EchtGaaf kloont niet. Hij komt heel snel gewoon weer terug alsof er niks gebeurd is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:07 schreef Fastmatti het volgende:
Het lijkt erop dat EchtGaaf echt verdwenen isBen benieuwd wanneer die terugkomt met een kloontje.
Hij is nu al terugquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:08 schreef Elseetje het volgende:
[..]
EchtGaaf kloont niet. Hij komt heel snel gewoon weer terug alsof er niks gebeurt is.
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
je moet ook eten en drinken.
Omdat ik wil weten waarom die kortsluiting ontstaat. Laat ook eigenlijk maar, het vrouwelijk brein analyseren is onbegonnen werkquote:
Ik win.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik keelpijn en hoofdpijn en ik moet leren dus ik ben veel zieligerder![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik win.Ik heb heftige buikkrampen en pijnscheuten in m'n hoofd, en ik moet werken zo. En dan niet lekker op m'n luie reet op kantoor, maar in een winkel. Dus staan, lopen en sjouwen, en de hele middag mooi weer spelen voor klanten.
Je moet ook niet proberen te bevatten wat jouw simpele mannenjongensbrein te boven gaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten waarom die kortsluiting ontstaat. Laat ook eigenlijk maar, het vrouwelijk brein analyseren is onbegonnen werkStelletje hormoongestuurde wezens
![]()
Heb je nou een vrouwtje aan de haak geslagen of is bijvoorbeeld je zusje verliefd?quote:
Alsof in een winkel staan rocketscience is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je moet ook niet proberen te bevatten wat jouw simpele mannenjongensbrein te boven gaat.
Soms lijk je moeite te hebben te volgen waar het over gaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Alsof in een winkel staan rocketscience is.
Je zit weer in je zeikmodus?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Soms lijk je moeite te hebben te volgen waar het over gaat.
Altijd leuk hoe je zelf met een sneer of een poging tot belediging begint, en dan anderen verwijt dat ze daar op reageren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je zit weer in je zeikmodus?
Dat je dat even door hebt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:34 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Altijd leuk hoe je zelf met een sneer of een poging tot belediging begint, en dan anderen verwijt dat ze daar op reageren.
Meer dan door.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat je dat even door hebt.![]()
Ga jij maar weer de hele middag moeite hebben met beslissingen nemen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Meer dan door.
Ik ben pleite, veel plezier saampjes met jullie simpele mannenhersentjes, hopelijk komt er nog een vrouwke de middag verlichten.
Drie uur bezig geweestquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
Dan heb je niet veel lopen leren Fastmatti.
Mijn werkwijze iddquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet dat je om de 3 kwartier een kwartier pauze moet nemen om het beste resultaat te krijgen he?
Zo werk ik al een jaartje of vier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet dat je om de 3 kwartier een kwartier pauze moet nemen om het beste resultaat te krijgen he?
Ze gaan dood van de honger, maar gaan wel gehandicapte dieren helpenquote:Kitale Natuurbeheer in Kenia is de enige plek die een thuishaven biedt aan lichamelijk gehandicapte dieren. Het reservaat is 20 jaar geleden opgericht door Boniface Ndura. Veel Kenianen zagen de vreemd uitziende dieren als een vloek en doodden ze, maar dit is veranderd mede door de goede voorlichting van het reservaat.
Ja, hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze gaan dood van de honger, maar gaan wel gehandicapte dieren helpenHoezo decadent
![]()
quote:Vanuit zijn ervaringen met de chimpanseekolonie in Burger's Zoo in Arnhem ziet de Nederlandse primatoloog Jan van Hooff frappante overeenkomsten tussen de apengroep en de VVD.
Lquote:'De fut is eruit, en daarom zijn wij er'. Deze woorden hadden zomaar uit de mond van Rita Verdonk kunnen komen. Maar ze werden midden jaren dertig gesproken door een propagandist van de NSB, die zich -- want om parallellen zit de geschiedenis soms niet verlegen -- ook al een beweging noemde, en nadrukkelijk geen partij. Populisme blijkt vooral een politieke stijl, leert de geschiedenis.
Pijn aan de ogen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:08 schreef Elseetje het volgende:
[..]
EchtGaaf kloont niet. Hij komt heel snel gewoon weer terug alsof er niks gebeurt is.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Check thizz out:
Post hier eigengeschreven verhalen.
Ik haat iedereen die succesvol is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:57 schreef Autodidact het volgende:
Waarom? Haat jij mij, splijtspleet?
Nee, maar wel de smaakpolitie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:54 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
Oooooowwwww
Geil hoor....
Nu krijg ik de RVD op mijn dak?
Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze gaan dood van de honger, maar gaan wel gehandicapte dieren helpenHoezo decadent
![]()
Hij heeft wel zijn mooiste "maar ik ben ook heus een arbeider"-jasje aangetrokken:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:22 schreef Autodidact het volgende:
Jan Marijnissen op een demo
Grappig trouwens, om te zien dat de SP de rol van het vertegenwoordigen van vakbondsdemonstraties/stakingen totaal over heeft genomen van de PvdA.
Goed idee! Zijn er nog andere geinteresseerden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:44 schreef Monidique het volgende:
Civtime!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |