weer geen 5 dagen in de week.
Ik beman een meldkamer van een overheidsinstantie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Relaxed
Kan je toch nog wat
Wat doe je voor werk eigenlijk, dat je volop tijd hebt te fokken?
zodoendequote:Op dinsdag 6 november 2007 04:03 schreef Baird het volgende:
[..]
Ik beman een meldkamer van een overheidsinstantie.
Zo 's nachts is er geen reet te doen. De mensen die normaal iets willen melden die liggen te slapen. Ik zit hier eigenlijk alleen maar in geval van een calamiteit. Er zijn nog wel wat mensen die me bellen voor los-toestemming maar dan heb je het ook gehad.quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zodoende
Ik heb een tijdje receptie/administratief werk gedaan, was echt max 1 uur werk was op een 8 urige werkdag.
Heb echt extreme postaantallen behaald die tijd
Toch lijkt het me prettiger om wat te doen te hebben op werk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:09 schreef Baird het volgende:
[..]
Zo 's nachts is er geen reet te doen. De mensen die normaal iets willen melden die liggen te slapen. Ik zit hier eigenlijk alleen maar in geval van een calamiteit. Er zijn nog wel wat mensen die me bellen voor los-toestemming maar dan heb je het ook gehad.
De dag- en middagdiensten zijn een heel ander verhaal. Dan zitten we hier ook met 6 personen en zijn we ook allemaal 6 van de 8 uur echt aan het werk. Dus zo'n nachtdienst op zijn tijd is wel eens lekker
Maar wat doe jij nu?
Zeker, je kan beter bezig zijn... ben nu 5 uur bezig maar als je zou zeggen dat het er 10 zijn geloofde ik het ook.quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toch lijkt het me prettiger om wat te doen te hebben op werk.
Ik vond het eigenlijk vrij frustrerend om alleen maar te fokken.
Wat dat betreft zou ik zo'n dagdienst een stuk prettiger vinden, hoewel ik ook wel in kan komen in de 'relaxedheid' van zo'n nachtdienst.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 04:13 schreef Baird het volgende:
[..]
Zeker, je kan beter bezig zijn... ben nu 5 uur bezig maar als je zou zeggen dat het er 10 zijn geloofde ik het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |