Dat beaam ik ten zeerste, net zoals ons meeschreeuwen in de microfoon. Vreselijk intens is waarschijnlijk de beste omschrijving. Wel heb ik tegen grobbel uitgesproken dat ik nooit in een band zal gaan spelen met zo'n frontman. Echt zo eentje die alle XTC van de band stiekem zelf opeet voor een optreden. Daarnaast heb ik ook verschrikkelijk staan te genieten van de Drummer, hoe fout was hijquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Briljant inderdaad! Vreselijk intens optreden, echt blij dat ik ze een keer live gezien heb.Een vriend van me kreeg nog water in zijn gezicht gespuugd, wat Bigshadow overigens kan beamen.
![]()
Je kan zeggen wat je wilt over Ween, maar The Mollusk is wel een verdraaid goed album!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:00 schreef thaleia het volgende:
[..]Ik vind ze erg sympathiek, en lollig, en dus moest ik toch weer even gaan luisteren wat ze nu in godsnaam weer op de plaat hebben gezet. En er past slechts 1 reactie:
![]()
Ik denk dat ik het af en toe voor de grap nog wel eens op zal zetten
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:11 schreef JelleS het volgende:
@Dries: als je waagt te zeggen dat er geen melodie in zit, dan laat ik je bannen.
Dat is inderdaadquote:
Les Savy Fav moet je ook gewoon live zien, duh.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:37 schreef JelleS het volgende:
Luister net op de luisterpaal de nieuwe plaat van Les Savy Fav. Echt geweldig vind ik het niet, maar in het nummer Patty Lee zit me toch een geniale riff. Luister al de hele tijd alleen dat nummer.
Zonde, de laatste twee waren toch behoorlijk leuk! Wel een sympathieke band natuurlijk. Gekocht bij Velvet in Dordt of kom je daar nooit?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:37 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Laatste van The Weakerhans gekocht, vind 'm helaas een beetje vlakjes.
Uiteraard, vaste prikquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zonde, de laatste twee waren toch behoorlijk leuk! Wel een sympathieke band natuurlijk. Gekocht bij Velvet in Dordt of kom je daar nooit?
Haha, leuk. Jouw naam staat ook al op de bonnen, net als de mijne en die van OMG en wellicht ook Bigshadow?quote:Op maandag 5 november 2007 15:51 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Uiteraard, vaste prik. Kom daar al jaren, zelfs bij het vroegere Simpele Fons stapte ik nog wel eens binnen.
De plaat is wat meer van hetzelfde en mist een beetje smoel. Niet slecht, maar toch wat tegenvallend.
Ja, dat is een smerige streek. Had het er nog over met de verkoper van Velvet, Peter-Paul. CD 2 bestaat namelijk geheel uit onuitgebracht werk. Maar ja, om daar CD 1 voor bij te kopen met allemaal nummers die ik al heb..... Dus ik wacht tot de CD wat goedkoper wordt denk ik.quote:
Mijn naam staat al geruime tijd op de bonnetjes, al moet ik bekennen dat ik er minder vaak zal komen nu ik verhuisd ben naar R-dam. Ik zie de gebroeders vanavond wel in de Rotown toevallig.quote:Op maandag 5 november 2007 18:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Haha, leuk. Jouw naam staat ook al op de bonnen, net als de mijne en die van OMG en wellicht ook Bigshadow?
Dan wordt het tijd voor een Velvet-meeting.
[..]
Ja, dat is een smerige streek. Had het er nog over met de verkoper van Velvet, Peter-Paul. CD 2 bestaat namelijk geheel uit onuitgebracht werk. Maar ja, om daar CD 1 voor bij te kopen met allemaal nummers die ik al heb..... Dus ik wacht tot de CD wat goedkoper wordt denk ik.
Als je nog niks hebt van Ed, is het wel een fijne instapper wat mij betreft.
nogmaalsquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:34 schreef Moody het volgende:
Goldspot - Tally of the Yes Men
[ afbeelding ]
Is deze al bekend? Zeer goede cd.
Het tweede nummer is echt fantastisch. Apart hoe snel die gast nieuwe muziek uitbrengt trouwens.quote:Op maandag 5 november 2007 19:20 schreef -Dries- het volgende:
Nieuw EPtje van Ryan Adams is uit!
Niet alleen de eerste indruk is goed, over het geheel een leuke plaat. Hoe heette die andere Zuid-Afrikaanse singer-songwriter ook alweer MM?quote:Op maandag 5 november 2007 14:49 schreef JelleS het volgende:
Op de luisterpaal van Excelsior Records; Chris Chameleon - Ek Vir Jou. Tot nu toe zeer leuk!
Ja die, daar moet ik nu ook maar eens naar op zoek.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:51 schreef methodmich het volgende:
Gert Vlok Nel bedoel je denk ik?
Ik kende het al wel een tijdje maar nu ben ik het pas 'echt' gaan luisteren. Maar ik ga het topic weer volgen dan loop ik niet meer achter de feiten aanquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:42 schreef JelleS het volgende:
Veels te laat ontdekt natuurlijk, wij kenden het hier al al veel eerder![]()
Welcome back![]()
Wat trouwens echt een pareltje is op de luisterpaal: Alela Diane - The Pirate's Gospel. Zo mooi!quote:Op maandag 5 november 2007 14:49 schreef JelleS het volgende:
Op de luisterpaal van Excelsior Records; Chris Chameleon - Ek Vir Jou. Tot nu toe zeer leuk!
Ok, luister nu op myspace. Goed te verteren iddquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Mengelmoesje van electronical indie en indie pop. Melodieus, rustig, soms orchestraal.
Klopt, ik had niet verwacht dat die plaat ooit nog hier zou verschijnen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:47 schreef JelleS het volgende:
[..]
Wat trouwens echt een pareltje is op de luisterpaal: Alela Diane - The Pirate's Gospel. Zo mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |