Och ik werk hier ook op een celeron lappie voor basisdingen, puur tekstverwerken, internet, msn, winamp en keertje een filmpje kijken. Zijn ze goed genoeg voorquote:Op woensdag 21 november 2007 18:28 schreef soylent het volgende:
Celeron = kenkertraag (of je moet echt alleen maar willen surfen en mailen). Hoeveelheid geheugen is dan wel weer okay. Vreemde combinatie. Maar ik denk dat je er onder Vista niet heel blij van wordt.
Ik zou ietsje hoger mikken, als je het geld ervoor hebt...
Jij wel, voor ts is deze lapot wel op nivoquote:
Niet naar geheugen kijken, dat is spotgoedkoop voor laptops op dit moment: 20 euro voor 1GB. Je kan beter kijken naar een betere processor.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:28 schreef soylent het volgende:
Celeron = kenkertraag (of je moet echt alleen maar willen surfen en mailen). Hoeveelheid geheugen is dan wel weer okay. Vreemde combinatie. Maar ik denk dat je er onder Vista niet heel blij van wordt.
Ik zou ietsje hoger mikken, als je het geld ervoor hebt...
Hangt er van af...quote:Op woensdag 21 november 2007 21:19 schreef ikhouvannoodles het volgende:
goedkoop = duurkoop, ik zou gewoon ff doorsparen voor een echte laptop.
Doe es een beetje onderbouwen?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:19 schreef okkie-man het volgende:
Koop nooit een Acer, die dingen gaan snel kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |