Da's nog best wreed. Iemand anders dingen laten voorproeven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:29 schreef Floripas het volgende:
Ik heb gekeken naar Iblardi (IBLARDI) die het keek. Dat was voor mij voldoende, dat vertrokken gelaat.
Kun je dat uitleggen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben veel meer betere mensen, hoop ik, bij de VVD. Dat vind ik zo'n drol.
Duyvendak niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:32 schreef du_ke het volgende:
En ik moet bij van Baalen ook altijd aan het Horst Wessellied denken. Ook al is hij gerehabiliteerd enzo.
Z'n uitstraling van de corpsbal die daar wat te lang in is blijven hangen. Hij kan zo door voor 1 van de lullo'squote:
Van Baalen is een Minervaan en ik word altijd een beetje bedroefd van Minervanen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:31 schreef Apropos het volgende:
Wat?
Ik hoorde dat van de week voor het eerst in Zwartboek, en daar klonk het nogal salonachtig. Heeft iemand een rauwe opname?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:32 schreef du_ke het volgende:
En ik moet bij van Baalen ook altijd aan het Horst Wessellied denken. Ook al is hij gerehabiliteerd enzo.
Dat wist ik.quote:
Waarom?quote:en ik word altijd een beetje bedroefd van Minervanen.
Wat, dat ik het een drol vind? Misschien, ik weet niet, is die term verkeerd. Punt is, zoals du_ke al zegt, hij heeft het charisma van een Hans van Baalen, maar daar draait het natuurlijk niet alleen maar om, maar als het om het leiderschap van de VVD gaat, dan is dat wel belangrijk, lijkt mij. Daarnaast vind ik die dingen die hij zegt, en ik heb nu niets concreets, maar al te vaak belachelijk. Het is nog niet het simplisme van een Boekestijn, maar het komt in de buurt.quote:
Dit is wel een hele lullige foto. Normaal gesproken doet hij me meer aan Wiegel denken qua presentatie.quote:
Pechtold was ook een Minervaan. Ik ben zelfs 'ns in zijn oude studentenhuis geweest.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ben de 4e aflevering achter elkaar van Shark aan het kijken.
Wat een kromme zin.
Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik het zit te neuriën in de trein. Gelukkig kennen niet veel mensen de melodie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik hoorde dat van de week voor het eerst in Zwartboek, en daar klonk het nogal salonachtig. Heeft iemand een rauwe opname?
Ik vind Van Baalen een heel aardige man. Echt, oprechtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dit is wel een hele lullige foto. Normaal gesproken doet hij me meer aan Wiegel denken qua presentatie.
Is natuurlijk wel *de* manier om incognito kaalkopjes op te sporen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik het zit te neuriën in de trein. Gelukkig kennen niet veel mensen de melodie.
http://www.youtube.com/watch?v=MpLYZ432abcquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:33 schreef Apropos het volgende:
Ik hoorde dat van de week voor het eerst in Zwartboek, en daar klonk het nogal salonachtig. Heeft iemand een rauwe opname?
Je zou beter moeten weten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je wat boeiends aan het kijken was.
Nouja, er zijn drie series die ik kijk bij aflering 5 ... dus vandaar dat ik even hoop kreeg.quote:
Drievoudige inbraak. Verder vind ik het niet zo netjes om privé-adressen van politiefunctionarissen te publiceren. Zeker niet wanneer dat tot bedreigingen en kogelgaten in de voorruit leidt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarvan zou die gerehabiliteerd moeten worden?
Ik vind hem ook wel charmant. En heel leuk in de omgang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind Van Baalen een heel aardige man. Echt, oprecht
Wat schattig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, er zijn drie series die ik kijk bij aflering 5 ... dus vandaar dat ik even hoop kreeg.
Punt is echter of hij ook op TV en het grote publiek goed overkomt. Daar twijfel ik over.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel charmant. En heel leuk in de omgang.
sigmequote:
Ik fluit af en toe Die Wacht am Rhein (zonder enig schuldgevoel) of, maar dan onbewust en na afloop met schuldgevoel, Wir fahren gegen Engelandquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik het zit te neuriën in de trein. Gelukkig kennen niet veel mensen de melodie.
De weinige keren dat ik hem bij Nova of P&W zie, komt hij wel spontaan over.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Punt is echter of hij ook op TV en het grote publiek goed overkomt. Daar twijfel ik over.
Dat is dan ook een beetje het idee van propaganda.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:59 schreef Apropos het volgende:
Dat is heel aanstekelijk.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:45 schreef Floripas het volgende:
Tja maar op welke doelgroep? Zou hij echt meer dan pakweg 10% van de bevolking aanspreken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De weinige keren dat ik hem bij Nova of P&W zie, komt hij wel spontaan over.
Goedkoper tref je ze nietquote:Verder hoef je er natuurlijk niet goed uit te zien om leuk over te komen. Tenminste, dat hoop ik voor je.![]()
Drievoudige inbraak? Is hij daarvoor veroordeeld?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Drievoudige inbraak. Verder vind ik het niet zo netjes om privé-adressen van politiefunctionarissen te publiceren. Zeker niet wanneer dat tot bedreigingen en kogelgaten in de voorruit leidt.
In ieder geval voor een van die inbraken. Hij heeft een strafblad, dus geen OVAR en geen vrijspraak.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Drievoudige inbraak? Is hij daarvoor veroordeeld?
Compleet met vette spelfoutenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:56 schreef Boze_Appel het volgende:
De karaoke ... en volgens die persoon de originele versie
Of muziek uit de speakers van een mobieltje..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het kan me niet schelen wat iemand doet in de trein, zolang ik maar niet tegenover zo'n beatboxend mocro'tje zit.
Zolang je dingen roept die de bevolking 'wil horen' en ook steeds herhaalt dat die bevolking wil horen wat jij duidelijk over blijkt te zijn haal je die 10% wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:06 schreef du_ke het volgende:
Tja maar op welke doelgroep? Zou hij echt meer dan pakweg 10% van de bevolking aanspreken?
Die partei hat immer recht is veel erger, gezien mijn geschiedenis, en ook die neurie ik wel eens: http://www.youtube.com/watch?v=OPNin0-dLVEquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik fluit af en toe Die Wacht am Rhein (zonder enig schuldgevoel) of, maar dan onbewust en na afloop met schuldgevoel, Wir fahren gegen Engeland. Dat is heel aanstekelijk.
Oh, ik had alleen maar even snel gekeken of het de goede was.quote:
Ik ben gek op beatboxers. Heel wonderlijk wat die kunnen: http://www.youtube.com/watch?v=HmGzehAk2SYquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het kan me niet schelen wat iemand doet in de trein, zolang ik maar niet tegenover zo'n beatboxend mocro'tje zit.
Maar dat is toch geen enkele reden om niet de volksvertegenwoordiging in te mogen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
In ieder geval voor een van die inbraken. Hij heeft een strafblad, dus geen OVAR en geen vrijspraak.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |