ala Johnny Deppepp!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:11 schreef Tristeh het volgende:
[..] En dan kan je superstormen ala de carabibiën krijgen.
quote:Corbyn legt het Nederlandse volk uit dat zijn voorspellingen door Jan en alleman nogal overdreven zijn. Maar, zegt hij, de timing en piekwinden waren wel correct gespeld.
Precies. Eerst een gezin beginnen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:38 schreef michiel5 het volgende:
Of kwijtschelden en vriendschap houden, met de kans als het de vrienden van je ouders wee wat meer voor de wind gaat ze het als nog terug betalen, of hard spelen, maar dna ben je vriendschap kwijt.
Gezint eer ge begint..... helemaal met geld lenen aan vrienden, als je het kan missen geft het dan gewoon.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:30 schreef Buschetta het volgende:
Virus dat berichten stuurt aan alle hulpverlenende instanties (brandweer etc.) en dat ze na 5 minuten (uur ofzo) je huis helemaal vol schuim pompen en je defrilibreren en daarna in een gekkenhuis stoppen..
Au.quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Floripas --- zeker in het licht van haar flevolandse ervaringen--- eigenlijk vindt van die verongelijkte fortuyn-verheerlijking. En het soort geauwehoer wat jij nu doet.
Heeft er iemand inzicht in het aanzicht van de NSDAP? En weet deze persoon dan ook meer over de eeuwen die verstreken zijn sinds de tweede Wereldoorlog?quote:Op maandag 19 november 2007 08:10 schreef VechtVoorJeVrijheid het volgende:
...knip...
De NPD heeft de afgelopen jaren in Duitsland een ongekende groei doorgemaakt en is vooral in het oosten mateloos populair. De NPD is een verzameling van neo-nazie's die de aanzichten van de NSDAP grotendeels delen.
...knip...
Ik ben zelf zes jaar in Duitsland woonachtig geweest en wat me opgevallen is, is dat 'de duitser' wel erg pacifistisch geworden is, en nog steeds lijdt onder een eeuwenlang schuldgevoel dat de tweedewereldoorlog met zich meegebracht heeft.
...knip...
Consequent gespeel, dat welquote:Op maandag 19 november 2007 10:54 schreef aardappeltje het volgende:
ik was een keer bij mijn vriendinnetje opbezoek. ik moest naar de toilet toen kreeg ik van haar een rol play papier. ze fluisterde mij dat ik die rol mee terug moest nemen. omdat haar huisgenoten nooit toiletpapier kochten. nou was ze gisteren met haar huisgenootje aan het praten . die vertelde haar dat er geen play papier was. ze vertelde hem dat het zijn eigen verantwoordelijkheid was en dat hij zelf wel kon merken als hij naar de wc gaat dat geen play papier is. aan mij ze vertelde dat ze wel degelijk wist dat er geen play papier was en dat hem expres niks gezegt had, maar ondertussen heeft ze wel play papier in haar slaapkamer staan waar haar huisgenootjes ook aan betalen. dit voelt als een afknapper aan voor mij.
quote:Op maandag 19 november 2007 18:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
vrachtwagens tja
Bij rotterdam heb je project controller van 80klm per uur.
Iedereen weet dat de eerste bordje 80 kolm per uur tot de eerste paal geen sensors zitten.
Ik rij rustige 80klm per uur net na de 80klm per uur bordje komt er een vrachtwage met 90klm per uur aan ramde me bijna in de achterkant.
Ook die sukkels weten wanneer de sensor aan wezig zijn maar ik had niet verwacht dat zo gek waren.
Dus ik gas er op (automaat schakelt terug) en weg wezen zodat er net geen ongeluk gebeurt.
Het was in de avond dus vrachtwagen kon me makkelijk zien en er zijn meerderen wegen naast elkaar.
Verder was ik met me golf op de midde baan dus snap al niet wat de vrachtwagen daar deed?
quote:Op maandag 19 november 2007 22:13 schreef Kleibint het volgende:
Ik zou eens kijken bij de opties die RAZER te bieden heeft. Dat vind ik de ultieme game-muizen. Lekker licht en nauwkeurig. Het oogje is erg goed beschermd zodat er niet voortdurend haartjes en stof voor het oogje zitten (handig als je huisdieren hebt). Veel Razer muizen hebben voldoende functieknoppen. Maar je moet er wel een kiezen die god in jouw hand ligt want anders druk je steeds zo'n knopje in wanneer dat niet de bedoeling is.
http://www.razerzone.com/
En als je het echt geweldig wilt hebben dan koop je er een icemat (of kloon daarvan) bij.
Leuke post, vooral met die haartjes voor het oog van de muis.quote:
Eh ja.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef rivaldo het volgende:
ik wil een goed koop lapot kopen. vinden jullie desze goed of niet?
http://www.dixons.nl/De_o(...)7097429/default.aspx
alvast thnkx
Op zich heeft ie wel gelijk maar jaquote:Op woensdag 21 november 2007 21:59 schreef Geerd het volgende:
Gewoon consuquient in zijn rijden geen alcohol. klaar.
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:32 schreef thog het volgende:
Ik kom nog regelmatig mailtjes tegen waarin mensen niet goed spellen. Nu is dat opzich nog niet eens zo erg
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van 't idee wordt ik een beetje onpasselijk.
Ervan uitgaande dat je op onpasselijk doelt: dat is gewoon een geldig woord voor onwel, misselijk.quote:
Nee, het is ook in de context (of klik je die linkjes nooit?)quote:Op donderdag 22 november 2007 00:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je op onpasselijk doelt: dat is gewoon een geldig woord voor onwel, misselijk.
Je hebt het vast niet over de d/t-fout, want die is niet origineel.
Iets als: "Helpt elkaar, neukt Nederlandse waar."?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, het is ook in de context (of klik je die linkjes nooit?)
Hij keurt af dat blanke meisjes seks hebben met zwarte jongens, en dat is nogal onpasselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |