Ik vind het meestal wel ERG vrouwelijk. Alleen dan zijn het vaak ook nog vrouwen met vééls te dikke buikenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kende eens een Tom met een navelpiercing. Kan niet zeggen dat het me enorm stoorde.
Nog niets definitiefs, maar er wordt intussen over gecommuniceerd. Ik hou je op de hoogte.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
heeft Nathan nou kaartjes kunnen bemachtigen of moet ik woensdag voor Zakje nog op jacht, van samjustme of Cairon heb ik vooralsnog geen verzoek tot het regelen van kaarten gehad
CDP heeft toch ook zoiets? Hem staat het iig goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het meestal wel ERG vrouwelijk. Alleen dan zijn het vaak ook nog vrouwen met vééls te dikke buiken
[ afbeelding ]
Labret![]()
Reikt SJ een kopje rooibos thee aan met het koekje op het schoteltje ernaastquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:37 schreef Sunjammer het volgende:
Theetijd.
rooibos heeft op mij wel een kalmerende werking, maar ik wordt er niet slaperig van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:52 schreef Sunjammer het volgende:
Rooibos? Zeg, ik kan nu al mijn ogen amper openhouden.
Thanks maar ik heb 3 kaartjes en zeer waarschijnlijk 4 nodig. Ga ze woensdag zelf proberen te kopen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
heeft Nathan nou kaartjes kunnen bemachtigen of moet ik woensdag voor Zakje nog op jacht, van samjustme of Cairon heb ik vooralsnog geen verzoek tot het regelen van kaarten gehad
Ik drink het niet meer in ieder geval... word er zo sloom van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rooibos heeft op mij wel een kalmerende werking, maar ik wordt er niet slaperig van.
warme melk daarentegen![]()
Eensch.quote:
Brosnanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal.Ik zou zeggen pierce maar een eind weg, maar niet teveel
nee dank je, niet mijn typequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |