ja straks denkt iedereen mij nog te kunnen herkennen aan de voorraad knoeidoekjes die ik op Pann ga uitdelenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt een doekje bij meneer stroek afhalen.
Och doe niet zo zurig en kom toch ook! Ik denk dat het hartstikke leuk wordquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zei ik we? Ik bedoel ze.
in tegenstelling tot Ravensburger staan er op die doekjes geen nummers, dus dat wordt vrije impressiequote:
voor het Swiffer effectquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik dan maar een doekje menemen voor de zekerheid
Als jij dan een beginnetje maakt, moet het lukkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in tegenstelling tot Ravensburger staan er op die doekjes geen nummers, dus dat wordt vrije impressie![]()
"Dat kan mijn neefje van vijf ook."quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:54 schreef Stroekie het volgende:
in tegenstelling tot Ravensburger staan er op die doekjes geen nummers, dus dat wordt vrije impressie![]()
Ikkequote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:05 schreef Cairon het volgende:
jeugdsentiment topic...
En wie moest er huilen toen Artax in de blubber wegzakte? Atreyu bleef toen zonder paard over in het moeras van verdriet.
en daar hangen de musea dan vol meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Dat kan mijn neefje van vijf ook."
zurig?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och doe niet zo zurig en kom toch ook! Ik denk dat het hartstikke leuk word![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zei ik we? Ik bedoel ze.
ik zal wel het startschot geven, da's mij wel toevertrouwdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als jij dan een beginnetje maakt, moet het lukken![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die een of andere jongen komt ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zei ik we? Ik bedoel ze.
bedoel je mijquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die een of andere jongen komt ook!
Nee. Ik bedoel SAJ.quote:
als ik kom dan is he minequote:
you think soquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh echt waar?Ik weet dat zo net nog niet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |