Krijg je dan niet een simpel antwoord van; hij is zeker verstuurd.quote:Op zondag 18 november 2007 22:36 schreef Mikkie het volgende:
Doe even een belletje, dat wil vaak nog wel helpen. Leg de situatie uit: je wist dat je die bekeuring zou krijgen, je wil 'm ook betalen, maar je hebt simpelweg nog geen brief thuisgehad en je bent hoogst verbaasd dat je nu ineens direct een verhoging aan je broek krijgt.
Nog simpeler antwoord: "Ja? Bewijs het eens dan."quote:Op zondag 18 november 2007 22:36 schreef saban het volgende:
[..]
Krijg je dan niet een simpel antwoord van; hij is zeker verstuurd.
Je kan er altijd een telefoongesprek aan wagen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:36 schreef saban het volgende:
[..]
Krijg je dan niet een simpel antwoord van; hij is zeker verstuurd.
'Voor dit soort dingen geldt een omgekeerde bewijslast.'quote:Op zondag 18 november 2007 22:38 schreef thaduck het volgende:
Nog simpeler antwoord: "Ja? Bewijs het eens dan."
Dan laat je je lege handen zien.. "Ziet u, ik heb niets."quote:Op maandag 19 november 2007 09:21 schreef 700MB het volgende:
[..]
'Voor dit soort dingen geldt een omgekeerde bewijslast.'
quote:Op maandag 19 november 2007 10:15 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dan laat je je lege handen zien.. "Ziet u, ik heb niets."
Er verdwijnt per jaar ongeveer 2% van de post hoorde ik laatst. Per 50 brieven die je krijgt komt er 1 niet aan. Op een een miljard poststukken is dat zo'n.... 20 miljoen poststukken ofzo?quote:Op maandag 19 november 2007 09:21 schreef 700MB het volgende:
[..]
'Voor dit soort dingen geldt een omgekeerde bewijslast.'
Door de telefoon?quote:Op maandag 19 november 2007 10:15 schreef thaduck het volgende:
Dan laat je je lege handen zien.. "Ziet u, ik heb niets."
Die getallen zijn nogal overdreven, de percentages van deze omvang die normaal gesproken worden genoemd hebben betrekking op de bezorgtermijn. Een groot deel van die 20 miljoen poststukken worden dus (veel) te laat bezorgd. Voor de rest van de poststukken is verdwijnen ook niet helemaal het juiste woord, het grootste deel wordt gewoon verkeerd bezorgd, waarbij de buren de post dan gewoon weggooien in plaats van aan de buren geven.quote:Op maandag 19 november 2007 10:49 schreef DABAMaster het volgende:
Er verdwijnt per jaar ongeveer 2% van de post hoorde ik laatst. Per 50 brieven die je krijgt komt er 1 niet aan. Op een een miljard poststukken is dat zo'n.... 20 miljoen poststukken ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |