Bij die clip moet je het geluid uitzetten en dan luisteren naar http://youtube.com/watch?v=WywLtnY7_ME .quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:54 schreef Cairon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ygWyM8oW7ZE dit nummer was mooi
Dat was wel een hele trieste scène jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:05 schreef Cairon het volgende:
jeugdsentiment topic...
En wie moest er huilen toen Artax in de blubber wegzakte? Atreyu bleef toen zonder paard over in het moeras van verdriet.
Idem hier, zijn jullie zo oud of ben ik zo jongquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:16 schreef Nuno_G het volgende:
dit gaat allemaal aan me voorbij
Oh...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent gewoon niet op de hoogte van een paar van de beste fantasyklassiekers.
Bij mij ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:16 schreef Nuno_G het volgende:
dit gaat allemaal aan me voorbij
terwijl je toch een stuk ouder bent dan zakjequote:
ik ookquote:
Het lijkt me wel leuk iets overdag te doen ! Ik ga nu tijdens het joggen even bedenken wat misschien leuk isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
vooralsnog ziet het er naar uit dat ang3l, ik en wonderer in Utrecht samen komen om eerst wat te eten en dan naar pann te gaan, zijn er nog meer mensen die mee willen en zijn er nog meer mensen behalve ondergetekende die ook een dagprogramma willen?
Zo ja wie en wat zou dat dan in kunnen gaan houden?
Ik heb het veels te druk met uitgaanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
terwijl je toch een stuk ouder bent dan zakje
Tja, je bevestigt haar verhaal daar wel mee natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://weblogs.nrc.nl/web(...)it-was-de-bedoeling/
Ik draag ook diep uitgesneden v-hals shirts, maar alleen onder een overhemd, juist met als doel dat je het shirt níet ziet.
.
is dat een verassing voor later in de nachtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://weblogs.nrc.nl/web(...)it-was-de-bedoeling/
Ik draag ook diep uitgesneden v-hals shirts, maar alleen onder een overhemd, juist met als doel dat je het shirt níet ziet.
.
heel misschien kom ik, ouders zooi op zondag dus misschien ga ik een dag eerderquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:15 schreef Cairon het volgende:
dagprogramma
14:00 verzamelen op CS
14:30 ergens een drankje pakken.
15:00 de stad in als groep of losse groepjes
18:00 iets eten
en dan naar Pann
Hoeveel mensen komen er nu eigenlijk?
Dat mag ik toch niet hopen. Ik wens GE geen brandwonden toequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat een verassing voor later in de nacht![]()
doe je het dan wel schoonmaken met tissues?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kom zaterdag toch langs Utrecht.
Daar hebben we de NS voor.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je het dan wel schoonmaken met tissues?
en dan Sam als mysteryguest meesmokkelen ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
maar alleen naar pann dan, vrijdag kijken of ik een kaartje kan krijgen, of dat vrienden me op de gastlijst kunnen krijgen
en die huren daarvoor weer CSU inquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar hebben we de NS voor.
In de treinquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar hebben we de NS voor.
waarom als ik kom kom ik alleen, heb daar niemand voor nodigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan Sam als mysteryguest meesmokkelen ?
Als we alles moeten geloven van wat je hier allemaal zegt, dan kom je juist vrij zelden alleen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom als ik kom kom ik alleen, heb daar niemand voor nodig![]()
scherpquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we alles moeten geloven van wat je hier allemaal zegt, dan kom je juist vrij zelden alleen.
misschien had je het woordje thuis er nog achter moeten zettenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we alles moeten geloven van wat je hier allemaal zegt, dan kom je juist vrij zelden alleen.
Oeh klinkt wel leuk, ik kom!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:15 schreef Cairon het volgende:
dagprogramma
14:00 verzamelen op CS
14:30 ergens een drankje pakken.
15:00 de stad in als groep of losse groepjes
18:00 iets eten
en dan naar Pann
Hoeveel mensen komen er nu eigenlijk?
er is een verschil tussen komen en ergens heen gaan (komen) maar dat leer je ooit nog wel een keerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
'die jeugd van tegenwoordig ook'quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat komt maar naar believen...
Je kunt een doekje bij meneer stroek afhalen.quote:
Wat zou ik met een doekje aanmoeten ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt een doekje bij meneer stroek afhalen.
dus geen alles is liefdequote:
slik je danquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat zou ik met een doekje aanmoeten ?![]()
Er is een verschil tussen sarcasme en serieus, maar dat leer je ooit nog wel een keer.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
er is een verschil tussen komen en ergens heen gaan (komen) maar dat leer je ooit nog wel een keer
en je dacht dat dat serieus was, sorry schat maar als ik seriues begin verschuil je je huilend onder je bedquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sarcasme en serieus, maar dat leer je ooit nog wel een keer.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en je dacht dat dat serieus was, sorry schat maar als ik seriues begin verschuil je je huilend onder je bed
Ik heb werkelijk geen idee. Hij kwam met het idee aanzetten dat ik te melden had dat ik zaterdag langs Utrecht kwam.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat zou ik met een doekje aanmoeten ?![]()
zal ik dan maar een doekje menemen voor de zekerheidquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Hij kwam met het idee aanzetten dat ik te melden had dat ik zaterdag langs Utrecht kwam.
mysterie van de dag zullen we maar zeggen.
Dan neem ik een zakje mee !quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik dan maar een doekje menemen voor de zekerheid
Ik maak wel eens amokquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
Maken jullie ook badges?
zo lelijk ben ik nou ook weer nietquote:
ja straks denkt iedereen mij nog te kunnen herkennen aan de voorraad knoeidoekjes die ik op Pann ga uitdelenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt een doekje bij meneer stroek afhalen.
Och doe niet zo zurig en kom toch ook! Ik denk dat het hartstikke leuk wordquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zei ik we? Ik bedoel ze.
in tegenstelling tot Ravensburger staan er op die doekjes geen nummers, dus dat wordt vrije impressiequote:
voor het Swiffer effectquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik dan maar een doekje menemen voor de zekerheid
Als jij dan een beginnetje maakt, moet het lukkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in tegenstelling tot Ravensburger staan er op die doekjes geen nummers, dus dat wordt vrije impressie![]()
"Dat kan mijn neefje van vijf ook."quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:54 schreef Stroekie het volgende:
in tegenstelling tot Ravensburger staan er op die doekjes geen nummers, dus dat wordt vrije impressie![]()
Ikkequote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:05 schreef Cairon het volgende:
jeugdsentiment topic...
En wie moest er huilen toen Artax in de blubber wegzakte? Atreyu bleef toen zonder paard over in het moeras van verdriet.
en daar hangen de musea dan vol meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Dat kan mijn neefje van vijf ook."
zurig?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och doe niet zo zurig en kom toch ook! Ik denk dat het hartstikke leuk word![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zei ik we? Ik bedoel ze.
ik zal wel het startschot geven, da's mij wel toevertrouwdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als jij dan een beginnetje maakt, moet het lukken![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die een of andere jongen komt ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zei ik we? Ik bedoel ze.
bedoel je mijquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die een of andere jongen komt ook!
Nee. Ik bedoel SAJ.quote:
als ik kom dan is he minequote:
you think soquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh echt waar?Ik weet dat zo net nog niet
![]()
Hangt er vanaf wiens pruillipje het is...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:16 schreef Zakje het volgende:
Als ik een pruillipje trek zijn jullie nergens meer![]()
![]()
![]()
en dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:16 schreef Zakje het volgende:
![]()
![]()
Arsenicum?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
Bittersweet?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:16 schreef Zakje het volgende:
![]()
![]()
droom jij ook nog even verderquote:
Dat spelletje kan ik ook heel goed!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar mijn grote manga-puppy oogjs op te zetten!
Miauw. Bring it on!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat spelletje kan ik ook heel goed!![]()
Om zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De vraag is alleen, waarom zouden jullie dat doen?
geloof mij jij hebt je handen meer dan vol zaterdagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh echt waar?Ik weet dat zo net nog niet
![]()
Omdat ik je uit je pak wil trekken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
zie cairon's programma, maar we kunnen ook naar de filmquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar er is dus een officieel dagprogramma?
wacht maar afquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een beetje gezonde competitiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is weekend, dan heb ik sowieso geen pak aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik je uit je pak wil trekken?
mag ik mijn ouders meenemen met het eten ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:27 schreef Stroekie het volgende:
geen wonder dat het niet druk wordt met eters in Utrecht
ze willen allemaal het hoofdgerecht op Pann nuttigen![]()
Ik ga er ff diep overna denkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zie cairon's programma, maar we kunnen ook naar de film
van mij gerust, maar ik ben niet bij het eten aanwezigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mag ik mijn ouders meenemen met het eten ?
jamaar, dan ben je gewoon "een of andere jongen"!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is weekend, dan heb ik sowieso geen pak aan.
Dat moet je toch aanspreken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar, dan ben je gewoon "een of andere jongen"!
orgiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:24 schreef Stroekie het volgende:
"feliciteert TMM met het feit dat deze meeting op voorhand al op een orgie lijkt uit te lopen"![]()
Heb je de afgelopen paar dagen niet genoeg aandacht gehad?quote:
Aandacht? van wie ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen paar dagen niet genoeg aandacht gehad?
Ik val niet op 1 of andere jongen, ik val op DE jongenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat moet je toch aanspreken?
Ik merk er trouwens de afgelopen 2 dagen weinig van.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val niet op 1 of andere jongen, ik val op DE jongen
Zeg, ben jij niet DE 'maak het werk draaglijk" jongen?
noorwegen !!!!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik merk er trouwens de afgelopen 2 dagen weinig van.![]()
Ja sorry sweety, ik heb 't 'n beetje druk gehadquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik merk er trouwens de afgelopen 2 dagen weinig van.![]()
Een romance!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry sweety, ik heb 't 'n beetje druk gehadMorgen weer?
Als ik mee was gegaan, dan had ik em graag gezien...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus geen alles is liefde
(ook voor cairon)
Ik heb geen problemen ermee om de homewrecker te spelenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:51 schreef Petre het volgende:
[..]
Een romance!
Zakje en Nuno zijn al op een achterstand gezet
Och het bloeit in alle hevigheid op tijdens kantoorurenquote:
Another on ebites the dustquote:Zakje en Nuno zijn al op een achterstand gezet
Alles kan stukquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen ermee om de homewrecker te spelen!
nou hier dusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef Yonah het volgende:
meeting?
en ik ben niet eens uitgenodigt?
Als je kaartjes kan krijgen dan graag ook eentje voor moi en misterOquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
maar alleen naar pann dan, vrijdag kijken of ik een kaartje kan krijgen, of dat vrienden me op de gastlijst kunnen krijgen
Hoi Palacesletquote:
Slet-> neequote:
Zal ik maar niet verklappen dat je daar in de dark room zatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Slet-> nee
Palace-> maar 2 keer geweest
![]()
Dat overkomt mij ook zo vaak! ik heb een keer een magenta-kleurige mond gehad omdat ik al peinzend mijn penseel in mijn mond duwde.quote:
Hoef je niet te verklappen, tis toch niet waarquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zal ik maar niet verklappen dat je daar in de dark room zat.
Gelukkig hadden wij alleen rollersquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:28 schreef Zakje het volgende:
Dat overkomt mij ook zo vaak! ik heb een keer een magenta-kleurige mond gehad omdat ik al peinzend mijn penseel in mijn mond duwde.![]()
Nou, ben al een tijdje wakker hoorquote:
Wie zet de koffie?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mawnin!iemand moet het zeggen...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoef je niet te verklappen, tis toch niet waar![]()
Wat ben je vals vandaag Sam, whatsup???![]()
Ik zit al a/d thee. Sorry!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef Zakje het volgende:
Wie zet de koffie?
'Its zakje bitch !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Britney had ook ooit een bravo imago en we weten allemaal hoe het afliep.
Ben mijn imago als kreng aan het waarmaken.
Misschien dat ik daarom zo geobsedeerd ben door haar; ik heb zo'n brave imago en misschien dat ik daar ook wel vanaf wilquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Britney had ook ooit een bravo imago en we weten allemaal hoe het afliep.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou, ben al een tijdje wakker hoorDuik dr juist zo in
Ik ga met m'n 20e verjaardag met al m'n vrienden een karaokebar onveilig maken als het goed is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:36 schreef Zakje het volgende:
'Its zakje bitch !' ....ik wil een karaokemachine voor sinterklaas
!
Eerst nog Gossip Girl hierquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:38 schreef MisterO het volgende:
Okee ik ga ook maar eens slapen, eerst South Park en daarna lekker dromen![]()
Singstar......ik was ZO brak in alle nummers behalve 'take on me'quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga met m'n 20e verjaardag met al m'n vrienden een karaokebar onveilig maken als het goed is.
En gvd Singstar voor de ps3 is WEER uitgesteld
ik en m'n 'dinnetjes zijn echt hooked en pro's erinquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:40 schreef Zakje het volgende:
Singstar......ik was ZO brak in alle nummers behalve 'take on me'![]()
Ik en de possé deden het altijd op uit de hand gelopen feestjes, want dat was dan tofquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik en m'n 'dinnetjes zijn echt hooked en pro's erin
Alcohol & party mode in Singstar gaan goed samen ja! Vooral met 4 schijfjesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:42 schreef Zakje het volgende:
Ik en de possé deden het altijd op uit de hand gelopen feestjes, want dat was dan tof![]()
Hoe leukere mensen er komenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk nou, hoe later de avond...
Slaapsequote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga maar eens slapen, sorry
Aaaaach ik kan me nog een R'dam meet herinneren met de fok [HOMO]-bende die eindigde als excursie naar de darkroomquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zal ik maar niet verklappen dat je daar in de dark room zat.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alcohol & party mode in Singstar gaan goed samen ja! Vooral met 4 schijfjes
Hij wil een gedetermineerde manquote:Down to earth italian guy, I'm moving to Amsterdam and I would like to make new friends there. I'm also looking for a room or a flat to share. My ideal man? Defined boby, masculine, nice face, hairy (mostly on chest), virile and determinated.
Maar wat de neuk is een defined boby? Dat mag nog wat meer gedefinieerd worden...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hij wil een gedetermineerde man.
zou dit die italiaan van Sam zijn ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hij wil een gedetermineerde man.
Denk dat er wel meer Italianen in NL rondhobbelen dan alleen deze Agathonquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:20 schreef Stroekie het volgende:
zou dit die italiaan van Sam zijn ?
Oh, ja Maastricht is ook nog Nederlandquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Denk dat er wel meer Italianen in NL rondhobbelen dan alleen deze Agathon.
Leugens!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:29 schreef Stroekie het volgende:
Oh, ja Maastricht is ook nog Nederland![]()
de italiaan van Sam komt uit rotterdam niet amsterdamquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou dit die italiaan van Sam zijn ?
Niet eens uit Italië? Tsss...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:44 schreef Nuno_G het volgende:
de italiaan van Sam komt uit rotterdam niet amsterdam
Die getoonde meneer wil naar Amsterdam verhuizen maar woont er toch nog niet ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de italiaan van Sam komt uit rotterdam niet amsterdam
Pawnin.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
geloof me dit is niet de italiaan van Samquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die getoonde meneer wil naar Amsterdam verhuizen maar woont er toch nog niet ?
wash seperately and please do not bleechquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:56 schreef DennisMoore het volgende:
Washing instructions.
Where's the fun in that?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef Stroekie het volgende:
wash seperately
Wat hebben jullie toch allemaal met die Italianen ? Het valt me op dat het gros van de zuid-Europeanen hun wenkbrauwen weleens mogen bijwerkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geloof me dit is niet de italiaan van Sam![]()
Het is belangrijk bij zo'n kindje dat waneer je op haar past,quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef Stroekie het volgende:
wash seperately and please do not bleech
Ze maken nou eenmaal het beste ijs...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef Zakje het volgende:
Wat hebben jullie toch allemaal met die Italianen ? Het valt me op dat het gros van de zuid-Europeanen hun wenkbrauwen weleens mogen bijwerken![]()
![]()
Niet, hopelijk. Lelijk ding...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:04 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer zou ie er komen te staan?
ik zal gelijk de kapster bestellenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch allemaal met die Italianen ? Het valt me op dat het gros van de zuid-Europeanen hun wenkbrauwen weleens mogen bijwerken![]()
![]()
Kun je niet zelf je wenkbrauwen doen ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zal gelijk de kapster bestellen
breng je toch gewoon je spullen mee zaterdag avond, kan je direct aan de slagquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun je niet zelf je wenkbrauwen doen ?Ik geef toe dat ik er ook een hekel aan heb, maar ik doe het altijd zelf
![]()
'k Denk dat de Eiffeltoren er dan ook niet gestaan hadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef Stroekie het volgende:
laten ze daar nu eens een referendum over houden, dan is de opkomst een stuk hoger
Like an eyesore...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:34 schreef DennisMoore het volgende:
It'll grow on you.
Nee, dat zou raar zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aan mijn wenkbrauwen geen mayonaise.
Er zit anders regelmatig yoghurt op mijn gezicht, schijnt goed te zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat zou raar zijn.
Vanillevla, hóóguit.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:01 schreef Zakje het volgende:
Er zit anders regelmatig yoghurt op mijn gezicht, schijnt goed te zijn![]()
Zó f-ing ranzigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:01 schreef Zakje het volgende:
Er zit anders regelmatig yoghurt op mijn gezicht, schijnt goed te zijn![]()
Nee hoor, kwak wat yoghurt op je smoeltje, halfuurtje laten indrogen tot het een dikkige witte korst is en eraf halen, echt, je huid is zo zacht als boter !quote:
Sowieso, als je 19 bent dan hoor je toch nog een babyhuidje te hebben?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:06 schreef Zakje het volgende:
Nee hoor, kwak wat yoghurt op je smoeltje, halfuurtje laten indrogen tot het een dikkige witte korst is en eraf halen, echt, je huid is zo zacht als boter !![]()
![]()
Oooh was het maar zo'n feest, nee, ik moet hulpmiddelen aanwenden !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sowieso, als je 19 bent dan hoor je toch nog een babyhuidje te hebben?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:15 schreef Zakje het volgende:
Oooh was het maar zo'n feest, nee, ik moet hulpmiddelen aanwenden !![]()
![]()
En dan grijp je meteen naar ontbijtproducten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:15 schreef Zakje het volgende:
Oooh was het maar zo'n feest, nee, ik moet hulpmiddelen aanwenden !![]()
![]()
De witte, drab-achtige consistentie van yoghurt heeft mij altijd al gefascineerdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
En dan grijp je meteen naar ontbijtproducten?
Ah, dus het is als fetish begonnen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:22 schreef Zakje het volgende:
De witte, drab-achtige consistentie van yoghurt heeft mij altijd al gefascineerd![]()
![]()
Och het hele leven is een aaneenschakeling van fetisj-gerelateerde handelingenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ah, dus het is als fetish begonnen?
Vertel...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:26 schreef Zakje het volgende:
Och het hele leven is een aaneenschakeling van fetisj-gerelateerde handelingen![]()
Was het een wilde nacht?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:30 schreef Stroekie het volgende:
met al die opmerkingen over yoghurt en gezicht en zo krijg ik gelijk weer beelden van Erwin Olaf voor mijn geestesoog![]()
Neem nou kleding of ondergoed ofzo. Strakke kleding zit echt minder lekker dan een L-shirt met een lekkere joggingbroek ofzo, toch doe je de oncomfortabele kleding aan omdat dat nou eenmaal mooi is !quote:
nee niet ik en Erwinquote:
Dat ligt aan de vorm van het lichaam dat door de strakke kleding omsloten dient te worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:39 schreef Zakje het volgende:
toch doe je de oncomfortabele kleding aan omdat dat nou eenmaal mooi is !![]()
Mwoa, vind ik niet per se oncomfortabel, in elk geval wat betreft mijn kledingkeuze. Niet altijd even praktisch, da's wat anders.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:39 schreef Zakje het volgende:
Neem nou kleding of ondergoed ofzo. Strakke kleding zit echt minder lekker dan een L-shirt met een lekkere joggingbroek ofzo, toch doe je de oncomfortabele kleding aan omdat dat nou eenmaal mooi is !![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:39 schreef Zakje het volgende:
Neem nou kleding of ondergoed ofzo. Strakke kleding zit echt minder lekker dan een L-shirt met een lekkere joggingbroek ofzo, toch doe je de oncomfortabele kleding aan omdat dat nou eenmaal mooi is !![]()
Kloptquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
Dat ligt aan de vorm van het lichaam dat door de strakke kleding omsloten dient te worden.
Dus in je vrije tijd loop je niet als Marvel-man rond?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:53 schreef NathaN het volgende:
Tenzij je nu echt gewoon latex bedoelt (voor de duidelijkheid, niet mijn keuze), dat lijkt me inderdaad oncomfortabel.
Eenschquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
Overigens zit een strakke boxer wáy comfortaber dan zo'n bungelboxer.
Vrije tijd?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:04 schreef DennisMoore het volgende:
Dus in je vrije tijd loop je niet als Marvel-man rond?.
Ik vind het stiekum fijn om commando te gaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
Overigens zit een strakke boxer wáy comfortaber dan zo'n bungelboxer.
Commando Pingelen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:18 schreef Zakje het volgende:
Ik vind het stiekum fijn om commando te gaan![]()
Was het slim dat vóór de meet te zeggen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:18 schreef Zakje het volgende:
Ik vind het stiekum fijn om commando te gaan![]()
Ik vind die van DM dan toch leuker. M'goed, smaken verschillen enzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:25 schreef samjustme het volgende:
www.gay.nl/balu86
was het maar waar dat hij de mijne was
Sterkte!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:12 schreef Zakje het volgende:
Ik ga maar eens richting Tilburg, er ligt daar een tentamen privaatrecht met mijn naam erop. Godzijdank is het meerkeuze![]()
Ik nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun je niet zelf je wenkbrauwen doen ?Ik geef toe dat ik er ook een hekel aan heb, maar ik doe het altijd zelf
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
I can flyyyyyyyyyyyyyhyyyyyyyhyhyhyhyyyyy
But I want his wings.
I can shiiiiine even in the darkneeeeess
But I crave the light that he briiiiiihihiiiiiiiiiihihiiiiiiiiiiiiiiiings.
Ik zat in de trein laatst opeens hardop mee te neuriënquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat nr moeten ze op mijn begrafenis draaien
Volgens mij welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:03 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij zijn de leukste mensen alleen overdag op Fok! heh?
Volgens mij vind ik 't bijna het mooiste liedje ooitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat in de trein laatst opeens hardop mee te neuriën.
Het is toch nog overdag?quote:
Nouwwwww, ik vind dat overdag ophoudt waar de avond begint en da's 18:00quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:03 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij zijn de leukste mensen alleen overdag op Fok! heh?
Fotoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:35 schreef MisterO het volgende:
Ik heb vandaag mijn haar laten knippen en highlight in laten zetten, het ziet er zo anders uit!![]()
Maar ik heb al een paar complimenten gekregen, dus het zal wel leuk zijn geworden![]()
Ja met die smiley neemt natuurlijk niemand je serieus he!quote:
volgens mij zit MisterO ons gewoon te teasen zodat we hem zaterdag echt niet over het hoofd zienquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met die smiley neemt natuurlijk niemand je serieus he!
Ja hallo, ik wil natuurlijk wel met jullie dansenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zit MisterO ons gewoon te teasen zodat we hem zaterdag echt niet over het hoofd zien![]()
Fáker!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:53 schreef MisterO het volgende:
Jongens, ik heb echt geprobeerd om een foto te maken met mijn cam, maar het wil niet![]()
Ja ik ben eigenlijk sam, maar dat wisten jullie al wel...quote:
Gaat ons tulpje dan ook omhoog van 'm?quote:
Dat klinkt wel erg viesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ons tulpje dan ook omhoog van 'm?
*teruglees* Owquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ons tulpje dan ook omhoog van 'm?
Ik heb nog geen spoiler gezien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie zijn toch niet aan het spoileren over heroes hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:52 schreef DennisMoore het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:
Had je die nodig dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:12 schreef wonderer het volgende:
terugleespost.
Heb ik al een slaapplaats?![]()
nee homosexualiteit is de boosdoener.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
In de derde aflevering gaan ze allemaal dood toch? Salmonella?
Maar ja ik zie het morgen welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:53 schreef MisterO het volgende:
Jongens, ik heb echt geprobeerd om een foto te maken met mijn cam, maar het wil niet![]()
Ja, tenzij ik om half twee wegga, dan heb ik nog een trein.quote:
Heroes - The Gay Episodequote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nee homosexualiteit is de boosdoener.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |