Neu, d'r zit wel een gemeenschappelijk motief daar hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:57 schreef sigme het volgende:
HenriO z'n zin geven versus noteren dat de politiek nogal dwingelanderig mensen tot werk noodzaakt zijn twee erg verschillende dingen.
-je gaat een bank overvallen?quote:Nog eventjes en dan ben ik vrij van verplichtingen.
Die Sidekick tochquote:
Als je genoeg geld hebt, dan *koop* je gewoon de overheid.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=ia57iOXnrrU&feature=relatedquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:54 schreef Monidique het volgende:
Fucking hostile!!!
quote:Almost every day
I see the same face
On broken picture tube
It fits the attitude
If you could see yourself
You put you on a shelf
Your verbal masturbate
Promise to nauseate
Today Ill play the part of non-parent
Not make a hundred rules
For you to know about yourself
Not lie and make you believe
Whats evil is making love
And making friends
And meeting God youre own way
The right way
(chorus) to see
To bleed
Cannot be taught
In turn
Youre making us
Fucking hostile
We stand alone
The truth in right and wrong
The boundaries of the law
You seem to miss the point
Arresting for a joint?
You seem to wonder why
Hundreds of people die
Youre writing tickets man
My mom got jumped -- they ran!
Now Ill play a public servant
To serve and protect
By the law and the state
Id bust the punks
That rape steal and murder
And leave you be
If you crossed me
Id shake your hand like a man
Not a god
(chorus)
Come meet your maker, boy
Some things you cant enjoy
Because of heaven/hell
A fucking wives tale
They put it in your head
Then put you in your bed
Hes watching say your prayers
Cause God is everywhere
Now Ill play a man learning priesthood
Whos about to take the ultimate test in life
Id question things because I am human
And call no one my father whos no closer that a stranger
I wont listen
Toch een goed planquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:54 schreef gronk het volgende:
Als je genoeg geld hebt, dan *koop* je gewoon de overheid.
Een levende wurgslang is vast ook best aardig als accessoire.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:08 schreef Monidique het volgende:
FurIsDead.com. Godzijdank wel.
Doodsverwensing. Gemeld.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een levende wurgslang is vast ook best aardig als accessoire.
Helaas zonder Sophie Ellis Bextor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:08 schreef du_ke het volgende:
Hier is de rest van m'n schoenen.
[ afbeelding ]
Je moet je schoenen niet bakken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier is de rest van m'n schoenen.
[ afbeelding ]
neuh totaal niet. Ik eet vlees, ik at vlees en zal vlees blijven eten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Du_Ke wordt steeds radicaler.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:08 schreef Monidique het volgende:
FurIsDead.com. Godzijdank wel.
Das nou net het lekkerste stukje vlees.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Helaas zonder Sophie Ellis Bextor.
EenSCH.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:43 schreef pberends het volgende:
Das nou net het lekkerste stukje vlees.
Nichtentrut.quote:
Maar o zo lekker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nichtentrut.
Godverdomme, Mutman, daar zeg je 't elders gelegen dromendal de toestemming fluitend voor, echt wel. Net, echt, stortvloed aan stront en apocalyptische geuren en nu nog steeds die houtkorfgeur van guster. De ellende, de zondag; thee.quote:Op zondag 18 november 2007 10:02 schreef Mutant01 het volgende:
Poepen doet wonderen Gabry.
Geen goed idee. Het is gewoon Made in Holland.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:54 schreef Gabry het volgende:
Brussel denkt aan 'Made in the EU'-label
Ja, goed idee! Dat maakt mijn boycot voor Aziatische troep makkelijker.![]()
Echte libertijnen doen niet aan geld. Geld is de eerste stap op de weg naar de hel^W een centrale overheid.quote:Op zondag 18 november 2007 11:31 schreef pberends het volgende:
Illegale 'Liberty dollar' opgerold
They took our currency.
Neu, gewoon thuis. Maar ja, oude gewoontes enzo...quote:Op zondag 18 november 2007 11:42 schreef Monidique het volgende:
Fok! je op een rekenmachine, ofzo?
hehe oude terminal willen hebben? Daar zit ik standaard op (/bin/tcsh && /bin/sh). Ik heb nu zelfs een grafisch schilletje waarmee ik ook kan browsenquote:Op zondag 18 november 2007 11:46 schreef gronk het volgende:
[..]
Neu, gewoon thuis. Maar ja, oude gewoontes enzo...
maar puur voor de nostalgie zou ik best wel zo'n oude terminal thuis willen hebben staan. ebay to the rescue![]()
http://www.johannorberg.net/?page=displayblog&month=11&year=2007#2430quote:It's not where you are, it's where you're going
In Financial Times, Albert Keidel reports that a forthcoming major revision of the World Bank´s purchasing power measurements will show that China is much poorer than we think. In fact, the Chinese economy might be 40 percent smaller than previously stated.
That is very dramatic. But even more mindblowing is this conclusion from Free Exchange:
"A 40 percent write-down in the size of the economy sounds massive, but at recent growth rates, it only represents about a five year setback."
http://econlog.econlib.org/archives/2007/11/asian_developme.htmlquote:How could an error of this magnitude happen?
Until recently, China had never participated in the careful price surveys needed to convert accurately its gross domestic product into PPP dollars.
The World Bank’s estimates based on summary data from the late 1980s probably overstated China’s PPP gross domestic product even then. Up to now, the bank has revised its estimate very little. In the meantime, China has repeatedly raised the prices of food, housing, healthcare and a range of other non-traded goods and services. These reforms should have lowered the PPP adjustment, but the bank left it basically unchanged.
quote:The number of people in China living below the World Bank’s dollar-a-day poverty line is 300m – three times larger than currently estimated.
quote:Op zondag 18 november 2007 13:13 schreef Monidique het volgende:
Dollar-a-day, houdt men dan nog wel rekening met inflatie en dergelijke?
quote:Q1: How is the poverty line calculated?
To calculate a “poverty line” requires household consumption data from a representative sample survey. In the 2004 poverty estimates for Cambodia, the data comes from the Cambodia Socio-Economic Survey (CSES) 2004. Just under 15,000 households from throughout the country were asked questions about consumption and other important aspects of living standards. A similar survey was conducted in 1993/4.
From the consumption data collected in the CSES, the poverty line in Cambodia is calculated in the same way as in other countries. This involves first working out what food someone in Cambodia needs to consume to meet their basic nutritional needs (2,100 calories a day). This is the food poverty line. Using data on household consumption collected in a sample survey (the CSES 2004), an analyst then determines how much households on the food poverty line spend on essential non-food goods and services (e.g. clothing, shelter, healthcare). These basic food and non-food allowances are added together, and give us the poverty line.
http://web.worldbank.org/(...)PK:293856,00.html#Q1quote:Q9: What do the dollar-a-day international poverty line estimates tell us?
The latest, revised estimates of dollar-a-day (1990 PPP) poverty in Cambodia suggest that poverty fell from 29.2 percent in 1990 to 19.0 percent in 2004. Although the numbers are different from those derived from the national poverty line, the direction and size of change – roughly speaking, a 10 percent fall in poverty rates over the last decade – are compatible.
The new dollar-a-day estimates suggest that poverty rates in Cambodia are higher than in most countries in the region (China, Indonesia, Malaysia, Philippines, Korea, Thailand and Vietnam), but slightly lower than Laos (at 23.0 percent) and quite a bit lower than Papua New Guinea (38.5 percent).
Piers-corbijn-fan?quote:Op zondag 18 november 2007 13:06 schreef Monidique het volgende:
Dus, de uebersturm komt eraan.
Omdat storm hier een luxeprobleem is geworden.quote:Op zondag 18 november 2007 13:28 schreef Gabry het volgende:
Nederland is het enige land op Aarde waar de mensen enthousiast worden als er een superstorm verwacht wordt.
Die kun je toch wegbelasten?quote:Op zondag 18 november 2007 13:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat storm hier een luxeprobleem is geworden.
Maar: Nee. En ik vind het een bijzonder fenomeen. Hoe 'sceptici' alles zijn waar ze de rest voor uitmaken.quote:
Laren.quote:Op zondag 18 november 2007 14:07 schreef Klopkoek het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=wT-R59JRFow
![]()
Toen het woord 'linkse kerk' nog niet bestond... *zucht*
Goedemiddag.quote:Op zondag 18 november 2007 14:11 schreef Floripas het volgende:
Goedemiddag, heden.
Daar heb ik gisteren ook met enige fascinatie een half uur naar zitten staren. Ik overweeg een C&H-identificatietopic.quote:
Een broedplaats van wereldvreemde mensen. De omgeving is wel prachtig ja, maar het kost helaas wat.quote:
Heej Klopkoek heb jij - als Fan van het eerste uur - toch maar mijn oneliner uit jouw signature gehaald?quote:Op zondag 18 november 2007 14:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een broedplaats van wereldvreemde mensen. De omgeving is wel prachtig ja, maar het kost helaas wat.
Doen. D'r zitten een hoop lui bij die ik zo op het eerste gezicht niet herken.quote:Op zondag 18 november 2007 14:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteren ook met enige fascinatie een half uur naar zitten staren. Ik overweeg een C&H-identificatietopic.
Op jouw impliciete maar toch uiterste indringende verzoek ja.quote:Op zondag 18 november 2007 14:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Heej Klopkoek heb jij - als Fan van het eerste uur - toch maar mijn onliner uit jouw signature gehaald?
Mij maakte het niet uit. Ik sta nogsteeds achter die oneliner mbt tot de PvdA en de Salafisten.quote:Op zondag 18 november 2007 14:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Op jouw impliciete maar toch uiterste indringende verzoek ja.
Bereite.quote:Op zondag 18 november 2007 14:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Doen. D'r zitten een hoop lui bij die ik zo op het eerste gezicht niet herken.
Dat is pas meetbaar na een daadwerkelijke verhoging van de accijnzen. Zoals de verhoging van de accijns op drank, die Stefan aanhaalt.quote:Op zondag 18 november 2007 14:28 schreef Monidique het volgende:
Het sturende effect van belasting?
Het probleem van die Laffer-curve is dat er nooit bij verteld wordt waar we dan precies staan op de curve, er wordt maar van uitgegaan dat we aan de 'goede' kant staan.
Wat ben jij al vroeg bezopen.quote:Op zondag 18 november 2007 14:30 schreef Gabry het volgende:
Ik dacht dat het een regenboog was.
Alle Larense meisjes willen op Paris Hilton lijken, dus wereldvreemd zijn ze zeker niet.quote:Op zondag 18 november 2007 14:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een broedplaats van wereldvreemde mensen. De omgeving is wel prachtig ja, maar het kost helaas wat.
Ben ik nu een trut als ik dat de ultieme wereldvreemdheid vind?quote:Op zondag 18 november 2007 14:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Alle Larense meisjes willen op Paris Hilton lijken, dus wereldvreemd zijn ze zeker niet.
Waar heb je het te druk mee dan?quote:
Spijker op z'n kopquote:Op zondag 18 november 2007 14:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben ik nu een trut als ik dat de ultieme wereldvreemdheid vind?
Lijkt me sterk, er is vast ook nog wel IQ aanwezig in laren mag ik hopen.quote:Op zondag 18 november 2007 14:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Alle Larense meisjes willen op Paris Hilton lijken.
Rustig aan. Hoe eerder je klaar bent, hoe eerder je moet werken en relaxt pensioen zit er toch niet meer inquote:
Maar moeten ook driehonderd keer zoveel betalen aan luiers en eten en zo.quote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Inkomstenbelasting bij een gemiddeld inkomen:
Country Single, no kids Married, 2 kids
Australia 28.3% 16.0%
Austria 47.4% 35.5%
Belgium 55.4% 40.3%
Canada 31.6% 21.5%
Czech Republic 43.8% 27.1%
Denmark 41.4% 29.6%
Finland 44.6% 38.4%
France 50.1% 41.7%
Germany 51.8% 35.7%
Greece 38.8% 39.2%
Hungary 50.5% 39.9%
Iceland 29.0% 11.0%
Ireland 25.7% 8.1%
Italy 45.4% 35.2%
Japan 27.7% 24.9%
Korea 17.3% 16.2%
Luxembourg 35.3% 12.2%
Mexico 18.2% 18.2%
Netherlands 38.6% 29.1%
New Zealand 20.5% 14.5%
Norway 37.3% 29.6%
Poland 43.6% 42.1%
Portugal 36.2% 26.6%
Slovak Republic 38.3% 23.2%
Spain 39.0% 33.4%
Sweden 47.9% 42.4%
Switzerland 29.5% 18.6%
Turkey 42.7% 42.7%
United Kingdom 33.5% 27.1%
United States 29.1% 11.9%
Wat worden mensen met kinderen toch voorgetrokken.![]()
Och jawel, ik ben dit weekend bij m'n ouders.quote:Op zondag 18 november 2007 14:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, er is vast ook nog wel IQ aanwezig in laren mag ik hopen.
En niet alle gasten in laren willen daar op een mannelijke 'Paris Hilton' lijken (zeg maar een matt damon of leonardo die crappio) ?quote:Op zondag 18 november 2007 14:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Och jawel, ik ben dit weekend bij m'n ouders.
Oppervlakkig wellicht, maar is dat wereldvreemd dan?quote:Op zondag 18 november 2007 14:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben ik nu een trut als ik dat de ultieme wereldvreemdheid vind?
Dat je denkt dat ondergoed voor het plebs is en enorme zonnebrillen waarmee je op een soort mug lijkt mooi?quote:Op zondag 18 november 2007 14:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Oppervlakkig wellicht, maar is dat wereldvreemd dan?
So what? Hun keuze.quote:Op zondag 18 november 2007 14:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar moeten ook driehonderd keer zoveel betalen aan luiers en eten en zo.
Met het huidige politieke klimaat aangaande immigratie hebben we al die roze kleintjes hard nodig voor later.quote:Op zondag 18 november 2007 14:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
So what? Hun keuze.
Daar komt bij dat de wereldbevolking al te hard groeit.
quote:Op zondag 18 november 2007 15:06 schreef Gabry het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn niet onderdanig genoeg om het op te kunnen nemen tegen de buitenlandse broedmachines. We are losing the war on numbers.
Het is geen waardeoordeel, het is een constatering.quote:Op zondag 18 november 2007 14:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
So what? Hun keuze.
Daar komt bij dat de wereldbevolking al te hard groeit.
En niet eens geneukt?quote:Op zondag 18 november 2007 15:09 schreef PJORourke het volgende:
Die avatar van JohnDope
Morgen. Drank. Drama. Kater.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oswald_Spenglerquote:Op zondag 18 november 2007 15:15 schreef Gabry het volgende:
Ieder persoon (y) produceert (x) in zijn leven. Als er meer y is dan hoeft een land minder x per persoon te produceren om het Westen bij te houden. Er komt een dag dat Afrikanen en Aziaten zich voldoende gaan organiseren om het Westen in te halen door simpelweg meer te produceren door in grotere getallen aanwezig te zijn.
Ik zal het demonstreren in de volgende grafiek:
[ afbeelding ]
hehe, hij is goed heh (ik werd geïnspireerd door dat topic, waarin hij pleitte dat de Burger nog langer moet door werken) Van dat soort berichten word ik niet vrolijkquote:Op zondag 18 november 2007 15:09 schreef PJORourke het volgende:
Die avatar van JohnDope
Morgen. Drank. Drama. Kater.
Waar zie je welk statement?quote:Op zondag 18 november 2007 15:25 schreef Floripas het volgende:
Ik kan 'm geloof ik niet zien, JD. Ik zie je oude plethora van politieke statements.
Kok heeft helemaal niets vervelends gezegd over Fortuyn. Allerlei Anne Frank vergelijkingen liet hij achterwege, dat maakt(e) hem alweer zo goed.quote:Op zondag 18 november 2007 15:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
hehe, hij is goed heh (ik werd geïnspireerd door dat topic, waarin hij pleitte dat de Burger nog langer moet door werken) Van dat soort berichten word ik niet vrolijk
Ik geef toe deze avatar balanceert op het randje 'van kunnen en niet kunnen'. Maar laten we eerlijk wezen over Fortuyn is ook het meest afschuwelijke gezegd door o.a. deze persoon.
Daarbij vergeleken is deze Avatar ludiek
Nee, had geen zin.quote:Op zondag 18 november 2007 15:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
En niet eens geneukt?
Het lijkt wel een heilige sint voor je...quote:Op zondag 18 november 2007 15:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kok heeft helemaal niets vervelends gezegd over Fortuyn. Allerlei Anne Frank vergelijkingen liet hij achterwege, dat maakt(e) hem alweer zo goed.
Een sint als altijd heilig.quote:Op zondag 18 november 2007 15:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het lijkt wel een heilige sint voor je...
Anders maak je er toch "molenaar" van?quote:Op zondag 18 november 2007 15:22 schreef JohnDope het volgende:
hehe, hij is goed heh (ik werd geïnspireerd door dat topic, waarin hij pleitte dat de Burger nog langer moet door werken) Van dat soort berichten word ik niet vrolijk
Ik geef toe deze avatar balanceert op het randje 'van kunnen en niet kunnen'. Maar laten we eerlijk wezen over Fortuyn is ook het meest afschuwelijke gezegd door o.a. deze persoon.
Daarbij vergeleken is deze Avatar ludiek
Apart.quote:
Ik lachte.quote:Op zondag 18 november 2007 15:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Anders maak je er toch "molenaar" van?
quote:Op zondag 18 november 2007 15:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Anders maak je er toch "molenaar" van?
Mogelijk. Ik gooi het zelf maar op een hang naar kwaliteit.quote:Op zondag 18 november 2007 15:34 schreef Floripas het volgende:
Geriatrisch?
Een Brabander hoort dit soort statements correct te stellen.quote:Op zondag 18 november 2007 15:34 schreef Autodidact het volgende:
Het lijkt wel een heilige sint voor je...
Maar geef eens antwoord? Waarom is kok een moordenaar?quote:Op zondag 18 november 2007 15:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]dat was ik inderdaad ook van plan als er (onterecht) gezeik over komt. Ik kan het in no-time aanpassen.
Was ik maar zo iets tegengekomen. Is het nog wat geworden?quote:Op zondag 18 november 2007 15:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik sprak gisteren een leuk Belginnetje. Toen ze lachte waren alle problemen verdwenen.
Mocht je met je piel in haar poep?quote:Op zondag 18 november 2007 15:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik sprak gisteren een leuk Belginnetje. Toen ze lachte waren alle problemen verdwenen.
Srebrenica.quote:Op zondag 18 november 2007 15:45 schreef Floripas het volgende:
Maar geef eens antwoord? Waarom is kok een moordenaar?
Uhhh Molenaar?quote:Op zondag 18 november 2007 15:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord? Waarom is kok een moordenaar?
Oh wacht, Belgische uitdrukking.quote:Op zondag 18 november 2007 15:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mocht je met je piel in haar poep?
We kunnen het hebben dat scheelt nogal. Maar goed je hebt elders ook wel van die orkanenjagers enzo.quote:Op zondag 18 november 2007 13:28 schreef Gabry het volgende:
Nederland is het enige land op Aarde waar de mensen enthousiast worden als er een superstorm verwacht wordt.
Het werd best wel geil, maar ze wilde niet verder dan tongen.quote:Op zondag 18 november 2007 15:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was ik maar zo iets tegengekomen. Is het nog wat geworden?
Een statement correct stellen. Wat is dat dan?quote:Op zondag 18 november 2007 15:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een Brabander hoort dit soort statements correct te stellen.
Ik kan me totaal niet voorstellen dat JD ook maar ene reet geeft om Srebrenica. Maar goed, dit is POLquote:
Vraag je dit nu aan mij?quote:Op zondag 18 november 2007 15:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een sint als altijd heilig.
Ik ben niet zo weg van Kok (al was-ie wel oneindig veel minder erg dan Melkert), maar wat heeft-ie voor ergs gezegd over Fortuyn?
En wat mis ik in die avatar?
Je hebt vast ook geen idee wat er in de burger om gaat. Jij moet de politiek in Mister (Ebay) Terminalquote:Op zondag 18 november 2007 15:58 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik kan me totaal niet voorstellen dat JD ook maar ene reet geeft om Srebrenica. Maar goed, dit is POL
Piel is ook Limburgs.quote:Op zondag 18 november 2007 15:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
Oh wacht, Belgische uitdrukking.
Zijn we op hetzelfde niveau blijven steken.quote:Op zondag 18 november 2007 15:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het werd best wel geil, maar ze wilde niet verder dan tongen.
Ik vrees dat ik dat maar al te goed besef. Bij jou en sommige van je maatjes zie ik een blinde haat tegen alles wat politiek is, en waarbij op oud-hollandsche wijze moet worden afgerekend met politici die niet voldoen aan het beeld van het volk. Waarbij 'politici' een soort van ontmenselijkte demonen zijn, die buiten de wereld staan.quote:Op zondag 18 november 2007 16:00 schreef JohnDope het volgende:
Je hebt vast ook geen idee wat er in de burger om gaat.
Flori is alweer een tijdje niet in de Belgische kloosters geweest.quote:Op zondag 18 november 2007 16:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Piel is ook Limburgs.
Ik denk dat Flory wat minder vaak in die Belgische kloosters moet komen.
Maar het s dus waar? Je noemt Kok een moordenaar omdat hij politiek verantwoordelijk was voor de dood van duizenden moslims?quote:Op zondag 18 november 2007 16:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hebt vast ook geen idee wat er in de burger om gaat. Jij moet de politiek in Mister (Ebay) Terminal
Ik haat het niet hoor, ook Wim K niet. Ik neem dat volk alleen met een hele grote schep zout en ik hou me precies aan de regels waaraan zij zich ook houden.quote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat maar al te goed besef. Bij jou en sommige van je maatjes zie ik een blinde haat tegen alles wat politiek is, en waarbij op oud-hollandsche wijze moet worden afgerekend met politici die niet voldoen aan het beeld van het volk. Waarbij 'politici' een soort van ontmenselijkte demonen zijn, die buiten de wereld staan.
Ik zou d'r geen enkel bezwaar tegen hebben als iemand JD voor de rechter zou dagen. Die avatar is je reinste haatzaaijerij.quote:Op zondag 18 november 2007 16:10 schreef Gabry het volgende:
Wie met modder gooit verliest terrein, gronk.
Ik kan wel weer hetzelfde riedeltje gaan vertellenquote:Op zondag 18 november 2007 16:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar het s dus waar? Je noemt Kok een moordenaar omdat hij politiek verantwoordelijk was voor de dood van duizenden moslims?
Ik kan me voorstellen hoe dat voelt ja.quote:Op zondag 18 november 2007 16:09 schreef Floripas het volgende:
Flori is alweer een tijdje niet in de Belgische kloosters geweest.
Ik ben bevrijd! VRIJ!!!
JD, 'WHAT is your fucking problem?'quote:Op zondag 18 november 2007 16:14 schreef JohnDope het volgende:
Maar ik kan het ook even kort samenvatten: http://www.youtube.com/watch?v=B4Sl4CvmjfE
Dat wordt helemaal niks die zaak.quote:Op zondag 18 november 2007 16:13 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik zou d'r geen enkel bezwaar tegen hebben als iemand JD voor de rechter zou dagen. Die avatar is je reinste haatzaaijerij.
En dat mag natuurlijk alleen tegen rechtse politici.quote:Op zondag 18 november 2007 16:13 schreef gronk het volgende:
Ik zou d'r geen enkel bezwaar tegen hebben als iemand JD voor de rechter zou dagen. Die avatar is je reinste haatzaaijerij.
Ja. Je mag ook vinden dat koeien paars zijn en chocolademelk geven. Of dat de maan van emmenthaler kaas is, en dat er nooit mannen op de maan hebben gestaan. Maar dat wil nog niet zeggen dat het ook zo is.quote:Op zondag 18 november 2007 16:17 schreef JohnDope het volgende:
En in een democratie mag ik vinden dat Kok verantwoordelijk was voor het niet beveiligen van Fortuyn en het scheppen van dat demoniserende klimaat omtrent Fortuyn.
Wie is er dan volgens jou verantwoordelijk?quote:Op zondag 18 november 2007 16:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja. Je mag ook vinden dat koeien paars zijn en chocolademelk geven. Of dat de maan van emmenthaler kaas is, en dat er nooit mannen op de maan hebben gestaan. Maar dat wil nog niet zeggen dat het ook zo is.
Eh, ik weet ook wel dat zo'n rechtzaak kansloos is. Maar goed, als je dat in je achterhoofd houdt, dan kun je dus netzogoed een leuk wilders-avatar nemen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dat mag natuurlijk alleen tegen rechtse politici.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 18 november 2007 16:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Die Oranje-debiel die voor Trouw schrijft, Matty Verkamman heet 'ie geloof ik...Die's toch ook nooit veroordeeld?
Zou het... zou het... mogelijk... de Joegoslaven?quote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wie is er dan volgens jou verantwoordelijk?
Keek ik ineens tegen die plofkop van een Jensen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik kan wel weer hetzelfde riedeltje gaan vertellen
Maar ik kan het ook even kort samenvatten: http://www.youtube.com/watch?v=B4Sl4CvmjfE
Als die rechtszaak kansloos was, dan is er heel wat marge om politici te beledigen.quote:
Kijk dat is dus een doodsbedreiging dat is strafbaar.quote:Op zondag 18 november 2007 16:22 schreef gronk het volgende:
[..]
Wilders met een doodsbleek gezicht, met als ondertitel 'de volgende', zou dat een aardige zijn? Valt toch onder vrijheid van meningsuiting?
Fortuyn wilde zelf niet beveiligd worden. En ja, Dijkstal, Melkert en De Graaf stonden in de rij om met beledigingen te strooien (wat Fortuyn zelf ook deed) maar daar zat Kok niet bij.quote:Op zondag 18 november 2007 16:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal niks die zaak.![]()
Net wat ik al zei; wat er allemaal over Fortuyn is gezegd en wereldwijd is verspreid, daarbij vergeleken is mijn avatar ludiek en dat weet een rechter ook.
En in een democratie mag ik vinden dat Kok verantwoordelijk was voor het niet beveiligen van Fortuyn en het scheppen (en het niet tegen houden) van dat demoniserende klimaat omtrent Fortuyn en dus ook verantwoordelijk is.
Kweenie hoor, maar Volkert van der G. , misschien?quote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef JohnDope het volgende:
Volkert van der G., omdat-ie die man vermoordde. Remkes een beetje, omdat-ie niet beveiligde. Fortuyn een beetje, omdat hij niet beveiligd wilde worden. En een heel klein beetje de mensen die hem Hitler noemden.quote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor, alleen is er wel een context van concrete bedreigingen in het geval van Wilders, Verdonk, etc. Socialisten worden zelden bedreigd.quote:Op zondag 18 november 2007 16:22 schreef gronk het volgende:
Eh, ik weet ook wel dat zo'n rechtzaak kansloos is. Maar goed, als je dat in je achterhoofd houdt, dan kun je dus netzogoed een leuk wilders-avatar nemen.
Wilders met een doodsbleek gezicht, met als ondertitel 'de volgende', zou dat een aardige zijn? Valt toch onder vrijheid van meningsuiting?
Man, gedraag je niet zo laf.quote:Op zondag 18 november 2007 16:24 schreef JohnDope het volgende:
Kijk dat is dus een doodsbedreiging dat is strafbaar.
Ik daarentegen noem enkel iemand een Molenaar netzoals Fortuyn destijds Nazi e.d. werd genoemd.
Zoals ik al vaak heb gezegd, sluit ik niet uit dat hij geflopt zou zijn als politicus.quote:Op zondag 18 november 2007 16:23 schreef Floripas het volgende:
Daarnaast: dat iemand dood is betekent nog niet dat-ie ook in alles gelijk heeft gehad.
Jij vindt Kok een moordenaar omdat? Srebrenica blijkbaar niet, maar ik wil graag een citaat van Kok horen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:24 schreef JohnDope het volgende:
Ik daarentegen noem enkel iemand een Molenaar netzoals Fortuyn destijds Nazi e.d. werd genoemd.
Dat kan, en ik denk niet dat hij geflopt zou zijn als politicus.quote:Op zondag 18 november 2007 16:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoals ik al vaak heb gezegd, sluit ik niet uit dat hij geflopt zou zijn als politicus.
Maar wat ik wel zeker weet; is dat Fortuyn de potentie had om de meest duistere en verborgen beerputten open te breken.
De Vries zat toen op BiZa. Dat bezweette, angstige gezicht vergeet ik nooit meer.quote:Op zondag 18 november 2007 16:26 schreef Floripas het volgende:
Volkert van der G., omdat-ie die man vermoordde. Remkes een beetje, omdat-ie niet beveiligde. Fortuyn een beetje, omdat hij niet beveiligd wilde worden. En een heel klein beetje de mensen die hem Hitler noemden.
Maar in de eerste plaats gewoon de dader, natuurlijk.
'Wij socialisten moeten nota bene *onszelf* bedreigen willen we tegenwoordig nog serieus worden genomen'quote:Op zondag 18 november 2007 16:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor, alleen is er wel een context van concrete bedreigingen in het geval van Wilders, Verdonk, etc. Socialisten worden zelden bedreigd.
Nee, dat is niet helemaal waar. Sterker nog, dat is helemaal niet waar.quote:Op zondag 18 november 2007 16:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor, alleen is er wel een context van concrete bedreigingen in het geval van Wilders, Verdonk, etc. Socialisten worden zelden bedreigd.
Voor Srebrenica moet je bij dezen zijn:quote:Op zondag 18 november 2007 16:26 schreef Monidique het volgende:
O, het gaat niet meer over Srebrenica?.
Het wordt steeds mooier.quote:Op zondag 18 november 2007 16:26 schreef JohnDope het volgende:
Maar wat ik wel zeker weet; is dat Fortuyn de potentie had om de meest duistere en verborgen beerputten open te breken, Fortuyn was namelijk geïnfiltreerd tot in het hoogste niveau en kon daardoor toegang tot alle aanknopingspunten mbt tot duistere en verborgen corruptie krijgen.
O ja, Jacques Mladic, ik weet het weer.quote:Op zondag 18 november 2007 16:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Voor Srebrenica moet je bij dezen zijn:
[ afbeelding ]
BiZa != justitie.quote:Op zondag 18 november 2007 16:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De Vries zat toen op BiZa. Dat bezweette, angstige gezicht vergeet ik nooit meer.
Ah, de aloude stammenstrijd over wie d'r nu ook al weer verantwoordelijk is voor de binnenlandse veiligheid.quote:
Met alle respect; maar hoe hard Fortuyn ook probeerde te ontkrachten dat hij een nazi en racist was, 'niemand' wilde dat toen aannemen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij vindt Kok een moordenaar omdat? Srebrenica blijkbaar niet, maar ik wil graag een citaat van Kok horen.
Ja Chirac en Janvier die om een paar Franse gijzelaars geen luchtsteun wilden autoriseren.quote:Op zondag 18 november 2007 16:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
O ja, Jacques Mladic, ik weet het weer.
Dan ben jij dus ook een moordenaar?quote:Op zondag 18 november 2007 16:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect hoe hard Fortuyn ook probeerde te ontkrachten dat hij een nazi en racist was, 'niemand' wilde dat toen aannemen.
Ik doe nu in principe hetzelfde als de intellectuele tegenstanders van Fortuyn.
Daarom verstuurde Adje Patatje naar verluid zichzelf ook een pistool.quote:Op zondag 18 november 2007 16:28 schreef gronk het volgende:
'Wij socialisten moeten nota bene *onszelf* bedreigen willen we tegenwoordig nog serieus worden genomen'
Natuurlijk pas als iemand Kok vermoord.quote:Op zondag 18 november 2007 16:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan ben jij dus ook een moordenaar?
Nee.quote:Op zondag 18 november 2007 16:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan ben jij dus ook een moordenaar?
Ah het is weer tijd voor je complottheoriën?quote:Op zondag 18 november 2007 16:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daarom verstuurde Adje Patatje naar verluid zichzelf ook een pistool.
En deze snap ik niet.quote:
Daar zat Remkes ook niet.quote:Op zondag 18 november 2007 16:29 schreef Floripas het volgende:
BiZa != justitie.
quote:Op zondag 18 november 2007 16:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben netzoals de intellectuele tegenstanders van Fortuyn destijds, ook intellectueel aan het demoniseren. Alleen doe ik het netter door er 'molenaar' bij te zetten.
Je impliceert hetzelfde. Als zij dat doen en jij vindt ze moordenaars, en jij doet vervolgens hetzelfde ben jij toch ook een moordenaar?quote:Op zondag 18 november 2007 16:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben netzoals de intellectuele tegenstanders van Fortuyn destijds, ook intellectueel aan het demoniseren. Alleen doe ik het netter door er 'molenaar' bij te zetten.
Aan welke minister rapporteert de veiligheidsdienst?quote:
Dracula zat toch op VROM? Ik ken nog een anekdote over hoe hij Netelenbos heeft proberen te verzuipen door haar kano om te duwen.quote:
Nee hoor, want door hun intellectuele gedemoniseer, ligt Fortuyn nu onder de grond.quote:Op zondag 18 november 2007 16:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je impliceert hetzelfde. Als zij dat doen en jij vindt ze moordenaars, en jij doet vervolgens hetzelfde ben jij toch ook een moordenaar?
Daar gaat het niet om. Dat waren ook allemaal anti-systeem partijtjes, ongeacht wat jij ervan vindt. Het is echt goedkoop om een complot te suggereren.quote:Op zondag 18 november 2007 16:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
Fortuyn deed een appeal op al die mensen in de volkswijken die vroeger PvdA stemden, maar zich verraden voelden. Dat is de beerput die hij open heeft getrokken, om daar een lullige partij als D66 mee te vergelijken is een tamelijk grove belediging.
OK, een PvdA-wethouder krijgt misschien een kogelbrief als hij voor de kap van de Schinveldse bossen is, maar in het algemeen zijn de socialisten zelden slachtoffer van bedreigingen omdat het meeste politieke geweld nu eenmaal uit de islamitische of krakershoek komt.quote:Op zondag 18 november 2007 16:28 schreef Floripas het volgende:
Nee, dat is niet helemaal waar. Sterker nog, dat is helemaal niet waar.
Wat een verdraaing van de werkelijkheid weer, rechts denktank mannetje. Melkert, Rosenmuller, Marijnissen etc. kregen allemaal kogelbrieven toegestuurd. Zelfs Kok kreeg bedriegingen (terwijl hij helemaal niets beledigends heeft gezegd over Fortuyn).quote:Op zondag 18 november 2007 16:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
OK, een PvdA-wethouder krijgt misschien een kogelbrief als hij voor de kap van de Schinveldse bossen is, maar in het algemeen zijn de socialisten zelden slachtoffer van bedreigingen omdat het meeste politieke geweld nu eenmaal uit de islamitische of krakershoek komt.
De held.quote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dracula zat toch op VROM? Ik ken nog een anekdote over hoe hij Netelenbos heeft proberen te verzuipen door haar kano om te duwen.
Ik vind krakers en andere blanke activisten een stuk gevaarlijker voor de maatschappij dan radicale islamieten.quote:Op zondag 18 november 2007 16:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
OK, een PvdA-wethouder krijgt misschien een kogelbrief als hij voor de kap van de Schinveldse bossen is, maar in het algemeen zijn de socialisten zelden slachtoffer van bedreigingen omdat het meeste politieke geweld nu eenmaal uit de islamitische of krakershoek komt.
Netelenbos was een prima minister. Ook al zo iemand die onterecht door het slijk is gehaald door de rechtse elite.quote:
Werk jij in Fl-fl-fl-flevoland?quote:Op zondag 18 november 2007 16:37 schreef Floripas het volgende:
Overigens: Almere vond ik altijd al kut, maar nu weet ik het zeker. Zink maar af die stad. Wat een tuig, die kinderen daar.
Ik tel een leugen en twee dogma's. Klopkoek to the rescue.quote:Op zondag 18 november 2007 16:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Netelenbos was een prima minister. Ook al zo iemand die onterecht door het slijk is gehaald door de rechtse elite.
Ik word wel eens gedetacheerd. Er komt een kilte over mijn ledematen zodra de trein het stukje water passeert.quote:Op zondag 18 november 2007 16:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Werk jij in Fl-fl-fl-flevoland?The horror, the horror!
![]()
Is gewoon een normale stad voor de middenklasse. Zoals het hoort. Zonder werelvreemde elite en debiele tokkies (nou ja, bijna).quote:Op zondag 18 november 2007 16:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
Almere.Wanneer gaan ze daar eens kernproeven houden.
Inderdaad. Maar sinds Deetman worden daar alleen kneuzen of camerageile bolhoeden neergeplant.quote:Op zondag 18 november 2007 16:45 schreef du_ke het volgende:
Netelenbos was niet beter of slechter dan haar voorgangers en opvolgers op dat ministerie.
En "bedriegingen" is het juiste woord, als het over Kok gaat. (OK, kinderachtigquote:Op zondag 18 november 2007 16:41 schreef Klopkoek het volgende:
Wat een verdraaing van de werkelijkheid weer, rechts denktank mannetje. Melkert, Rosenmuller, Marijnissen etc. kregen allemaal kogelbrieven toegestuurd. Zelfs Kok kreeg bedriegingen (terwijl hij helemaal niets beledigends heeft gezegd over Fortuyn).
Dan gaan alle inwoners terug naar Amsterdam. Is dat wat jij wil?quote:Op zondag 18 november 2007 16:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
Almere.Wanneer gaan ze daar eens kernproeven houden.
Dat is ook wel zo, maar het is ook wel begrijpelijk dat er na de dood van Fortuyn, volgelingen zo boos zijn geworden dat ze de fout hebben gemaakt om een intellectuele moordenaar van Fortuyn met de dood te bedreigen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een verdraaing van de werkelijkheid weer, rechts denktank mannetje. Melkert, Rosenmuller, Marijnissen etc. kregen allemaal kogelbrieven toegestuurd. Zelfs Kok kreeg bedriegingen (terwijl hij helemaal niets beledigends heeft gezegd over Fortuyn).
Haar kilomterheffingplan was zelfs erg vooruitstrevend. Het schijnt zelfs zo te zijn dat andere landen letterlijk haar plan met succes hebben gekopieerd (zoals Ken Livingston die ernaar kwam informeren).quote:Op zondag 18 november 2007 16:45 schreef du_ke het volgende:
Netelenbos was niet beter of slechter dan haar voorgangers en opvolgers op dat ministerie.
Guess again. Een combinatie van materialisme, egocentrisme, cultureel vacuüm en gebrek aan normen en waarden en verstand maakt die kinderen echt onhandelbaar.quote:Op zondag 18 november 2007 16:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is gewoon een normale stad voor de middenklasse. Zoals het hoort. Zonder werelvreemde elite en debiele tokkies (nou ja, bijna).
Wat stelt een kogelbrief nu voor in vergelijking met het vernielen van je eigendommen, dreigen met brandstichting, bedreigen van je kinderen, geweld tegen je personeel, enzovoorts. Dit zijn de zaken die het nieuws meestal niet halen. Logisch, want journalisten zijn partijdig en hebben sympathie voor extreem-links.quote:Op zondag 18 november 2007 16:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Terug naar de Bijlmer inderdaad.quote:Op zondag 18 november 2007 16:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan gaan alle inwoners terug naar Amsterdam. Is dat wat jij wil?
Eén grote vinexwijk voor forensen op een lap platte grond.quote:Op zondag 18 november 2007 16:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is gewoon een normale stad voor de middenklasse. Zoals het hoort. Zonder werelvreemde elite en debiele tokkies (nou ja, bijna).
Dat plan was overigens opgesteld door Roel Pieper.quote:Op zondag 18 november 2007 16:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Haar kilomterheffingplan was zelfs erg vooruitstrevend. Het schijnt zelfs zo te zijn dat andere landen letterlijk haar plan met succes hebben gekopieerd (zoals Ken Livingston die ernaar kwam informeren).
Deetman was dat niet die minister die cadmiumhoudende tasjes aan alle basisschool leerlingen gafquote:Op zondag 18 november 2007 16:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar sinds Deetman worden daar alleen kneuzen of camerageile bolhoeden neergeplant.
Ze is elitair, regentesk en arrogant, en ze heeft geholpen het onderwijs te slopen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:43 schreef Klopkoek het volgende:
Netelenbos was een prima minister. Ook al zo iemand die onterecht door het slijk is gehaald door de rechtse elite.
Jij oordeelt weer erg makkelijk, hautain en associaal vanuit je Ivoren Larense Toren.quote:Op zondag 18 november 2007 16:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Terug naar de Bijlmer inderdaad.
Dat zeg ik, minstens zo goed zijn als Deetman pleit niet voor je.quote:Op zondag 18 november 2007 16:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deetman was dat niet die minister die cadmiumhoudende tasjes aan alle basisschool leerlingen gaf?
Ja, ik wil ook wel weten hoe Zwaardvisch tot die conclusie komt.quote:Op zondag 18 november 2007 16:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deetman was dat niet die minister die cadmiumhoudende tasjes aan alle basisschool leerlingen gaf?
Dat die congestion charge een succes is, is ook een typische Labour leugen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:47 schreef Klopkoek het volgende:
Haar kilomterheffingplan was zelfs erg vooruitstrevend. Het schijnt zelfs zo te zijn dat andere landen letterlijk haar plan met succes hebben gekopieerd (zoals Ken Livingston die ernaar kwam informeren).
Ja, de grootste afknapper van zijn dood was zijn dood.quote:Op zondag 18 november 2007 16:52 schreef JohnDope het volgende:
Wat gewoon eigenlijk de grootste afknapper was van de dood van Fortuyn, was eigenlijk dat ik en velen met mij jarenlang onder het beleid van de linkse kerk geleefd hebben en was er eindelijk een keer een mogelijkheid omdat te veranderen via PimFortuyn, wordt hij gewoon doodgeschoten.
Altijd wat te lachen met die Klopkoek.quote:
Je denkt echt dat hij daadwerkelijk wat had kunnen veranderen?quote:Op zondag 18 november 2007 16:52 schreef JohnDope het volgende:
Wat gewoon eigenlijk de grootste afknapper was van de dood van Fortuyn, was eigenlijk dat ik en velen met mij jarenlang onder het beleid van de linkse kerk geleefd hebben en was er eindelijk een keer een mogelijkheid omdat te veranderen via PimFortuyn, wordt hij gewoon doodgeschoten.
Nee, echt? Dat was de grootste afknapper? Verbazend!quote:Op zondag 18 november 2007 16:52 schreef JohnDope het volgende:
Echt een scenario voor een B-film.
Bewijs het tegendeel. Het IS een succes. Alles wijst daarop.quote:Op zondag 18 november 2007 16:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat die congestion charge een succes is, is ook een typische Labour leugen.
Dat heb ik nou met het Hollandsch Diep. In noordelijke richting, natuurlijk.quote:Op zondag 18 november 2007 16:45 schreef Floripas het volgende:
Ik word wel eens gedetacheerd. Er komt een kilte over mijn ledematen zodra de trein het stukje water passeert.![]()
Allemaal achteraf gepraat, hij was namelijk een krachtig leider die ondergeschikten op hele goede manier kon aansturen en in toom houden. Dat hij iets zou veranderen stond vast.quote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je denkt echt dat hij daadwerkelijk wat had kunnen veranderen?
Als hij niet doodgeschoten was zou de overwinning kleiner uitgepakt hebben en zou de gevestigde orde hem gewoon buiten de regering hebben gehouden en zou z'n partij weer net zo goed als een kaartenhuis ingestort zijn.
en was de JSF er niet gekomen. Hé, ik zie een complotquote:Op zondag 18 november 2007 16:56 schreef Floripas het volgende:
Als Pim Fortuyn had gewonnen was dat generaal pardon er al heel lang geweest - en nog flink omvangrijker ook.
En dan waren daarna ook de grenzen potje dicht gegaan voor onbepaalde tijd.quote:Op zondag 18 november 2007 16:56 schreef Floripas het volgende:
Als Pim Fortuyn had gewonnen was dat generaal pardon er al heel lang geweest - en nog flink omvangrijker ook.
Wat een frustratie t.o.v. mensen die geslaagd zijn in het leven.quote:Op zondag 18 november 2007 16:51 schreef Klopkoek het volgende:
Jij oordeelt weer erg makkelijk, hautain en associaal vanuit je Ivoren Larense Toren.
In principe wel. Helaas geef je de overheid een middel in handen om de belasting onbeperkt te kunnen verhogen. Ook de is de privacy flink in het geding, maar dat zal de gemiddelde Nederlander wel niet zoveel kunnen schelen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef Floripas het volgende:
Tolpoorten zijn toch ultiem libertarisch?
Jawel, kort voor zijn dood heeft hij zijn steun gegeven.quote:Op zondag 18 november 2007 16:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
en was de JSF er niet gekomen. Hé, ik zie een complot![]()
Ook dat is achteraf gepraat. Het enige wat hij bewezen heeft in z'n leven is dat hij overal ruzie kon maken. Veel meer niet.quote:Op zondag 18 november 2007 16:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Allemaal achteraf gepraat, hij was namelijk een krachtig leider die ondergeschikten op hele goede manier kon aansturen en in toom houden. Dat hij iets zou veranderen stond vast.
Ik had het graag willen aanschouwen.
Ik heb ook niet op hem gestemd. Het idee alleen al stemmen op een lijkquote:En nogmaals er zijn ook genoeg mensen die niet op Fortuyn hebben gestemd tijdens de verkiezingen en daar was ik er 1 van.
Makkelijk.quote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef Klopkoek het volgende:
Bewijs het tegendeel. Het IS een succes. Alles wijst daarop.
Inderdaad, da's achterafgepraat.quote:Op zondag 18 november 2007 16:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Allemaal achteraf gepraat,
Ik had het graag willen aanschouwen.
D'r lopen nogal een paar fokkers rond die hem als de verlosser zagen. Dat ijlt toch een tijdje na.quote:Op zondag 18 november 2007 16:59 schreef Fastmatti het volgende:
Gaat het nog steeds over Pim. Kunenn we die kale nicht nu niet gewoon eens vergeten![]()
klopt.quote:Op zondag 18 november 2007 16:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jawel, kort voor zijn dood heeft hij zijn steun gegeven.
Deze?quote:Op zondag 18 november 2007 16:59 schreef Fastmatti het volgende:
Gaat het nog steeds over Pim. Kunenn we die kale nicht nu niet gewoon eens vergeten![]()
Driewerf nee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Neu, d'r zit wel een gemeenschappelijk motief daar hoor.
[..]
-je gaat een bank overvallen?
-je gaat een rijke man trouwen in gemeenschap van goederen?
-je hebt de staatloterij gewonnen en wacht nu op de uitbetaling?
![]()
Collega van me heeft zoiets gedaan. Begin veertig, genoeg opgepot, alle bezittingen in Nederland verkocht en is een paar maanden geleden vertrokken naar Nicaragua.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt een eilandje gekocht en gaat daar wonen?
ik ijl minder lang dan dat ik onder het beleid van de linkse kerk heb moeten lijden.quote:Op zondag 18 november 2007 17:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
D'r lopen nogal een paar fokkers rond die hem als de verlosser zagen. Dat ijlt toch een tijdje na.
DRAAIKONTquote:Op zondag 18 november 2007 16:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jawel, kort voor zijn dood heeft hij zijn steun gegeven.
Er mag wel wat meer ruzie komen onder de knusse Haagse kaasstolp.quote:Op zondag 18 november 2007 17:02 schreef du_ke het volgende:
Ook dat is achteraf gepraat. Het enige wat hij bewezen heeft in z'n leven is dat hij overal ruzie kon maken. Veel meer niet.
Een nacht van de lange messen?quote:Op zondag 18 november 2007 17:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er mag wel wat meer ruzie komen onder de knusse Haagse kaasstolp.
Wat was jou motief eigenlijk om achter die knakker aan te lopen? Dacht je echt dat hij iets nieuws zou brengen ofzo?quote:Op zondag 18 november 2007 17:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Deze?
http://fotoboek.fok.nl/Danny
quote:
quote:Dank dat u zich even voorstelt, mijn naam is nochtans Ad Melkert.
Oh dat zeker.quote:Op zondag 18 november 2007 17:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is dan erg sneu voor jequote:Op zondag 18 november 2007 17:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik ijl minder lang dan dat ik onder het beleid van de linkse kerk heb moeten lijden.
In het regeerakkoord staat dat men geen ruzie mag makenquote:Op zondag 18 november 2007 17:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een van de weinige mensen die mij wel eens van mening doet veranderen heeft dat gedaan, en ik vond dat hij er erg goede redenen voor kon aanvoeren.quote:Op zondag 18 november 2007 17:02 schreef du_ke het volgende:
Ik heb ook niet op hem gestemd. Het idee alleen al stemmen op een lijk.
Ik vond het goed dat hij met Paars afrekende. En al die SCP-rapportjes dat we zo vreselijk gelukkig waren van tafel veegde en de realiteit toonde.quote:Op zondag 18 november 2007 17:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat was jou motief eigenlijk om achter die knakker aan te lopen? Dacht je echt dat hij iets nieuws zou brengen ofzo?
Nouja sneu, dat is nou eenmaal democratie en als er niks te kiezen valt dan valt er niks te kiezen. Wat wel sneu was, dat op het moment dat er eindelijk een keer wat te kiezen viel, dat moment snel eindigde met een big bang en er uiteindelijk weer niks te kiezen viel.quote:
Geef mij maar deze:quote:
Jij denkt meteen weer aan geweld?quote:Op zondag 18 november 2007 17:08 schreef Klopkoek het volgende:
Een nacht van de lange messen?
Jaloezie is voor veel mensen inderdaad moeilijk te onderdrukken. Hoe linkser, hoe meer jaloers.quote:Op zondag 18 november 2007 17:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Geef mij maar deze:
[ afbeelding ]
Ik geniet er altijd van als ik dit soort patserbakken in de prak zie:
[ afbeelding ]
Gewoon opportunistische motieven.quote:Op zondag 18 november 2007 17:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik vond het goed dat hij met Paars afrekende. En al die SCP-rapportjes dat we zo vreselijk gelukkig waren van tafel veegde en de realiteit toonde.
De realiteit zelfsquote:Op zondag 18 november 2007 17:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik vond het goed dat hij met Paars afrekende. En al die SCP-rapportjes dat we zo vreselijk gelukkig waren van tafel veegde en de realiteit toonde.
Een claim op het bezitten van de waarheid en een onderscheid maken tussen goed en fout is typisch iets conservatiefsquote:
Get your facts straight. Nederland werd vooral gezien als het schoolvoorbeeld van een karteldemocratie.quote:Op zondag 18 november 2007 16:31 schreef Klopkoek het volgende:
Het is waar dat Nederland door politicologen wordt gezien als het schoolvoorbeeld van een 'karteldemocratie' (Katz, Mair) maar tegelijkertijd zie je dat in Nederland wel belachelijk veel nieuwe partijtjes telkens weer toetreden (bejaardenpartijtjes in '94, CD, DS'70, D'66 etc).
Die zijn toch ook niet allemaal vermoord en overhoop geschoten omdat 'zij de beerput zouden opentrekken'? (wat JohnDope suggereert)
Alleen voor economische vluchtelingen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En dan waren daarna ook de grenzen potje dicht gegaan voor onbepaalde tijd.
Ja vet genieten 'ouwe'quote:Op zondag 18 november 2007 17:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Werd? De term karteldemocratie bestaat pas een jaar of 10, dan moet er wel veel veranderd zijnquote:Op zondag 18 november 2007 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Get your facts straight. Nederland werd vooral gezien als het schoolvoorbeeld van een karteldemocratie.
Wat een afgunst, haat en frustratie. Dat vormt toch wel de kern van veel socialisten.quote:Op zondag 18 november 2007 17:12 schreef Klopkoek het volgende:
Voor alles.quote:Op zondag 18 november 2007 17:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Alleen voor economische vluchtelingen.
Ik vraag me af wat Floripas --- zeker in het licht van haar flevolandse ervaringen--- eigenlijk vindt van die verongelijkte fortuyn-verheerlijking. En het soort geauwehoer wat jij nu doet.quote:Op zondag 18 november 2007 17:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat is dus minstens 98%quote:Op zondag 18 november 2007 17:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 18 november 2007 17:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is dus minstens 98%Gewone vluchtelingen zijn namelijk niet in staat hier te komen. Die zitten ergens in de woestijn in een vluchtelingenkamp.
Oh ja, volgens cultuurrelativistisch links bestaat de waarheid natuurlijk niet.quote:Op zondag 18 november 2007 17:15 schreef Klopkoek het volgende:
Een claim op het bezitten van de waarheid en een onderscheid maken tussen goed en fout is typisch iets conservatiefs
Je bent socialist tegenwoordig?quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat een afgunst, haat en frustratie. Dat vormt toch wel de kern van veel socialisten.
Hoezo? Een politieke vluchteling is niet per definitie arm. Meestal zelfs niet.quote:Op zondag 18 november 2007 17:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is dus minstens 98%Gewone vluchtelingen zijn namelijk niet in staat hier te komen. Die zitten ergens in de woestijn in een vluchtelingenkamp.
Als je motieven puur economisch zijn dan ben je ook geen vluchteling maar gewoon een arbeidsmigrant.quote:Op zondag 18 november 2007 17:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hij heeft van het begin af aan kritiek geuit op de manier waarop Paars de problemen onder het vloerkleed veegde, dus wie is hier nu opportunistisch?quote:Op zondag 18 november 2007 17:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gewoon opportunistische motieven.
Dat zou denk ik ook met Fortuyn gebeurd zijn: zelf een elitaire, luie Larense graaier worden die op de gewone man neerkijkt.
Terwijl de gezinshereniging toch echt het probleem is.quote:Op zondag 18 november 2007 17:16 schreef Floripas het volgende:
Deze is genoteerd.quote:Op zondag 18 november 2007 17:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh ja, volgens cultuurrelativistisch links bestaat de waarheid natuurlijk niet.Aan dat soort stellingen zie je dat ze vaak niet geschoold zijn in de harde wetenschappen.
Au. Originele taal- en spelfouten #20quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Floripas --- zeker in het licht van haar flevolandse ervaringen--- eigenlijk vindt van die verongelijkte fortuyn-verheerlijking. En het soort geauwehoer wat jij nu doet.
Ik vermoed dat ze iets zal zeggen als 'Hrm, van bezit, 'n goede gezondheid, een goede baan, redelijk huis en een relatie wordt je niet per-se gelukkig --- het gaat erom wat je denkt te missen.' Ofzoiets.
Ik ben er wel van overtuigd dat 'geluk' iets is wat meer gelinkt is aan dingen als 'status' dan aan vaststaande items als het aantal k euro salaris. En omdat er nu eenmaal altijd iemand bovenaan, danwel onderaan de piramide moet zitten, zullen er altijd mensen ongelukkig zijn.
Hoe wil je op een vliegtuig stappen (en je dus legitimeren) als je vervolgd wordt? Het handjevol politieke vluchtelingen dat we hebben komen meestal uit de oude Sovjetstaten, maar dat is echt maar een hele kleine groep. De rest zijn allemaal gelukszoekers.quote:Op zondag 18 november 2007 17:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo? Een politieke vluchteling is niet per definitie arm. Meestal zelfs niet.
Doe eens niet zo naief.quote:Op zondag 18 november 2007 17:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je motieven puur economisch zijn dan ben je ook geen vluchteling maar gewoon een arbeidsmigrant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |