ben je aan het afkickenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef floris.exe het volgende:
Beste medegebruikers,
Ik neem per vandaag afscheid van Fok!. Ik wil iedereen bedanken voor de mooie tijd, maar het is nu toch echt leuk geweest.
Het ga jullie goed!
Floris.exe
Oh man zeur niet, wie dat niet doorhad is stekeblind, je post met iedere kloon hetzelfdequote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh man zeur niet, wie dat niet doorhad is stekeblind, je post met iedere kloon hetzelfde
Daar heb je geen scan voor nodig hoor,
maar je verraad jezelf nu en dat is wel cool.
Ging jij niet weg? hup hup.. schiet eens op dan..quote:
Ik probeer het in ieder geval wel steeds om met een verse start opnieuw te beginnen. Mijn intenties zijn goed, maar je hebt gelijk, uiteindelijk blijkt het iedere keer weer te mislukken. Daarom trek ik nu mijn conclusies. Ik ben schuldig aan mijn eigen gedrag en daar wil ik een ander niet meer mee belasten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh man zeur niet, wie dat niet doorhad is stekeblind, je post met iedere kloon hetzelfde
Daar heb je geen scan voor nodig hoor,
maar je verraad jezelf nu en dat is wel cool.
Een vriendin in vleselijke vorm helaas niet in ieder geval.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:02 schreef osho het volgende:
maar eh fuif, met die vriendin is dus niks geworden
Ik ook, origineel zijn ze zeker!quote:
kunststof danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:03 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Een vriendin in vleselijke vorm helaas niet in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |