EchtGaaf kloont niet. Hij komt heel snel gewoon weer terug alsof er niks gebeurd is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:07 schreef Fastmatti het volgende:
Het lijkt erop dat EchtGaaf echt verdwenen isBen benieuwd wanneer die terugkomt met een kloontje.
Hij is nu al terugquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:08 schreef Elseetje het volgende:
[..]
EchtGaaf kloont niet. Hij komt heel snel gewoon weer terug alsof er niks gebeurt is.
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
je moet ook eten en drinken.
Omdat ik wil weten waarom die kortsluiting ontstaat. Laat ook eigenlijk maar, het vrouwelijk brein analyseren is onbegonnen werkquote:
Ik win.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik keelpijn en hoofdpijn en ik moet leren dus ik ben veel zieligerder![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik win.Ik heb heftige buikkrampen en pijnscheuten in m'n hoofd, en ik moet werken zo. En dan niet lekker op m'n luie reet op kantoor, maar in een winkel. Dus staan, lopen en sjouwen, en de hele middag mooi weer spelen voor klanten.
Je moet ook niet proberen te bevatten wat jouw simpele mannenjongensbrein te boven gaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten waarom die kortsluiting ontstaat. Laat ook eigenlijk maar, het vrouwelijk brein analyseren is onbegonnen werkStelletje hormoongestuurde wezens
![]()
Heb je nou een vrouwtje aan de haak geslagen of is bijvoorbeeld je zusje verliefd?quote:
Alsof in een winkel staan rocketscience is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je moet ook niet proberen te bevatten wat jouw simpele mannenjongensbrein te boven gaat.
Soms lijk je moeite te hebben te volgen waar het over gaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Alsof in een winkel staan rocketscience is.
Je zit weer in je zeikmodus?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Soms lijk je moeite te hebben te volgen waar het over gaat.
Altijd leuk hoe je zelf met een sneer of een poging tot belediging begint, en dan anderen verwijt dat ze daar op reageren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je zit weer in je zeikmodus?
Dat je dat even door hebt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:34 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Altijd leuk hoe je zelf met een sneer of een poging tot belediging begint, en dan anderen verwijt dat ze daar op reageren.
Meer dan door.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat je dat even door hebt.![]()
Ga jij maar weer de hele middag moeite hebben met beslissingen nemen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Meer dan door.
Ik ben pleite, veel plezier saampjes met jullie simpele mannenhersentjes, hopelijk komt er nog een vrouwke de middag verlichten.
Drie uur bezig geweestquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
Dan heb je niet veel lopen leren Fastmatti.
Mijn werkwijze iddquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet dat je om de 3 kwartier een kwartier pauze moet nemen om het beste resultaat te krijgen he?
Zo werk ik al een jaartje of vier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet dat je om de 3 kwartier een kwartier pauze moet nemen om het beste resultaat te krijgen he?
Ze gaan dood van de honger, maar gaan wel gehandicapte dieren helpenquote:Kitale Natuurbeheer in Kenia is de enige plek die een thuishaven biedt aan lichamelijk gehandicapte dieren. Het reservaat is 20 jaar geleden opgericht door Boniface Ndura. Veel Kenianen zagen de vreemd uitziende dieren als een vloek en doodden ze, maar dit is veranderd mede door de goede voorlichting van het reservaat.
Ja, hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze gaan dood van de honger, maar gaan wel gehandicapte dieren helpenHoezo decadent
![]()
quote:Vanuit zijn ervaringen met de chimpanseekolonie in Burger's Zoo in Arnhem ziet de Nederlandse primatoloog Jan van Hooff frappante overeenkomsten tussen de apengroep en de VVD.
Lquote:'De fut is eruit, en daarom zijn wij er'. Deze woorden hadden zomaar uit de mond van Rita Verdonk kunnen komen. Maar ze werden midden jaren dertig gesproken door een propagandist van de NSB, die zich -- want om parallellen zit de geschiedenis soms niet verlegen -- ook al een beweging noemde, en nadrukkelijk geen partij. Populisme blijkt vooral een politieke stijl, leert de geschiedenis.
Pijn aan de ogen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:08 schreef Elseetje het volgende:
[..]
EchtGaaf kloont niet. Hij komt heel snel gewoon weer terug alsof er niks gebeurt is.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Check thizz out:
Post hier eigengeschreven verhalen.
Ik haat iedereen die succesvol is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:57 schreef Autodidact het volgende:
Waarom? Haat jij mij, splijtspleet?
Nee, maar wel de smaakpolitie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:54 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
Oooooowwwww
Geil hoor....
Nu krijg ik de RVD op mijn dak?
Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze gaan dood van de honger, maar gaan wel gehandicapte dieren helpenHoezo decadent
![]()
Hij heeft wel zijn mooiste "maar ik ben ook heus een arbeider"-jasje aangetrokken:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:22 schreef Autodidact het volgende:
Jan Marijnissen op een demo
Grappig trouwens, om te zien dat de SP de rol van het vertegenwoordigen van vakbondsdemonstraties/stakingen totaal over heeft genomen van de PvdA.
Goed idee! Zijn er nog andere geinteresseerden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:44 schreef Monidique het volgende:
Civtime!
Dank je. Och, de Godwins waren niet van de lucht - en je had mijn PM-box eens moeten zienquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:27 schreef Reya het volgende:
Prachtige requiem Floripas, ook moedig dat je zoiets durft te posten
Hehehehe. Pareltjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:34 schreef Koenz0r het volgende:
Floripas is gewoon een nerd die denkt dat hij via zijn OP medelijden kan opwekken voor zo een kanker moslim
Ja, die was goed boos. Terwijl ik echt zijn reacties niet verwijderd heb, dat zullen de GC-lui wel zijn geweest.quote:
Dat topic waarin je schreef dat die Bilal een geestelijke ziekte had?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dank je. Och, de Godwins waren niet van de lucht - en je had mijn PM-box eens moeten zien
Nee, niet eens. Het topic waarin ik mijn verhaaltje had gepost.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat topic waarin je schreef dat die Bilal een geestelijke ziekte had?
Jij vindt ze misschien minder waard, maar die mensen moeten er ook zijn! Accepteer het domme jongetje van de klas zoals hij is, Monidique.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:22 schreef Monidique het volgende:
Jij bent dan wel niet zo slim als ik, maar je bent wel sterk, dat is ook goed. Ja, je bent dommer, maar je hebt wel spierballen!
Oftewel: alle positieve dingen die niet-islamitische "islamologen" beweren over de Islam zijn per definitie leugens of verdraaiingen.quote:Wat was er zo politiek correct aan de studie criminologie?
De politieke correctheid van de criminologie bracht met zich mee dat men altijd zei: ‘Het valt wel mee met de criminaliteitscijfers’. Elk onderzoek dat uitwees dat criminaliteit verontrustende vormen aannam werd gerelativeerd of ‘verklaard’ vanuit de boze motieven van de onderzoekers. Je kunt zelfs wel zeggen dat de criminologie – een hele wetenschap dus – op de keper beschouwd maar één doel had: het ontkennen van de realiteit van criminaliteit. Deze politieke correctheid ging mij toen erg fascineren, en sindsdien is het steeds op mijn pad gekomen. Ook nu weer. Want wat je in de jaren zestig met de criminologie had, heb je tegenwoordig met de islamologie: een heel vakgebied is al enkele decennia in de ban van een volkomen geflatteerd beeld van een wereldgodsdienst.
Nick Huls?quote:
O ja, die rechtse rechtenfaculteit in Leiden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
Beter, Cliteur.
Zo hoort het. De hoogleraar spreekt. De studenten houden hun mond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
O ja, die rechtse rechtenfaculteit in Leiden.
Ashfin Ellian schijnt een echt dictatortje te spelen tijdens z'n colleges, heb ik me eens laten vertellen.
Ik vraag me altijd af in hoeverre dat te maken heeft met de slavernij. Laten we wel wezen: alleen de fysiek sterke mannen konden die erbarmelijke omstandigheden overleven. Fysieke kracht was nodig terwijl intelligentie toen niet de overlevingskansen van negers vergrootte.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef Monidique het volgende:
In de Elsevier vandaag weer een stukje over of negers dommer zijn dan blanken, je kunt wel raden wie het geschreven heeft. Hoe dan ook, ik moest weer denken aan die geniepige zogenaamde nuancering van de blanken-zijn-nu-eenmaal-slimmer-school. Ja, zegt men dan, ik zeg helemaal niet dat negers minder zijn, alleen dat ze beter zijn in lichamelijke handelingen en ik zeg niet dat blanken meer zijn, slechts iets beter in leren. Gelijkwaardig, maar niet gelijk dus. Dat is geniepig, want laten we wel wezen, intelligentie wordt nu eenmaal hier meer op waarde geschat dan lichamelijke kracht. Nee, dat is niet overal en altijd zo, maar over het algemeen wel.
O ja, en, aldus de Elsevier, Barack Obama heeft weinig steun onder de Amerikaanse (zwarte) bevolking, want hij heeft geleerd en zwarte Amerikanen vinden iemand die geleerd heeft niets waard.
Hij schijnt studenten die tijdens college naar een mp3-speler luisteren altijd naar voren te roepen en dan te vragen of ze zichzelf gaan opblazen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zo hoort het. De hoogleraar spreekt. De studenten houden hun mond.
LOL, van wie heb je die wijsheid?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij schijnt studenten die tijdens college naar een mp3-speler luisteren altijd naar voren te roepen en dan te vragen of ze zichzelf gaan opblazen.
Vriendje van me die inmiddels elders studeert.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
LOL, van wie heb je die wijsheid?
Sowieso, wat bezielt iemand om tijdens een college naar een mp3-speler te luisteren? Als het je niet interesseert, dan ga je toch gewoon niet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij schijnt studenten die tijdens college naar een mp3-speler luisteren altijd naar voren te roepen en dan te vragen of ze zichzelf gaan opblazen.
Och, vandaag zat ik weer naast iemand die op z'n laptop een film aan het kijken was. In de grotere zalen heb je daar denk ik toch geen vat op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Sowieso, wat bezielt iemand om tijdens een college naar een mp3-speler te luisteren? Als het je niet interesseert, dan ga je toch gewoon niet?
Voor we Afrika hadden gevonden en zelfs daarna maakten we slaven van iedereen, niet alleen van negers...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af in hoeverre dat te maken heeft met de slavernij. Laten we wel wezen: alleen de fysiek sterke mannen konden die erbarmelijke omstandigheden overleven. Fysieke kracht was nodig terwijl intelligentie toen niet de overlevingskansen van negers vergrootte.
Maar in de tijd van grootschalige slavernij waren de meeste slaven wel negers. En aangezien het hier om Amerikaanse negers gaat...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Voor we Afrika hadden gevonden en zelfs daarna maakten we slaven van iedereen, niet alleen van negers...
De Afrikanen maakten ook slaven van elkaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Voor we Afrika hadden gevonden en zelfs daarna maakten we slaven van iedereen, niet alleen van negers...
Ik weet het niet hoor, beetje glad ijs...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar in de tijd van grootschalige slavernij waren de meeste slaven wel negers. En aangezien het hier om Amerikaanse negers gaat...
Dat is zeker waar, maar wij ook van elkaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De Afrikanen maakten ook slaven van elkaar.
Het kan zijn dat intelligentie en fysieke kracht enigzins met elkaar gecorreleert is maar dan nog doet dat niets af aan het feit dat fysiek zwakken (maar intelligente mensen) het konden shaken en fysiek sterken meer kans maakten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:43 schreef Gabry het volgende:
Misschien overleefde alleen de sterkste, maar dat hoeft natuurlijk niets over de intelligentie van die personen te zeggen. Als alleen de domme slaven overleefde dan zou het kloppen.
Vertel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:44 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar wij ook van elkaar.
Blanken maakten oook slaven van andere blanken, neem bijvooorbeeld de 'Indentured servants' (weet niet wat de Nederlandse term is).quote:
Voordat je dat soort conclusies trekt lijkt het me dat je je eerst afvraagt of je binnen 5-6 generaties zo'n selectie kunt toepassen op het mensenbrein....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af in hoeverre dat te maken heeft met de slavernij. Laten we wel wezen: alleen de fysiek sterke mannen konden die erbarmelijke omstandigheden overleven. Fysieke kracht was nodig terwijl intelligentie toen niet de overlevingskansen van negers vergrootte.
Ik accepteer niets en niemand!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jij vindt ze misschien minder waard, maar die mensen moeten er ook zijn! Accepteer het domme jongetje van de klas zoals hij is, Monidique.
Bullshit trouwens. Dat is voornamelijk omdat hij geen afro-amerikaan is in de traditionele definitie (van slaven afkomstig).quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef Monidique het volgende:
O ja, en, aldus de Elsevier, Barack Obama heeft weinig steun onder de Amerikaanse (zwarte) bevolking, want hij heeft geleerd en zwarte Amerikanen vinden iemand die geleerd heeft niets waard.
Zie hier, ter ondersteuning:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Blanken maakten oook slaven van andere blanken, neem bijvooorbeeld de 'Indentured servants' (weet niet wat de Nederlandse term is).
Je zult het stuk ook wel eens hebben gezien... zo'n échte afro-american bij Stewart, geloof ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Bullshit trouwens. Dat is voornamelijk omdat hij geen afro-amerikaan is in de traditionele definitie (van slaven afkomstig).
Ja..of bij Colbert...Ook een slecht argument om wel of niet op iemand te stemmen trouwens. Ik heb een hekel aan tribalisme.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je zult het stuk ook wel eens hebben gezien... zo'n échte afro-american bij Stewart, geloof ik.
http://www.rawstory.com/n(...)_blackness_0209.htmlquote:
Heel sneu, ja.quote:Ook een slecht argument om wel of niet op iemand te stemmen trouwens. Ik heb een hekel aan tribalisme.
Hela. Bockbierfestival hè. Zuip ze.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:51 schreef Aoristus het volgende:
Zij die heel veel bier gaan drinken dit weekend groeten u
Had ik al gezegd dat ik jou wel mag?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:10 schreef gronk het volgende:
[..]
Gemiddeld, he. Dat wil dus zeggen dat er een aantal mensen niet de deur uitgaan zonder kip op hun hoofd, onderwijl kinderen en vrouwen zegenend (tenslotte kan dat als je de paus bent), en dat er ook mensen zijn die zo normaal zijn dat het bijna saai is.
En daartussen zit helemaal niets. Scheve verdelingen zijn tof!
Ik was er net even om wat sleutels af te geven. Mensen zijn er om 18.00 al lazarusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:53 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hela. Bockbierfestival hè. Zuip ze.
Misschien interesseert het 'm nog steeds geen reetquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik jou wel mag?
Pijn aan de ogen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Vriendje van me die inmiddels elders studeert.
Au!quote:Niet door Ellian trouwens.
Slechts kwaadwillenden...quote:
Dat haar is slecht geverfd.quote:
Mooi spel was datquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zie hier, ter ondersteuning:
[ afbeelding ]
Yup, even de sociale forumcontacten onderhouden hé. Net als in real lifequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:39 schreef sigme het volgende:
'navond Jurgen. Leuk dat je ook af en toe de POLSC bezoekt
!
Dat ben ik ook geweest, ik ben me nu aan bezatten met chocoladelettersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben verslaafd geworden aan wybertjes.![]()
moet je maar tieten showen. Dan krijg je heel andere PMs..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dank je. Och, de Godwins waren niet van de lucht - en je had mijn PM-box eens moeten zien
Pils.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:13 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dat noemt men geëmancipeerd![]()
Jullie mogen pils, wij chocolade.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom zou je chocolade willen eten? Sinds ik gestopt ben met de chocolade, hamburgers, popcorn en pringles heb ik ook niet meer van die vervelende vlekken.
Dat zijn wel de meest slechte impersonators die ik ooit een dergelijk prehistorische grap heb horen doen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:06 schreef pberends het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jU_aw3SCUV8
Condi en Bush.
Ik heb nooit vervelende vlekkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom zou je chocolade willen eten? Sinds ik gestopt ben met de chocolade, hamburgers, popcorn en pringles heb ik ook niet meer van die vervelende vlekken.
Net als Hitler.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
quote:
Ik ben het net aan het lezen, 21.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:52 schreef Jurgen21 het volgende:
Wolffenstein, heb je dat interview met Bart-Jan Spruyt over het conservatisme in het CDJA-ledenblad al gelezen? Ik vond het een prima stuk.![]()
En?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ben het net aan het lezen, 21.
Goed stuk. Ik was de conclusie al een tijdje geleden voor. Namelijk, lees "geografie van goed en kwaad".quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Goed stuk. Ik was de conclusie al een tijdje geleden voor. Namelijk, lees "geografie van goed en kwaad".
Welke smaak?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat mondje zit alleen verkeerd om, ik ben op het moment erg gelukkig met m'n B&J.
Karamel Sutra.quote:
Ik zie het momenteel alleen nog in de gedrukte versie, maar als je me een mail adres pm'd waar je attachments op kan downloaden wil ik het morgen wel even scannen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat artikel van Spruyt; is dat nog ergens online te lezen? Of alleen voor CDA-jugend?
Het begint iets sadomasochistisch te krijgen om dat ventje te handhaven.quote:
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik zie het momenteel alleen nog in de gedrukte versie, maar als je me een mail adres pm'd waar je attachments op kan downloaden wil ik het morgen wel even scannen.
Je hebt liever zwaarder bier?quote:
Je mag 't van mij best vaker zeggen hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik jou wel mag?
hihihiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:44 schreef gronk het volgende:
[..]
Ehhh.. ik heb er vast overheengelezen. Zeg 't nog eens?![]()
Zeg anton, geen geintjes he. Je weet wat Floripas met bierblikjes doet.quote:
slaat ze kapot op haar voorhoofd, weet ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:50 schreef gronk het volgende:
[..]
Zeg anton, geen geintjes he. Je weet wat Floripas met bierblikjes doet.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
slaat ze kapot op haar voorhoofd, weet ik
Voor een Vlaming is dat topic geen satire, maar keiharde werkelijkheid!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En je denkt dat het in Nederland erg is met de "Italianisering" ? In België wonen momenteel al meer dan 800.000 inwoners van Italiaanse afkomst (die Italiaanse mijnimmigranten van destijds kweken als konijnen !). De belangrijkste politicus uit Wallonië heet Elio Di Rupo en onze nationale ploeg zit al jaren vol met spelers met namen als Proto, Sterchele, Scifo, ... Meer nog , vorig jaar was zelfs de start van de wielerronde van Italië , de Giro D'Italia in het Belgische Luik !
Tijd voor Kamp, heel erg tijd voor Kamp.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het begint iets sadomasochistisch te krijgen om dat ventje te handhaven.
Die 2girls1cup kennen we nu wel.quote:
Bronquote:De Moody’s en de S & P’s zitten in de hoek waar de klappen vallen
Achtergrond Van onze correspondent Gert-Jan van Teeffelen
LONDEN - Hun glamourgehalte is laag, en in de Londense City leidden ze tot voor kort een bestaan in de luwte. Maar sinds het uitbreken van de wereldwijde kredietcrisis zijn de schijnwerpers op hen gericht: de kredietbeoordelaars, waarvan de Amerikaanse firma’s Moody’s en Standard & Poor’s (S & P) de belangrijkste zijn.
Erg gunstig zijn de berichten niet. De Bank of England was donderdag de laatste in een lange reeks toezichthouders die deze bureaus waarschuwde: als zij niet snel transparanter gaan opereren, ‘kan er aanleiding zijn tot overheidsingrijpen.’
De kredietbeoordelaars verdienen hun geld door bedrijven en beleggingsproducten, met name obligaties, te voorzien van een rapportcijfer dat het kredietrisico uitdrukt, ofwel de kans dat verplichtingen niet zullen worden nagekomen.
Het veiligst is een zogeheten ‘AAA-beoordeling’, in stapjes aflopend naar een enkele ‘C’, die nagenoeg gelijk staat aan bankroet. Deze ratings kunnen beleggers helpen bij de beslissing of ze willen investeren, en welke prijs ze bereid zijn te betalen.
Het belang hiervan wordt elk jaar groter. Sinds alle financiële schandalen van de voorbije jaren, hanteren steeds meer grote beleggers zoals pensioenfondsen als regel dat ze alleen mogen investeren in vehikels met een hoge beoordeling. Dat is een lucratieve aangelegenheid. Moody’s zag zijn nettowinst de afgelopen vijf jaar verdubbelen tot 754 miljoen dollar, terwijl ook S & P niet mag klagen.
Toch zijn er al langer twijfels over de accuratesse van de beoordelingen. Zo had het fraudeleuze energieconcern Enron vier dagen voor zijn ineenstorting nog het stempel ‘gezond’, terwijl er al geruime tijd twijfels waren.
Dit verwijt dook ook weer op tijdens de huidige kredietcrisis. Verhandelbare pakketten met schulden die er op papier prima uitzagen, kelderden in prijs toen het aantal wanbetalers hoger bleek dan gedacht. Diverse banken en fondsen die hierin geld hadden gestoken, kwamen in problemen.
Een bijkomende zorg betreft de onafhankelijkheid. De bureaus ontvangen hun beloningen niet van beleggers, maar van de banken die de schulden in de markt willen zetten. Deze klanten hebben belang bij een hoge waardering, want die vergroot de aantrekkingskracht.
Hoewel de ergste turbulentie op de financiële markten voorbij lijkt, gaat er geen week voorbij of deze rekenaars krijgen er van langs.
De marktleiders Moody’s en S & P hebben al toegezegd transparanter te gaan werken. Maar er is ook enig onbegrip.
‘We hebben wat betreft die onafhankelijkheid de schijn tegen, maar onze interne regels zijn al heel streng’, zegt Sandra Dirkx-Westerhof, senior analist bij Moody’s in Londen. Haar afdeling van 65 mensen is gespecialiseerd in het beoordelen van ‘gestructureerde financieringspakketten’, waaronder hypotheken.
‘Onze analisten hebben niets te maken met de onderhandelingen over de prijzen van onze diensten, dat gaat buiten ons om. We hebben een vast inkomen, dat niet afhankelijk is van de beoordeling die we geven, en beleggen in de producten van klanten is uiteraard taboe.’
Dirkx beaamt dat de beoordelingen, die periodiek worden herzien, flink achterhaald kunnen zijn. ‘We zijn afhankelijk van de gegevens die we elke maand of elk kwartaal krijgen van klanten. Als daarin een achterstand ontstaat zodat we niet alles tijdig kunnen verwerken, gaan we achterlopen. Maar op basis van vermoedens kunnen wij geen up- of downgrading geven.’
Het is volgens haar een fabeltje dat kredietbeoordelaars allerlei complexe beleggingsproducten bedenken voor banken. ‘Wij mogen alleen beoordelen wat ons wordt voorgelegd.’
De buitenwereld is nog niet overtuigd. Vorige week was het de Amerikaanse minister van Financiën Paulson, een week eerder riep ECB-president Trichet nog op tot een onderzoek naar de bureaus. Diverse financiële autoriteiten, inclusief de SEC, zijn hiermee bezig.
Volgens Ivo Raschl, eveneens een Nederlandse analist bij Moody’s in Londen, is het ‘een stuk rustiger’ geworden. Banken kijken vanwege de crisis de kat uit de boom, voordat ze met producten komen.
De bureaus hoeven niet te wanhopen. Ondanks alle kritiek wil de ironie dat ze het vanwege de strengere regels voor banken en grote beleggers alleen maar drukker krijgen in de toekomst, zo voorspelt de Bank Of England.
Een slimme list om mensen niet naar Ron paul te laten kijken, het is namelijk gewoon een filmpje over Paul...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:07 schreef Ryan3 het volgende:
Was da'?
Ik ga niet klikken, dus geef maar een omschrijving.
Stali zei iig van de week dat ze nog iets smerigers hebben uitgedokterd dan de tubgirl.
Ik neem afscheid van Fok!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:56 schreef floris.exe het volgende:
Goedemorgen iedereen...
Ja, ook een goedemorgen voor jou hoor Elseetje.
Is dat een verkapte wens van jou? Dat is alsnog gehoor geef aan mijn aankondiging van destijds?quote:
Bron, link, url, postduifringnummer, baobabboomringenkoolstofdateringcalibratie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Tijd voor Kamp, heel erg tijd voor Kamp.
Althans, als hij niet van die domme dingen zegt als dat zwerfafval een allochtonending is.
Het blad is te downloaden op de website van het CDJA.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een PM met het mail-adres graag.
Afscheid nemen bestaat niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:09 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Is dat een verkapte wens van jou? Dat is alsnog gehoor geef aan mijn aankondiging van destijds?
http://www.post-gazette.com/pg/07191/800583-85.stmquote:As it gained momentum, the wrecking ball rumbled from the campus along North Main Street, pinballing back and forth across the street, hitting nine parked cars and damaging curbs with each impact.
haha dat is toch nieuws van een half jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:41 schreef gronk het volgende:
En dan word je wakker en vind je een slopersbal in je achterbak.
[ afbeelding ]
[..]
http://www.post-gazette.com/pg/07191/800583-85.stm
Tof man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:45 schreef du_ke het volgende:
haha dat is toch nieuws van een half jaar geleden ofzo?
Ik heb alleen een beschrijving gehoord. Dan vraag ik me af wat die dames daarmee verdienen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:19 schreef Monidique het volgende:
Gisteren dat 2girls1cup gezien en, nou, dan ben ik een mietje, hoor, zeker de fles in de hand, en wend ik mijn gelaat af.
Spanking.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb alleen een beschrijving gehoord. Dan vraag ik me af wat die dames daarmee verdienen...
Hoe sneu moet je eigenlijk zijn als je dit soort dingen doet voor geld?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:19 schreef Monidique het volgende:
Gisteren dat 2girls1cup gezien en, nou, dan ben ik een mietje, hoor, zeker de fles in de hand, en wend ik mijn gelaat af.
Ik heb er net maar even op gegoogled en ik hoop voor ze verdomde veel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb alleen een beschrijving gehoord. Dan vraag ik me af wat die dames daarmee verdienen...
Een partij is er toch voor de kiezers? Of ben ik nu te idealistisch...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Schandelijk dat men zo'n degelijke partij als de VVD verlaat voor blaatapen als Verdonk en Wilders.
Behoorlijk. Ik zou het gratis doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:22 schreef gronk het volgende:
[..]
Hoe sneu moet je eigenlijk zijn als je dit soort dingen doet voor geld?
Nee, populistisch. Zonder geintje. Zodra een partij maar gaat doen wat 'de kiezer' wilt, dan heb je het simpelweg over populisme. Er zijn ook partijen die ergens voor staan, en waaruit de kiezer dan kan... kiezen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een partij is er toch voor de kiezers? Of ben ik nu te idealistisch...
Nee niet direct lijkt me. Een partij in Nederland heeft een programma en vertegenwoordigers in de kamer. Die proberen aanhang te vinden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, de kiezer bekrachtigd de standpunten van een persoon, volgens mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat was altijd 'partij'.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee, de kiezer bekrachtigd de standpunten van een persoon, volgens mij.
In theorie, in de praktijk werkt dat niet zo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:55 schreef Gabry het volgende:
Je stemt op een persoon, niet op een partij.
Voor de samenleving! In algemene zin! Zeg maar!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
In theorie, in de praktijk werkt dat niet zo.
Om stil van te worden. Dit forum mag wat mij betreft ook wel wat strakker optreden tegen racistische uitspraken (iedereen weet wel wie ik bedoel).quote:Gemeenten kampen vooral met rechts-radicalisme
DEN HAAG - Nederlandse gemeenten hebben vaker te kampen met rechts-radicalisme dan met islamitische radicalisering. Dat blijkt uit een onderzoek door het COT Instituut voor Veiligheids- en Crisismanagement in opdracht van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG).
Aan het onderzoek hebben 75 gemeenten deelgenomen. Bij de gemeenten die incidenten meldden, ging het in 27 gevallen om rechts-radicalisme en in acht gevallen om moslimradicalisme.
Verder blijkt uit het onderzoek dat gemeenten maar beperkt zicht hebben op de problematiek van radicalisering. Volgens de onderzoekers is dat begrijpelijk omdat deze problematiek zeer complex is.
Het is voor het eerst dat de gemeenten zijn gepeild over deze problematiek. Gemeenten blijken vooral behoefte te hebben aan hulp bij het signaleren van radicalisering. Ook willen ze informatie over projecten en maatregelen op het gebied van deze problematiek. Daarnaast zouden gemeenten geholpen zijn met duidelijke richtlijnen van politie en maatschappelijke instanties over de aanpak van radicalisering.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik zou het gratis doen.
Ik stem op een partij. ik kanhet met een persoon wel eens zijn maar de rest van z'n partij echt helemaal niks vinden dan stem ik liever op een persoon waar ik het iets minder mee eens ben maar waarbij ik me beter in de partijstandpunten kan vinden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:55 schreef Gabry het volgende:
Nee joh, 'we kijken het nog even aan'.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:57 schreef Klopkoek het volgende:
Om stil van te worden. Dit forum mag wat mij betreft ook wel wat strakker optreden tegen racistische uitspraken (iedereen weet wel wie ik bedoel).
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/176610/index.htmlquote:Bij een ongeluk op de N247 bij Scharwoude zijn vanochtend een 27-jarige Franse automobilist en zijn 26-jarige vrouwelijke passagier uit Amsterdam gewondgeraakt.
Dat heeft de politie bekendgemaakt. Volgens getuigen zou de vrouw een ontbloot onderlijf hebben gehad.
Sommige mensen doen dat tegenwoordig zo ja. Ik heb persoonlijk nog nooit op een persoon gestemd, ik stem voor partijstandpunten, niet voor wie het hardst die standpunten kan scanderen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:55 schreef Gabry het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:10 schreef Gabry het volgende:
Ow, toen ik ging stemmen kon ik het knopje GroenLinks niet vinden, dus besloot ik maar op een persoon te stemmen. Wat dom van mij.
Ook jij, Elseetje, wordt beïnvloed door allerie factoren die buiten de ratio vallen. Ook al wil je dat niet zien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:04 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat tegenwoordig zo ja. Ik heb persoonlijk nog nooit op een persoon gestemd, ik stem voor partijstandpunten, niet voor wie het hardst die standpunten kan scanderen.
ook jouw vinger zal toch automatisch naar een lijst gegaan zijn en daar een keuze uit de opties gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:10 schreef Gabry het volgende:
Ow, toen ik ging stemmen kon ik het knopje GroenLinks niet vinden, dus besloot ik maar op een persoon te stemmen. Wat dom van mij.
http://talkingpointsmemo.com/quote:A while back the HJC set up a web tipline for tipster with information on politicization and wrongdoing at the Bush DOJ. Today the committee sent an email to all the tipsters alerting them to extremely tight safeguards in place to keep their identities and stories confidential. Unfortunately they put the 150+ email address in the "to:" field in the email, not "bcc:". So everyone's email got sent to anyone else. And probably because of pranksters one of the addresses those emails got sent to was none other than the vice president's office.
Volgens mij was het bij P&W, iets van een jaar geleden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Bron, link, url, postduifringnummer, baobabboomringenkoolstofdateringcalibratie?
Kom op, dit forum draait op de extreme reacties.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Om stil van te worden. Dit forum mag wat mij betreft ook wel wat strakker optreden tegen racistische uitspraken (iedereen weet wel wie ik bedoel).
Ik ben de 4e aflevering achter elkaar van Shark aan het kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:51 schreef Monidique het volgende:
Ik zal het maar toegeven, ik ben Civilization aan het spelen. Huge, Pangaea, Marathon, Prince.
Zekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
James Woods.
Wow.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:08 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeker [ afbeelding ].
Die vent is trouwens ziekelijk intelligent.
quote:Following the September 11 attacks, Woods appeared on The Tonight Show with Jay Leno and The O'Reilly Factor, where he stated that six or seven weeks prior to the attacks, in August 2001, he was on a flight from Boston to Los Angeles on which he noticed four Arab men sitting in the first class section—the only other first-class passengers except himself—behaving in a highly suspicious manner.
Woods stated that the men never spoke to each other except in muted tones, did not eat, drink, or sleep, and mostly sat upright in their seats and stared directly ahead. Woods, fearing that the plane was about to be hijacked, alerted a flight attendant, who confided that she herself also noticed their behavior, and who in turn informed the first officer. No overt action was taken against them. One day after the September 11 terrorist attacks, Woods called the FBI and informed investigators about what he had seen the previous month. He was interviewed on September 13.
Woods repeated the anecdote when he appeared again on The Tonight Show on September 11, 2006, adding that Seymour Hersh, when writing about the incident in The New Yorker magazine, informed Woods that the FAA did not investigate the incident at the time because they considered it an act of racial profiling. Woods later learned that two of the four Arab men on his flight had been Hamza al-Ghamdi and Khalid Almihdhar, two of the 19 hijackers involved in the actual attacks weeks later, one of whom was on United Airlines Flight 175, and another of whom was on American Airlines Flight 77. Woods observed that this contradicts the testimony of possible 20th hijacker Zacarias Moussaoui, who asserted that members of different cells never had contact with one another. Woods believes that the flight was a test run for the hijackers' impending plot.
In the same episode, Woods provided a potentially chilling addendum, stating that according to one FBI agent who interviewed him, other airplanes were discovered at Boston's Logan Airport with box cutters taped under their seats, a possible indicator that other flights were intended as part of the hijackers' plans that went unused only because they were grounded following the attacks on the World Trade Center.
een leugen, 9-11 is allemaal gefakete greorge boesj. Vraag maar aan die bolle met die lelijke bril.quote:
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:07 schreef Fastmatti het volgende:
Het lijkt erop dat EchtGaaf echt verdwenen isBen benieuwd wanneer die terugkomt met een kloontje.
BTW, bij dat bericht krijg ik een beetje zo'n vaag nachtmerrie-achtig gevoel: soms heb je wel eens dat je iets aan ziet komen, en dat je denkt 'nee, dat kan toch niet waar zijn?' Denk aan kindertjes die met een baksteen in hun hand naar iemand toelopen, die rustig op een bankje zit. En dat je 't nog kunt voorkomen, maar dat je uit puur ongeloof niets doet. En dat je dan ziet dat die kindertjes *inderdaad* dat doen waar je bang voor was.quote:
Van alle informatie die er over die vent te vinden is, kom jij met iets wat met 11 september 2001 te maken heeft.quote:
Moet je bij wikipedia zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:18 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Van alle informatie die er over die vent te vinden is, kom jij met iets wat met 11 september 2001 te maken heeft.
Wie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:15 schreef Napalm het volgende:
[..]
een leugen, 9-11 is allemaal gefakete greorge boesj. Vraag maar aan die bolle met die lelijke bril.
michael moorequote:
De man die zelf een arsenaal aan vuurwapens bezit en belegt in Halliburton.quote:
de maanlanding is ook nep Dus die torens staan er nog gewoon. Allemaal clocking technology gejat van de buitenaardsen die bij Roswell zijn neergestort.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die heeft gezegd dat George Bush de aanslagen 'gefaket' heeft?
Heeft Michael Moore gezegd dat George Bush de aanslagen 'gefaket' heeft?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:52 schreef Napalm het volgende:
[..]
de maanlanding is ook nep Dus die torens staan er nog gewoon. Allemaal clocking technology gejat van de buitenaardsen die bij Roswell zijn neergestort.
Is islamitisch extremisme opeens links-radicaal en bovendien niet racistisch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Overstelpend grote eenheden.quote:Huge,
Alle continenten aan elkaar, zoals voorspeld door Tesla.quote:Pangaea
Je doet een poging de Westerse geest in zijn ontplooiing te fnuiken. Naar mannetje.quote:Marathon
Inzittende van een kruiwagen.quote:Prince.
O gelukkig, ik dacht dat de moslims erachter zaten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:52 schreef Napalm het volgende:
[..]
de maanlanding is ook nep Dus die torens staan er nog gewoon. Allemaal clocking technology gejat van de buitenaardsen die bij Roswell zijn neergestort.
Grote wereld, qua vakjes, je was warm; vanzelfsprekend; 'Marathon' slaat op het aantal beurten, dus in plaats van 3900 naar 3800, gaat ie van 3900 naar 3890, bijvoorbeeld; moeilijkheidsgraad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:02 schreef Apropos het volgende:
Poging tot ontcijfering:
[..]
Overstelpend grote eenheden.
[..]
Alle continenten aan elkaar, zoals voorspeld door Tesla.
[..]
Je doet een poging de Westerse geest in zijn ontplooiing te fnuiken. Naar mannetje.
[..]
Inzittende van een kruiwagen.
Vorige week hadden we er eentje die zat te MSN-en op zij laptop en dat in een lokaaltjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Och, vandaag zat ik weer naast iemand die op z'n laptop een film aan het kijken was. In de grotere zalen heb je daar denk ik toch geen vat op.
Die zouden de atoombom hebben uitgevonden wanneer de Mongolen Bagdad niet hadden verwoest, zo beweerde ooit een Syrisch ambtenaar:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:04 schreef gronk het volgende:
[..]
O gelukkig, ik dacht dat de moslims erachter zaten.![]()
Met het geluid aan? Dat je dus steeds 'tududu' hoort?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:07 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vorige week hadden we er eentje die zat te MSN-en op zij laptop en dat in een lokaaltje![]()
Van?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:56 schreef Elseetje het volgende:
Op naar aflevering 5. Oh nee, 6.
Het enige dat je hoorde was tiktiktiktikquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Met het geluid aan? Dat je dus steeds 'tududu' hoort?
Ik vind dat echt een gigantisch deprimerend boek. Je ziet die kinnebak gewoon achter de ramen bang zijn van het degoutante gepeupel dat zijn ordinaire pilzen nuttigt onder het venster van het academiegebouw!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Goed stuk. Ik was de conclusie al een tijdje geleden voor. Namelijk, lees "geografie van goed en kwaad".
Interessante eerste pagina.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die zouden de atoombom hebben uitgevonden wanneer de Mongolen Bagdad niet hadden verwoest, zo beweerde ooit een Syrisch ambtenaar:
http://links.jstor.org/si(...)MTTAT%3E2.0.CO%3B2-X
Ja de VVD heeft een uitdaging in de zoektocht naar een goede leider.quote:
Marsmannetjes zijn ook moslims. Deie crash was dan ook geen toeval.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:04 schreef gronk het volgende:
[..]
O gelukkig, ik dacht dat de moslims erachter zaten.![]()
Zeker, jammer dat de rest ontoegankelijk is.quote:
Wat veranderen de tijden toch. In mijn tijd werd je de collegezaal nog uit gezet als je de papieren krant1 zat te lezen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:07 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vorige week hadden we er eentje die zat te MSN-en op zij laptop en dat in een lokaaltje![]()
Nee, da's Ellian.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een gigantisch deprimerend boek. Je ziet die kinnebak gewoon achter de ramen bang zijn van het degoutante gepeupel dat zijn ordinaire pilzen nuttigt onder het venster van het academiegebouw!
Van Baalen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja de VVD heeft een uitdaging in de zoektocht naar een goede leider.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:49 schreef Gabry het volgende:
[..]
Voor een Vlaming is dat topic geen satire, maar keiharde werkelijkheid!
Vroeger gooiden de academici tenminste nog gloeiend hete centen uit de ramen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een gigantisch deprimerend boek. Je ziet die kinnebak gewoon achter de ramen bang zijn van het degoutante gepeupel dat zijn ordinaire pilzen nuttigt onder het venster van het academiegebouw!
Leidse studenten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Vroeger gooiden de academici tenminste nog gloeiend hete centen uit de ramen.
Ik heb gekeken naar Iblardi (IBLARDI) die het keek. Dat was voor mij voldoende, dat vertrokken gelaat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:19 schreef Monidique het volgende:
Zou die in staat zijn om een echt groot publiek aan te spreken? Denk het niet hoor.quote:
Minerva.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:27 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben veel meer betere mensen, hoop ik, bij de VVD. Dat vind ik zo'n drol.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou die in staat zijn om een echt groot publiek aan te spreken? Denk het niet hoor.
Da's nog best wreed. Iemand anders dingen laten voorproeven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:29 schreef Floripas het volgende:
Ik heb gekeken naar Iblardi (IBLARDI) die het keek. Dat was voor mij voldoende, dat vertrokken gelaat.
Kun je dat uitleggen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben veel meer betere mensen, hoop ik, bij de VVD. Dat vind ik zo'n drol.
Duyvendak niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:32 schreef du_ke het volgende:
En ik moet bij van Baalen ook altijd aan het Horst Wessellied denken. Ook al is hij gerehabiliteerd enzo.
Z'n uitstraling van de corpsbal die daar wat te lang in is blijven hangen. Hij kan zo door voor 1 van de lullo'squote:
Van Baalen is een Minervaan en ik word altijd een beetje bedroefd van Minervanen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:31 schreef Apropos het volgende:
Wat?
Ik hoorde dat van de week voor het eerst in Zwartboek, en daar klonk het nogal salonachtig. Heeft iemand een rauwe opname?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:32 schreef du_ke het volgende:
En ik moet bij van Baalen ook altijd aan het Horst Wessellied denken. Ook al is hij gerehabiliteerd enzo.
Dat wist ik.quote:
Waarom?quote:en ik word altijd een beetje bedroefd van Minervanen.
Wat, dat ik het een drol vind? Misschien, ik weet niet, is die term verkeerd. Punt is, zoals du_ke al zegt, hij heeft het charisma van een Hans van Baalen, maar daar draait het natuurlijk niet alleen maar om, maar als het om het leiderschap van de VVD gaat, dan is dat wel belangrijk, lijkt mij. Daarnaast vind ik die dingen die hij zegt, en ik heb nu niets concreets, maar al te vaak belachelijk. Het is nog niet het simplisme van een Boekestijn, maar het komt in de buurt.quote:
Dit is wel een hele lullige foto. Normaal gesproken doet hij me meer aan Wiegel denken qua presentatie.quote:
Pechtold was ook een Minervaan. Ik ben zelfs 'ns in zijn oude studentenhuis geweest.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ben de 4e aflevering achter elkaar van Shark aan het kijken.
Wat een kromme zin.
Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik het zit te neuriën in de trein. Gelukkig kennen niet veel mensen de melodie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik hoorde dat van de week voor het eerst in Zwartboek, en daar klonk het nogal salonachtig. Heeft iemand een rauwe opname?
Ik vind Van Baalen een heel aardige man. Echt, oprechtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dit is wel een hele lullige foto. Normaal gesproken doet hij me meer aan Wiegel denken qua presentatie.
Is natuurlijk wel *de* manier om incognito kaalkopjes op te sporen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik het zit te neuriën in de trein. Gelukkig kennen niet veel mensen de melodie.
http://www.youtube.com/watch?v=MpLYZ432abcquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:33 schreef Apropos het volgende:
Ik hoorde dat van de week voor het eerst in Zwartboek, en daar klonk het nogal salonachtig. Heeft iemand een rauwe opname?
Je zou beter moeten weten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je wat boeiends aan het kijken was.
Nouja, er zijn drie series die ik kijk bij aflering 5 ... dus vandaar dat ik even hoop kreeg.quote:
Drievoudige inbraak. Verder vind ik het niet zo netjes om privé-adressen van politiefunctionarissen te publiceren. Zeker niet wanneer dat tot bedreigingen en kogelgaten in de voorruit leidt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarvan zou die gerehabiliteerd moeten worden?
Ik vind hem ook wel charmant. En heel leuk in de omgang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind Van Baalen een heel aardige man. Echt, oprecht
Wat schattig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, er zijn drie series die ik kijk bij aflering 5 ... dus vandaar dat ik even hoop kreeg.
Punt is echter of hij ook op TV en het grote publiek goed overkomt. Daar twijfel ik over.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel charmant. En heel leuk in de omgang.
sigmequote:
Ik fluit af en toe Die Wacht am Rhein (zonder enig schuldgevoel) of, maar dan onbewust en na afloop met schuldgevoel, Wir fahren gegen Engelandquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik het zit te neuriën in de trein. Gelukkig kennen niet veel mensen de melodie.
De weinige keren dat ik hem bij Nova of P&W zie, komt hij wel spontaan over.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Punt is echter of hij ook op TV en het grote publiek goed overkomt. Daar twijfel ik over.
Dat is dan ook een beetje het idee van propaganda.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:59 schreef Apropos het volgende:
Dat is heel aanstekelijk.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:45 schreef Floripas het volgende:
Tja maar op welke doelgroep? Zou hij echt meer dan pakweg 10% van de bevolking aanspreken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De weinige keren dat ik hem bij Nova of P&W zie, komt hij wel spontaan over.
Goedkoper tref je ze nietquote:Verder hoef je er natuurlijk niet goed uit te zien om leuk over te komen. Tenminste, dat hoop ik voor je.![]()
Drievoudige inbraak? Is hij daarvoor veroordeeld?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Drievoudige inbraak. Verder vind ik het niet zo netjes om privé-adressen van politiefunctionarissen te publiceren. Zeker niet wanneer dat tot bedreigingen en kogelgaten in de voorruit leidt.
In ieder geval voor een van die inbraken. Hij heeft een strafblad, dus geen OVAR en geen vrijspraak.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Drievoudige inbraak? Is hij daarvoor veroordeeld?
Compleet met vette spelfoutenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:56 schreef Boze_Appel het volgende:
De karaoke ... en volgens die persoon de originele versie
Of muziek uit de speakers van een mobieltje..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het kan me niet schelen wat iemand doet in de trein, zolang ik maar niet tegenover zo'n beatboxend mocro'tje zit.
Zolang je dingen roept die de bevolking 'wil horen' en ook steeds herhaalt dat die bevolking wil horen wat jij duidelijk over blijkt te zijn haal je die 10% wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:06 schreef du_ke het volgende:
Tja maar op welke doelgroep? Zou hij echt meer dan pakweg 10% van de bevolking aanspreken?
Die partei hat immer recht is veel erger, gezien mijn geschiedenis, en ook die neurie ik wel eens: http://www.youtube.com/watch?v=OPNin0-dLVEquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik fluit af en toe Die Wacht am Rhein (zonder enig schuldgevoel) of, maar dan onbewust en na afloop met schuldgevoel, Wir fahren gegen Engeland. Dat is heel aanstekelijk.
Oh, ik had alleen maar even snel gekeken of het de goede was.quote:
Ik ben gek op beatboxers. Heel wonderlijk wat die kunnen: http://www.youtube.com/watch?v=HmGzehAk2SYquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het kan me niet schelen wat iemand doet in de trein, zolang ik maar niet tegenover zo'n beatboxend mocro'tje zit.
Maar dat is toch geen enkele reden om niet de volksvertegenwoordiging in te mogen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
In ieder geval voor een van die inbraken. Hij heeft een strafblad, dus geen OVAR en geen vrijspraak.![]()
Daar ging de discussie niet over, Flori.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen enkele reden om niet de volksvertegenwoordiging in te mogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |