'good old fashioned' Bjorn Borgquote:
Een Piercing kan weer uit, dus je kunt er vrij gemakkelijk weer vanaf.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:30 schreef Zakje het volgende:
Hmm, ik zit al een tijdje te spelen met het idee om een wenkbrauw-piercing te nemen, zo'n staafje dan, wat denken jullie? Veel kennissen raden het mij af, maar die zijn allemaal een beetje .mja.. netjes, ik denk zelf dat het wel leuk zou staan namelijk.....of toch maar niet?![]()
Blondquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Misschien bedoelt-ie meer van die blonde zweden met blauwe ogen. En natte haartjes omdat ze net uit de sauna of een groot meer komen..
.
Ja maar de gaatjes blijf je een tijd lang zien toch ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een Piercing kan weer uit, dus je kunt er vrij gemakkelijk weer vanaf.
En moet ik voor het plezier zorgen of mag het ook iemand anders zijn?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
'good old fashioned' Bjorn Borg![]()
Nog een plaatje van Rafa en mn dag kan niet meer stuk![]()
Is dat toevallig de grootste groep mensen waar je een blauwtje gelopen hebt of zo?quote:
Het is een gaatje idd en je blijft er volgens mij wel wat van zien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:34 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja maar de gaatjes blijf je een tijd lang zien toch ?![]()
Euhm dankjewelquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is een gaatje idd en je blijft er volgens mij wel wat van zien.
Op zich zal hij je wel staan denk ik. Je bent er aantrekkelijk genoeg voor. Veel mensen doen het om zich aantrekkelijk te maken en dat is nou juist wat er meestal niet gebeurd.
Zolang je maar niks in je tepels laat schieten. Dat vind ik namelijk zo dom staan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:40 schreef Zakje het volgende:
[..]
Euhm dankjewelIk denk dat ik van de week maar eens langs ga bij zo'n zaak, even kijken
![]()
Vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik heb maar 1 keer met blonde gozer gedate en het was niet eens om zijn uiterlijk want ik val er volkomen niet opquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat toevallig de grootste groep mensen waar je een blauwtje gelopen hebt of zo?
Ik kijk wel op google hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En moet ik voor het plezier zorgen of mag het ook iemand anders zijn?
excuses voor het ongemak.
Het kan, maar om er dan van te gaan kotsen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik ben maar 1 keer met blonde gozer gedate en het was niet eens om zijn uiterlijk want ik val er volkomen niet op.
Naja als je er zelf achter staat, dan zou ik het zeker doen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:30 schreef Zakje het volgende:
Hmm, ik zit al een tijdje te spelen met het idee om een wenkbrauw-piercing te nemen, zo'n staafje dan, wat denken jullie? Veel kennissen raden het mij af, maar die zijn allemaal een beetje .mja.. netjes, ik denk zelf dat het wel leuk zou staan namelijk.....of toch maar niet?![]()
Nee, in zijn wenkbrauw, niet in het zakje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:45 schreef MisterO het volgende:
Ik zou het niet doen Zakje, maar das mijn persoonlijke mening. Ik vind het gewoon niet mooi staan
Het kan misschien bij ze passen, maar dan vind ik het nog niet mooiquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, in zijn wenkbrauw, niet in het zakje.
Wat ik al zei, het maakt mensen niet mooier. Het kan echter wel bij ze passen.
Te haastig gereageerdquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het kan, maar om er dan van te gaan kotsen.
Het is fijn dat je met me meeleeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang jouw dag maar goed is.
Je kotst er iig niet op.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het kan misschien bij ze passen, maar dan vind ik het nog niet mooi![]()
Iedere ex bewoner van mijn mooie stad is mijn vriend.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is fijn dat je met me meeleeft.![]()
Wat is er niet mooi aan dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het kan misschien bij ze passen, maar dan vind ik het nog niet mooi![]()
Maar is een piercing een selectiecriterium dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Te haastig gereageerd.
Kan mooi staan bij sommigen maar val zelf persoonlijk niet op.
Neh ik kots niet, daar ben ik te classy voorquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kotst er iig niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |