abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:43:27 #51
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54183389
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:27 schreef Reya het volgende:
Prachtige requiem Floripas, ook moedig dat je zoiets durft te posten
Dank je. Och, de Godwins waren niet van de lucht - en je had mijn PM-box eens moeten zien
pi_54183438
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:34 schreef Koenz0r het volgende:
Floripas is gewoon een nerd die denkt dat hij via zijn OP medelijden kan opwekken voor zo een kanker moslim
Hehehehe. Pareltjes.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:02:46 #53
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54183761
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:46 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hehehehe. Pareltjes.
Ja, die was goed boos. Terwijl ik echt zijn reacties niet verwijderd heb, dat zullen de GC-lui wel zijn geweest.
pi_54183878
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:43 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dank je. Och, de Godwins waren niet van de lucht - en je had mijn PM-box eens moeten zien
Dat topic waarin je schreef dat die Bilal een geestelijke ziekte had?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:13:27 #55
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54183985
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat topic waarin je schreef dat die Bilal een geestelijke ziekte had?
Nee, niet eens. Het topic waarin ik mijn verhaaltje had gepost.
pi_54184127
In de Elsevier vandaag weer een stukje over of negers dommer zijn dan blanken, je kunt wel raden wie het geschreven heeft. Hoe dan ook, ik moest weer denken aan die geniepige zogenaamde nuancering van de blanken-zijn-nu-eenmaal-slimmer-school. Ja, zegt men dan, ik zeg helemaal niet dat negers minder zijn, alleen dat ze beter zijn in lichamelijke handelingen en ik zeg niet dat blanken meer zijn, slechts iets beter in leren. Gelijkwaardig, maar niet gelijk dus. Dat is geniepig, want laten we wel wezen, intelligentie wordt nu eenmaal hier meer op waarde geschat dan lichamelijke kracht. Nee, dat is niet overal en altijd zo, maar over het algemeen wel.

O ja, en, aldus de Elsevier, Barack Obama heeft weinig steun onder de Amerikaanse (zwarte) bevolking, want hij heeft geleerd en zwarte Amerikanen vinden iemand die geleerd heeft niets waard.
pi_54184162
Jij bent dan wel niet zo slim als ik, maar je bent wel sterk, dat is ook goed. Ja, je bent dommer, maar je hebt wel spierballen!
pi_54184558
Weet je wat het probleem is? De problemen? Eén probleem is dat ik niet kan schrijven, het tweede probleem is dat ik nergens over kan schrijven, het wereldvreemde weenjongetje dat ik ben, maar het derde probleem is dat zo'n laptop veel ingewikkelder en chaotischer is dan een typemachine of zelfs het groen-zwarte van Wordperfect. Dat is lastig en irritant, dus heb ik nu uitgevonden dat OpenOffice op Fullscreen kan, met slechts scrollbalken te zien en tekst. Dat helpt tenminste dat probleem op te lossen, maar die eerste twee natuurlijk niet. Ach ja, je hebt die moeten schrijven, die moeten werken en die moeten wenen, ik reken mij tot de laatste categorie.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:05:57 #59
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54184918
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:22 schreef Monidique het volgende:
Jij bent dan wel niet zo slim als ik, maar je bent wel sterk, dat is ook goed. Ja, je bent dommer, maar je hebt wel spierballen!
Jij vindt ze misschien minder waard, maar die mensen moeten er ook zijn! Accepteer het domme jongetje van de klas zoals hij is, Monidique.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_54185041
quote:
Wat was er zo politiek correct aan de studie criminologie?
De politieke correctheid van de criminologie bracht met zich mee dat men altijd zei: ‘Het valt wel mee met de criminaliteitscijfers’. Elk onderzoek dat uitwees dat criminaliteit verontrustende vormen aannam werd gerelativeerd of ‘verklaard’ vanuit de boze motieven van de onderzoekers. Je kunt zelfs wel zeggen dat de criminologie – een hele wetenschap dus – op de keper beschouwd maar één doel had: het ontkennen van de realiteit van criminaliteit. Deze politieke correctheid ging mij toen erg fascineren, en sindsdien is het steeds op mijn pad gekomen. Ook nu weer. Want wat je in de jaren zestig met de criminologie had, heb je tegenwoordig met de islamologie: een heel vakgebied is al enkele decennia in de ban van een volkomen geflatteerd beeld van een wereldgodsdienst.
Oftewel: alle positieve dingen die niet-islamitische "islamologen" beweren over de Islam zijn per definitie leugens of verdraaiingen.
pi_54185053
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:13 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]
Nick Huls?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54185075
Beter, Cliteur.
pi_54185123
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
Beter, Cliteur.
O ja, die rechtse rechtenfaculteit in Leiden.

Ashfin Ellian schijnt een echt dictatortje te spelen tijdens z'n colleges, heb ik me eens laten vertellen.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54185155
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:17 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

O ja, die rechtse rechtenfaculteit in Leiden.

Ashfin Ellian schijnt een echt dictatortje te spelen tijdens z'n colleges, heb ik me eens laten vertellen.
Zo hoort het. De hoogleraar spreekt. De studenten houden hun mond.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:24:20 #65
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54185250
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef Monidique het volgende:
In de Elsevier vandaag weer een stukje over of negers dommer zijn dan blanken, je kunt wel raden wie het geschreven heeft. Hoe dan ook, ik moest weer denken aan die geniepige zogenaamde nuancering van de blanken-zijn-nu-eenmaal-slimmer-school. Ja, zegt men dan, ik zeg helemaal niet dat negers minder zijn, alleen dat ze beter zijn in lichamelijke handelingen en ik zeg niet dat blanken meer zijn, slechts iets beter in leren. Gelijkwaardig, maar niet gelijk dus. Dat is geniepig, want laten we wel wezen, intelligentie wordt nu eenmaal hier meer op waarde geschat dan lichamelijke kracht. Nee, dat is niet overal en altijd zo, maar over het algemeen wel.

O ja, en, aldus de Elsevier, Barack Obama heeft weinig steun onder de Amerikaanse (zwarte) bevolking, want hij heeft geleerd en zwarte Amerikanen vinden iemand die geleerd heeft niets waard.
Ik vraag me altijd af in hoeverre dat te maken heeft met de slavernij. Laten we wel wezen: alleen de fysiek sterke mannen konden die erbarmelijke omstandigheden overleven. Fysieke kracht was nodig terwijl intelligentie toen niet de overlevingskansen van negers vergrootte.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_54185325
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:19 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Zo hoort het. De hoogleraar spreekt. De studenten houden hun mond.
Hij schijnt studenten die tijdens college naar een mp3-speler luisteren altijd naar voren te roepen en dan te vragen of ze zichzelf gaan opblazen.
pi_54185350
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:28 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Hij schijnt studenten die tijdens college naar een mp3-speler luisteren altijd naar voren te roepen en dan te vragen of ze zichzelf gaan opblazen.
LOL, van wie heb je die wijsheid?
pi_54185363
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:30 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

LOL, van wie heb je die wijsheid?
Vriendje van me die inmiddels elders studeert.

Niet door Ellian trouwens.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:36:20 #69
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54185464
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:28 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Sowieso, wat bezielt iemand om tijdens een college naar een mp3-speler te luisteren? Als het je niet interesseert, dan ga je toch gewoon niet?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:37:25 #70
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54185491
Inderdaad, als je mp3's gaat luisteren tijdens college dan ben je echt een idioot.
pi_54185502
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:36 schreef Reya het volgende:

[..]

Sowieso, wat bezielt iemand om tijdens een college naar een mp3-speler te luisteren? Als het je niet interesseert, dan ga je toch gewoon niet?
Och, vandaag zat ik weer naast iemand die op z'n laptop een film aan het kijken was. In de grotere zalen heb je daar denk ik toch geen vat op.
pi_54185529
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af in hoeverre dat te maken heeft met de slavernij. Laten we wel wezen: alleen de fysiek sterke mannen konden die erbarmelijke omstandigheden overleven. Fysieke kracht was nodig terwijl intelligentie toen niet de overlevingskansen van negers vergrootte.
Voor we Afrika hadden gevonden en zelfs daarna maakten we slaven van iedereen, niet alleen van negers...
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:39:28 #73
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54185541
tvp
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:40:33 #74
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54185566
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:39 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Voor we Afrika hadden gevonden en zelfs daarna maakten we slaven van iedereen, niet alleen van negers...
Maar in de tijd van grootschalige slavernij waren de meeste slaven wel negers. En aangezien het hier om Amerikaanse negers gaat...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_54185592
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:39 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

De Afrikanen maakten ook slaven van elkaar.
pi_54185626
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:40 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Maar in de tijd van grootschalige slavernij waren de meeste slaven wel negers. En aangezien het hier om Amerikaanse negers gaat...
Ik weet het niet hoor, beetje glad ijs...
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:43:51 #77
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54185627
Misschien overleefde alleen de sterkste, maar dat hoeft natuurlijk niets over de intelligentie van die personen te zeggen. Als alleen de domme slaven overleefde dan zou het kloppen.
pi_54185639
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:41 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

De Afrikanen maakten ook slaven van elkaar.
Dat is zeker waar, maar wij ook van elkaar.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:48:00 #79
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_54185716
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:43 schreef Gabry het volgende:
Misschien overleefde alleen de sterkste, maar dat hoeft natuurlijk niets over de intelligentie van die personen te zeggen. Als alleen de domme slaven overleefde dan zou het kloppen.
Het kan zijn dat intelligentie en fysieke kracht enigzins met elkaar gecorreleert is maar dan nog doet dat niets af aan het feit dat fysiek zwakken (maar intelligente mensen) het konden shaken en fysiek sterken meer kans maakten.
Ook al is er een correlatie, dan nog zijn er wrs. in de loop der tijd intelligente mensen uitgefiltert.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_54185971
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:44 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar wij ook van elkaar.
Vertel.
pi_54186040
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:02 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Vertel.
Blanken maakten oook slaven van andere blanken, neem bijvooorbeeld de 'Indentured servants' (weet niet wat de Nederlandse term is).
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:20:32 #82
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54186650
Dag.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_54186712
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Voordat je dat soort conclusies trekt lijkt het me dat je je eerst afvraagt of je binnen 5-6 generaties zo'n selectie kunt toepassen op het mensenbrein....

Je these vind ik trouwens een vreemde....je zou best kunnen spreken over een selectiedruk mbt fysieke kracht (en misschien ook niet, misschien kan zuinig omgaan met energie lonen - minder kracht dus), maar hoe maak jij de relatie met intelligentie? Je zult in jouw these een selectiedruk moeten aangeven die mensen minder intelligent maakt. Je belast jezelf met het bewijzen van een stelling dat intelligentie bestraft wordt in de slavernij. Ik denk niet dat dat waar is - ook in de slavernij zal intelligentie lonen. En tevens moet je een toetsbare definitie van intelligentie maken, voordat je met je rassenleer aan komt zetten.
pi_54186734
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:38 schreef Apropos het volgende:
Dag.
Vaarwel.
pi_54186758
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:05 schreef Gabry het volgende:

[..]

Jij vindt ze misschien minder waard, maar die mensen moeten er ook zijn! Accepteer het domme jongetje van de klas zoals hij is, Monidique.
Ik accepteer niets en niemand!
pi_54186770
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 13:41 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Pijn aan de ogen...
Behoorlijk.

Goedenavond.
pi_54186795
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef Monidique het volgende:

Bullshit trouwens. Dat is voornamelijk omdat hij geen afro-amerikaan is in de traditionele definitie (van slaven afkomstig).
pi_54186802
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Blanken maakten oook slaven van andere blanken, neem bijvooorbeeld de 'Indentured servants' (weet niet wat de Nederlandse term is).
Zie hier, ter ondersteuning:
pi_54186820
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:47 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Bullshit trouwens. Dat is voornamelijk omdat hij geen afro-amerikaan is in de traditionele definitie (van slaven afkomstig).
Je zult het stuk ook wel eens hebben gezien... zo'n échte afro-american bij Stewart, geloof ik.
pi_54186878
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:48 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je zult het stuk ook wel eens hebben gezien... zo'n échte afro-american bij Stewart, geloof ik.
Ja..of bij Colbert...Ook een slecht argument om wel of niet op iemand te stemmen trouwens. Ik heb een hekel aan tribalisme.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:51:37 #92
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54186896
Zij die heel veel bier gaan drinken dit weekend groeten u
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54186916
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:50 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ja..of bij Colbert...
http://www.rawstory.com/n(...)_blackness_0209.html
quote:
Ook een slecht argument om wel of niet op iemand te stemmen trouwens. Ik heb een hekel aan tribalisme.
Heel sneu, ja.
pi_54186920
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:51 schreef Aoristus het volgende:
Zij die heel veel bier gaan drinken dit weekend groeten u
Hela. Bockbierfestival hè. Zuip ze.
pi_54186948
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:10 schreef gronk het volgende:

[..]

Gemiddeld, he. Dat wil dus zeggen dat er een aantal mensen niet de deur uitgaan zonder kip op hun hoofd, onderwijl kinderen en vrouwen zegenend (tenslotte kan dat als je de paus bent), en dat er ook mensen zijn die zo normaal zijn dat het bijna saai is.

En daartussen zit helemaal niets. Scheve verdelingen zijn tof!
Had ik al gezegd dat ik jou wel mag?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:54:46 #96
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54186956
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:53 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hela. Bockbierfestival hè. Zuip ze.
Ik was er net even om wat sleutels af te geven. Mensen zijn er om 18.00 al lazarus
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:55:44 #97
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54186979
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Had ik al gezegd dat ik jou wel mag?
Misschien interesseert het 'm nog steeds geen reet
pi_54186990
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:30 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Vriendje van me die inmiddels elders studeert.
Pijn aan de ogen.
quote:
Niet door Ellian trouwens.
Au!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_54187414
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Pijn aan de ogen.
[..]

Au!
Slechts kwaadwillenden...

[ Bericht 4% gewijzigd door Zwaardvisch op 26-10-2007 19:31:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')