quote:Op donderdag 22 november 2007 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Ga je bij zijn ex wonen?
Idd, mensen die gaan studeren en dan niet meteen een huis kopen zijn dom.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:42 schreef Kingstown het volgende:
Mensen die in een studentenwoning leven....![]()
Ja dat snap ik anders zou het pas echt ranzig zijn, nietwaar...maar wat zeur je eigenlijk: ga toch verhuizen je gaat toch verhuizenquote:Op donderdag 22 november 2007 18:50 schreef snadrem het volgende:
Wij behoren tot de soort met een wc in de badkamer.
Hmm.. als eens gedaan toen ik hier net kwam wonen. Of het misschien handiger was als iedereen gewoon de boel netjes hield in huis, dan was het ook niet van dat "groot onderhoud" als je een keer met zijn allen grote schoonmaak hield. De volgende dag hingen mijn trapgat en hal helemaal vol met briefjes met "hoer" er op (steekhoudend argument zegquote:Op donderdag 22 november 2007 19:24 schreef Rossoneri het volgende:
Spreek hem aan op zijn gedrag, en wil dit niet helpen:![]()
Echt waar?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:36 schreef snadrem het volgende:
[..]
En ja, de huisbaas deed en doet er niets aan, aangezien dat figuur af en toe eens wat "bij klust". Toen de wc kapot was heeft hij het gerepareert met een blikje tonijn en een sleutelhanger. Uiteindelijk heb ik toen maar gewoon zelf het benodigde onderdeel gekocht en het gerepareerd.
Ik weet hoe je huisgenoot eruit ziet:quote:Op donderdag 22 november 2007 19:36 schreef snadrem het volgende:
En ja, de huisbaas deed en doet er niets aan, aangezien dat figuur af en toe eens wat "bij klust". Toen de wc kapot was heeft hij het gerepareert met een blikje tonijn en een sleutelhanger. Uiteindelijk heb ik toen maar gewoon zelf het benodigde onderdeel gekocht en het gerepareerd.
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:14 schreef afcajos het volgende:
verkapt ik-ben-anaal-vernederd-door-mijn-vieze-huisgenoot-en-ben-bang-dat-hij-weer-toe-slaat topic
quote:Op donderdag 22 november 2007 19:36 schreef snadrem het volgende:
De volgende dag hingen mijn trapgat en hal helemaal vol met briefjes met "hoer"
quote:Op donderdag 22 november 2007 19:23 schreef BOKA het volgende:
[..]
Idd, mensen die gaan studeren en dan niet meteen een huis kopen zijn dom.
Überhaupt, studeren.![]()
![]()
PEASANT!quote:Op donderdag 22 november 2007 18:23 schreef RickoKun het volgende:
Ik voelde erg met je mee, tot ik die laatste zin las, nu ben ik toch wel weer blij voor je!had ik maar een appartement / kamer
Ow wacht, ik moet reageren..quote:Op donderdag 22 november 2007 20:19 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Leuk de TS is een vrouw en dan een grap maken over anale seks doet het altijd goed
![]()
![]()
Naar binnenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
2 bij 2 zei je he? Laatste dag moet je zijn bed zo verschuiven dat hij in de lengte tegen de deur aanzit, daarna nok je hem door het raam (als hij een raam heeft) en doe je het raam dicht als het van buiten kan.
Alleen dan de hamvraag: gaat zijn deur naar binnen open of naar buiten?
Idd, lekker bier drinken, domme dingen doen.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel erg dom ja....heb het nooit begrepen dat er mensen zijn die tegen hun zin bij anderen in een studentenwoning gaan leven....en dan nog klagen ook....![]()
Wat je zegt. Ik heb het een tijdje gedaan, maar beviel absoluut niet. Nu reis ik dus iedere dag weer op en neer van Goes naar Amsterdam. Het is zo'n 6 uur reistijd per dag, maar gelukkig heb ik maar een voltijd studie waar ik zo'n 40 uur per week mee bezig ben. Het enige kutte is dat ik 's ochtends vroeg om 5 uur moet opstaan en pas 's avonds pas om 21 uur thuis ben.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel erg dom ja....heb het nooit begrepen dat er mensen zijn die tegen hun zin bij anderen in een studentenwoning gaan leven....en dan nog klagen ook....![]()
ignorance is blissquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:56 schreef BOKA het volgende:
[..]
Idd, lekker bier drinken, domme dingen doen.
Sukkels.
Dan zou ik wat sambal op je poepertje smeren. Dan leert hij het wel af.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:24 schreef snadrem het volgende:
[..]
Ow wacht, ik moet reageren..
Ik ben ganz nicht anaal vernederd! Door hem!
Zo goed?
Hehe thanksquote:Op donderdag 22 november 2007 23:22 schreef MASD het volgende:
ik zat net jouw fobo te checken en je gaat mij niet vertellen dat je niet even een "gratis" monteur kan krijgen
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:12 schreef RemcoW85 het volgende:
Had me reactie bijna klaar, totdat ik je laatste zin las![]()
Suc6 en veel plezier met de extra vrijheid die je gaat krijgen.
Wie doet zoiets? Na het poepen opstaan van de plee, je omdraaien, en dan gebukt je reet afvegen?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:30 schreef snadrem het volgende:
Trouwens, ik ben wel een keer anaal vernederd door hem. Maar dan in de zin van "ik liep de badkamer in om te gaan douchen, en toen stond hij net gebukt zijn reet af te vegen richting de deur omdat hij net had zitten schijten zonder de deur op slot te doen".![]()
Ja, iedere keer als ik een blik tonijn in het waterreservoir van mijn toilet zie, zal ik aan hem denkenquote:Op zondag 25 november 2007 10:51 schreef klipper het volgende:
Volgens mij ga jij je huisgenoot nog wel missen.![]()
Het doet je weliswaar niks, maar toch genoeg om er een topic over te openen
en regelmatig te reageren, droom je ook over hem?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |