abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54785565
Bah, mijn vieze huisgenoot is weer in dit studentenkrot komen wonen. Zo'n ranzig figuur met een strafblad van een paar pagina's die de hele sfeer hier in huis om zeep helpt. Hij woont op een kamer van 2 bij 2 (het is een wonder dat er een bed in past, meer dan dat bed past er ook echt niet in). Een paar maanden geleden heeft hij zijn zolen gelicht omdat hij ging samenwonen met zijn vriendin, maar blijkbaar is dat mens ineens verstandig geworden en heeft ze het uitgemaakt, want meneer woont ineens weer hier.

Meneer sleept altijd zooi die ze op zijn werk weggooien omdat het kapot is mee hier naar toe en stalt het dan uit in de gangen. Verder pakt hij gewoon jouw spullen als hij vind dat hij ze nodig heeft, plakt hij de douche vol met roggels en is hij gewoon ronduit smerig. Als je zit te schijten, DOE DAN DE DEUR OP SLOT VAN DE BADKAMER, DAT SLOT ZIT ER GODVERREDOMME NIET VOOR NIETS!!! Zelfs neanderthalers zouden zich schamen voor dit voorbeeld van absolute non-evolutie.

Maaaaar ik ga volgende week zelf verhuizen naar een appartementje dus wat zeur ik eigenlijk
pi_54785606
Had me reactie bijna klaar, totdat ik je laatste zin las

Suc6 en veel plezier met de extra vrijheid die je gaat krijgen .
pi_54785718
Vermoord hem in z'n slaap..
  donderdag 22 november 2007 @ 18:17:26 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_54785739
Huurmoordenaars zijn niet meer zo duur de laatste tijd (Polen he!? ), dus tja... Succes ermee.
pi_54785744
Ga je bij zijn ex wonen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 22 november 2007 @ 18:23:02 #6
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_54785866
Ik voelde erg met je mee, tot ik die laatste zin las, nu ben ik toch wel weer blij voor je!

had ik maar een appartement / kamer
pi_54785872
Als je weggaat:

giet stroop over die shit die hij in de gang zet.

Of op zijn kamer...
pi_54785913
Alles onderkotsen en onder kakken!

Dat zal hem leren, tuig!
Hondenpis en kattenstront
Vind men beide op de grond
Vogelschijt dat is berucht
Want dat komt vallend uit de lucht
pi_54786163
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Ga je bij zijn ex wonen?
Een signature is spang man.
pi_54786294
Mensen die in een studentenwoning leven....
pi_54786311
verkapt: ik-ga-verhuizen-holadieee-wat-ben-ikeen-blije-gup-topic

Ik vind poepen in de badkamer (ook met slot er op) sowieso nogal ranzig trouwens
Gelukkig zonder haar
pi_54786390
Wij behoren tot de soort met een wc in de badkamer.

Hij heeft net zijn was gedaan, maar bij gebrek aan wasmiddel gewoon zijn vieze kleren zonder zeep gewassen. Nu zit alle troep in de droger, maar denk maar niet dat hij een raam open zet in de badkamer als de droger aan staat. Gevolg: het hele huis stinkt nu naar vieze natte sokken Ik hoop dat de hele boel gaat schimmelen, volgende week toch mijn zorg niet meer.
pi_54786699
gewoon bier hakken elke avond merk je er weinig meer van
pi_54787047
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:42 schreef Kingstown het volgende:
Mensen die in een studentenwoning leven....
Idd, mensen die gaan studeren en dan niet meteen een huis kopen zijn dom.
Überhaupt, studeren.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  donderdag 22 november 2007 @ 19:24:40 #15
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_54787074
Spreek hem aan op zijn gedrag, en wil dit niet helpen:
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_54787289
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:50 schreef snadrem het volgende:
Wij behoren tot de soort met een wc in de badkamer.
Ja dat snap ik anders zou het pas echt ranzig zijn, nietwaar...maar wat zeur je eigenlijk: ga toch verhuizen je gaat toch verhuizen
Gelukkig zonder haar
pi_54787341
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:24 schreef Rossoneri het volgende:
Spreek hem aan op zijn gedrag, en wil dit niet helpen:
Hmm.. als eens gedaan toen ik hier net kwam wonen. Of het misschien handiger was als iedereen gewoon de boel netjes hield in huis, dan was het ook niet van dat "groot onderhoud" als je een keer met zijn allen grote schoonmaak hield. De volgende dag hingen mijn trapgat en hal helemaal vol met briefjes met "hoer" er op (steekhoudend argument zeg ). Heb ook al diverse malen aangegeven dat ik wil dat hij eerst vraagt of hij mijn spullen mag nemen, zodat ik gewoon fatsoenlijk "nee" kan zeggen. En als het nou bij lenen bleef: de paar keer dat hij mijn stofzuiger te pakken heeft gekregen kon ik het ding laten repareren: waren er spijkers mee opgezogen en de andere keer had hij er water mee opgezogen genie...

En ja, de huisbaas deed en doet er niets aan, aangezien dat figuur af en toe eens wat "bij klust". Toen de wc kapot was heeft hij het gerepareert met een blikje tonijn en een sleutelhanger. Uiteindelijk heb ik toen maar gewoon zelf het benodigde onderdeel gekocht en het gerepareerd.
pi_54787402
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:36 schreef snadrem het volgende:

[..]

En ja, de huisbaas deed en doet er niets aan, aangezien dat figuur af en toe eens wat "bij klust". Toen de wc kapot was heeft hij het gerepareert met een blikje tonijn en een sleutelhanger. Uiteindelijk heb ik toen maar gewoon zelf het benodigde onderdeel gekocht en het gerepareerd.
Echt waar?
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 22 november 2007 @ 19:50:27 #19
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_54787569
quote:

Ik weet hoe je huisgenoot eruit ziet:
pi_54787854
Hahahaha was het maar waar
  donderdag 22 november 2007 @ 20:11:23 #21
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54788042
hij pwnd je wel
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_54788053

is dit hem?
pi_54788119
verkapt ik-ben-anaal-vernederd-door-mijn-vieze-huisgenoot-en-ben-bang-dat-hij-weer-toe-slaat topic
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 22 november 2007 @ 20:19:19 #24
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_54788237
quote:
Op donderdag 22 november 2007 20:14 schreef afcajos het volgende:
verkapt ik-ben-anaal-vernederd-door-mijn-vieze-huisgenoot-en-ben-bang-dat-hij-weer-toe-slaat topic
Leuk de TS is een vrouw en dan een grap maken over anale seks doet het altijd goed
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  donderdag 22 november 2007 @ 20:23:23 #25
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_54788335
quote:
De volgende dag hingen mijn trapgat en hal helemaal vol met briefjes met "hoer"
Bel een paar vrienden en sla hem de tent uit, gewelddadig maar wel effectief
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_54789251
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:23 schreef BOKA het volgende:

[..]

Idd, mensen die gaan studeren en dan niet meteen een huis kopen zijn dom.
Überhaupt, studeren.

Heel erg dom ja....heb het nooit begrepen dat er mensen zijn die tegen hun zin bij anderen in een studentenwoning gaan leven....en dan nog klagen ook....
  donderdag 22 november 2007 @ 21:10:19 #27
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_54789328
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:23 schreef RickoKun het volgende:
Ik voelde erg met je mee, tot ik die laatste zin las, nu ben ik toch wel weer blij voor je!

had ik maar een appartement / kamer
PEASANT!
pi_54789641
quote:
Op donderdag 22 november 2007 20:19 schreef Shadowlyse het volgende:

[..]

Leuk de TS is een vrouw en dan een grap maken over anale seks doet het altijd goed
Ow wacht, ik moet reageren..

Ik ben ganz nicht anaal vernederd! Door hem!

Zo goed?
pi_54789797
Trouwens, ik ben wel een keer anaal vernederd door hem. Maar dan in de zin van "ik liep de badkamer in om te gaan douchen, en toen stond hij net gebukt zijn reet af te vegen richting de deur omdat hij net had zitten schijten zonder de deur op slot te doen".

"KOEKJE ERBIJ!?"
Geloof niet dat hij dat waardeerde, maar ik ook niet.
pi_54791361
2 bij 2 zei je he? Laatste dag moet je zijn bed zo verschuiven dat hij in de lengte tegen de deur aanzit, daarna nok je hem door het raam (als hij een raam heeft ) en doe je het raam dicht als het van buiten kan.

Alleen dan de hamvraag: gaat zijn deur naar binnen open of naar buiten?
pi_54791494
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
2 bij 2 zei je he? Laatste dag moet je zijn bed zo verschuiven dat hij in de lengte tegen de deur aanzit, daarna nok je hem door het raam (als hij een raam heeft ) en doe je het raam dicht als het van buiten kan.

Alleen dan de hamvraag: gaat zijn deur naar binnen open of naar buiten?
Naar binnen
  donderdag 22 november 2007 @ 23:22:32 #32
165512 MASD
Music is dead.
pi_54791731
ik zat net jouw fobo te checken en je gaat mij niet vertellen dat je niet even een "gratis" monteur kan krijgen
Long live music.
pi_54791757
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:09 schreef snadrem het volgende:

[..]

Naar binnen
Hehe
pi_54793940
quote:
Op donderdag 22 november 2007 21:06 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Heel erg dom ja....heb het nooit begrepen dat er mensen zijn die tegen hun zin bij anderen in een studentenwoning gaan leven....en dan nog klagen ook....
Idd, lekker bier drinken, domme dingen doen.
Sukkels.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_54794320
quote:
Op donderdag 22 november 2007 21:06 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat je zegt. Ik heb het een tijdje gedaan, maar beviel absoluut niet. Nu reis ik dus iedere dag weer op en neer van Goes naar Amsterdam. Het is zo'n 6 uur reistijd per dag, maar gelukkig heb ik maar een voltijd studie waar ik zo'n 40 uur per week mee bezig ben. Het enige kutte is dat ik 's ochtends vroeg om 5 uur moet opstaan en pas 's avonds pas om 21 uur thuis ben.

(Disclaimer: NEE, natuurlijk niet! Idioot!)
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_54794402
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:40 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Echt waar?
hahaha ja, dat verzin je namelijk niet.

hilarisch topic
underground forever baby
  vrijdag 23 november 2007 @ 04:10:41 #37
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_54794474
Je huisgenoot is het A-team, laat het maar zitten, je wint toch niet.
pi_54794480
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 01:56 schreef BOKA het volgende:

[..]

Idd, lekker bier drinken, domme dingen doen.
Sukkels.
ignorance is bliss
underground forever baby
  vrijdag 23 november 2007 @ 04:34:28 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_54794517
quote:
Op donderdag 22 november 2007 21:24 schreef snadrem het volgende:

[..]

Ow wacht, ik moet reageren..

Ik ben ganz nicht anaal vernederd! Door hem!

Zo goed?
Dan zou ik wat sambal op je poepertje smeren. Dan leert hij het wel af.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_54794567
vast bevriend met dat stuk verdriet dat in hier in huis woont..

beetje stappen, op je plaat gaan, huis onderbraken met bloed.
kakken en niet doortrekken voordat je op weekend naar je ouders gaat.

etc.

erg fijn allemaal
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
pi_54795284
Ik hoop dat je huisgenoot dit topic leest en jou vermoordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2007 08:40:48 ]
pi_54795482
Roggels? Je huisgenoot roggelt het wiel?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_54795500
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:22 schreef MASD het volgende:
ik zat net jouw fobo te checken en je gaat mij niet vertellen dat je niet even een "gratis" monteur kan krijgen
Hehe thanks Gratis monteur is me nog niet gelukt, wel gratis onderhoud aan mijn auto, gratis speakers, een keer gehad toen ik vroeg of iemand kon wisselen voor geld in de parkeergarage dat hij voor mij betaalde - terwijl hij makkelijk kon wisselen Zonder ergens verder om gevraagd te hebben. Vrouw zijn heeft ook wel zo zijn voordelen

Leuke bijkomstigheid van de huisgenoot: als je 's morgens met je nuchtere maag naar de wc gaat en merkt dat hij zijn boodschappen niet doortrekt. De wc zit naast zijn kamer, dus die heb ik om half 7 mooi even een paar keer achter elkaar doorgetrokken. Ranzig figuur, je maakt je moeder nog aan het huilen.
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:35:57 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_54796030
als ik zo een leuke huisgenote had. Zou ik mijn uiterste best doen om het zo gezellig mogelijk te maken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_54796084
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:12 schreef RemcoW85 het volgende:
Had me reactie bijna klaar, totdat ik je laatste zin las

Suc6 en veel plezier met de extra vrijheid die je gaat krijgen .
pi_54796285
Ik had precies hetzelfde.

Een hele dikke werkloze alcoholistische crimineel, die de hele dag tegen z'n zoontje en dochtertje schreeuwde, die woonden samen met hem in dat hok van 3 bij 4, en het enige wat hij de hele dag deed, was bier drinken en teringhard jannis draaien. Paar keer flinke ruzie met 'm gehad, omdat hij m'n spullen gebruikte/steelde, z'n muziek altijd te hard aan had staan, z'n dochtertje sloeg, en de hele gang vol teringzooi van 'm lag.

Nu ben ik gelukkig weg.
pi_54819612
Was dat dochtertje wel nog een beetje lekker?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_54819883
Volgens mij ga jij je huisgenoot nog wel missen.
Het doet je weliswaar niks , maar toch genoeg om er een topic over te openen en regelmatig te reageren, droom je ook over hem?
pi_54820016
quote:
Op donderdag 22 november 2007 21:30 schreef snadrem het volgende:
Trouwens, ik ben wel een keer anaal vernederd door hem. Maar dan in de zin van "ik liep de badkamer in om te gaan douchen, en toen stond hij net gebukt zijn reet af te vegen richting de deur omdat hij net had zitten schijten zonder de deur op slot te doen".
Wie doet zoiets? Na het poepen opstaan van de plee, je omdraaien, en dan gebukt je reet afvegen?

Dat moet een teken van psychopathologie zijn, kan niet anders
pi_54820223
quote:
Op zondag 25 november 2007 10:51 schreef klipper het volgende:
Volgens mij ga jij je huisgenoot nog wel missen.
Het doet je weliswaar niks , maar toch genoeg om er een topic over te openen en regelmatig te reageren, droom je ook over hem?
Ja, iedere keer als ik een blik tonijn in het waterreservoir van mijn toilet zie, zal ik aan hem denken

Maar tot dusver nog nooit gedroomd over hem. Had eigenlijk op zijn minst wel hallucinaties verwacht met die rare luchten hier in huis af en toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')