val jij op bomen ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:54 schreef -skippybal- het volgende:
Natuur. Opgelost
Nee op mooie meisjes die het niet al te laten opvallen en waar je ook nog een serieus gesprek mee kan hebben.quote:
Vergeet het maar. Vrouwen kijken even goed naar uiterelijk als mannenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:56 schreef arneaux het volgende:
Mannen worden verliefd met hun ogen, vrouwen worden verliefd met hun oren. Thats about it.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee op mooie meisjes die het niet al te laten opvallen en waar je ook nog een serieus gesprek mee kan hebben.
Bier drinken = bonuspunten
Oja, zwart haar is ook bonuspuntenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]bier drinken is zeker bonus punten
Mensen zijn ook een stukje biologiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:56 schreef boem-dikkie het volgende:val jij op bomen ?
Zeker. Maar als de man de inhoud van een soepstengel heeft hoeft het allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:58 schreef Bart1984 het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Vrouwen kijken even goed naar uiterelijk als mannen
Perceptiekader en belevingswereld?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:00 schreef Devolution het volgende:
De grote vraag is nu: waarom vinden wij de dingen die wij mooi vinden aan een vrouw, mooi?
Ik bedoel, in Afrika vinden sommige mannen het mooi als een vrouw een onderlip heeft waar een schoteltje in past. Het overlevingsnut daarvan zie ik even niet.
Dat mannen vallen op flinke mämmen kan zijn omdat die vrouwen meer melk kunnen geven ofzo?
Mannen vinden een zandloperfiguur mooi. Evolutionair gezien, staan heupen voor baarvermogen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:51 schreef nachtpersoon het volgende:
Ik snap dat vrouwen op mannen vallen die van binnen en buiten sterk zijn.. status, dominantie, innerlijke kracht, een tikkeltje gevoelig en misschien een dikke portomonee. Een man van dit type is uiteindelijk vaak het beste om samen een gezin met kinderen mee op te bouwen. Dat is genetisch bepaald bij de gemiddelde vrouw omdat dit het beste is.
Maar nu val ik als jongen op mooie mesijes..
..
... waarom ?
Omdat in Afrika een dikke vrouw staat voor welvaart en gezondheid. Hier in Nederland staat een dikke vrouw voor ongezondheid.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:00 schreef Devolution het volgende:
De grote vraag is nu: waarom vinden wij de dingen die wij mooi vinden aan een vrouw, mooi?
Ik bedoel, in Afrika vinden sommige mannen het mooi als een vrouw een onderlip heeft waar een schoteltje in past. Het overlevingsnut daarvan zie ik even niet.
Inderdaadquote:Dat mannen vallen op flinke mämmen kan zijn omdat die vrouwen meer melk kunnen geven ofzo?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:58 schreef Bart1984 het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Vrouwen kijken even goed naar uiterelijk als mannen
waar mannen op vallen , dat zijn per definitie mooie vrouwen. anders zijn ze niet mooi.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:51 schreef nachtpersoon het volgende:
Ik snap dat vrouwen op mannen vallen die van binnen en buiten sterk zijn.. status, dominantie, innerlijke kracht, een tikkeltje gevoelig en misschien een dikke portomonee. Een man van dit type is uiteindelijk vaak het beste om samen een gezin met kinderen mee op te bouwen. Dat is genetisch bepaald bij de gemiddelde vrouw omdat dit het beste is.
Maar nu val ik als jongen op mooie mesijes..
..
... waarom ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |