Ja hallo, ik wil natuurlijk wel met jullie dansenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zit MisterO ons gewoon te teasen zodat we hem zaterdag echt niet over het hoofd zien![]()
Fáker!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:53 schreef MisterO het volgende:
Jongens, ik heb echt geprobeerd om een foto te maken met mijn cam, maar het wil niet![]()
Ja ik ben eigenlijk sam, maar dat wisten jullie al wel...quote:
Gaat ons tulpje dan ook omhoog van 'm?quote:
Dat klinkt wel erg viesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ons tulpje dan ook omhoog van 'm?
*teruglees* Owquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ons tulpje dan ook omhoog van 'm?
Ik heb nog geen spoiler gezien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie zijn toch niet aan het spoileren over heroes hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:52 schreef DennisMoore het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:
Had je die nodig dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:12 schreef wonderer het volgende:
terugleespost.
Heb ik al een slaapplaats?![]()
nee homosexualiteit is de boosdoener.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
In de derde aflevering gaan ze allemaal dood toch? Salmonella?
Maar ja ik zie het morgen welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:53 schreef MisterO het volgende:
Jongens, ik heb echt geprobeerd om een foto te maken met mijn cam, maar het wil niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |