Van Baalen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja de VVD heeft een uitdaging in de zoektocht naar een goede leider.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:49 schreef Gabry het volgende:
[..]
Voor een Vlaming is dat topic geen satire, maar keiharde werkelijkheid!
Vroeger gooiden de academici tenminste nog gloeiend hete centen uit de ramen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een gigantisch deprimerend boek. Je ziet die kinnebak gewoon achter de ramen bang zijn van het degoutante gepeupel dat zijn ordinaire pilzen nuttigt onder het venster van het academiegebouw!
Leidse studenten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Vroeger gooiden de academici tenminste nog gloeiend hete centen uit de ramen.
Ik heb gekeken naar Iblardi (IBLARDI) die het keek. Dat was voor mij voldoende, dat vertrokken gelaat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:19 schreef Monidique het volgende:
Gisteren dat 2girls1cup gezien en, nou, dan ben ik een mietje, hoor, zeker de fles in de hand, en wend ik mijn gelaat af.
Zou die in staat zijn om een echt groot publiek aan te spreken? Denk het niet hoor.quote:
Minerva.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:27 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben veel meer betere mensen, hoop ik, bij de VVD. Dat vind ik zo'n drol.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou die in staat zijn om een echt groot publiek aan te spreken? Denk het niet hoor.
Da's nog best wreed. Iemand anders dingen laten voorproeven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:29 schreef Floripas het volgende:
Ik heb gekeken naar Iblardi (IBLARDI) die het keek. Dat was voor mij voldoende, dat vertrokken gelaat.
Kun je dat uitleggen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben veel meer betere mensen, hoop ik, bij de VVD. Dat vind ik zo'n drol.
Duyvendak niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:32 schreef du_ke het volgende:
En ik moet bij van Baalen ook altijd aan het Horst Wessellied denken. Ook al is hij gerehabiliteerd enzo.
Z'n uitstraling van de corpsbal die daar wat te lang in is blijven hangen. Hij kan zo door voor 1 van de lullo'squote:
Van Baalen is een Minervaan en ik word altijd een beetje bedroefd van Minervanen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:31 schreef Apropos het volgende:
Wat?
Ik hoorde dat van de week voor het eerst in Zwartboek, en daar klonk het nogal salonachtig. Heeft iemand een rauwe opname?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:32 schreef du_ke het volgende:
En ik moet bij van Baalen ook altijd aan het Horst Wessellied denken. Ook al is hij gerehabiliteerd enzo.
Dat wist ik.quote:
Waarom?quote:en ik word altijd een beetje bedroefd van Minervanen.
Wat, dat ik het een drol vind? Misschien, ik weet niet, is die term verkeerd. Punt is, zoals du_ke al zegt, hij heeft het charisma van een Hans van Baalen, maar daar draait het natuurlijk niet alleen maar om, maar als het om het leiderschap van de VVD gaat, dan is dat wel belangrijk, lijkt mij. Daarnaast vind ik die dingen die hij zegt, en ik heb nu niets concreets, maar al te vaak belachelijk. Het is nog niet het simplisme van een Boekestijn, maar het komt in de buurt.quote:
Dit is wel een hele lullige foto. Normaal gesproken doet hij me meer aan Wiegel denken qua presentatie.quote:
Pechtold was ook een Minervaan. Ik ben zelfs 'ns in zijn oude studentenhuis geweest.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ben de 4e aflevering achter elkaar van Shark aan het kijken.
Wat een kromme zin.
Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik het zit te neuriën in de trein. Gelukkig kennen niet veel mensen de melodie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik hoorde dat van de week voor het eerst in Zwartboek, en daar klonk het nogal salonachtig. Heeft iemand een rauwe opname?
Ik vind Van Baalen een heel aardige man. Echt, oprechtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dit is wel een hele lullige foto. Normaal gesproken doet hij me meer aan Wiegel denken qua presentatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |