ben je aan het afkickenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef floris.exe het volgende:
Beste medegebruikers,
Ik neem per vandaag afscheid van Fok!. Ik wil iedereen bedanken voor de mooie tijd, maar het is nu toch echt leuk geweest.
Het ga jullie goed!
Floris.exe
Oh man zeur niet, wie dat niet doorhad is stekeblind, je post met iedere kloon hetzelfdequote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh man zeur niet, wie dat niet doorhad is stekeblind, je post met iedere kloon hetzelfde
Daar heb je geen scan voor nodig hoor,
maar je verraad jezelf nu en dat is wel cool.
Ging jij niet weg? hup hup.. schiet eens op dan..quote:
Ik probeer het in ieder geval wel steeds om met een verse start opnieuw te beginnen. Mijn intenties zijn goed, maar je hebt gelijk, uiteindelijk blijkt het iedere keer weer te mislukken. Daarom trek ik nu mijn conclusies. Ik ben schuldig aan mijn eigen gedrag en daar wil ik een ander niet meer mee belasten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh man zeur niet, wie dat niet doorhad is stekeblind, je post met iedere kloon hetzelfde
Daar heb je geen scan voor nodig hoor,
maar je verraad jezelf nu en dat is wel cool.
Een vriendin in vleselijke vorm helaas niet in ieder geval.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:02 schreef osho het volgende:
maar eh fuif, met die vriendin is dus niks geworden
Ik ook, origineel zijn ze zeker!quote:
kunststof danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:03 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Een vriendin in vleselijke vorm helaas niet in ieder geval.
en vanaf 12:16 ga je door met je nieuwe accountquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:04 schreef floris.exe het volgende:
Op mijn klok is het nu 12:03 uur. Vanaf 12:15 zal ik geen enkele post meer plaatsen op Fok!. Hierbij dus de officiële aankondiging.
Ja, het wordt ook wel eens tijd dat je je MBO afmaaktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:04 schreef floris.exe het volgende:
Op mijn klok is het nu 12:03 uur. Vanaf 12:15 zal ik geen enkele post meer plaatsen op Fok!. Hierbij dus de officiële aankondiging.
Dat zeg ik net.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:54 schreef yvonne het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/181562
Dat was van korte duur!
GC>>ONZ
Er kwam nog even wat tussendoor... ik ben straks echt vertrokken, maak je geen zorgen Yvonnequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:54 schreef yvonne het volgende:
Dat was van korte duur!
GC>>ONZ
Al bijna een week te laat opgerot!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:56 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Er kwam nog even wat tussendoor... ik ben straks echt vertrokken, maak je geen zorgen Yvonne.
Je hebt gewoon gepost, nu kun je ook wel blijven hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:56 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Er kwam nog even wat tussendoor... ik ben straks echt vertrokken, maak je geen zorgen Yvonne.
Is dat ook een heel klein beetje wederzijdsquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gepost, nu kun je ook wel blijven hoor
Je kunt ons toch niet missen
Neequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:07 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Is dat ook een heel klein beetje wederzijds?
Tuurlijk, wat moeten we zonder jouw topics!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:07 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Is dat ook een
heel klein beetje wederzijds?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat moeten we zonder jouw topics!
Toch denk ik dat ik wat milder ben geworden. Of althans, mij wat milder ben gaan voordoen, want je moet mij uiteraard altijd met een korreltje zout nemenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat moeten we zonder jouw topics!
DONDER DAN OP JONGENquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:56 schreef floris.exe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:13 schreef Hanstin het volgende:
[..]
DONDER DAN OP JONGEN
drama queen, beetje het ene zeggen en niet doen, krijg je te weinig aandacht ofzo thuis?
Welja, schop die aandachtshoer nog even omhoogquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:54 schreef yvonne het volgende:
Dat was van korte duur!
GC>>ONZ
Adieu vaarwel en hopelijk NIET tot ziensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef floris.exe het volgende:
Beste medegebruikers,
Ik neem per vandaag afscheid van Fok!. Ik wil iedereen bedanken voor de mooie tijd, maar het is nu toch echt leuk geweest.
Het ga jullie goed!
Floris.exe
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
wie is de TS ?
fuifduifquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
wie is de TS ?
Het busje. Maar is al gebelt, komt zo.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:10 schreef XiChico het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! IK HEB ZN AFSCHEID OM 12.15 GEMIST!! WAT NU!? HEEFT FOK HIER VOOR MISSCHIEN SPECIALE SLACHTOFFERHULP WIE MOET IK BELLUH!??????????
Morgen weer een kans!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:10 schreef XiChico het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! IK HEB ZN AFSCHEID OM 12.15 GEMIST!! WAT NU!? HEEFT FOK HIER VOOR MISSCHIEN SPECIALE SLACHTOFFERHULP WIE MOET IK BELLUH!??????????
dat kan je moeilijk afscheid noemen danquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:10 schreef amvrosios het volgende:
dat stuk mislukking
Hoi Frollo.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:06 schreef Frollo het volgende:
TS, de volgende keer dat je definitief afscheid neemt, zou je dat aub in een nieuw topic willen doen? Het is zo storend dat deze steeds blijft terugkomen in MyAT.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Mooi, ik was je toch al zat. Mooie mafkees die je er rond loopt.
Als je je niet aan je woord houdt herinneren we je. jankzak@fok.nl will do.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:33 schreef floris.exe het volgende:
Waarom is deze topic weer opgerakeld?
Ha, ik had dus toch gelijk. Kloon van fuifduif. Sneu, hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:33 schreef floris.exe het volgende:
Waarom is deze topic weer opgerakeld?
Ik vond fuifduif nog het leukst, eigenlijk. What happend floris?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ha, ik had dus toch gelijk. Kloon van fuifduif. Sneu, hoor.
Fuifduif was uitgemolken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vond fuifduif nog het leukst, eigenlijk. What happend floris?
duivenmelkerquote:
Jah, dat begrijp ik wel. Maar als hij gewoon een tijdje "low profile" onder een kloon had doorgepost en dan weer fuifduif op de voorgrond gedouwd had was het allemaal veul leuker geweest. Maarja...quote:
***topickickalert***quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:59 schreef LudoSanders het volgende:
Onder welke kloon kom je terug? Alhoewel, vertellen hoeft niet echt. Dat wijst zichzelf wel uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |