Beter kan ik het niet formuleren.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:16 schreef Sjakkert het volgende:
[..]
Ik krijg dan meer zin in iets anders, dan ga ik toch ook geen meisjes verkrachten.
Neejoh, dat is stoer. Daar vallen de vrouwkes op.quote:
Ik heb nooit gezegd dat het prima is om iemand zomaar een knal te verkopen, ik zeg alleen dat er niets mis is met een potje vechten als de reden goed is (Goede reden is dus dat iemand jou aanvalt, ik heb nog nooit de eerste klap uitgedeeld en dat zal ik ook nooit doen.)quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, de samenleving zit te wachten op mannen die elkaar overal maar neerbeuken?
Oh, dat geloof ik ook wel.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
grappige is, dat wanneer je utigedaagd wordt op straat, je eerste reactie is: in gedachten schouder ophalen en denken: pfff, tis de moeite niet. En vervolgens wegloopt. En ja natuurlijk. Ook op het moment dat een vechtsportbeoefenaar klappen krijgt, zal hij/zij terug slaan. Maar dat heeft niets te maken met zelfbeheersing of willen vechten, maar alles met verdedigen.
Ik vind het ook niet nodig om je maar kapot te laten slaan, ik vind alleen wel dat er iets mis is met een vechtpartij om een onenigheid.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het prima is om iemand zomaar een knal te verkopen, ik zeg alleen dat er niets mis is met een potje vechten als de reden goed is (Goede reden is dus dat iemand jou aanvalt, ik heb nog nooit de eerste klap uitgedeeld en dat zal ik ook nooit doen.)
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik ook wel.
Ik bedoelde het dan ook niet vanuit het oogpunt van de vechtsportbeoefenaar, maar vanuit het oogpunt van de ruziezoekende.
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:19 schreef Bombshell het volgende:
Tuurlijk heb ik ook gewoon lol als ik gedronken heb maar soms slaat dat om. Kzal nooit iemand zomaar slaan die gasten waren dr ook gewoon op uit toch vind ik het wel wat hebben opzich...
Totdat een van je vrienden wordt neergestoken en nooit meer mee kan stappen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:19 schreef Bombshell het volgende:
Tuurlijk heb ik ook gewoon lol als ik gedronken heb maar soms slaat dat om. Kzal nooit iemand zomaar slaan die gasten waren dr ook gewoon op uit toch vind ik het wel wat hebben opzich...
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:21 schreef sweetgirly het volgende:
![]()
ik vind je eng !
En gevaarlijk, maar als je wil vechten, kom maar, ik ben nog niet zolang gestopt met roken en kan wel een boksbal gebruiken !
[ afbeelding ]
Probeer jezelf nou niet telkens groter te praten dan dat je daadwerkelijk bent.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja de samenleving zit echt te wachten op papkindjes...
Omdat ik een vriend te hulp schiet, die door z'n mafkees als ts wordt geslagen omdat ie daar zin in heeft. Kom ik opeens uit de pre-historie?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neejoh, dat is stoer. Daar vallen de vrouwkes op.
Ik heb geen flauw idee in welk gedeelte van de pre-historie die opvatting komt, maar ik vind het eng dat ze daar nu al over internet beschikken.
Mee eens, over het algemeen probeer ik het uit te praten. Feit is wel dat sommige mensen een te kort lontje hebben en daarom meteen gaan slaan, jammer voor hun is dat ze dan bij mij de verkeerde voor zich hebben, ik sla namelijk wel terug en ik ben er vrij goed in.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet nodig om je maar kapot te laten slaan, ik vind alleen wel dat er iets mis is met een vechtpartij om een onenigheid.
Schoot je die vriend te hulp omdat de vrouwkes dat tof vinden?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:23 schreef Stakky het volgende:
[..]
Omdat ik een vriend te hulp schiet, die door z'n mafkees als ts wordt geslagen omdat ie daar zin in heeft. Kom ik opeens uit de pre-historie?
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:03 schreef beelz het volgende:
Wat een gelul dat hij een psycholoog moet opzoeken of thuis moet blijven. Hij is een man en mannen vechten. Dat is normaal. Ik hou ook van een potje knokken, knokken is wat een man mannelijk maakt. Een man die nooit heeft gevochten is een mietje die geïndoctrineerd is door de feministische beweging.
Doe ik ook niet, ik vind gewoon dat mensen wel wat meer van zich af mogen bijten en daar hoort vechten ook bij. Zoals ik al eerder zei: De eerste klap uitdelen is stom, maar jezelf verdedigen is niets mis mee.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Probeer jezelf nou niet telkens groter te praten dan dat je daadwerkelijk bent.
ik schoot te hulp omdat hij een vriend van mij is en omdat het onterecht begon, omdat diegene zin had om onrust te stoken.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Schoot je die vriend te hulp omdat de vrouwkes dat tof vinden?
Zoja, dan kom je uit de pre historie.
Schoot je te hulp om die vriend uit de zooi te helpen en heb je het zo snel mogelijk afgekapt om af te taaien dan ben je een held.
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:25 schreef beelz het volgende:
Ik blijf erbij dat er daarom niets mis is met een potje vechten. Ik ben het trouwens ook eens met de mensen die zeggen dat TS een vechtsport moet gaan zoeken, je leert er echt zelfbeheersing door en je kunt je agressie erin kwijt.
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:26 schreef bleiblei het volgende:
Schoot je die vriend te hulp omdat de vrouwkes dat tof vinden?
Zoja, dan kom je uit de pre historie.
Schoot je te hulp om die vriend uit de zooi te helpen en heb je het zo snel mogelijk afgekapt om af te taaien dan ben je een held.
Denken aan de dood.quote:Idd heb weleens angstaanvallen in bed bv dan denk ik morgen of overmorgen wordt ik dood gevonden en dan is mn leven voorbij. Over een paar jaar zo goed als vergeten! Ook omdat ik nog zoveel dingen wil meemaken ben ik bang om vroeg tidjig te overlijden...juist nu ik gezonder leef, waar ik vroeger nogal roekeloos was met drank en drugs bv, ben ik banger voor de dood of een erge ziekte ofzo...
Dat verhaal over die gaten die je in de vloer geboord had, vond ik anders ook tamelijk bizar.quote:Op zaterdag 24 november 2007 03:20 schreef Fusionfreak het volgende:
En ik maar denken dat ik met mijn ADHD niet gezond bent, maar dit figuur is echt ziek!![]()
Zolang het mijn eigen vloer is zie ik het probleem niet.quote:Op zaterdag 24 november 2007 03:56 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dat verhaal over die gaten die je in de vloer geboord had, vond ik anders ook tamelijk bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |