Ik wil wel jong uitzie maar niet te jong, daar zit wel een verschil tussen en geloof me anders lijk ik net wel een baby.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
eerst zeg je dat je er oud uitziet en dan klagen over een babyface![]()
Ach dat komt door 't babyvet. Daar groei je nog wel uit joh! No worriesquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:08 schreef samjustme het volgende:
Het is de bedoeling dat ik een beetje baardgroei heb want zonder zie ik veel jonger uit en heb gewoon een babyface.
Babyvet op je 24e was het maar waar. Maar ja gaat wel beter met afvallen reeds 2 kilo af, volgend jaar mei 70 kilo hopelijk. Kan ik de show stelen op een vriendin huwelijksfeestquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach dat komt door 't babyvet. Daar groei je nog wel uit joh! No worries
hallo 70 kg kwijt ????? hoe zwaar was je en ben je nuquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Babyvet op je 24e was het maar waar. Maar ja gaat wel beter met afvallen reeds 2 kilo af, volgend jaar mei 70 kilo hopelijk. Kan ik de show stelen op een vriendin huwelijksfeest.
Ik denk dat ie bedoelt dat ie dan 70kg wil wégen schatquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hallo 70 kg kwijt ????? hoe zwaar was je en ben je nu
oeps sorry dat haal ik nog niet, zou dat ook wel willen maar hellaas die 4 kg komen er maar niet bijquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat ie dan 70kg wil wégen schatWild guess.
Ik moet er nog minstens 10 bij wil ik dat halen. Gaat me niet lukkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oeps sorry dat haal ik nog niet, zou dat ook wel willen maar hellaas die 4 kg komen er maar niet bij
fotoquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet er nog minstens 10 bij wil ik dat halen. Gaat me niet lukken
Van mijn botten? Die hebben al ooit in Sexy & Gewaagd [M] gestaan, die ga'k hier niet neerzetten!quote:
Niet hierquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:29 schreef Nuno_G het volgende:
waarom nietwil wel eens zien hoe die botten eruit zien dan
quote:
Een linkje? Pff, da's echt 5 topics terug of zo. Moe'k nog gaan zoeken ookquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom niet is toch hetzelfde als SGM iedereen kan kijken daar en hier (of doe effe een linkje)![]()
Ach ja. Ik krijg vrij vaak te horen dat ik zo arrogant kijk. Tewijl ik juist kei lief en schattig kijk!quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:40 schreef samjustme het volgende:
Omg ik krijg net van iemand te horen dat ik bitcherig kijk wanneer ik dans op het podium in palace. Ik wist het niet eens hihi.
lui he nou ja tis al goedquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een linkje? Pff, da's echt 5 topics terug of zo. Moe'k nog gaan zoeken ook
ze zeggen van mij altijd dat ik er uitzie alsof ik verwaand ben en niemand wil zien, terwijl ik altijd wil praten met iedereeen. Zo zie je dat je uitstraling iets heel anders weergeeft dan de werkelijkheidquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:40 schreef samjustme het volgende:
Omg ik krijg net van iemand te horen dat ik bitcherig kijk wanneer ik dans op het podium in palace. Ik wist het niet eens hihi.
Nee, maar God is hier. Met z'n laarzen aanquote:
time for extreme sex laarzen en zoquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar God is hier. Met z'n laarzen aan
Er wordt te snel gekeken naar de uitstraling, tijdens uitgaan kom ik gewoon over als een nichterige bitch haha maar irl als je me wat beter leert kennen kom je achter dat ik anders ben. Daarvoor moet je me wel wat langer kennen. Niet na 1 afspraakje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ze zeggen van mij altijd dat ik er uitzie alsof ik verwaand ben en niemand wil zien, terwijl ik altijd wil praten met iedereeen. Zo zie je dat je uitstraling iets heel anders weergeeft dan de werkelijkheid
ja dat arrogante en zo zeggen ze van mij maar dat is helemaal niet waar. Gisteren nog een jongen die naast me stond aan de bar en waar ik mee aan het praten kwan zei : "goh je bent best wel vriendelijk en aardig, dat had ik niet verwacht" Ik moest echt lachen over die onzin en de Bardame met mij (ze kent me al wat langer)quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er wordt te snel gekeken naar de uitstraling, tijdens uitgaan kom ik gewoon over als een nichterige bitch haha maar irl als je me wat beter leert kennen kom je achter dat ik anders ben. Daarvoor moet je me wel wat langer kennen. Niet na 1 afspraakje.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ze na één keer denken dat je een nichterige bitch bent, wíllen ze dan nog wel een tweede afspraak?
schat jij moet nog een heleboel leren over het gay uitgaansleven. Ben je al een keer in een gay place geweest ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ze na één keer denken dat je een nichterige bitch bent, wíllen ze dan nog wel een tweede afspraak?
Dat bedoel ik nou. Ik geef toe dat ik soms ontzettend als een bitch kan gedragen tijdens uitgaan en echt dodelijke blikken kan geven, fuck off handbewegingen enzo hihi.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja dat arrogante en zo zeggen ze van mij maar dat is helemaal niet waar. Gisteren nog een jongen die naast me stond aan de bar en waar ik mee aan het praten kwan zei : "goh je bent best wel vriendelijk en aardig, dat had ik niet verwacht" Ik moest echt lachen over die onzin en de Bardame met mij (ze kent me al wat langer)
Ik snap niet waarom ik niet in staat zou zijn om mijn eigen mening te geven als ik geen ervaring had, maar om je vraag te beantwoorden, ja. Ik loop er alleen niet zo mee te koop.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat jij moet nog een heleboel leren over het gay uitgaansleven. Ben je al een keer in een gay place geweest ?
als ik dat zie dan denk ik altijd: "die ligt bij mij in bed vannacht"quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Ik geef toe dat ik soms ontzettend als een bitch kan gedragen tijdens uitgaan en echt dodelijke blikken kan geven, fuck off handbewegingen enzo hihi.
Kan me voorstellen dat mensen een vertekend beeld krijgen als ik het podium nichterig aan het dansen ben, arrogant kijk, en een meid me zit te lipglossen.
Tha_Palaceboyquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik niet in staat zou zijn om mijn eigen mening te geven als ik geen ervaring had, maar om je vraag te beantwoorden, ja. Ik loop er alleen niet zo mee te koop.
Zou ik geen nee tegen zeggenquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als ik dat zie dan denk ik altijd: "die ligt bij mij in bed vannacht"![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zou ik geen nee tegen zeggen. Hoewel ik onschuld zelve ben
.
Ja dan zou ik je toch óók echt niet willen leren kennenquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:28 schreef samjustme het volgende:
Kan me voorstellen dat mensen een vertekend beeld krijgen als ik het podium nichterig aan het dansen ben, arrogant kijk, en een meid me zit te lipglossen.
Al gedaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
En zijn jullie al Pann-kaartjes aan 't bestellen?
Hm, bij jou werkte het systeem wel mee, dus?quote:
Ik klikte ff op 'n andere link en tussen de foutmeldingen door verscheen de juiste knop. Als je enemaal op de rabobank (of een aandere bank) site zit dan gata het wel weer fatsoenlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hm, bij jou werkte het systeem wel mee, dus?
Als rechtenstudent is het dan aan jou om ze later te kunnen gaan verbieden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:51 schreef Zakje het volgende:
Haha echt vreselijk, ik heb het hele weekend zitten studeren, en straks moet ik weer verder.....die vervelende tentamens ook.![]()
Dat is wel je favoriete smiley he?quote:
Mja, hier niet, dus. Ik heb wel betaald, maar geen kaartjes. Maar eens kijken wat ze straks te melden hebben op m'n mailtje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik klikte ff op 'n andere link en tussen de foutmeldingen door verscheen de juiste knop. Als je enemaal op de rabobank (of een aandere bank) site zit dan gata het wel weer fatsoenlijk.
Ja, hier begint het in mn vriendengroep ook te heersen. Allemaal a/d telefoon: "Ik reed heet niieeeet!".quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:51 schreef Zakje het volgende:
Haha echt vreselijk, ik heb het hele weekend zitten studeren, en straks moet ik weer verder.....die vervelende tentamens ook.![]()
Het ligt aan mijn humeurquote:
Ach, ik studeer morgen wel verder in de trein, ik zit toch een uur onderweg naar Tilburg, ik heb echt geen puf meerquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, hier begint het in mn vriendengroep ook te heersen. Allemaal a/d telefoon: "Ik reed heet niieeeet!".
Studeren i/d trein, auw. Ik zak dan het liefst weg in m'n iPod en that's it.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:01 schreef Zakje het volgende:
Ach, ik studeer morgen wel verder in de trein, ik zit toch een uur onderweg naar Tilburg, ik heb echt geen puf meer.
Ik kan onderuitzakken met mijn iPod en studeren anders prima combinerenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Studeren i/d trein, auw. Ik zak dan het liefst weg in m'n iPod en that's it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |