Ik snapte het niet helemaal. Is toch haar toiletpapier. ??quote:maar ondertussen heeft ze wel play papier in haar slaapkamer staan waar haar huisgenootjes ook aan betalen. dit voelt als een afknapper aan voor mij.
Ik heb laatst bij de super zo'n super pak plee papier gehaald. Minstens 120 rollen. Echt geil.quote:Op maandag 19 november 2007 11:00 schreef aardappeltje het volgende:
nou als zij wel zo eerlijk geweest en de playpapier op de wc liet staan wat haar huisgenootjes oook doen. dan zat hij niet op een zondag dag zonder play papier.
A-Team?quote:Op maandag 19 november 2007 11:39 schreef Schuttingbeer het volgende:
Doe ik ook!
Ik noem het mijn Secret Stash! dat is voor als de huisgenoten niets halen als het op is.. dan kan ik altijd nog m'n geheime plee-papier-units gebruiken
Tevens bewaar ik een rol aan mijn utility-belt!
quote:Op maandag 19 november 2007 11:39 schreef Schuttingbeer het volgende:
Doe ik ook!
Ik noem het mijn Secret Stash! dat is voor als de huisgenoten niets halen als het op is.. dan kan ik altijd nog m'n geheime plee-papier-units gebruiken
Tevens bewaar ik een rol aan mijn utility-belt!
Iedereen met laffe borrelaars als huisgenoten weet datquote:Op maandag 19 november 2007 12:34 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
iedereen met huisgenoten heeft dat, en iedereen zonder huisgenoten snapt dat niet
quote:Op maandag 19 november 2007 13:29 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Iedereen met laffe borrelaars als huisgenoten weet dat![]()
't gaat ook niet om het geld.. 't gaat erom dat je je kont kan afvegen wanneer je er zin in hebt en dat je niet eerst naar de supermarkt moet voordat je naar de wc wilquote:Op maandag 19 november 2007 14:57 schreef michiel5 het volgende:
Wat kost een rol wc papier? 20 ct? Stelletje paupers hierzo.
Hieronder staat een banner van Rioolproblemen.nlquote:Op maandag 19 november 2007 15:50 schreef JoPiDo het volgende:
hieronder staat in de google-ads:
'400 vel 2-laags 42 rol v/a 12,99 euro'
42 rollen voor 13 euro
quote:Op maandag 19 november 2007 18:28 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Hieronder staat een banner van Rioolproblemen.nl
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:56 schreef Penetratoro het volgende:
Play papier: Met je pik spelen... Sperma op papier. Probleem opgelost : Play papier? Of moeten wij dat Spernix ofzo noemen? :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |