quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:23 schreef OA het volgende:
Toch maar afgezien van de ban!![]()
Dat kan ik echt niet aan...![]()
Netjes!quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Held.
Check wat k vond:
[ afbeelding ]
Die kende ik alquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Held.
Check wat k vond:
[afbeelding]
[afbeelding]
ban?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:23 schreef OA het volgende:
Toch maar afgezien van de ban! [afbeelding]
Dat kan ik echt niet aan... [afbeelding]
Ik had een tijdelijke ban aangevraagd, maar bij nader inzien (en omdat ik het zelf moest regelen) heb ik er vanaf gezien...quote:
whehe... waarom zou je dat uberhaupt willen doen dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had een tijdelijke ban aangevraagd, maar bij nader inzien (en omdat ik het zelf moest regelen) heb ik er vanaf gezien... [afbeelding]
quote:
quote:
Vanochtend zijn cross en ik na onderzoek tot de conclusie gekomen dat dat aan textonly ligt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat raar trouwens, dat ik bij sommige mensen in de quotes wel smilies zie, en anderen die hetzelfde bericht gequote hebben, zie ik geen smilies bij [afbeelding]
Juist, mensen die textonly gebruiken verzieken de posts die zij quoten!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanochtend zijn cross en ik na onderzoek tot de conclusie gekomen dat dat aan textonly ligt.
Dan kan ik eens een dagje ongestoord arbeiden!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... waarom zou je dat uberhaupt willen doen dan?
whehequote:Op dinsdag 6 november 2007 14:19 schreef OA het volgende:
[..]
Juist, mensen die textonly gebruiken verzieken de posts die zij quoten! [afbeelding]
[..]
whehequote:Dan kan ik eens een dagje ongestoord arbeiden! [afbeelding]
Ok, dus bij mensen die txtonly gebruiken, zie je de smilies niet, maar [ afbeelding ] staanquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanochtend zijn cross en ik na onderzoek tot de conclusie gekomen dat dat aan textonly ligt.
naar het schijnt jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dus bij mensen die txtonly gebruiken, zie je de smilies niet, maar [ afbeelding ] staan
ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dus bij mensen die txtonly gebruiken, zie je de smilies niet, maar [ afbeelding ] staan
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:19 schreef OA het volgende:
[..]
Juist, mensen die textonly gebruiken verzieken de posts die zij quoten!![]()
quote:
Whehe, zo'n hele grote Motorola (uiterst links) (Montorola volgens mijn broertje) had mijn broertje vroeger ook! Was z'n eerste mobiel en hij was er zo trots op...quote:
Whehequote:Op dinsdag 6 november 2007 14:57 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, zo'n hele grote Motorola (uiterst links) (Montorola volgens mijn broertje) had mijn broertje vroeger ook! Was z'n eerste mobiel en hij was er zo trots op... [afbeelding]
Totdat ik een Siemens M55 had en die was natuurlijk veel kleiner! [afbeelding] [afbeelding]
Was ook mijn eerstequote:Op dinsdag 6 november 2007 14:57 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, zo'n hele grote Motorola (uiterst links) (Montorola volgens mijn broertje) had mijn broertje vroeger ook! Was z'n eerste mobiel en hij was er zo trots op...![]()
Totdat ik een Siemens M55 had en die was natuurlijk veel kleiner!![]()
![]()
Ja, ONsiemens kwaliteit...quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:06 schreef eer-ik het volgende:
M55 had m'n toenmalige chick ook. toen had ik die S300.
Die M55 pleurde echt snel uit elkaar trouwens [afbeelding]
Heb je een wagen, maak je alsnog gebruik van het gratis OV...quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ONsiemens kwaliteit...
Maargoed, ik ga jullie verlaten, trein halen naar Didam enzo![]()
ltrquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duah de benzine isquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je een wagen, maak je alsnog gebruik van het gratis OV... [afbeelding]
6 ct gestegen afgelopen week...quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duah de benzine is
Is het weer gestegen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
6 ct gestegen afgelopen week...![]()
Gelukkig dekt de vergoeding die mijn vriendin krijgt nog steeds alle kosten ruimschoots!![]()
dan kom je bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |