abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54817857
Al sinds twee jaar heb ik de kiebels.. die positieve kirebels krijg ik van een meisje van 16! Ik ben 25! Das dus 9 jaar verschil. Er zijn twee dilemma's die in mijn hoofd spelen. De eerste is simpelweg dat er sprake is van een verschil van maar liefst 9 jaar (!!) en de tweede is hoe anderen er over zullen denken.

Ik zou het zelf ook afkeuren als ik het bij iemand anders zou zien van mijn leeftijd met een meisje van 16, maar ja.. het gevoel hč Ik vind het echt moeilijk.. elke keer als we elkaar zien springen de vonken over, maar toch mag én kan ik niks doen. Het klikt echt ontzettend goed, ik vind haar heel erg leuk. Dit gevoel is wederzijds.

Twee jaar geleden, toen ik haar heb leren kennen, hebben wij af en toe ook gezoend met elkaar. Ik had er gewoon schijt aan. Maar een jaartje of anderhalf geleden heb ik haar verteld dat het gewoon niet kan werken door het grote leeftijdsverschil. Toch is er nog steeds de wederzijdse spanning tussen ons, en daar heb ik het erg moeilijk mee.

Ik ben nuchter, maar toch geeft dit best en klote gevoel. Ik ben verliefd, en dat sinds twee jaar. Hoe hier mee om te gaan? Heeft iemand hier ook enige ervaring mee? Haar vergeten is zo moeilijk.. kan iemand mij dus advies geven of whatever wat je hier over te zeggen hebt. Hoe denken jullie hier over? Alle commentaar is dus welkom
  FOK!Babe zaterdag 24 november 2007 @ 03:01:01 #2
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_54817869
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 02:59 schreef Logitik het volgende:

Twee jaar geleden, toen ik haar heb leren kennen, hebben wij af en toe ook gezoend met elkaar.
Toen was ze 14?

pi_54817873
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Toen was ze 14?

Ja dit klopt niet helemaal. Ze was toen 15, ze is nu bijna 17. "ongeveer twee jaar geleden dus"
pi_54817891
1. Heeft ze geen oudere zus waar je tijdelijk op kan oefenen?

2. als je toch al wacht, wacht dan nog even een jaartje.

Als ze 18 is zal niemand er meer van opkijken, terwijl je de grootste pedo van de buurt bent als ze nog 17 is. Raar maar waar.
pi_54817967
Van het leeftijdsverschil moet je je niet zoveel aantrekken. Ik scheel ook bijna tien jaar met m'n echtgenote.

Het grote "probleem" zit 'm NU echter in dat leeftijdsverschil. Als je nu 18 of 19 zou zijn, kon het niemand een zak schelen of je er nu mee het bed indook of niet. Nu dus wel. Hou je voorlopig even een half jaar bezig met handje vasthouden enzo. Of zoenen. Is niks mis mee. Maar leg haar alsjeblieft uit wat voor problemen je kan krijgen als je haar nu aan je blanke sabel rijgt. Als ze een beetje intelligent is, begrijpt en accepteert ze dat.

En het kweekt wat vertrouwen bij haar ouders. Ook veel waard.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_54818165
als het past, ga er voor!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_54818375
Ik zeg niet doen.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zaterdag 24 november 2007 @ 08:39:23 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_54818395
En als ze 16 is, mag het volgens mij, dus alle pedo-beren kunnen verwijderd worden. Of het etisch gezien handig is, weet ik niet, maar ik ken relaties met grotere leeftijdsverschillen die ook goed gaan.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_54818538
Je kan nu dus al ongeveer 2 jaar je best inhouden, en nu open je een topic, terwijl je nog maar een jaartje moet wachten?
Houd nog even vol, dan voorkom je een boel mogelijke problemen.
And the druids turn to stone...
pi_54819487
Nou, ze is 16, dus het is in ieder geval niet meer illegaal dacht ik (misschien als haar ouders je aanklagen). Persoonlijk vind ik 17 toch wel een leeftijd waarop de dame in kwestie zelf wel haar beslissingen kan maken, en dat 1e jaar maakt daar weinig verschil op uit. Het maakt echter wel het verschil uit in de mening van andere, dus ik zou zeggen, blijf gewoon lekker met haar zoenen, want daar zullen mensen niet al te vreemd van opkijken, maar wacht met een relatie nog ff tot ze 18 is.
pi_54820167
Opgeschoond. Graag het verzoek om vanaf nu inhoudelijk te reageren. Dus geen bagger meer.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_54820345
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:05 schreef Emel het volgende:
Opgeschoond. Graag het verzoek om vanaf nu inhoudelijk te reageren. Dus geen bagger meer.
dank je
  zondag 25 november 2007 @ 11:26:20 #13
179752 TheChemeng
['ćbsin&#;] Ikea boy
pi_54820606
Persoonlijk vind ik het verschil veel te groot (jij staat al minstens 5 jaar op eigen voeten en zij zit nog op de middelbare school). Als je wil wachten tot ze 18 is dan moet je het zelf weten hoor, maar als het mijn zus of nichtje was zou ik toch even een hartig woordje met je komen spreken (jullie leven eigenlijk in twee verschilende werelden en dat moet je ook durven toe te geven).

Een ander feit is dat dit soort relaties, zelfs als je wacht gewoon bitter weinig kans maken puur door het leeftijdsverschil. Als jullie 25 en 35 waren dan is het geen probleem gezien je beide volwassen bent. Als ze gaat studeren en wat mensen leert kennen ben jij waarschijnlijk zo verleden tijd. Zelfs al ben je nog zo lief en nog zo aardig, ze moet gewoon nog opgroeien (en natuurlijk vind ze jou leuk, rijbewijs, geld, en haar vriendinnnen vinden het geweldig).

Ik denk dat je gewoon even een reality check moet doen en de waarheid onder ogen komen...
The Dutch are bastards and the French ten times worse.
Quod nihil sit tam infirmum aut instabile quam fama potentiae non sua vi nixa
pi_54820807
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:26 schreef TheChemeng het volgende:
(...) (jullie leven eigenlijk in twee verschilende werelden en dat moet je ook durven toe te geven). (...)

Ik denk dat je gewoon even een reality check moet doen en de waarheid onder ogen komen...
Eens met bovenstaande. Ondanks dat alles erop en eraan zit, zit zij nog in haar puberteitsfase. Niet aan beginnen, is mijn advies. 8 ŕ 9 jaar leeftijdsverschil is in deze leeftijd echt veel te groot.
pi_54821260
leeftijdsverschil is niet erg zolang je maar op dezelfde plek bent in je leven zeg maar (ik bedoel 40 en 48 dan heb je allebij een baan, vaste lasten eventueel beide kinderen etc)
Nu is dat echt totaal niet! Zij gaat naar de middelbare school zit nog helemaal in haar formatieve jaren of hoe je dat ook noemt en haar grootste zorg is welke tas het leukst bij haar outfit staat
Jij zit in een hele andere levensfase
Naja vast meer mensen hebben het gezegd dus ik ga het ook niet helemaal uitleggen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54821268
quote:
Persoonlijk vind ik het verschil veel te groot (jij staat al minstens 5 jaar op eigen voeten en zij zit nog op de middelbare school). Als je wil wachten tot ze 18 is dan moet je het zelf weten hoor, maar als het mijn zus of nichtje was zou ik toch even een hartig woordje met je komen spreken (jullie leven eigenlijk in twee verschilende werelden en dat moet je ook durven toe te geven).

Een ander feit is dat dit soort relaties, zelfs als je wacht gewoon bitter weinig kans maken puur door het leeftijdsverschil. Als jullie 25 en 35 waren dan is het geen probleem gezien je beide volwassen bent. Als ze gaat studeren en wat mensen leert kennen ben jij waarschijnlijk zo verleden tijd. Zelfs al ben je nog zo lief en nog zo aardig, ze moet gewoon nog opgroeien (en natuurlijk vind ze jou leuk, rijbewijs, geld, en haar vriendinnnen vinden het geweldig).

Ja dat dus idd
pi_54821354
quote:
(en natuurlijk vind ze jou leuk, rijbewijs, geld, en haar vriendinnnen vinden het geweldig).
Dat zal nog wel eens tegen kunnen vallen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54821357
Edit: Doe even normaal

[ Bericht 80% gewijzigd door Emel op 25-11-2007 12:29:00 ]
pi_54821366
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 03:01 schreef Logitik het volgende:

[..]

Ja dit klopt niet helemaal. Ze was toen 15, ze is nu bijna 17. "ongeveer twee jaar geleden dus"
gast. je ging op je 23ste met een 14jarige

FUCKING KANSLOOS
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 25 november 2007 @ 12:07:36 #20
179752 TheChemeng
['ćbsin&#;] Ikea boy
pi_54821383
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:05 schreef Addict89 het volgende:
Dat zal nog wel eens tegen kunnen vallen.
Kan inderdaad maar geld en een rijbewijs doen het goed op de middelbare school, als je dan ook nog een VW golfje hebt...
pi_54822004
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:07 schreef TheChemeng het volgende:

[..]

Kan inderdaad maar geld en een rijbewijs doen het goed op de middelbare school, als je dan ook nog een VW golfje hebt...
In bepaalde kringen zal dat inderdaad voldoende zijn om een relatie te beginnen ja.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54822063
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:38 schreef Addict89 het volgende:

[..]

In bepaalde kringen zal dat inderdaad voldoende zijn om een relatie te beginnen ja.
Volgens mij is dat niet helemaal wat ie bedoeld
Meer dat het bij draagt aan het "sprookje" / totaal plaatje
Ik bedoel een oudere jongen met een eigen woning/kamer en een auto is heel wat anders dan een knullie van 17 die om 11 uur thuis moet zijn van zn ouders en je op zn fiets op komt halen
snap je wat ik bedoel te zeggen
pi_54822112
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:40 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet helemaal wat ie bedoeld
Meer dat het bij draagt aan het "sprookje" / totaal plaatje
Ik bedoel een oudere jongen met een eigen woning/kamer en een auto is heel wat anders dan een knullie van 17 die om 11 uur thuis moet zijn van zn ouders en je op zn fiets op komt halen
snap je wat ik bedoel te zeggen
Ik snap je, en dat is natuurlijk ook waar, het is een mooi bijkomend voordeel. Maar zo kwam het bij hem niet over met de zin 'natuurlijk vind ze je leuk, want je hebt een rijbewijs, geld en haar vriendinnen vinden het stoer'.
pi_54822159
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:43 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik snap je, en dat is natuurlijk ook waar, het is een mooi bijkomend voordeel. Maar zo kwam het bij hem niet over met de zin 'natuurlijk vind ze je leuk, want je hebt een rijbewijs, geld en haar vriendinnen vinden het stoer'.
Ik denk dat hij (ik iig bedoeld) Natuurlijk vind ze je leuk door dat totaal plaatje sta je veel meer op een voetstuk dan haar gemiddelde klasgenootje
Maw zij heeft ook geen reeel beeld van de TS
  zondag 25 november 2007 @ 12:50:45 #25
179752 TheChemeng
['ćbsin&#;] Ikea boy
pi_54822265
Bedankt voor de uitleg liefie_ dat is inderdaad hoe ik het bedoelde
pi_54822288
Yw
pi_54822303
ze is te jong voor jou, klaar
dat je verlust bent, kan ik begriijpen, maar waar heb je het over met een kind van 16 dan
het is het leuke smoeltje en het spannende lijfje, heel begrijpelijk zoals gezegd, maar er zijn vast ook wel meiden van 18 + met leuke smoeltjes en spannende lijfjes, maar met wie je iets meer mentaal op gelijke voet staat... lijkt mij persoonlijk leuker, qua relatie.

maar goed, voor de sex alleen , doe vooral wat je niet laten kan , maar pas op voor wat je teweeg brengt bij zo'n puber van 16 en pas op voor papa

succes.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54822344
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:45 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik denk dat hij (ik iig bedoeld) Natuurlijk vind ze je leuk door dat totaal plaatje sta je veel meer op een voetstuk dan haar gemiddelde klasgenootje
Maw zij heeft ook geen reeel beeld van de TS
Ik snap het . Vind het overigens in sommige gevallen wel kunnen, dit is iets wat erg afhankelijk is van de personen en waar dus zo niet echt iets zinnigs over te zeggen valt.
  zondag 25 november 2007 @ 13:00:01 #29
179752 TheChemeng
['ćbsin&#;] Ikea boy
pi_54822451
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:52 schreef liefie_ het volgende:
Yw
Graag gedaan hoor
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:55 schreef Addict89 het volgende:
Ik snap het . Vind het overigens in sommige gevallen wel kunnen, dit is iets wat erg afhankelijk is van de personen en waar dus zo niet echt iets zinnigs over te zeggen valt.
Toch wel hoor, de kans is een heel stuk groter dat het niet gaat werken dan dat het wel gaat werken.
pi_54822521
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:55 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat vooral iets is wat de betrokken partijen zich zelf voor houden en zij zijn natuurlijk altijd de uitzondering...
Volgens mij werkt het idd zelden en hoe zeg je dat... Zijn de motiven van beiden partijen alles behalve wat ze lijken te zijn zeg maar (ik bedoel het meisje zal wel iets van een vader figuur zoeken etc en de jongen is gecharmeerd van de simpelheid van het leven van een 16 jarige of zo... ik heb geen psychologie gestudeerd dus ik weet het ook allemaal niet precies maar ik bedoel de motiven zullen zelden puur liefde zijn)
pi_54822618
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:04 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik denk dat dat vooral iets is wat de betrokken partijen zich zelf voor houden en zij zijn natuurlijk altijd de uitzondering...
Volgens mij werkt het idd zelden en hoe zeg je dat... Zijn de motiven van beiden partijen alles behalve wat ze lijken te zijn zeg maar (ik bedoel het meisje zal wel iets van een vader figuur zoeken etc en de jongen is gecharmeerd van de simpelheid van het leven van een 16 jarige of zo... ik heb geen psychologie gestudeerd dus ik weet het ook allemaal niet precies maar ik bedoel de motiven zullen zelden puur liefde zijn)
Je slaat de spijker op z'n kop. Het kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat het wat spannender is dan een meid van 21 aan de haak slaan, omdat een meisje van bijna 17 toch eigenlijk niet geaccepteerd is door de maatschappij.
pi_54823078
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:04 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Als de relatie goed is en voor beiden werkt kan je toch als partij wel terecht zeggen dat je een uitzondering bent. Wat betreft die motieven, dat is denk ik voornamelijk bij korte termijn relaties zo, als het wat langer duurt moet er toch wat meer zijn dan je aangetrokken voelen tot een vader figuur, of dat het zo ontzettend spannend is om iemand van 17 aan de haak te slaan. In het geval van TS kan het inderdaad zo zijn dat de motieven niet helemaal zuiver zijn.
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:00 schreef TheChemeng het volgende:
Toch wel hoor, de kans is een heel stuk groter dat het niet gaat werken dan dat het wel gaat werken.
Tja, dat is bij elke relatie die je begint zo (bij een leeftijdsverschil is die kans wel wat groter ja). Is dat een reden om er maar niet aan te beginnen?
  zondag 25 november 2007 @ 13:42:22 #33
179752 TheChemeng
['ćbsin&#;] Ikea boy
pi_54823194
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:35 schreef Addict89 het volgende:
Tja, dat is bij elke relatie die je begint zo (bij een leeftijdsverschil is die kans wel wat groter ja). Is dat een reden om er maar niet aan te beginnen?
Als je waarschijnlijk gedurende het proces iets stuk gaat maken wel ja. Als ik met een strenge moslima een relatie begin waarvan ik eigenlijk al weet dat het niet gaat werken, ben ik uiteindelijk wel medeverantwoordelijk voor het verbreken van de relatie tussen haar en haar ouders. Als je als 25 jarige een relatie aangaat met een meisje van 16, is dat waarschijnlijk niet goed voor de relatie tussen het meisje en haar ouders.
pi_54823259
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:35 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Als de relatie goed is en voor beiden werkt kan je toch als partij wel terecht zeggen dat je een uitzondering bent. Wat betreft die motieven, dat is denk ik voornamelijk bij korte termijn relaties zo, als het wat langer duurt moet er toch wat meer zijn dan je aangetrokken voelen tot een vader figuur, of dat het zo ontzettend spannend is om iemand van 17 aan de haak te slaan. In het geval van TS kan het inderdaad zo zijn dat de motieven niet helemaal zuiver zijn.
[..]

Maar je kunt toch nooit weten of iets voor langer is als je elkaar net leert kennen? En in het begin lijkt alles en is het heel makkelijk om jezelf voor te houden dat het echte liefde is en er geen andere motiven zijn als je dat uberhaubt al eens aan jezelf toe durft te geven (no offence maar mensen van 16 staan niet echt bekend om hun briljante inzichten in zich zelf)
pi_54823302
En sorry addict89, je bent zelf ook pas 18....
Niet dat je geen mening mag geven in het topic hoor maar ik denk dat je het over een paar jaar toch echt anders zou zien
pi_54823376
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:47 schreef liefie_ het volgende:
En sorry addict89, je bent zelf ook pas 18....
Niet dat je geen mening mag geven in het topic hoor maar ik denk dat je het over een paar jaar toch echt anders zou zien
Kan zijn. Maar ik heb wel ervaring met de situatie van TS, en jij (e.a.) waarschijnlijk niet. Dan had jij het misschien ook anders gezien. En sowieso ben jij ook maar 4 jaar ouder dan ik..
  zondag 25 november 2007 @ 13:52:20 #37
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_54823399
Bij mij en mijn vriendin zit 5 jaar verschil. Zij was 16 en ik bijna 21.

De enigste reden dat we wat hebben gekregen is omdat mijn schoonmoeder en schoonvader er absoluut geen problemen mee hadden en mijn eigen twijfels omtrent het leeftijdsverschil compleet weghaalden.

Dat ik die familie nu onderhand al bijna 26 jaar ken helpt natuurlijk ook. En ja, we zijn nu bijna (nog 12 dagen) 5jaar samen en dat gaat nog steeds fantastisch.
pi_54823407
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:45 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Maar je kunt toch nooit weten of iets voor langer is als je elkaar net leert kennen?
Vandaar dat ik ook vind dat je het maar moet proberen en dan merk je wel waar het schip strand.
pi_54823419
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:51 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Kan zijn. Maar ik heb wel ervaring met de situatie van TS, en jij (e.a.) waarschijnlijk niet. Dan had jij het misschien ook anders gezien. En sowieso ben jij ook maar 4 jaar ouder dan ik..
Ik heb juist ervaring met oudere vriendjes
En toen ik jong was zag ik het ook niet zo maar hoe ouder ik word hoe meer ik er een patroon in zie
Jij vast ook over een paar jaar (en dat bedoel ik niet zo kleinerend als het klinkt)
pi_54823433
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:42 schreef TheChemeng het volgende:

Als je als 25 jarige een relatie aangaat met een meisje van 16, is dat waarschijnlijk niet goed voor de relatie tussen het meisje en haar ouders.
Dat valt wel mee denk ik, als je gewoon een normale jongen bent. Maar dat zou ik wel een legitieme reden vinden om er niet aan te beginnen.
pi_54823497
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:54 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee denk ik, als je gewoon een normale jongen bent. Maar dat zou ik wel een legitieme reden vinden om er niet aan te beginnen.
Mijn ouders zouden er echt niet blij mee zijn hoor
Volgens mij zo ongeveer elke wel denkende ouder maar ja
pi_54823515
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 04:48 schreef zoalshetis het volgende:
als het past, ga er voor!

Als het niet past scheurt het wel

pi_54823549
quote:
Op zondag 25 november 2007 12:06 schreef Flashwin het volgende:

[..]

gast. je ging op je 23ste met een 14jarige

FUCKING KANSLOOS
Kansloos wel, maar fucking niet geloof ik.
pi_54823688
Nou, daar ga ik dan maar weer met mijn standaarverhaaltje in dit soort topics over leeftijdsverschil :
Mijn zusje en schoonbroertje leerden elkaar kennen toen zij bijna 17 en hij bijna 27 was, zijn toen een relatie begonnen, en zijn nu zo'n anderhalf jaar verder en nog steeds heel gelukkig samen en hebben ook serieuze toekomstplannen. In veel gevallen zal het waarschijnlijk niet werken, maar het kán dus wel
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_54823701
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:53 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik heb juist ervaring met oudere vriendjes
En toen ik jong was zag ik het ook niet zo maar hoe ouder ik word hoe meer ik er een patroon in zie
Jij vast ook over een paar jaar (en dat bedoel ik niet zo kleinerend als het klinkt)
Langere relaties met zo'n verschil? Dat jij dat zo ervaren hebt betekend natuurlijk niet automatisch dat het ook zo ís.

quote:
Op zondag 25 november 2007 14:04 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Mijn ouders zouden er echt niet blij mee zijn hoor
Volgens mij zo ongeveer elke wel denkende ouder maar ja

Ik ken anders zat voorbeelden van normale ouders die het na de jongen (man) in kwestie te hebben ontmoet niet erg meer vonden.
pi_54823766
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:16 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Langere relaties met zo'n verschil? Dat jij dat zo ervaren hebt betekend natuurlijk niet automatisch dat het ook zo ís.
Dat geld ook voor jou...
En toevallig staan psychologen en complete onderzoeken aan mijn kant
quote:

[..]

Ik ken anders zat voorbeelden van normale ouders die het na de jongen (man) in kwestie te hebben ontmoet niet erg meer vonden.
Leuk uitzonderingen

Maar ik heb niet zo'n zin om hier een wellus nietus spelletje van te maken met jou waarin je uitzonderingen op gaat noemen dus daar hou ik nu dan ook maar mee op
Ik heb geloof ik mn punt ook al wel gemaakt
  zondag 25 november 2007 @ 14:19:07 #47
179752 TheChemeng
['ćbsin&#;] Ikea boy
pi_54823767
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:54 schreef Addict89 het volgende:
Ik moet dit vrouwen vaak uitleggen (niet chauvinistisch bedoeld hoor), maar mannen denken vaak maar aan een ding. Om die reden wil de gemiddelde vader liever geen 25 jaar oude jongen bij zijn 16 jaar oude dochter (en terecht).
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:52 schreef TheThirdMark het volgende:
Bij mij en mijn vriendin zit 5 jaar verschil. Zij was 16 en ik bijna 21.
Dus vier en een half jaar verschil? Dat is toch al aardig wat anders dan 9.
  zondag 25 november 2007 @ 14:21:46 #48
179752 TheChemeng
['ćbsin&#;] Ikea boy
pi_54823839
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:16 schreef Addict89 het volgende:
16 en 25? Dat is een heel verschil met 16 en 21 of 18 en 29 hoor.

Nog een keer: Als je 16 bent, ben je een puber en als je 25 bent, ben je volwassen.
pi_54823855
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:19 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dat geld ook voor jou...
En toevallig staan psychologen en complete onderzoeken aan mijn kant
[..]
Vandaar dat ik al in een van mijn eerste posts zei dat het in sommige gevallen kan.
quote:
Leuk uitzonderingen
Maar ik heb niet zo'n zin om hier een wellus nietus spelletje van te maken met jou waarin je uitzonderingen op gaat noemen dus daar hou ik nu dan ook maar mee op
Ik heb geloof ik mn punt ook al wel gemaakt
Prima. Mijn punt is ook duidelijk lijkt me, dat het om uitzonderingen gaat ontken ik ook nergens, zie bovenstaande. Het is alleen onzin om te stellen dat het niet kan.
pi_54823891
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:19 schreef TheChemeng het volgende:

[..]

Ik moet dit vrouwen vaak uitleggen (niet chauvinistisch bedoeld hoor), maar mannen denken vaak maar aan een ding. Om die reden wil de gemiddelde vader liever geen 25 jaar oude jongen bij zijn 16 jaar oude dochter (en terecht).
En je denkt dat ik dat niet weet? Of dat een jongen van 16/17/18 niet alleen maar aan een ding denkt?
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:21 schreef TheChemeng het volgende:

[..]

16 en 25? Dat is een heel verschil met 16 en 21 of 18 en 29 hoor.
16 en 26 zelfs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')