Dat haar is slecht geverfd.quote:
Mooi spel was datquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zie hier, ter ondersteuning:
[ afbeelding ]
Yup, even de sociale forumcontacten onderhouden hé. Net als in real lifequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:39 schreef sigme het volgende:
'navond Jurgen. Leuk dat je ook af en toe de POLSC bezoekt
!
Dat ben ik ook geweest, ik ben me nu aan bezatten met chocoladelettersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben verslaafd geworden aan wybertjes.![]()
moet je maar tieten showen. Dan krijg je heel andere PMs..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dank je. Och, de Godwins waren niet van de lucht - en je had mijn PM-box eens moeten zien
Pils.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:13 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dat noemt men geëmancipeerd![]()
Jullie mogen pils, wij chocolade.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom zou je chocolade willen eten? Sinds ik gestopt ben met de chocolade, hamburgers, popcorn en pringles heb ik ook niet meer van die vervelende vlekken.
Dat zijn wel de meest slechte impersonators die ik ooit een dergelijk prehistorische grap heb horen doen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:06 schreef pberends het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jU_aw3SCUV8
Condi en Bush.
Ik heb nooit vervelende vlekkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom zou je chocolade willen eten? Sinds ik gestopt ben met de chocolade, hamburgers, popcorn en pringles heb ik ook niet meer van die vervelende vlekken.
Net als Hitler.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
quote:
Ik ben het net aan het lezen, 21.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:52 schreef Jurgen21 het volgende:
Wolffenstein, heb je dat interview met Bart-Jan Spruyt over het conservatisme in het CDJA-ledenblad al gelezen? Ik vond het een prima stuk.![]()
En?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ben het net aan het lezen, 21.
Goed stuk. Ik was de conclusie al een tijdje geleden voor. Namelijk, lees "geografie van goed en kwaad".quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Goed stuk. Ik was de conclusie al een tijdje geleden voor. Namelijk, lees "geografie van goed en kwaad".
Welke smaak?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat mondje zit alleen verkeerd om, ik ben op het moment erg gelukkig met m'n B&J.
Karamel Sutra.quote:
Ik zie het momenteel alleen nog in de gedrukte versie, maar als je me een mail adres pm'd waar je attachments op kan downloaden wil ik het morgen wel even scannen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat artikel van Spruyt; is dat nog ergens online te lezen? Of alleen voor CDA-jugend?
Het begint iets sadomasochistisch te krijgen om dat ventje te handhaven.quote:
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik zie het momenteel alleen nog in de gedrukte versie, maar als je me een mail adres pm'd waar je attachments op kan downloaden wil ik het morgen wel even scannen.
Je hebt liever zwaarder bier?quote:
Je mag 't van mij best vaker zeggen hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik jou wel mag?
hihihiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:44 schreef gronk het volgende:
[..]
Ehhh.. ik heb er vast overheengelezen. Zeg 't nog eens?![]()
Zeg anton, geen geintjes he. Je weet wat Floripas met bierblikjes doet.quote:
slaat ze kapot op haar voorhoofd, weet ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:50 schreef gronk het volgende:
[..]
Zeg anton, geen geintjes he. Je weet wat Floripas met bierblikjes doet.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
slaat ze kapot op haar voorhoofd, weet ik
Voor een Vlaming is dat topic geen satire, maar keiharde werkelijkheid!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En je denkt dat het in Nederland erg is met de "Italianisering" ? In België wonen momenteel al meer dan 800.000 inwoners van Italiaanse afkomst (die Italiaanse mijnimmigranten van destijds kweken als konijnen !). De belangrijkste politicus uit Wallonië heet Elio Di Rupo en onze nationale ploeg zit al jaren vol met spelers met namen als Proto, Sterchele, Scifo, ... Meer nog , vorig jaar was zelfs de start van de wielerronde van Italië , de Giro D'Italia in het Belgische Luik !
Tijd voor Kamp, heel erg tijd voor Kamp.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het begint iets sadomasochistisch te krijgen om dat ventje te handhaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |