abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:51:28 #201
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_53907159
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Neen.
[..]

Met vlagen valt het mee.
wanneer gaat dat gebeuren dan?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:15:12 #202
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_53907592
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:49 schreef wonderer het volgende:
Is het ook niet een stukje overdrijving?
Meer speculatie... "als ze zo snel al elkaar op de bek pakken op de dansvloer... dan zal het wel een vrij losse moraal hebben over z'n algemeen."

Wat vreemd genoeg niet ver van de werkelijkheid ligt. Mannen en vrouwen verschillen wat dat betreft als Venus en Mars van elkaar verschillen. Vrouwen kennen hun grenzen, voor hen is het sociaal gezien minder drukkend om zich over te geven aan hun hormonen, terwijl mannen wat dat soort zaken veel impulsiever zijn, en zich sneller overgeven aan fysiek genot.

Homo's hebben op de eerste date sex, op de tweede date ontdekken ze elkaars achternaam.
Lesbiennes hebben op de eerste date een goed gesprek, op de tweede date zoeken ze samen gordijnen uit.

Hetero's hebben een eerste date waarna zij al nadenkt over de namen van hun eventuele kinderen, en hij zich af vraagt hoe lang het nog gaat duren voordat ze in bed belanden.
quote:
Dat een zoenpartij op de dansvloer al snel een stomende neuksessie wordt in de verhalen? Of dat men in ieder geval suggereert dat het meer was, of dat men denkt dat als je met iemand zoent ook wel met hem het nest in te duiken?
Het is niet zozeer projecteren, zelfs geen afgunst of overdrijven, het is vaak venijnig genoeg geformuleerd dat er goed veel verkettering in zit. Het is voornamelijk een beschuldiging die ze erop los laten.

"Nou als ze dat al in het openbaar durven te doen... god weet wat ze dan doen als niemand kijkt..."
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_53907682
Smallville was weer vanouds heerlijk on naar te kijken.

30 DAYS OF NIGHT Movie Trailer
http://nl.youtube.com/watch?v=Ov1wlc0zGMQ

Als een Buffy en horror liefhebber kan je dit gewoon niet missen. Eliza Dushku aka Faith speelt er ook in.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:25:02 #204
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_53907720
30 days of night

weer zo'n film waarvan iedereen straks zegt dat het brilliant is... maar even makkelijk vergeet dat het gebasseerd is op een stripboek.

Ik begin een hekel te krijgen aan mensen die naar comic-verfilmingen gaan, de film en het verhaal diepzinnig en goed en brilliant vinden, en vervolgens nog steeds volhouden dat strips alleen voor kinderen zijn.

V-for Vendetta, Sin City, Road to Perdition, etc etc etc.
I'm hungry!
pi_53907761
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 15:15 schreef Cairon het volgende:

[..]

Meer speculatie... "als ze zo snel al elkaar op de bek pakken op de dansvloer... dan zal het wel een vrij losse moraal hebben over z'n algemeen."

Wat vreemd genoeg niet ver van de werkelijkheid ligt. Mannen en vrouwen verschillen wat dat betreft als Venus en Mars van elkaar verschillen. Vrouwen kennen hun grenzen, voor hen is het sociaal gezien minder drukkend om zich over te geven aan hun hormonen, terwijl mannen wat dat soort zaken veel impulsiever zijn, en zich sneller overgeven aan fysiek genot.

Homo's hebben op de eerste date sex, op de tweede date ontdekken ze elkaars achternaam.
Lesbiennes hebben op de eerste date een goed gesprek, op de tweede date zoeken ze samen gordijnen uit.

Hetero's hebben een eerste date waarna zij al nadenkt over de namen van hun eventuele kinderen, en hij zich af vraagt hoe lang het nog gaat duren voordat ze in bed belanden.
[..]

Het is niet zozeer projecteren, zelfs geen afgunst of overdrijven, het is vaak venijnig genoeg geformuleerd dat er goed veel verkettering in zit. Het is voornamelijk een beschuldiging die ze erop los laten.

"Nou als ze dat al in het openbaar durven te doen... god weet wat ze dan doen als niemand kijkt..."

Zit er wat in wat je verteld maar ja niet iedereen homo is hetzelfde en niet iedere hetero is hetzelfde.

Vind grappig dat je hier enigzins als heilige Maria voordoet terwijl je zeer waarschijnlijk als je net zo begeert zou zijn als de anderen die misschien wat losbandiger van aard zijn, net zo goed aan de menselijke driften zou toegeven.
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 15:25 schreef Cairon het volgende:
30 days of night

weer zo'n film waarvan iedereen straks zegt dat het brilliant is... maar even makkelijk vergeet dat het gebasseerd is op een stripboek.

Ik begin een hekel te krijgen aan mensen die naar comic-verfilmingen gaan, de film en het verhaal diepzinnig en goed en brilliant vinden, en vervolgens nog steeds volhouden dat strips alleen voor kinderen zijn.

Gaat het niet een beetje te ver om aan die mensen een hekel te hebben en trouwens dat het gebasseerd is op een strip zegt op zich niks. Een film zit toch wat ingewikkelder inelkaar.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:30:27 #206
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53907798
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 15:27 schreef samjustme het volgende:
Gaat het niet een beetje te ver om aan die mensen een hekel te hebben en trouwens dat het gebasseerd is op een strip zegt op zich niks. Een film zit toch wat ingewikkelder inelkaar.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_53907849
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Thanks love you 2 en nu ga ik lekker naar the Kingdom kijken .
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:11:30 #208
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_53909594
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 15:25 schreef Cairon het volgende:
30 days of night

Je kunt niks nieuws doen met vampieren en het nog steeds vampieren laten zijn

Het wordt bij ons op tv geadverteerd als "een nieuwe kijk op vampiers", en wat zie je dan? Juist, zombieachtige figuren met lange enge nagels. Hoezo nieuw?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:27:56 #209
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_53909837
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 15:27 schreef samjustme het volgende:

Ik ben geneigd om te zeggen "re-tard" maar ik ben aardig, dus ik zeg het niet.

Overigens is Heroes een succes geworden alleen omdat ze mainstream Comics wisten te kopieren qua opbouw, qua stijl, qua inhoud.

ja die domme stripjes zijn maar wat simplistisch is het niet...

pffft, je bezit nog niet het vermogen om een werk als From Hell te lezen, en The League of Extraordinary Gentlemen ken jij alleen maar als mongoloide pulp, de strip gaat zo diep dat je de verschillende lagen en referenties niet eens kan ontdekken omdat je er de opleiding voor mist. The Invisible en The Filth zijn zo verwrongen en provocerend dat je nog niet een kwart ervan kan begrijpen, als je het verhaal op een oppervlakkig niveau al kan bevatten. Puur en alleen omdat ze tien keer dieper gaan dan welke film dan ook. Mijn god, zelfs de eerste Matrix film jat met volle teugen van verscheidene comics, en weet dan nog niet de helft van dezelfde diepgang te bereiken als het materiaal waar het van jat.
I'm hungry!
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:10:29 #210
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53910458
Zo, mn nieuwe netwerkkaart doet het
pi_53911588
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 17:27 schreef Cairon het volgende:

[..]

Ik ben geneigd om te zeggen "re-tard" maar ik ben aardig, dus ik zeg het niet.

Overigens is Heroes een succes geworden alleen omdat ze mainstream Comics wisten te kopieren qua opbouw, qua stijl, qua inhoud.

ja die domme stripjes zijn maar wat simplistisch is het niet...

pffft, je bezit nog niet het vermogen om een werk als From Hell te lezen, en The League of Extraordinary Gentlemen ken jij alleen maar als mongoloide pulp, de strip gaat zo diep dat je de verschillende lagen en referenties niet eens kan ontdekken omdat je er de opleiding voor mist. The Invisible en The Filth zijn zo verwrongen en provocerend dat je nog niet een kwart ervan kan begrijpen, als je het verhaal op een oppervlakkig niveau al kan bevatten. Puur en alleen omdat ze tien keer dieper gaan dan welke film dan ook. Mijn god, zelfs de eerste Matrix film jat met volle teugen van verscheidene comics, en weet dan nog niet de helft van dezelfde diepgang te bereiken als het materiaal waar het van jat.
Ik ben geneigd om te zeggen get a life .

En er zijn mensen die graag stripboeks lezen en be my guest ik veroordeel ze niet en wat ik wel of niet doen weet je niet want je kent me niet irl .
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:22:42 #212
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53911768
Stripboeks ?
Ik ga strax naar alles is Liefde
pi_53911787
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 18:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo, mn nieuwe netwerkkaart doet het
Wat was mis met je ouwe netwerkkaart?

Maar ja ik ga eff vandoor zo naar een vriend toe en daarna gaan we weer stappen .
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:26:14 #214
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53911845
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:23 schreef samjustme het volgende:
Wat was mis met je ouwe netwerkkaart?
Dat rottige tyfus USB stickie van UPC was compleet fucked up. Werd gigawarm, knalde er vaak uit en zorgde via de drivers voor regelmatig verschijnen van de Blue Screen of Death.
pi_53912428
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Dat rottige tyfus USB stickie van UPC was compleet fucked up. Werd gigawarm, knalde er vaak uit en zorgde via de drivers voor regelmatig verschijnen van de Blue Screen of Death.
Dat is idd wat minder maar je nieuwe doet het tenminste, is iniedergeval een opluchting.
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga strax naar alles is Liefde
Lijkt me ook een hele mooie film met een goed verhaallijn. Is ie dan al uit of is het je op een of andere manier gelukt om hem nu al te bekijken?
pi_53912749
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef samjustme het volgende:

[..]

Dat is idd wat minder maar je nieuwe doet het tenminste, is iniedergeval een opluchting.
[..]

Lijkt me ook een hele mooie film met een goed verhaallijn. Is ie dan al uit of is het je op een of andere manier gelukt om hem nu al te bekijken?
Die is sinds donderdag in de bios
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:43:05 #217
71919 wonderer
pi_53913268
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:12 schreef samjustme het volgende:

[..]

Ik ben geneigd om te zeggen get a life .

En er zijn mensen die graag stripboeks lezen en be my guest ik veroordeel ze niet en wat ik wel of niet doen weet je niet want je kent me niet irl .
Ik dacht dat HIJ je wel IRL kende?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:53:06 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53914664
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:44 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Jezus.. je kan je ook TE druk maken. Red & Blue is een leuke discotheek, maar je hoeft er echt niet met ontbloot bovenlijf te dansen. Geniet juist van wat er allemaal rondloopt
Sinds de D-club is de R&B wel een beetje meer voor de brede halfnaakte leer-mannen hoor
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:00:58 #219
71919 wonderer
pi_53914802
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 21:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sinds de D-club is de R&B wel een beetje meer voor de brede halfnaakte leer-mannen hoor
Wanneer is dat??
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:03:54 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53914851
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 22:00 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wanneer is dat??
Iedere zaterdag
L'Amour menaçant:
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:37:51 #221
71919 wonderer
pi_53915483
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 22:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Iedere zaterdag
Mmm. Brede halfnaakte leermannen...
pi_53917039
Blègh...

Een verjaardag zó saai dat zelfs ik maar alchohol ben gaan drinken om het een beetje uit te houden.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 23:56:13 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53917404
Alcohol kan veel dingen leuk maken maar er ook net zoveel verpesten

Dadelijk maar 's de stad in, aangezien ik niet op de Pink Party in M'tricht ben (ook al heeft ie sorry gezegd).
L'Amour menaçant:
  zondag 14 oktober 2007 @ 00:52:50 #224
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_53918533
je wilt geen bezitterig vriendje?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  zondag 14 oktober 2007 @ 01:37:02 #225
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_53919114
jee wat ben ik vroeg thuis
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
  zondag 14 oktober 2007 @ 01:44:48 #226
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53919174
Alles is Liefde is zó'n schattige lieve toffe grappige film.
  zondag 14 oktober 2007 @ 02:13:55 #227
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_53919510
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 01:37 schreef Nuno_G het volgende:
jee wat ben ik vroeg thuis
van een niet geslaagde missie ???
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 14 oktober 2007 @ 02:15:26 #228
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_53919523
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alles is Liefde is zó'n schattige lieve toffe grappige film.
ligt het er niet te dik bovenop?
met al die media aandacht durf ik er haast niet meer naar toe, bang dat het uiteindelijk tegen gaat vallen
  zondag 14 oktober 2007 @ 02:19:47 #229
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_53919582
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 02:13 schreef Stroekie het volgende:

[..]

van een niet geslaagde missie ???
dat ik vroeg thuis ben ... heeft niks daarover te zeggen
  zondag 14 oktober 2007 @ 02:20:28 #230
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_53919587
oh ja ik ga naar bed nu kus enzo
  zondag 14 oktober 2007 @ 02:22:02 #231
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_53919598
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 02:20 schreef Nuno_G het volgende:
oh ja ik ga naar bed nu kus enzo
slaap lekker
tof dromen
pi_53920511
Het was geweldig in palace en Kameleon was ook niet bad.

[ Bericht 29% gewijzigd door samjustme op 14-10-2007 10:56:55 ]
pi_53921363
.
pi_53921509
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 10:36 schreef DennisMoore het volgende:
.
goeiemorgen inclusief jij ouwe doos
pi_53921677
Hmm? Hoorde ik een lama schijten?
pi_53921810
Hmm? Hoorde ik een verbitterde oude alcoholistische nicht?
pi_53921941
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:22 schreef samjustme het volgende:

Jezelf over een jaar, bedoel je? .
Haal die makeup eens van je gezicht joh, wannabe-spicegirl.
pi_53922122

Oh, foto's van dat 'Roze Burgemeesters-debat' laatst .

[ Bericht 17% gewijzigd door DennisMoore op 14-10-2007 11:54:20 ]
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:19:11 #239
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_53922617
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:22 schreef samjustme het volgende:
he lekker bitchen op zondagmorgen
pi_53922663
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:19 schreef Nuno_G het volgende:

Ik vind 't maar tegenvallen.

.
pi_53922665
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:19 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Waarheid is toch niet bitchen .
pi_53922704
Bovendien heb ik eigenlijk geleerd vroeger dat je geen ruzie mocht maken met de zwakbegaafden in onze maatschappij, dus ik zal me inhouden.
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:30:12 #243
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_53922812
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:22 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik vind 't maar tegenvallen.

.
he jammer nou... anyway wat hebben jullie allemaal gedaan gisteren, nog wat leuks gescoord of alleen maar gekeken.
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:45:09 #244
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53923030
Mawnin.
pi_53923088
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Goeiemorgen en ga je volgende week vrijdag nog uit in Amsterdam?

Tijd begint zijn tol te eisen, ik zie tegenwoordig old uit .

zondag 14 oktober 2007 @ 12:51:13 #246
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53923131
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:48 schreef samjustme het volgende:
Nope ga met vriendinnen iets doen volgens mij.
En al m'n centjes zijn voor London, zeker nu ik er misschien ook met Xmas zit.
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:54:29 #247
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_53923192
[quote]Op zondag 14 oktober 2007 12:48 schreef samjustme het volgende:

[..]

Tijd begint zijn tol te eisen, ik zie tegenwoordig old uit .

[ afbeelding ]

[/quote

cute maar koop eens een scheermes
pi_53923376
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Nope ga met vriendinnen iets doen volgens mij.
En al m'n centjes zijn voor London, zeker nu ik er misschien ook met Xmas zit.
Jammer, ik zit zelf ook over na te denken om bij hun laatste concert in UK aanwezig te zijn .

Trouwens weet je of ze betrouwbaar zijn.
http://www.topeventtickets.com/spice_girls_tickets

Ik ben hier wel laat mee, heb het nummer suddenly al grijs gedraaid. Het is de eerste officiele clip die ik van haar heb gezien.

Ashley Tisdale Suddenly
http://nl.youtube.com/watch?v=EeiEh81WP5s&NR=1
quote:
cute maar koop eens een scheermes
Het is de bedoeling dat ik een beetje baardgroei heb want zonder zie ik veel jonger uit en heb gewoon een babyface.

zondag 14 oktober 2007 @ 13:16:46 #249
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53923494
Geen idee of ze betrouwbaar zijn maar zo te zien hebben ze alleen voor de 15e dec kaartjes?
  zondag 14 oktober 2007 @ 13:16:52 #250
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_53923496
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 13:08 schreef samjustme het volgende:

Het is de bedoeling dat ik een beetje baardgroei heb want zonder zie ik veel jonger uit en heb gewoon een babyface.

eerst zeg je dat je er oud uitziet en dan klagen over een babyface
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')