Bij die clip moet je het geluid uitzetten en dan luisteren naar http://youtube.com/watch?v=WywLtnY7_ME .quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:54 schreef Cairon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ygWyM8oW7ZE dit nummer was mooi
Dat was wel een hele trieste scène jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:05 schreef Cairon het volgende:
jeugdsentiment topic...
En wie moest er huilen toen Artax in de blubber wegzakte? Atreyu bleef toen zonder paard over in het moeras van verdriet.
Idem hier, zijn jullie zo oud of ben ik zo jongquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:16 schreef Nuno_G het volgende:
dit gaat allemaal aan me voorbij
Oh...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent gewoon niet op de hoogte van een paar van de beste fantasyklassiekers.
Bij mij ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:16 schreef Nuno_G het volgende:
dit gaat allemaal aan me voorbij
terwijl je toch een stuk ouder bent dan zakjequote:
ik ookquote:
Het lijkt me wel leuk iets overdag te doen ! Ik ga nu tijdens het joggen even bedenken wat misschien leuk isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
vooralsnog ziet het er naar uit dat ang3l, ik en wonderer in Utrecht samen komen om eerst wat te eten en dan naar pann te gaan, zijn er nog meer mensen die mee willen en zijn er nog meer mensen behalve ondergetekende die ook een dagprogramma willen?
Zo ja wie en wat zou dat dan in kunnen gaan houden?
Ik heb het veels te druk met uitgaanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
terwijl je toch een stuk ouder bent dan zakje
Tja, je bevestigt haar verhaal daar wel mee natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://weblogs.nrc.nl/web(...)it-was-de-bedoeling/
Ik draag ook diep uitgesneden v-hals shirts, maar alleen onder een overhemd, juist met als doel dat je het shirt níet ziet.
.
is dat een verassing voor later in de nachtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://weblogs.nrc.nl/web(...)it-was-de-bedoeling/
Ik draag ook diep uitgesneden v-hals shirts, maar alleen onder een overhemd, juist met als doel dat je het shirt níet ziet.
.
heel misschien kom ik, ouders zooi op zondag dus misschien ga ik een dag eerderquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:15 schreef Cairon het volgende:
dagprogramma
14:00 verzamelen op CS
14:30 ergens een drankje pakken.
15:00 de stad in als groep of losse groepjes
18:00 iets eten
en dan naar Pann
Hoeveel mensen komen er nu eigenlijk?
Dat mag ik toch niet hopen. Ik wens GE geen brandwonden toequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is dat een verassing voor later in de nacht![]()
doe je het dan wel schoonmaken met tissues?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kom zaterdag toch langs Utrecht.
Daar hebben we de NS voor.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je het dan wel schoonmaken met tissues?
en dan Sam als mysteryguest meesmokkelen ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
maar alleen naar pann dan, vrijdag kijken of ik een kaartje kan krijgen, of dat vrienden me op de gastlijst kunnen krijgen
en die huren daarvoor weer CSU inquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar hebben we de NS voor.
In de treinquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar hebben we de NS voor.
waarom als ik kom kom ik alleen, heb daar niemand voor nodigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan Sam als mysteryguest meesmokkelen ?
Als we alles moeten geloven van wat je hier allemaal zegt, dan kom je juist vrij zelden alleen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom als ik kom kom ik alleen, heb daar niemand voor nodig![]()
scherpquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we alles moeten geloven van wat je hier allemaal zegt, dan kom je juist vrij zelden alleen.
misschien had je het woordje thuis er nog achter moeten zettenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we alles moeten geloven van wat je hier allemaal zegt, dan kom je juist vrij zelden alleen.
Oeh klinkt wel leuk, ik kom!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:15 schreef Cairon het volgende:
dagprogramma
14:00 verzamelen op CS
14:30 ergens een drankje pakken.
15:00 de stad in als groep of losse groepjes
18:00 iets eten
en dan naar Pann
Hoeveel mensen komen er nu eigenlijk?
er is een verschil tussen komen en ergens heen gaan (komen) maar dat leer je ooit nog wel een keerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
'die jeugd van tegenwoordig ook'quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat komt maar naar believen...
Je kunt een doekje bij meneer stroek afhalen.quote:
Wat zou ik met een doekje aanmoeten ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt een doekje bij meneer stroek afhalen.
dus geen alles is liefdequote:
slik je danquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat zou ik met een doekje aanmoeten ?![]()
Er is een verschil tussen sarcasme en serieus, maar dat leer je ooit nog wel een keer.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
er is een verschil tussen komen en ergens heen gaan (komen) maar dat leer je ooit nog wel een keer
en je dacht dat dat serieus was, sorry schat maar als ik seriues begin verschuil je je huilend onder je bedquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sarcasme en serieus, maar dat leer je ooit nog wel een keer.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en je dacht dat dat serieus was, sorry schat maar als ik seriues begin verschuil je je huilend onder je bed
Ik heb werkelijk geen idee. Hij kwam met het idee aanzetten dat ik te melden had dat ik zaterdag langs Utrecht kwam.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat zou ik met een doekje aanmoeten ?![]()
zal ik dan maar een doekje menemen voor de zekerheidquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Hij kwam met het idee aanzetten dat ik te melden had dat ik zaterdag langs Utrecht kwam.
mysterie van de dag zullen we maar zeggen.
Dan neem ik een zakje mee !quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik dan maar een doekje menemen voor de zekerheid
Ik maak wel eens amokquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
Maken jullie ook badges?
zo lelijk ben ik nou ook weer nietquote:
ja straks denkt iedereen mij nog te kunnen herkennen aan de voorraad knoeidoekjes die ik op Pann ga uitdelenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt een doekje bij meneer stroek afhalen.
Och doe niet zo zurig en kom toch ook! Ik denk dat het hartstikke leuk wordquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zei ik we? Ik bedoel ze.
in tegenstelling tot Ravensburger staan er op die doekjes geen nummers, dus dat wordt vrije impressiequote:
voor het Swiffer effectquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik dan maar een doekje menemen voor de zekerheid
Als jij dan een beginnetje maakt, moet het lukkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in tegenstelling tot Ravensburger staan er op die doekjes geen nummers, dus dat wordt vrije impressie![]()
"Dat kan mijn neefje van vijf ook."quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:54 schreef Stroekie het volgende:
in tegenstelling tot Ravensburger staan er op die doekjes geen nummers, dus dat wordt vrije impressie![]()
Ikkequote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:05 schreef Cairon het volgende:
jeugdsentiment topic...
En wie moest er huilen toen Artax in de blubber wegzakte? Atreyu bleef toen zonder paard over in het moeras van verdriet.
en daar hangen de musea dan vol meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Dat kan mijn neefje van vijf ook."
zurig?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och doe niet zo zurig en kom toch ook! Ik denk dat het hartstikke leuk word![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zei ik we? Ik bedoel ze.
ik zal wel het startschot geven, da's mij wel toevertrouwdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als jij dan een beginnetje maakt, moet het lukken![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die een of andere jongen komt ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zei ik we? Ik bedoel ze.
bedoel je mijquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die een of andere jongen komt ook!
Nee. Ik bedoel SAJ.quote:
als ik kom dan is he minequote:
you think soquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh echt waar?Ik weet dat zo net nog niet
![]()
Hangt er vanaf wiens pruillipje het is...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:16 schreef Zakje het volgende:
Als ik een pruillipje trek zijn jullie nergens meer![]()
![]()
![]()
en dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:16 schreef Zakje het volgende:
![]()
![]()
Arsenicum?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
Bittersweet?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:16 schreef Zakje het volgende:
![]()
![]()
droom jij ook nog even verderquote:
Dat spelletje kan ik ook heel goed!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar mijn grote manga-puppy oogjs op te zetten!
Miauw. Bring it on!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat spelletje kan ik ook heel goed!![]()
Om zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De vraag is alleen, waarom zouden jullie dat doen?
geloof mij jij hebt je handen meer dan vol zaterdagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh echt waar?Ik weet dat zo net nog niet
![]()
Omdat ik je uit je pak wil trekken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
zie cairon's programma, maar we kunnen ook naar de filmquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar er is dus een officieel dagprogramma?
wacht maar afquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een beetje gezonde competitiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is weekend, dan heb ik sowieso geen pak aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik je uit je pak wil trekken?
mag ik mijn ouders meenemen met het eten ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:27 schreef Stroekie het volgende:
geen wonder dat het niet druk wordt met eters in Utrecht
ze willen allemaal het hoofdgerecht op Pann nuttigen![]()
Ik ga er ff diep overna denkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zie cairon's programma, maar we kunnen ook naar de film
van mij gerust, maar ik ben niet bij het eten aanwezigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mag ik mijn ouders meenemen met het eten ?
jamaar, dan ben je gewoon "een of andere jongen"!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is weekend, dan heb ik sowieso geen pak aan.
Dat moet je toch aanspreken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar, dan ben je gewoon "een of andere jongen"!
orgiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:24 schreef Stroekie het volgende:
"feliciteert TMM met het feit dat deze meeting op voorhand al op een orgie lijkt uit te lopen"![]()
Heb je de afgelopen paar dagen niet genoeg aandacht gehad?quote:
Aandacht? van wie ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen paar dagen niet genoeg aandacht gehad?
Ik val niet op 1 of andere jongen, ik val op DE jongenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat moet je toch aanspreken?
Ik merk er trouwens de afgelopen 2 dagen weinig van.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val niet op 1 of andere jongen, ik val op DE jongen
Zeg, ben jij niet DE 'maak het werk draaglijk" jongen?
noorwegen !!!!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik merk er trouwens de afgelopen 2 dagen weinig van.![]()
Ja sorry sweety, ik heb 't 'n beetje druk gehadquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik merk er trouwens de afgelopen 2 dagen weinig van.![]()
Een romance!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry sweety, ik heb 't 'n beetje druk gehadMorgen weer?
Als ik mee was gegaan, dan had ik em graag gezien...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus geen alles is liefde
(ook voor cairon)
Ik heb geen problemen ermee om de homewrecker te spelenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:51 schreef Petre het volgende:
[..]
Een romance!
Zakje en Nuno zijn al op een achterstand gezet
Och het bloeit in alle hevigheid op tijdens kantoorurenquote:
Another on ebites the dustquote:Zakje en Nuno zijn al op een achterstand gezet
Alles kan stukquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen ermee om de homewrecker te spelen!
nou hier dusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef Yonah het volgende:
meeting?
en ik ben niet eens uitgenodigt?
Als je kaartjes kan krijgen dan graag ook eentje voor moi en misterOquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
maar alleen naar pann dan, vrijdag kijken of ik een kaartje kan krijgen, of dat vrienden me op de gastlijst kunnen krijgen
Hoi Palacesletquote:
Slet-> neequote:
Zal ik maar niet verklappen dat je daar in de dark room zatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Slet-> nee
Palace-> maar 2 keer geweest
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |