Wat is wel classy dan, maar heeft dezelfde boodschap?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neh ik kots niet, daar ben ik te classy voor![]()
*Ook mee eens isquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het kan misschien bij ze passen, maar dan vind ik het nog niet mooi![]()
en WDquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met dank namens de feestcommisie.
Stel je vindt de kleur zwart niet mooi, waarom vind je die kleur dan niet mooi? Tja dat vind je gewoonquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is er niet mooi aan dan?
Kijk een gouden ring vind ik heel wat anders dan een subtiel zilveren staafje...
Handige TVP-vermommingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met dank namens de feestcommisie.
De tekenfilm?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:01 schreef Ang3l het volgende:
Net Peter Pan gekeken
Toch weer anders als je net dat boek hebt gelezen.
'Die jongen is zooo niet classy hé'quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is wel classy dan, maar heeft dezelfde boodschap?
Sommige dingen wil je echter niet terugvinden.quote:
Ja, de Disneyquote:
Ik heb echt jeugdtrauma's aan die krokodil overgehoudenquote:
Oh ja er is ook een Gay versie 'Peter and his pan'quote:
tik tak tik tak tik takquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb echt jeugdtrauma's aan die krokodil overgehouden.
moet ik me voor deze reeks schamen dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je echter niet terugvinden.
Ik wou al zeggen. Mijn werkchatvriendjequote:
Ja hoor, zo mag je me noemenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Mijn werkchatvriendje(zo mag ik je inmiddels wel noemen toch?
)
Nou, ik wil eigenlijk wel eens die nieuwste zien. Dennis zei dat ie heel sielugh was.quote:Gaat natuulijk niet naar slappe aftreksels kijken.
[Hij=CDP]Kan niet met UBB code omgaan[/ei]quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[me=CDP] vier Kerst in London dit jaar.[/url]
En opeens herinnert hij zich dat hij die nog op zijn pc hebt staan en gaat opeens extra vroeg 'slapen'quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ja er is ook een Gay versie 'Peter and his pan'
Ik ga slapen, trusten iedereen
En Stuart, ja ik hou ook heel erg van Amsterdammers![]()
Ik kan niet overal goed in zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[Hij=CDP]Kan niet met UBB code omgaan[/ei]
Hoeft niet perse en ik kan vrij weinig aan doen wat ik wel of niet aantrekkelijk vind en de rest boeit me gewoon vrij weinig, eigenlijk helemaal niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar is een piercing een selectiecriterium dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |