wanneer gaat dat gebeuren dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Met vlagen valt het mee.
Meer speculatie... "als ze zo snel al elkaar op de bek pakken op de dansvloer... dan zal het wel een vrij losse moraal hebben over z'n algemeen."quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:49 schreef wonderer het volgende:
Is het ook niet een stukje overdrijving?
Het is niet zozeer projecteren, zelfs geen afgunst of overdrijven, het is vaak venijnig genoeg geformuleerd dat er goed veel verkettering in zit. Het is voornamelijk een beschuldiging die ze erop los laten.quote:Dat een zoenpartij op de dansvloer al snel een stomende neuksessie wordt in de verhalen? Of dat men in ieder geval suggereert dat het meer was, of dat men denkt dat als je met iemand zoent ook wel met hem het nest in te duiken?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:15 schreef Cairon het volgende:
[..]
Meer speculatie... "als ze zo snel al elkaar op de bek pakken op de dansvloer... dan zal het wel een vrij losse moraal hebben over z'n algemeen."
Wat vreemd genoeg niet ver van de werkelijkheid ligt. Mannen en vrouwen verschillen wat dat betreft als Venus en Mars van elkaar verschillen. Vrouwen kennen hun grenzen, voor hen is het sociaal gezien minder drukkend om zich over te geven aan hun hormonen, terwijl mannen wat dat soort zaken veel impulsiever zijn, en zich sneller overgeven aan fysiek genot.
Homo's hebben op de eerste date sex, op de tweede date ontdekken ze elkaars achternaam.
Lesbiennes hebben op de eerste date een goed gesprek, op de tweede date zoeken ze samen gordijnen uit.
Hetero's hebben een eerste date waarna zij al nadenkt over de namen van hun eventuele kinderen, en hij zich af vraagt hoe lang het nog gaat duren voordat ze in bed belanden.
[..]
Het is niet zozeer projecteren, zelfs geen afgunst of overdrijven, het is vaak venijnig genoeg geformuleerd dat er goed veel verkettering in zit. Het is voornamelijk een beschuldiging die ze erop los laten.
"Nou als ze dat al in het openbaar durven te doen... god weet wat ze dan doen als niemand kijkt..."
Gaat het niet een beetje te ver om aan die mensen een hekel te hebben en trouwens dat het gebasseerd is op een strip zegt op zich niks. Een film zit toch wat ingewikkelder inelkaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:25 schreef Cairon het volgende:
30 days of night
weer zo'n film waarvan iedereen straks zegt dat het brilliant is... maar even makkelijk vergeet dat het gebasseerd is op een stripboek.
Ik begin een hekel te krijgen aan mensen die naar comic-verfilmingen gaan, de film en het verhaal diepzinnig en goed en brilliant vinden, en vervolgens nog steeds volhouden dat strips alleen voor kinderen zijn.
V-for Vendetta, Sin City, Road to Perdition, etc etc etc.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:27 schreef samjustme het volgende:
Gaat het niet een beetje te ver om aan die mensen een hekel te hebben en trouwens dat het gebasseerd is op een strip zegt op zich niks. Een film zit toch wat ingewikkelder inelkaar.
Thanks love you 2quote:
Het wordt bij ons op tv geadverteerd als "een nieuwe kijk op vampiers", en wat zie je dan? Juist, zombieachtige figuren met lange enge nagels. Hoezo nieuw?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:25 schreef Cairon het volgende:
30 days of night
weer zo'n film waarvan iedereen straks zegt dat het brilliant is... maar even makkelijk vergeet dat het gebasseerd is op een stripboek.
Ik begin een hekel te krijgen aan mensen die naar comic-verfilmingen gaan, de film en het verhaal diepzinnig en goed en brilliant vinden, en vervolgens nog steeds volhouden dat strips alleen voor kinderen zijn.
Je kunt niks nieuws doen met vampieren en het nog steeds vampieren laten zijn
V-for Vendetta, Sin City, Road to Perdition, etc etc etc.
Ik ben geneigd om te zeggen "re-tard" maar ik ben aardig, dus ik zeg het niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:27 schreef samjustme het volgende:
Gaat het niet een beetje te ver om aan die mensen een hekel te hebben en trouwens dat het gebasseerd is op een strip zegt op zich niks. Een film zit toch wat ingewikkelder inelkaar.
Ik ben geneigd om te zeggen get a lifequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om te zeggen "re-tard" maar ik ben aardig, dus ik zeg het niet.
Overigens is Heroes een succes geworden alleen omdat ze mainstream Comics wisten te kopieren qua opbouw, qua stijl, qua inhoud.
ja die domme stripjes zijn maar wat simplistisch is het niet...
pffft, je bezit nog niet het vermogen om een werk als From Hell te lezen, en The League of Extraordinary Gentlemen ken jij alleen maar als mongoloide pulp, de strip gaat zo diep dat je de verschillende lagen en referenties niet eens kan ontdekken omdat je er de opleiding voor mist. The Invisible en The Filth zijn zo verwrongen en provocerend dat je nog niet een kwart ervan kan begrijpen, als je het verhaal op een oppervlakkig niveau al kan bevatten. Puur en alleen omdat ze tien keer dieper gaan dan welke film dan ook. Mijn god, zelfs de eerste Matrix film jat met volle teugen van verscheidene comics, en weet dan nog niet de helft van dezelfde diepgang te bereiken als het materiaal waar het van jat.
Wat was mis met je ouwe netwerkkaart?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo, mn nieuwe netwerkkaart doet het
Dat rottige tyfus USB stickie van UPC was compleet fucked up. Werd gigawarm, knalde er vaak uit en zorgde via de drivers voor regelmatig verschijnen van de Blue Screen of Death.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:23 schreef samjustme het volgende:
Wat was mis met je ouwe netwerkkaart?
Dat is idd wat minder maar je nieuwe doet het tenminste, is iniedergeval een opluchting.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat rottige tyfus USB stickie van UPC was compleet fucked up. Werd gigawarm, knalde er vaak uit en zorgde via de drivers voor regelmatig verschijnen van de Blue Screen of Death.
Lijkt me ook een hele mooie film met een goed verhaallijn. Is ie dan al uit of is het je op een of andere manier gelukt om hem nu al te bekijken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga strax naar alles is Liefde
Die is sinds donderdag in de biosquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat is idd wat minder maar je nieuwe doet het tenminste, is iniedergeval een opluchting.
[..]
Lijkt me ook een hele mooie film met een goed verhaallijn. Is ie dan al uit of is het je op een of andere manier gelukt om hem nu al te bekijken?
Ik dacht dat HIJ je wel IRL kende?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om te zeggen get a life.
En er zijn mensen die graag stripboeks lezen en be my guest ik veroordeel ze niet en wat ik wel of niet doen weet je niet want je kent me niet irl.
Sinds de D-club is de R&B wel een beetje meer voor de brede halfnaakte leer-mannen hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus.. je kan je ook TE druk maken. Red & Blue is een leuke discotheek, maar je hoeft er echt niet met ontbloot bovenlijf te dansen. Geniet juist van wat er allemaal rondloopt
Wanneer is dat??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds de D-club is de R&B wel een beetje meer voor de brede halfnaakte leer-mannen hoor
Iedere zaterdagquote:
Mmm. Brede halfnaakte leermannen...quote:
van een niet geslaagde missie ???quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:37 schreef Nuno_G het volgende:
jee wat ben ik vroeg thuis
ligt het er niet te dik bovenop?quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alles is Liefde is zó'n schattige lieve toffe grappige film.
dat ik vroeg thuis ben ... heeft niks daarover te zeggenquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:20 schreef Nuno_G het volgende:
oh ja ik ga naar bed nu kus enzo
goeiemorgen inclusief jij ouwe doosquote:
Jezelf over een jaar, bedoel je?quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:22 schreef samjustme het volgende:
Hmm? Hoorde ik een verbitterde oude alcoholistische nicht?
he lekker bitchen op zondagmorgenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:22 schreef samjustme het volgende:
Hmm? Hoorde ik een verbitterde oude alcoholistische nicht?
Waarheid is toch niet bitchenquote:
he jammer nou... anyway wat hebben jullie allemaal gedaan gisteren, nog wat leuks gescoord of alleen maar gekeken.quote:
Goeiemorgen en ga je volgende week vrijdag nog uit in Amsterdam?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Nope ga met vriendinnen iets doen volgens mij.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:48 schreef samjustme het volgende:
Goeiemorgen en ga je volgende week vrijdag nog uit in Amsterdam?
Jammer, ik zit zelf ook over na te denken om bij hun laatste concert in UK aanwezig te zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nope ga met vriendinnen iets doen volgens mij.
En al m'n centjes zijn voor London, zeker nu ik er misschien ook met Xmas zit.
quote:cute maar koop eens een scheermes![]()
eerst zeg je dat je er oud uitziet en dan klagen over een babyfacequote:Op zondag 14 oktober 2007 13:08 schreef samjustme het volgende:
Het is de bedoeling dat ik een beetje baardgroei heb want zonder zie ik veel jonger uit en heb gewoon een babyface.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |