Wat is wel classy dan, maar heeft dezelfde boodschap?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neh ik kots niet, daar ben ik te classy voor![]()
*Ook mee eens isquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het kan misschien bij ze passen, maar dan vind ik het nog niet mooi![]()
en WDquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met dank namens de feestcommisie.
Stel je vindt de kleur zwart niet mooi, waarom vind je die kleur dan niet mooi? Tja dat vind je gewoonquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is er niet mooi aan dan?
Kijk een gouden ring vind ik heel wat anders dan een subtiel zilveren staafje...
Handige TVP-vermommingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met dank namens de feestcommisie.
De tekenfilm?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:01 schreef Ang3l het volgende:
Net Peter Pan gekeken
Toch weer anders als je net dat boek hebt gelezen.
'Die jongen is zooo niet classy hé'quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is wel classy dan, maar heeft dezelfde boodschap?
Sommige dingen wil je echter niet terugvinden.quote:
Ja, de Disneyquote:
Ik heb echt jeugdtrauma's aan die krokodil overgehoudenquote:
Oh ja er is ook een Gay versie 'Peter and his pan'quote:
tik tak tik tak tik takquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb echt jeugdtrauma's aan die krokodil overgehouden.
moet ik me voor deze reeks schamen dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je echter niet terugvinden.
Ik wou al zeggen. Mijn werkchatvriendjequote:
Ja hoor, zo mag je me noemenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Mijn werkchatvriendje(zo mag ik je inmiddels wel noemen toch?
)
Nou, ik wil eigenlijk wel eens die nieuwste zien. Dennis zei dat ie heel sielugh was.quote:Gaat natuulijk niet naar slappe aftreksels kijken.
[Hij=CDP]Kan niet met UBB code omgaan[/ei]quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[me=CDP] vier Kerst in London dit jaar.[/url]
En opeens herinnert hij zich dat hij die nog op zijn pc hebt staan en gaat opeens extra vroeg 'slapen'quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ja er is ook een Gay versie 'Peter and his pan'
Ik ga slapen, trusten iedereen
En Stuart, ja ik hou ook heel erg van Amsterdammers![]()
Ik kan niet overal goed in zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[Hij=CDP]Kan niet met UBB code omgaan[/ei]
Hoeft niet perse en ik kan vrij weinig aan doen wat ik wel of niet aantrekkelijk vind en de rest boeit me gewoon vrij weinig, eigenlijk helemaal niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar is een piercing een selectiecriterium dan?
Ik vind het meestal wel ERG vrouwelijk. Alleen dan zijn het vaak ook nog vrouwen met vééls te dikke buikenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kende eens een Tom met een navelpiercing. Kan niet zeggen dat het me enorm stoorde.
Nog niets definitiefs, maar er wordt intussen over gecommuniceerd. Ik hou je op de hoogte.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
heeft Nathan nou kaartjes kunnen bemachtigen of moet ik woensdag voor Zakje nog op jacht, van samjustme of Cairon heb ik vooralsnog geen verzoek tot het regelen van kaarten gehad
CDP heeft toch ook zoiets? Hem staat het iig goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het meestal wel ERG vrouwelijk. Alleen dan zijn het vaak ook nog vrouwen met vééls te dikke buiken
[ afbeelding ]
Labret![]()
Reikt SJ een kopje rooibos thee aan met het koekje op het schoteltje ernaastquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:37 schreef Sunjammer het volgende:
Theetijd.
rooibos heeft op mij wel een kalmerende werking, maar ik wordt er niet slaperig van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:52 schreef Sunjammer het volgende:
Rooibos? Zeg, ik kan nu al mijn ogen amper openhouden.
Thanks maar ik heb 3 kaartjes en zeer waarschijnlijk 4 nodig. Ga ze woensdag zelf proberen te kopen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
heeft Nathan nou kaartjes kunnen bemachtigen of moet ik woensdag voor Zakje nog op jacht, van samjustme of Cairon heb ik vooralsnog geen verzoek tot het regelen van kaarten gehad
Ik drink het niet meer in ieder geval... word er zo sloom van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rooibos heeft op mij wel een kalmerende werking, maar ik wordt er niet slaperig van.
warme melk daarentegen![]()
Eensch.quote:
Brosnanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal.Ik zou zeggen pierce maar een eind weg, maar niet teveel
nee dank je, niet mijn typequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |