Dank je. Och, de Godwins waren niet van de lucht - en je had mijn PM-box eens moeten zienquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:27 schreef Reya het volgende:
Prachtige requiem Floripas, ook moedig dat je zoiets durft te posten
Hehehehe. Pareltjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:34 schreef Koenz0r het volgende:
Floripas is gewoon een nerd die denkt dat hij via zijn OP medelijden kan opwekken voor zo een kanker moslim
Ja, die was goed boos. Terwijl ik echt zijn reacties niet verwijderd heb, dat zullen de GC-lui wel zijn geweest.quote:
Dat topic waarin je schreef dat die Bilal een geestelijke ziekte had?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dank je. Och, de Godwins waren niet van de lucht - en je had mijn PM-box eens moeten zien
Nee, niet eens. Het topic waarin ik mijn verhaaltje had gepost.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat topic waarin je schreef dat die Bilal een geestelijke ziekte had?
Jij vindt ze misschien minder waard, maar die mensen moeten er ook zijn! Accepteer het domme jongetje van de klas zoals hij is, Monidique.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:22 schreef Monidique het volgende:
Jij bent dan wel niet zo slim als ik, maar je bent wel sterk, dat is ook goed. Ja, je bent dommer, maar je hebt wel spierballen!
Oftewel: alle positieve dingen die niet-islamitische "islamologen" beweren over de Islam zijn per definitie leugens of verdraaiingen.quote:Wat was er zo politiek correct aan de studie criminologie?
De politieke correctheid van de criminologie bracht met zich mee dat men altijd zei: ‘Het valt wel mee met de criminaliteitscijfers’. Elk onderzoek dat uitwees dat criminaliteit verontrustende vormen aannam werd gerelativeerd of ‘verklaard’ vanuit de boze motieven van de onderzoekers. Je kunt zelfs wel zeggen dat de criminologie – een hele wetenschap dus – op de keper beschouwd maar één doel had: het ontkennen van de realiteit van criminaliteit. Deze politieke correctheid ging mij toen erg fascineren, en sindsdien is het steeds op mijn pad gekomen. Ook nu weer. Want wat je in de jaren zestig met de criminologie had, heb je tegenwoordig met de islamologie: een heel vakgebied is al enkele decennia in de ban van een volkomen geflatteerd beeld van een wereldgodsdienst.
Nick Huls?quote:
O ja, die rechtse rechtenfaculteit in Leiden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
Beter, Cliteur.
Zo hoort het. De hoogleraar spreekt. De studenten houden hun mond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
O ja, die rechtse rechtenfaculteit in Leiden.
Ashfin Ellian schijnt een echt dictatortje te spelen tijdens z'n colleges, heb ik me eens laten vertellen.
Ik vraag me altijd af in hoeverre dat te maken heeft met de slavernij. Laten we wel wezen: alleen de fysiek sterke mannen konden die erbarmelijke omstandigheden overleven. Fysieke kracht was nodig terwijl intelligentie toen niet de overlevingskansen van negers vergrootte.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef Monidique het volgende:
In de Elsevier vandaag weer een stukje over of negers dommer zijn dan blanken, je kunt wel raden wie het geschreven heeft. Hoe dan ook, ik moest weer denken aan die geniepige zogenaamde nuancering van de blanken-zijn-nu-eenmaal-slimmer-school. Ja, zegt men dan, ik zeg helemaal niet dat negers minder zijn, alleen dat ze beter zijn in lichamelijke handelingen en ik zeg niet dat blanken meer zijn, slechts iets beter in leren. Gelijkwaardig, maar niet gelijk dus. Dat is geniepig, want laten we wel wezen, intelligentie wordt nu eenmaal hier meer op waarde geschat dan lichamelijke kracht. Nee, dat is niet overal en altijd zo, maar over het algemeen wel.
O ja, en, aldus de Elsevier, Barack Obama heeft weinig steun onder de Amerikaanse (zwarte) bevolking, want hij heeft geleerd en zwarte Amerikanen vinden iemand die geleerd heeft niets waard.
Hij schijnt studenten die tijdens college naar een mp3-speler luisteren altijd naar voren te roepen en dan te vragen of ze zichzelf gaan opblazen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zo hoort het. De hoogleraar spreekt. De studenten houden hun mond.
LOL, van wie heb je die wijsheid?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij schijnt studenten die tijdens college naar een mp3-speler luisteren altijd naar voren te roepen en dan te vragen of ze zichzelf gaan opblazen.
Vriendje van me die inmiddels elders studeert.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
LOL, van wie heb je die wijsheid?
Sowieso, wat bezielt iemand om tijdens een college naar een mp3-speler te luisteren? Als het je niet interesseert, dan ga je toch gewoon niet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij schijnt studenten die tijdens college naar een mp3-speler luisteren altijd naar voren te roepen en dan te vragen of ze zichzelf gaan opblazen.
Och, vandaag zat ik weer naast iemand die op z'n laptop een film aan het kijken was. In de grotere zalen heb je daar denk ik toch geen vat op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Sowieso, wat bezielt iemand om tijdens een college naar een mp3-speler te luisteren? Als het je niet interesseert, dan ga je toch gewoon niet?
Voor we Afrika hadden gevonden en zelfs daarna maakten we slaven van iedereen, niet alleen van negers...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af in hoeverre dat te maken heeft met de slavernij. Laten we wel wezen: alleen de fysiek sterke mannen konden die erbarmelijke omstandigheden overleven. Fysieke kracht was nodig terwijl intelligentie toen niet de overlevingskansen van negers vergrootte.
Maar in de tijd van grootschalige slavernij waren de meeste slaven wel negers. En aangezien het hier om Amerikaanse negers gaat...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Voor we Afrika hadden gevonden en zelfs daarna maakten we slaven van iedereen, niet alleen van negers...
De Afrikanen maakten ook slaven van elkaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Voor we Afrika hadden gevonden en zelfs daarna maakten we slaven van iedereen, niet alleen van negers...
Ik weet het niet hoor, beetje glad ijs...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar in de tijd van grootschalige slavernij waren de meeste slaven wel negers. En aangezien het hier om Amerikaanse negers gaat...
Dat is zeker waar, maar wij ook van elkaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De Afrikanen maakten ook slaven van elkaar.
Het kan zijn dat intelligentie en fysieke kracht enigzins met elkaar gecorreleert is maar dan nog doet dat niets af aan het feit dat fysiek zwakken (maar intelligente mensen) het konden shaken en fysiek sterken meer kans maakten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:43 schreef Gabry het volgende:
Misschien overleefde alleen de sterkste, maar dat hoeft natuurlijk niets over de intelligentie van die personen te zeggen. Als alleen de domme slaven overleefde dan zou het kloppen.
Vertel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:44 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar wij ook van elkaar.
Blanken maakten oook slaven van andere blanken, neem bijvooorbeeld de 'Indentured servants' (weet niet wat de Nederlandse term is).quote:
Voordat je dat soort conclusies trekt lijkt het me dat je je eerst afvraagt of je binnen 5-6 generaties zo'n selectie kunt toepassen op het mensenbrein....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af in hoeverre dat te maken heeft met de slavernij. Laten we wel wezen: alleen de fysiek sterke mannen konden die erbarmelijke omstandigheden overleven. Fysieke kracht was nodig terwijl intelligentie toen niet de overlevingskansen van negers vergrootte.
Ik accepteer niets en niemand!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jij vindt ze misschien minder waard, maar die mensen moeten er ook zijn! Accepteer het domme jongetje van de klas zoals hij is, Monidique.
Bullshit trouwens. Dat is voornamelijk omdat hij geen afro-amerikaan is in de traditionele definitie (van slaven afkomstig).quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef Monidique het volgende:
O ja, en, aldus de Elsevier, Barack Obama heeft weinig steun onder de Amerikaanse (zwarte) bevolking, want hij heeft geleerd en zwarte Amerikanen vinden iemand die geleerd heeft niets waard.
Zie hier, ter ondersteuning:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Blanken maakten oook slaven van andere blanken, neem bijvooorbeeld de 'Indentured servants' (weet niet wat de Nederlandse term is).
Je zult het stuk ook wel eens hebben gezien... zo'n échte afro-american bij Stewart, geloof ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Bullshit trouwens. Dat is voornamelijk omdat hij geen afro-amerikaan is in de traditionele definitie (van slaven afkomstig).
Ja..of bij Colbert...Ook een slecht argument om wel of niet op iemand te stemmen trouwens. Ik heb een hekel aan tribalisme.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je zult het stuk ook wel eens hebben gezien... zo'n échte afro-american bij Stewart, geloof ik.
http://www.rawstory.com/n(...)_blackness_0209.htmlquote:
Heel sneu, ja.quote:Ook een slecht argument om wel of niet op iemand te stemmen trouwens. Ik heb een hekel aan tribalisme.
Hela. Bockbierfestival hè. Zuip ze.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:51 schreef Aoristus het volgende:
Zij die heel veel bier gaan drinken dit weekend groeten u
Had ik al gezegd dat ik jou wel mag?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:10 schreef gronk het volgende:
[..]
Gemiddeld, he. Dat wil dus zeggen dat er een aantal mensen niet de deur uitgaan zonder kip op hun hoofd, onderwijl kinderen en vrouwen zegenend (tenslotte kan dat als je de paus bent), en dat er ook mensen zijn die zo normaal zijn dat het bijna saai is.
En daartussen zit helemaal niets. Scheve verdelingen zijn tof!
Ik was er net even om wat sleutels af te geven. Mensen zijn er om 18.00 al lazarusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:53 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hela. Bockbierfestival hè. Zuip ze.
Misschien interesseert het 'm nog steeds geen reetquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik jou wel mag?
Pijn aan de ogen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Vriendje van me die inmiddels elders studeert.
Au!quote:Niet door Ellian trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |