Why notquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:20 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we't maar even niet over het pissige italiaantje hebben?
Vers vlees, en opeens posten er een aantal ouwe viespeuken die anders nooit reageren.quote:
Laten we zeggen dat het niet zo goed gaatquote:
Wie dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Vers vlees, en opeens posten er een aantal ouwe viespeuken die anders nooit reageren..
Welkom trouwens..
Jammer.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het niet zo goed gaat
Tja, dat kan ik niet weten hèquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Vers vlees, en opeens posten er een aantal ouwe viespeuken die anders nooit reageren..
Welkom trouwens..
Oh dat ziet er wel leuk uit !quote:
Goh laten we nou net met een stel van dit topic gaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel leuk uit !Alleen vind ik het altijd heel moeilijk om mensen over te halen om naar zoiets te gaan, mijn vrienden zijn allemaal hetero en in mijn eentje ga ik niet
.
Mja. Misschien maar goed ook. Sloeg echt nergens op hoe ie deed t.o.v. Mitchell. En sowieso, wat boeit het hem nou met wie ik wel en niet omga of uitga? De manier waarop ie zo flink fel reageert op Mitchell ruikt heel erg naar gekrenkte italiaanse pubertrots, aangezien Mitch niet met hem uit wilde gaan.quote:
Ik kan niet wachten tot ik em in de bios ga zien...quote:
Zie ik daar nu Cloud op de eerste foto?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja... werd wel gedeeplinked op een ander forum, maar fok heeft een ban.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me neither! Heb gister met m'n Troeliewoelie afgesproken dat we er snel heengaan, incl z'n vriend en mijn vriendin. Double datenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik em in de bios ga zien...
Stardust is heel toffig alleen iets te vol qua karakters.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Me neither! Heb gister met m'n Troeliewoelie afgesproken dat we er snel heengaan, incl z'n vriend en mijn vriendin. Double daten
En deze week ook nog Stardust met Miguell. Die lijkt me ook erg mooi! (Ja Miguell niet, de film, alhoewel)
De film Final Fantasy Advent Children. Die lijkt op dat plaatje op 't scherm te staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |