Kom op, dit forum draait op de extreme reacties.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Om stil van te worden. Dit forum mag wat mij betreft ook wel wat strakker optreden tegen racistische uitspraken (iedereen weet wel wie ik bedoel).
Ik ben de 4e aflevering achter elkaar van Shark aan het kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:51 schreef Monidique het volgende:
Ik zal het maar toegeven, ik ben Civilization aan het spelen. Huge, Pangaea, Marathon, Prince.
Zekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
James Woods.
.
Wow.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:08 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeker [ afbeelding ].
Die vent is trouwens ziekelijk intelligent.
quote:Following the September 11 attacks, Woods appeared on The Tonight Show with Jay Leno and The O'Reilly Factor, where he stated that six or seven weeks prior to the attacks, in August 2001, he was on a flight from Boston to Los Angeles on which he noticed four Arab men sitting in the first class section—the only other first-class passengers except himself—behaving in a highly suspicious manner.
Woods stated that the men never spoke to each other except in muted tones, did not eat, drink, or sleep, and mostly sat upright in their seats and stared directly ahead. Woods, fearing that the plane was about to be hijacked, alerted a flight attendant, who confided that she herself also noticed their behavior, and who in turn informed the first officer. No overt action was taken against them. One day after the September 11 terrorist attacks, Woods called the FBI and informed investigators about what he had seen the previous month. He was interviewed on September 13.
Woods repeated the anecdote when he appeared again on The Tonight Show on September 11, 2006, adding that Seymour Hersh, when writing about the incident in The New Yorker magazine, informed Woods that the FAA did not investigate the incident at the time because they considered it an act of racial profiling. Woods later learned that two of the four Arab men on his flight had been Hamza al-Ghamdi and Khalid Almihdhar, two of the 19 hijackers involved in the actual attacks weeks later, one of whom was on United Airlines Flight 175, and another of whom was on American Airlines Flight 77. Woods observed that this contradicts the testimony of possible 20th hijacker Zacarias Moussaoui, who asserted that members of different cells never had contact with one another. Woods believes that the flight was a test run for the hijackers' impending plot.
In the same episode, Woods provided a potentially chilling addendum, stating that according to one FBI agent who interviewed him, other airplanes were discovered at Boston's Logan Airport with box cutters taped under their seats, a possible indicator that other flights were intended as part of the hijackers' plans that went unused only because they were grounded following the attacks on the World Trade Center.
een leugen, 9-11 is allemaal gefakete greorge boesj. Vraag maar aan die bolle met die lelijke bril.quote:
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:07 schreef Fastmatti het volgende:
Het lijkt erop dat EchtGaaf echt verdwenen isBen benieuwd wanneer die terugkomt met een kloontje.
BTW, bij dat bericht krijg ik een beetje zo'n vaag nachtmerrie-achtig gevoel: soms heb je wel eens dat je iets aan ziet komen, en dat je denkt 'nee, dat kan toch niet waar zijn?' Denk aan kindertjes die met een baksteen in hun hand naar iemand toelopen, die rustig op een bankje zit. En dat je 't nog kunt voorkomen, maar dat je uit puur ongeloof niets doet. En dat je dan ziet dat die kindertjes *inderdaad* dat doen waar je bang voor was.quote:
Van alle informatie die er over die vent te vinden is, kom jij met iets wat met 11 september 2001 te maken heeft.quote:
Moet je bij wikipedia zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:18 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Van alle informatie die er over die vent te vinden is, kom jij met iets wat met 11 september 2001 te maken heeft.
Wie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:15 schreef Napalm het volgende:
[..]
een leugen, 9-11 is allemaal gefakete greorge boesj. Vraag maar aan die bolle met die lelijke bril.
michael moorequote:
De man die zelf een arsenaal aan vuurwapens bezit en belegt in Halliburton.quote:
de maanlanding is ook nep Dus die torens staan er nog gewoon. Allemaal clocking technology gejat van de buitenaardsen die bij Roswell zijn neergestort.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die heeft gezegd dat George Bush de aanslagen 'gefaket' heeft?
Heeft Michael Moore gezegd dat George Bush de aanslagen 'gefaket' heeft?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:52 schreef Napalm het volgende:
[..]
de maanlanding is ook nep Dus die torens staan er nog gewoon. Allemaal clocking technology gejat van de buitenaardsen die bij Roswell zijn neergestort.
Is islamitisch extremisme opeens links-radicaal en bovendien niet racistisch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Om stil van te worden. Dit forum mag wat mij betreft ook wel wat strakker optreden tegen racistische uitspraken (iedereen weet wel wie ik bedoel).
Overstelpend grote eenheden.quote:Huge,
Alle continenten aan elkaar, zoals voorspeld door Tesla.quote:Pangaea
Je doet een poging de Westerse geest in zijn ontplooiing te fnuiken. Naar mannetje.quote:Marathon
Inzittende van een kruiwagen.quote:Prince.
O gelukkig, ik dacht dat de moslims erachter zaten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:52 schreef Napalm het volgende:
[..]
de maanlanding is ook nep Dus die torens staan er nog gewoon. Allemaal clocking technology gejat van de buitenaardsen die bij Roswell zijn neergestort.
Grote wereld, qua vakjes, je was warm; vanzelfsprekend; 'Marathon' slaat op het aantal beurten, dus in plaats van 3900 naar 3800, gaat ie van 3900 naar 3890, bijvoorbeeld; moeilijkheidsgraad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:02 schreef Apropos het volgende:
Poging tot ontcijfering:
[..]
Overstelpend grote eenheden.
[..]
Alle continenten aan elkaar, zoals voorspeld door Tesla.
[..]
Je doet een poging de Westerse geest in zijn ontplooiing te fnuiken. Naar mannetje.
[..]
Inzittende van een kruiwagen.
Vorige week hadden we er eentje die zat te MSN-en op zij laptop en dat in een lokaaltjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Och, vandaag zat ik weer naast iemand die op z'n laptop een film aan het kijken was. In de grotere zalen heb je daar denk ik toch geen vat op.
Die zouden de atoombom hebben uitgevonden wanneer de Mongolen Bagdad niet hadden verwoest, zo beweerde ooit een Syrisch ambtenaar:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:04 schreef gronk het volgende:
[..]
O gelukkig, ik dacht dat de moslims erachter zaten.![]()
Met het geluid aan? Dat je dus steeds 'tududu' hoort?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:07 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vorige week hadden we er eentje die zat te MSN-en op zij laptop en dat in een lokaaltje![]()
Van?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:56 schreef Elseetje het volgende:
Op naar aflevering 5. Oh nee, 6.
Het enige dat je hoorde was tiktiktiktikquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Met het geluid aan? Dat je dus steeds 'tududu' hoort?
Ik vind dat echt een gigantisch deprimerend boek. Je ziet die kinnebak gewoon achter de ramen bang zijn van het degoutante gepeupel dat zijn ordinaire pilzen nuttigt onder het venster van het academiegebouw!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Goed stuk. Ik was de conclusie al een tijdje geleden voor. Namelijk, lees "geografie van goed en kwaad".
Interessante eerste pagina.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die zouden de atoombom hebben uitgevonden wanneer de Mongolen Bagdad niet hadden verwoest, zo beweerde ooit een Syrisch ambtenaar:
http://links.jstor.org/si(...)MTTAT%3E2.0.CO%3B2-X
Ja de VVD heeft een uitdaging in de zoektocht naar een goede leider.quote:
Marsmannetjes zijn ook moslims. Deie crash was dan ook geen toeval.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:04 schreef gronk het volgende:
[..]
O gelukkig, ik dacht dat de moslims erachter zaten.![]()
Zeker, jammer dat de rest ontoegankelijk is.quote:
Wat veranderen de tijden toch. In mijn tijd werd je de collegezaal nog uit gezet als je de papieren krant1 zat te lezen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:07 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vorige week hadden we er eentje die zat te MSN-en op zij laptop en dat in een lokaaltje![]()
Nee, da's Ellian.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een gigantisch deprimerend boek. Je ziet die kinnebak gewoon achter de ramen bang zijn van het degoutante gepeupel dat zijn ordinaire pilzen nuttigt onder het venster van het academiegebouw!
Van Baalen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja de VVD heeft een uitdaging in de zoektocht naar een goede leider.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:49 schreef Gabry het volgende:
[..]
Voor een Vlaming is dat topic geen satire, maar keiharde werkelijkheid!
Vroeger gooiden de academici tenminste nog gloeiend hete centen uit de ramen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een gigantisch deprimerend boek. Je ziet die kinnebak gewoon achter de ramen bang zijn van het degoutante gepeupel dat zijn ordinaire pilzen nuttigt onder het venster van het academiegebouw!
Leidse studenten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Vroeger gooiden de academici tenminste nog gloeiend hete centen uit de ramen.
Ik heb gekeken naar Iblardi (IBLARDI) die het keek. Dat was voor mij voldoende, dat vertrokken gelaat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:19 schreef Monidique het volgende:
Gisteren dat 2girls1cup gezien en, nou, dan ben ik een mietje, hoor, zeker de fles in de hand, en wend ik mijn gelaat af.
Zou die in staat zijn om een echt groot publiek aan te spreken? Denk het niet hoor.quote:
Minerva.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:27 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben veel meer betere mensen, hoop ik, bij de VVD. Dat vind ik zo'n drol.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou die in staat zijn om een echt groot publiek aan te spreken? Denk het niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |