quote:Op maandag 19 november 2007 18:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
vrachtwagens tja
Bij rotterdam heb je project controller van 80klm per uur.
Iedereen weet dat de eerste bordje 80 kolm per uur tot de eerste paal geen sensors zitten.
Ik rij rustige 80klm per uur net na de 80klm per uur bordje komt er een vrachtwage met 90klm per uur aan ramde me bijna in de achterkant.
Ook die sukkels weten wanneer de sensor aan wezig zijn maar ik had niet verwacht dat zo gek waren.
Dus ik gas er op (automaat schakelt terug) en weg wezen zodat er net geen ongeluk gebeurt.
Het was in de avond dus vrachtwagen kon me makkelijk zien en er zijn meerderen wegen naast elkaar.
Verder was ik met me golf op de midde baan dus snap al niet wat de vrachtwagen daar deed?
quote:Op maandag 19 november 2007 22:13 schreef Kleibint het volgende:
Ik zou eens kijken bij de opties die RAZER te bieden heeft. Dat vind ik de ultieme game-muizen. Lekker licht en nauwkeurig. Het oogje is erg goed beschermd zodat er niet voortdurend haartjes en stof voor het oogje zitten (handig als je huisdieren hebt). Veel Razer muizen hebben voldoende functieknoppen. Maar je moet er wel een kiezen die god in jouw hand ligt want anders druk je steeds zo'n knopje in wanneer dat niet de bedoeling is.
http://www.razerzone.com/
En als je het echt geweldig wilt hebben dan koop je er een icemat (of kloon daarvan) bij.
Leuke post, vooral met die haartjes voor het oog van de muis.quote:
Eh ja.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef rivaldo het volgende:
ik wil een goed koop lapot kopen. vinden jullie desze goed of niet?
http://www.dixons.nl/De_o(...)7097429/default.aspx
alvast thnkx
Op zich heeft ie wel gelijk maar jaquote:Op woensdag 21 november 2007 21:59 schreef Geerd het volgende:
Gewoon consuquient in zijn rijden geen alcohol. klaar.
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:32 schreef thog het volgende:
Ik kom nog regelmatig mailtjes tegen waarin mensen niet goed spellen. Nu is dat opzich nog niet eens zo erg
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van 't idee wordt ik een beetje onpasselijk.
Ervan uitgaande dat je op onpasselijk doelt: dat is gewoon een geldig woord voor onwel, misselijk.quote:
Nee, het is ook in de context (of klik je die linkjes nooit?)quote:Op donderdag 22 november 2007 00:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je op onpasselijk doelt: dat is gewoon een geldig woord voor onwel, misselijk.
Je hebt het vast niet over de d/t-fout, want die is niet origineel.
Iets als: "Helpt elkaar, neukt Nederlandse waar."?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, het is ook in de context (of klik je die linkjes nooit?)
Hij keurt af dat blanke meisjes seks hebben met zwarte jongens, en dat is nogal onpasselijk.
Oh, ik dacht dat je doelde op 'wordT ik.'quote:Op donderdag 22 november 2007 00:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, het is ook in de context (of klik je die linkjes nooit?)
Hij keurt af dat blanke meisjes seks hebben met zwarte jongens, en dat is nogal onpasselijk.
Verkeerd verbonden, kennelijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die gedragscode is niet verbindend.
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:09 schreef snadrem het volgende:
Een paar maanden geleden heeft hij zijn zolen gelicht
Bijen zijn met velen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
De relativiteitstheorie is niet compleet, net als de quantumfysica dat niet is. Ze hebben allerbij grote toegepaste waarde, maar dat maakt ze natuurlijk nog niet correct. In de theoretische fysica bestaan veel verschillende theorieën naast elkaar die allemaal wel enige waarde hebben, maar ook aanwijsbare gebreken hebben.
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:37 schreef slaapvaak het volgende:
Sinds ik op boksen zit, voel ik vaker de drang om te 'vechten'. Zal ook wel samenhangen met de krachttraining die ik doe, al dit verhoogd je testosteron peil. Soms merk ik ook wel dat bepaalde oerinstincten tijdens uitgaan de kop opduiken, gelukkig is mijn ratio/geest zo goed als altijd sterker, maar de (dierlijke) drang is aanwezig. Ik denk wel dat je die drang alleen met pijn en uitputting kan bestrijden, oftewel bij een vechtsport.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:10 schreef ivosnivo het volgende:
Pleace help!
quote:Dat is verkeersinzicht, en dat moet je gewoon leren. Dat komt van eigens wel.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:11 schreef ursel het volgende:
Dat is niet relevant in dit topic. Daarnaast heb ik geen zin om iemand hier publiekelijk op de schandpaal te zetten.
![]()
quote:Op zondag 25 november 2007 11:26 schreef TheChemeng het volgende:
Persoonlijk vind ik het verschil veel te groot (jij staat al minstens 5 jaar op eigen voeten en zij zit nog op de middelbare school).
Hoe komt het dat mannen op mooie dames vallen ?quote:Volgens een wetenschapper uit Canada is de man die zijn fallushaartjes scheert een metropool
Van eige(n)s is dialect.quote:Op zondag 25 november 2007 10:14 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ik wist dat Hollanders het woord 'zelf' niet kennen, maar ik dacht dat dat zich beperkte tot het wederkerend voornaamwoord ("ik zei tegen m'n eigen"). Toch niet, blijkbaar:
[..]
Dat maakt het niet minder fout als het in een Nederlandse tekst wordt gebruikt.quote:
Je mag toch wel eens wat dialect door je Nederlands mengen? Jij zult het toch ook wel eens over Fryslân hebben als je tegen een Nederlander praat?quote:Op zondag 25 november 2007 16:48 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Dat maakt het niet minder fout als het in een Nederlandse tekst wordt gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |