Hangt er vanaf wiens pruillipje het is...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:16 schreef Zakje het volgende:
Als ik een pruillipje trek zijn jullie nergens meer![]()
![]()
![]()
en dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:16 schreef Zakje het volgende:
![]()
![]()
Arsenicum?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
Bittersweet?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:16 schreef Zakje het volgende:
![]()
![]()
droom jij ook nog even verderquote:
Dat spelletje kan ik ook heel goed!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar mijn grote manga-puppy oogjs op te zetten!
Miauw. Bring it on!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat spelletje kan ik ook heel goed!![]()
Om zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De vraag is alleen, waarom zouden jullie dat doen?
geloof mij jij hebt je handen meer dan vol zaterdagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh echt waar?Ik weet dat zo net nog niet
![]()
Omdat ik je uit je pak wil trekken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
zie cairon's programma, maar we kunnen ook naar de filmquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar er is dus een officieel dagprogramma?
wacht maar afquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een beetje gezonde competitiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is weekend, dan heb ik sowieso geen pak aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik je uit je pak wil trekken?
mag ik mijn ouders meenemen met het eten ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:27 schreef Stroekie het volgende:
geen wonder dat het niet druk wordt met eters in Utrecht
ze willen allemaal het hoofdgerecht op Pann nuttigen![]()
Ik ga er ff diep overna denkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zie cairon's programma, maar we kunnen ook naar de film
van mij gerust, maar ik ben niet bij het eten aanwezigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mag ik mijn ouders meenemen met het eten ?
jamaar, dan ben je gewoon "een of andere jongen"!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is weekend, dan heb ik sowieso geen pak aan.
Dat moet je toch aanspreken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar, dan ben je gewoon "een of andere jongen"!
orgiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:24 schreef Stroekie het volgende:
"feliciteert TMM met het feit dat deze meeting op voorhand al op een orgie lijkt uit te lopen"![]()
Heb je de afgelopen paar dagen niet genoeg aandacht gehad?quote:
Aandacht? van wie ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen paar dagen niet genoeg aandacht gehad?
Ik val niet op 1 of andere jongen, ik val op DE jongenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat moet je toch aanspreken?
Ik merk er trouwens de afgelopen 2 dagen weinig van.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val niet op 1 of andere jongen, ik val op DE jongen
Zeg, ben jij niet DE 'maak het werk draaglijk" jongen?
noorwegen !!!!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik merk er trouwens de afgelopen 2 dagen weinig van.![]()
Ja sorry sweety, ik heb 't 'n beetje druk gehadquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik merk er trouwens de afgelopen 2 dagen weinig van.![]()
Een romance!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry sweety, ik heb 't 'n beetje druk gehadMorgen weer?
Als ik mee was gegaan, dan had ik em graag gezien...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus geen alles is liefde
(ook voor cairon)
Ik heb geen problemen ermee om de homewrecker te spelenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:51 schreef Petre het volgende:
[..]
Een romance!
Zakje en Nuno zijn al op een achterstand gezet
Och het bloeit in alle hevigheid op tijdens kantoorurenquote:
Another on ebites the dustquote:Zakje en Nuno zijn al op een achterstand gezet
Alles kan stukquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen ermee om de homewrecker te spelen!
nou hier dusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef Yonah het volgende:
meeting?
en ik ben niet eens uitgenodigt?
Als je kaartjes kan krijgen dan graag ook eentje voor moi en misterOquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
maar alleen naar pann dan, vrijdag kijken of ik een kaartje kan krijgen, of dat vrienden me op de gastlijst kunnen krijgen
Hoi Palacesletquote:
Slet-> neequote:
Zal ik maar niet verklappen dat je daar in de dark room zatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Slet-> nee
Palace-> maar 2 keer geweest
![]()
Dat overkomt mij ook zo vaak! ik heb een keer een magenta-kleurige mond gehad omdat ik al peinzend mijn penseel in mijn mond duwde.quote:
Hoef je niet te verklappen, tis toch niet waarquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zal ik maar niet verklappen dat je daar in de dark room zat.
Gelukkig hadden wij alleen rollersquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:28 schreef Zakje het volgende:
Dat overkomt mij ook zo vaak! ik heb een keer een magenta-kleurige mond gehad omdat ik al peinzend mijn penseel in mijn mond duwde.![]()
Nou, ben al een tijdje wakker hoorquote:
Wie zet de koffie?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mawnin!iemand moet het zeggen...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoef je niet te verklappen, tis toch niet waar![]()
Wat ben je vals vandaag Sam, whatsup???![]()
Ik zit al a/d thee. Sorry!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef Zakje het volgende:
Wie zet de koffie?
'Its zakje bitch !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Britney had ook ooit een bravo imago en we weten allemaal hoe het afliep.
Ben mijn imago als kreng aan het waarmaken.
Misschien dat ik daarom zo geobsedeerd ben door haar; ik heb zo'n brave imago en misschien dat ik daar ook wel vanaf wilquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Britney had ook ooit een bravo imago en we weten allemaal hoe het afliep.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou, ben al een tijdje wakker hoorDuik dr juist zo in
Ik ga met m'n 20e verjaardag met al m'n vrienden een karaokebar onveilig maken als het goed is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:36 schreef Zakje het volgende:
'Its zakje bitch !' ....ik wil een karaokemachine voor sinterklaas
!
Eerst nog Gossip Girl hierquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:38 schreef MisterO het volgende:
Okee ik ga ook maar eens slapen, eerst South Park en daarna lekker dromen![]()
Singstar......ik was ZO brak in alle nummers behalve 'take on me'quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga met m'n 20e verjaardag met al m'n vrienden een karaokebar onveilig maken als het goed is.
En gvd Singstar voor de ps3 is WEER uitgesteld
ik en m'n 'dinnetjes zijn echt hooked en pro's erinquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:40 schreef Zakje het volgende:
Singstar......ik was ZO brak in alle nummers behalve 'take on me'![]()
Ik en de possé deden het altijd op uit de hand gelopen feestjes, want dat was dan tofquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik en m'n 'dinnetjes zijn echt hooked en pro's erin
Alcohol & party mode in Singstar gaan goed samen ja! Vooral met 4 schijfjesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:42 schreef Zakje het volgende:
Ik en de possé deden het altijd op uit de hand gelopen feestjes, want dat was dan tof![]()
Hoe leukere mensen er komenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk nou, hoe later de avond...
Slaapsequote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga maar eens slapen, sorry
Aaaaach ik kan me nog een R'dam meet herinneren met de fok [HOMO]-bende die eindigde als excursie naar de darkroomquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zal ik maar niet verklappen dat je daar in de dark room zat.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alcohol & party mode in Singstar gaan goed samen ja! Vooral met 4 schijfjes
Hij wil een gedetermineerde manquote:Down to earth italian guy, I'm moving to Amsterdam and I would like to make new friends there. I'm also looking for a room or a flat to share. My ideal man? Defined boby, masculine, nice face, hairy (mostly on chest), virile and determinated.
Maar wat de neuk is een defined boby? Dat mag nog wat meer gedefinieerd worden...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hij wil een gedetermineerde man.
zou dit die italiaan van Sam zijn ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hij wil een gedetermineerde man.
Denk dat er wel meer Italianen in NL rondhobbelen dan alleen deze Agathonquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:20 schreef Stroekie het volgende:
zou dit die italiaan van Sam zijn ?
Oh, ja Maastricht is ook nog Nederlandquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Denk dat er wel meer Italianen in NL rondhobbelen dan alleen deze Agathon.
Leugens!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:29 schreef Stroekie het volgende:
Oh, ja Maastricht is ook nog Nederland![]()
de italiaan van Sam komt uit rotterdam niet amsterdamquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou dit die italiaan van Sam zijn ?
Niet eens uit Italië? Tsss...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:44 schreef Nuno_G het volgende:
de italiaan van Sam komt uit rotterdam niet amsterdam
Die getoonde meneer wil naar Amsterdam verhuizen maar woont er toch nog niet ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de italiaan van Sam komt uit rotterdam niet amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |