quote:Op donderdag 22 november 2007 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Ga je bij zijn ex wonen?
Idd, mensen die gaan studeren en dan niet meteen een huis kopen zijn dom.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:42 schreef Kingstown het volgende:
Mensen die in een studentenwoning leven....![]()
Ja dat snap ik anders zou het pas echt ranzig zijn, nietwaar...maar wat zeur je eigenlijk: ga toch verhuizen je gaat toch verhuizenquote:Op donderdag 22 november 2007 18:50 schreef snadrem het volgende:
Wij behoren tot de soort met een wc in de badkamer.
Hmm.. als eens gedaan toen ik hier net kwam wonen. Of het misschien handiger was als iedereen gewoon de boel netjes hield in huis, dan was het ook niet van dat "groot onderhoud" als je een keer met zijn allen grote schoonmaak hield. De volgende dag hingen mijn trapgat en hal helemaal vol met briefjes met "hoer" er op (steekhoudend argument zegquote:Op donderdag 22 november 2007 19:24 schreef Rossoneri het volgende:
Spreek hem aan op zijn gedrag, en wil dit niet helpen:![]()
Echt waar?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:36 schreef snadrem het volgende:
[..]
En ja, de huisbaas deed en doet er niets aan, aangezien dat figuur af en toe eens wat "bij klust". Toen de wc kapot was heeft hij het gerepareert met een blikje tonijn en een sleutelhanger. Uiteindelijk heb ik toen maar gewoon zelf het benodigde onderdeel gekocht en het gerepareerd.
Ik weet hoe je huisgenoot eruit ziet:quote:Op donderdag 22 november 2007 19:36 schreef snadrem het volgende:
En ja, de huisbaas deed en doet er niets aan, aangezien dat figuur af en toe eens wat "bij klust". Toen de wc kapot was heeft hij het gerepareert met een blikje tonijn en een sleutelhanger. Uiteindelijk heb ik toen maar gewoon zelf het benodigde onderdeel gekocht en het gerepareerd.
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:14 schreef afcajos het volgende:
verkapt ik-ben-anaal-vernederd-door-mijn-vieze-huisgenoot-en-ben-bang-dat-hij-weer-toe-slaat topic
quote:Op donderdag 22 november 2007 19:36 schreef snadrem het volgende:
De volgende dag hingen mijn trapgat en hal helemaal vol met briefjes met "hoer"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |