De situatie:
Ondergetekende en een vriend willen naar de Gameplay in Utrecht. Maar nee hoor, onze welbeklaagde blauw-gele vrienden gooien roet in het eten. De reden? de NS vindt het blijkbaar verdomd handig om in de weekenden aan het spoor te gaan werken op een paar lokaties in Nederland. Hierdoor was iedereen genoodzaakt zich per bus te laten vervoeren in totale chaos. Naar schatting een man of 400 die zich naar Eindhoven wouden laten rijden en maar stonden te dringen omdat er [natuurlijk een totale overschatting van de NS] te weinig bussen waren.
Een chaos alsof het op zijn minst de Titanic was die op zinken stond was daardoor het gevolg. Vol overmatige irritatie besloot ik [een inmiddels geïrriteerde Sigmund666] de daad bij het woord te voegen en de noodknop van de deur om te draaien, waardoor in de chaos veel mensen aan boord konden komen via de uitgang

. Dit wel een kwaadaardige chauffeur tot gevolg hebbend, die boos dreigde dat degene die de knop hadden omgehaald uit de bus verwijderd moesten worden, konden we toch onze reis naar Utrecht vervolgen. Deceptie kwam er dan ook gelijk toen uiteindelijk bleek dat er ook nog eens 10km file stond, omdat ze ook wel vonden dat het fijn was om in het weekend aan de weg te werken. Al met al kwam we ruim anderhalf uur later op de Gameplay 2007, alwaar wij een hele fijne dag hebben gehad en meer op het gemak weer thuiswaarts konden keren!
Klacht: NS die het nodig vindt om in de weekenden te werken. Wegwerkers die perse in de weekenden aan de weg moeten werken. Bijkomende klacht: We hebben een dagkaart van 25 euro gekocht, die maar één keer is gecontroleerd op een afstand van om en om de 180 kilometer, puur en alleen omdat we daar om vroegen. De NS is een bende rovers

Editje: Ik zag pas het posten dat het woord Intelligentie verkeerd is gespeld. Zou een modje zo lief willen zijn om dit te fixen?
[ Bericht 4% gewijzigd door Sigmund666 op 25-11-2007 13:07:21 ]
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!