abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45028194
Ik snap dat vrouwen op mannen vallen die van binnen en buiten sterk zijn.. status, dominantie, innerlijke kracht, een tikkeltje gevoelig en misschien een dikke portomonee. Een man van dit type is uiteindelijk vaak het beste om samen een gezin met kinderen mee op te bouwen. Dat is genetisch bepaald bij de gemiddelde vrouw omdat dit het beste is.

Maar nu val ik als jongen op mooie mesijes..
..
... waarom ?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:54:20 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45028250
Natuur. Opgelost
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:55:55 #3
164687 milfoid
Ja, maar toch
pi_45028277
Je valt alleen op onwijs mooie dames als je ballen nog niet zijn ingedaald, daarna neem je ook genoegen met minder mooie meisjes :|
What seems to be the officer, problem?
pi_45028283
... een gespierde vrouw het voor mij niet doet. Geld maak ik ook liever zelf, dus dan maar mooiheid.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:56:29 #5
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_45028286
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:54 schreef -skippybal- het volgende:
Natuur. Opgelost
val jij op bomen ?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:56:32 #6
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_45028288
omdat je een piemel tussen je benen hebt, en een vrouw wil gewoon verzorgt worden...

poi..waarom alles uitleggen als je gewoon je vader kan vragen??
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:56:51 #7
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45028293
Mannen worden verliefd met hun ogen, vrouwen worden verliefd met hun oren. Thats about it.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:57:35 #8
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45028308
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:56 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

val jij op bomen ?
Nee op mooie meisjes die het niet al te laten opvallen en waar je ook nog een serieus gesprek mee kan hebben.
Bier drinken = bonuspunten
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_45028313
Omdat je denkt (onbewust) dat mooie meisjes gezond zijn. Mooie meisjes zijn waarschijnlijk gezond. En je wil graag gezonde kinderen krijgen. Daarom val je op mooie meisjes.
Science is a philosophy of discovery, intelligent design/God did it is a philosophy of ignorance.
Neil deGrasse Tyson
pi_45028329
wat voor jouw mooi is hoeft voor een ander niet mooi te zijn, dit heet smaak. en daarom val jij voor mooie meisjes, JIJ vind ze mooi het is JOU smaak. Sjaakie daarin tegen kan die meisje die jij mooi vind OER LELIJK vinden

It's all about taste!
Care For Each Other
pi_45028330
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:56 schreef arneaux het volgende:
Mannen worden verliefd met hun ogen, vrouwen worden verliefd met hun oren. Thats about it.
Vergeet het maar. Vrouwen kijken even goed naar uiterelijk als mannen
Science is a philosophy of discovery, intelligent design/God did it is a philosophy of ignorance.
Neil deGrasse Tyson
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:58:54 #12
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_45028335
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:57 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Nee op mooie meisjes die het niet al te laten opvallen en waar je ook nog een serieus gesprek mee kan hebben.
Bier drinken = bonuspunten
bier drinken is zeker bonus punten
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:59:30 #13
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45028343
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:58 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Oja, zwart haar is ook bonuspunten
LastFM
pi_45028349
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:56 schreef boem-dikkie het volgende:val jij op bomen ?
Mensen zijn ook een stukje biologie
Neil deGrasse Tyson
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:00:01 #15
114682 DoorBell
Rock and roll all nite
pi_45028351
Omdat heel diep in je kleine hersentjes geregeld is dat je mooie gezonde kindjes wil. Die moeten dan wel van een ook weer mooie mammie komen. Allemaal heel natuurlijk geregeld. Hoef je weinig voor te doen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:00:12 #16
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45028354
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:58 schreef Bart1984 het volgende:

[..]

Zeker. Maar als de man de inhoud van een soepstengel heeft hoeft het allemaal niet meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door arneaux op 05-01-2007 02:07:24 ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:00:49 #17
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_45028369
De grote vraag is nu: waarom vinden wij de dingen die wij mooi vinden aan een vrouw, mooi?

Ik bedoel, in Afrika vinden sommige mannen het mooi als een vrouw een onderlip heeft waar een schoteltje in past. Het overlevingsnut daarvan zie ik even niet.

Dat mannen vallen op flinke mämmen kan zijn omdat die vrouwen meer melk kunnen geven ofzo?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:01:18 #18
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45028374
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:00 schreef Devolution het volgende:
De grote vraag is nu: waarom vinden wij de dingen die wij mooi vinden aan een vrouw, mooi?

Ik bedoel, in Afrika vinden sommige mannen het mooi als een vrouw een onderlip heeft waar een schoteltje in past. Het overlevingsnut daarvan zie ik even niet.

Dat mannen vallen op flinke mämmen kan zijn omdat die vrouwen meer melk kunnen geven ofzo?
Perceptiekader en belevingswereld?
pi_45028401
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:51 schreef nachtpersoon het volgende:
Ik snap dat vrouwen op mannen vallen die van binnen en buiten sterk zijn.. status, dominantie, innerlijke kracht, een tikkeltje gevoelig en misschien een dikke portomonee. Een man van dit type is uiteindelijk vaak het beste om samen een gezin met kinderen mee op te bouwen. Dat is genetisch bepaald bij de gemiddelde vrouw omdat dit het beste is.

..
... waarom ?
Mannen vinden een zandloperfiguur mooi. Evolutionair gezien, staan heupen voor baarvermogen.
Mannen houden van volle lippen die een beetje rood zijn, dit wordt onbewust geassocieerd met opgewonden schaamlippen en dus met reproductieve kansen.
Een symmetrisch gezicht wordt als aantrekkelijk ervaren, dit staat voor goede genen.
pi_45028438
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:00 schreef Devolution het volgende:

Omdat in Afrika een dikke vrouw staat voor welvaart en gezondheid. Hier in Nederland staat een dikke vrouw voor ongezondheid.
quote:
Inderdaad
  vrijdag 5 januari 2007 @ 03:34:57 #21
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_45029281
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:58 schreef Bart1984 het volgende:

[..]

Klap eens in je handjes.
pi_45029451
Volgens een wetenschapper uit Canada is de man die zijn fallushaartjes scheert een metropool, David Beckham behoort tot dit soort mannen naar het schijnt.. Fallushaartjes zorgen voor de natuurlijke stimulatie van oerinstincten die op vrouwelijk schoon vallen. Tevens is bewezen uit eigen onderzoek dat de verwijdering van de fallushaartjes een quasi tevredenheid bij de hunkerige vrouw teweeg brengt.
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
pi_45029723
Is evolutietheorie al genoemd? Ja? Mooi.
pi_45029773
quote:

..
... waarom ?
waar mannen op vallen , dat zijn per definitie mooie vrouwen. anders zijn ze niet mooi.
de definitie van mooi verschilt door de tijd heen. punt blijft natuurlijk dat je de kracht moet vinden om mooi te zijn - voor een deel is mooiheid iets dat je creeert. een karakter, slank of juist dik, etc. vroeger was dik zijn status - en dus mooi, bv.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 07:15:58 #25
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45029926
Bepaalde kenmerken die vrij algemeen als mooi worden beschouwd geven blijk van vruchtbaarheid en levenskracht. Voor de rest is het een kwestie van smaak.
pi_45029938
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:56 schreef arneaux het volgende:
Doctor Phil....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_45029963
quote:
Ik snap dat vrouwen op mannen vallen die van binnen en buiten sterk zijn.. status, dominantie, innerlijke kracht, een tikkeltje gevoelig en misschien een dikke portomonee.
LOL

Van buiten 'sterk' daarmee bedoel je spieren? Gatverdamme!
Status boeit me niet, dat bouw ik zelf wel op, en in deze tijd is er nauwelijks 'status' meer.
Dominantie, again, Gatverdamme! Ik, vrouw, wil een gelijkwaardige relatie, waar ik zelf natuurlijk ietsie meer overmacht heb
Innerlijke kracht, is dat niet gewoon t zelfde als van binnen 'sterk' zijn, en wat bedoel jij met van binnen 'sterk' zijn, ik houd wel van n vent die n eigen mening heeft, en gaat waar hij voor staat, maar als jij bedoelt dat n vent nooit jankt en dat ie alle emotie uitschakelt die hij heeft vind ik dat juist van binnen zwak zijn.
Een vent moet juist gewoon net zo gevoelig zijn als de dame die zijn partner is, zo niet, dan sluiten ze niet op elkaar aan.
En die dikke portomonai liet me al helemaal lachen, dat boeit mij dus geen ene fuck, ik maak zelf wel carrière.
pi_45029980
Wat wij mannen als "mooi" beschouwen is gewoon de uiterlijke herkenbaarheid van een verzameling goede genen: symmetrisch gezicht, mooie haren en ogen en geen vreemde aandoeningen wijzen erop dat ze gezond is inderdaad, en dat ze "uit een goed nest" komt (qua genetische aanleg dan)

Paar voorbeelden:

Dik = ongezond, en wordt dus vaak als lelijk gezien, sommigen willen ook geen roker bijvoorbeeld.
Brede heupen en dikke tieten = vruchtbaar, en krijgt daarvoor dus bonuspunten.

En daarom kijken mannen (onbewust) naar mooie vrouwen, en zoeken ze geen dikke lelijke vrouwen. Heel logisch eigenlijk.....

Veel vrouwen (meestal dikkerds) roepen bij verminderde mannelijke aandacht dat ze slachtoffer zijn van het feit dat dik niet in de mode is, maar feitelijk stralen ze een ongezonde levensstijl uit en daar zijn de meeste mannen (onbewust of bewust) niet naar op zoek.
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_45030014
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 07:31 schreef Mr.Spock het volgende:

Veel vrouwen (meestal dikkerds) roepen bij verminderde mannelijke aandacht dat ze slachtoffer zijn van het feit dat dik niet in de mode is, maar feitelijk stralen ze een ongezonde levensstijl uit en daar zijn de meeste mannen (onbewust of bewust) niet naar op zoek.
Ik weet niet of jij hebt zitten opletten tijdens je geschiedenis les, maar vroeger en dan praat ik over een paar eeuwen geleden, was het dus wel 'in' om gezet te zijn, hieraan zag je dat men geld had om te eten, en daardoor rijk was, en dus aantrekkelijk. Om die reden vallen afrikaanse mannen nog steeds op gezette vrouwen.
pi_45030031
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 04:15 schreef Yestuuur het volgende:
Volgens een wetenschapper uit Canada is de man die zijn fallushaartjes scheert een metropool, David Beckham behoort tot dit soort mannen naar het schijnt..
David Beckham is een stad met meer dan een miljoen inwoners?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_45030182
Wat denk je van het volgende: Wat jij mooi vind hoef ik niet mooi te vinden. Er zijn genoeg mannen met een vrouw waarbij ik denk van bah maar hun haar mooi vinden.
pi_45030253
Iemand mooi vinden is toch hetzelfde als op iemand vallen? Je gaat toch ook geen topic openen over waarom mensen van lekker eten houden, en niet van smerig, ondergekotst voer?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 08:23:54 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45030256
Ik ben en man en val niet op mooie dames, theorie gefalsificeerd, daarmee ongeldig

[ Bericht 1% gewijzigd door Pietverdriet op 05-01-2007 08:32:45 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45030265
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben en man en val niet op mooie dames, theorie gefalcificeerd, daarmee ongeldig
Piet

Gefalcificeerd Gefalsificeerd
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 08:33:05 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45030328
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 08:25 schreef Seneca het volgende:

[..]

Piet

Gefalcificeerd Gefalsificeerd
Woeps
Sorry, net wakkurg
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 08:41:51 #36
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_45030406
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben en man en val niet op mooie dames, theorie gefalsificeerd, daarmee ongeldig
Jij valt op mannen?

Ook apart, en dat is hier nog niet genoemd volgens mij, is dat genoeg aantrekkelijke vrouwen niet perse mooi zijn en mooie vrouwen niet perse aantrekkelijk.

Beetje lastig om uit te leggen maar er wordt hier vast wel begrepen wat ik bedoel
Life's like music, get the rhythm..
pi_45030496
nee ik begrijp je niet leg even uit
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:14:10 #38
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_45030682
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:58 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

en shag roken zeker

Gatverdamme, ik zie ze vaak genoeg, van die "rauwe" wijven die onverzorgd aan de bar zitten, bier uit de fles zuipen en shag roken *rrrrrrrrril*
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:14:22 #39
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_45030684
Wat een (reeds door PV onderuitgeschopte, waarvoor mijn dank) baggerstelling

Mijn vriendin is niet enorm knap of zo, heeft een vrij kleine voorgevel, doet aan drummen en volgt een opleiding beveiliger. En nee, hou die opmerkingen: "dus het is een kerel" maar voor je (dat is allang gecontroleerd ).

Toch vind ik haar een schat van een meid en passen we prima bij elkaar, terwijl ik "knappe" dames even goed leuk kan vinden. Volgens mij is de manier waarop iemand op een ander valt zo ondoorzichtig als de pest. Het lukt mij iig zelden om uit te leggen waarom ik in de eerste instantie op iemand val, maar meestal blijkt het wel een goeie keus te zijn en passen we ook prima bij elkaar.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:15:57 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_45030702
functioneel naakt van theo maassen gezien ofzo?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:15:59 #41
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_45030704
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 07:25 schreef daeri het volgende:

[..]

LOL

Van buiten 'sterk' daarmee bedoel je spieren? Gatverdamme!
Status boeit me niet, dat bouw ik zelf wel op, en in deze tijd is er nauwelijks 'status' meer.
Dominantie, again, Gatverdamme! Ik, vrouw, wil een gelijkwaardige relatie, waar ik zelf natuurlijk ietsie meer overmacht heb
Innerlijke kracht, is dat niet gewoon t zelfde als van binnen 'sterk' zijn, en wat bedoel jij met van binnen 'sterk' zijn, ik houd wel van n vent die n eigen mening heeft, en gaat waar hij voor staat, maar als jij bedoelt dat n vent nooit jankt en dat ie alle emotie uitschakelt die hij heeft vind ik dat juist van binnen zwak zijn.
Een vent moet juist gewoon net zo gevoelig zijn als de dame die zijn partner is, zo niet, dan sluiten ze niet op elkaar aan.
En die dikke portomonai liet me al helemaal lachen, dat boeit mij dus geen ene fuck, ik maak zelf wel carrière.
Dus eigenlijk val jij meer op lelijke, slappe, arme mannen

Dat is precies mijn omschrijving!!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:17:18 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_45030715
Zou er eigenlijk een wet achter schoonheid zitten? Dat lichte afwijkingen daarvan worden geaccepteerd (immers: niemand is perfect), maar zwaardere afwijkingen niet.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:29:14 #43
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_45030856
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Zou er eigenlijk een wet achter schoonheid zitten? Dat lichte afwijkingen daarvan worden geaccepteerd (immers: niemand is perfect), maar zwaardere afwijkingen niet.
Er zit dus inderdaad een soort van wet achter.. Het was een of andere verhouding, en die verhouding komt bij een mooi persoon terug in afstand tussen de ogen, neus, mond etc..

Geen idee meer hoe die methode heet eigenlijk, een keer iets van op tv gezien..
Life's like music, get the rhythm..
pi_45031028
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 09:29 schreef NoComment het volgende:

[..]

Er zit dus inderdaad een soort van wet achter.. Het was een of andere verhouding, en die verhouding komt bij een mooi persoon terug in afstand tussen de ogen, neus, mond etc..

Geen idee meer hoe die methode heet eigenlijk, een keer iets van op tv gezien..
Volgens mij noemen ze dat "de Gulden Snede" en dat is gewoon een bepaalde verhouding die ook voorkomt in de natuur.
pi_45031421
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 09:15 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk val jij meer op lelijke, slappe, arme mannen

Dat is precies mijn omschrijving!!
Ik zei niet dat ik op lelijk viel, en ook niet op slap, ik heb alleen een andere definitie van sterk, en arm, rijk, boeit me niet, als hij van binnen maar mooi is...

Kijk maar in mn profiel, staat n foto van wat ik perfect vind.
pi_45031478
quote:
Nope, is t niet.

http://www.bbc.co.uk/science/hottopics/love/attraction.shtml dat tekeningetje is perfecte gezicht ofzo die bedoelt ie denk ik.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:05:43 #48
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_45032614
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Denk t niet; omdat ieder persoon een andere definitie van 'mooi' danwel 'aantrekkelijk' heeft.
ZO valt Daeri op slappen mannen en ik op lieve vrouwen die edoch, sterk in hun schoenen staan...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_45034157
Mja, wat is nou 'mooi'?
Zoals Alicey al zei het is een kwestie van je smaak(ontwikkeling).
Ik geloof niet dat het iets algemeens is, uiteindelijk iemand die jij mooi vindt kan de ander oerlelijk vinden.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:59:26 #50
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_45034160
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:59 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Oja, zwart haar is ook bonuspunten
.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all