Dat moet je toch aanspreken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar, dan ben je gewoon "een of andere jongen"!
orgiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:24 schreef Stroekie het volgende:
"feliciteert TMM met het feit dat deze meeting op voorhand al op een orgie lijkt uit te lopen"![]()
Heb je de afgelopen paar dagen niet genoeg aandacht gehad?quote:
Aandacht? van wie ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen paar dagen niet genoeg aandacht gehad?
Ik val niet op 1 of andere jongen, ik val op DE jongenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat moet je toch aanspreken?
Ik merk er trouwens de afgelopen 2 dagen weinig van.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val niet op 1 of andere jongen, ik val op DE jongen
Zeg, ben jij niet DE 'maak het werk draaglijk" jongen?
noorwegen !!!!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik merk er trouwens de afgelopen 2 dagen weinig van.![]()
Ja sorry sweety, ik heb 't 'n beetje druk gehadquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik merk er trouwens de afgelopen 2 dagen weinig van.![]()
Een romance!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry sweety, ik heb 't 'n beetje druk gehadMorgen weer?
Als ik mee was gegaan, dan had ik em graag gezien...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus geen alles is liefde
(ook voor cairon)
Ik heb geen problemen ermee om de homewrecker te spelenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:51 schreef Petre het volgende:
[..]
Een romance!
Zakje en Nuno zijn al op een achterstand gezet
Och het bloeit in alle hevigheid op tijdens kantoorurenquote:
Another on ebites the dustquote:Zakje en Nuno zijn al op een achterstand gezet
Alles kan stukquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen ermee om de homewrecker te spelen!
nou hier dusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef Yonah het volgende:
meeting?
en ik ben niet eens uitgenodigt?
Als je kaartjes kan krijgen dan graag ook eentje voor moi en misterOquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
maar alleen naar pann dan, vrijdag kijken of ik een kaartje kan krijgen, of dat vrienden me op de gastlijst kunnen krijgen
Hoi Palacesletquote:
Slet-> neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |