van een niet geslaagde missie ???quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:37 schreef Nuno_G het volgende:
jee wat ben ik vroeg thuis
ligt het er niet te dik bovenop?quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alles is Liefde is zó'n schattige lieve toffe grappige film.
dat ik vroeg thuis ben ... heeft niks daarover te zeggenquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:20 schreef Nuno_G het volgende:
oh ja ik ga naar bed nu kus enzo
goeiemorgen inclusief jij ouwe doosquote:
Jezelf over een jaar, bedoel je?quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:22 schreef samjustme het volgende:
Hmm? Hoorde ik een verbitterde oude alcoholistische nicht?
he lekker bitchen op zondagmorgenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:22 schreef samjustme het volgende:
Hmm? Hoorde ik een verbitterde oude alcoholistische nicht?
Waarheid is toch niet bitchenquote:
he jammer nou... anyway wat hebben jullie allemaal gedaan gisteren, nog wat leuks gescoord of alleen maar gekeken.quote:
Goeiemorgen en ga je volgende week vrijdag nog uit in Amsterdam?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Nope ga met vriendinnen iets doen volgens mij.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:48 schreef samjustme het volgende:
Goeiemorgen en ga je volgende week vrijdag nog uit in Amsterdam?
Jammer, ik zit zelf ook over na te denken om bij hun laatste concert in UK aanwezig te zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nope ga met vriendinnen iets doen volgens mij.
En al m'n centjes zijn voor London, zeker nu ik er misschien ook met Xmas zit.
quote:cute maar koop eens een scheermes![]()
eerst zeg je dat je er oud uitziet en dan klagen over een babyfacequote:Op zondag 14 oktober 2007 13:08 schreef samjustme het volgende:
Het is de bedoeling dat ik een beetje baardgroei heb want zonder zie ik veel jonger uit en heb gewoon een babyface.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |